Sain tuollaisen räpellettäväkseni ja olisinkin kysynyt mitä mieltä olette tuosta pienoiskiväärista?
Onkos miten mekaanisesti tarkka, liipaisin on ainakin minun makuuuni liian jäykkä?
Sen nyt saa varmaan viriteltyä sopivaksi, mutta ainakaan ei itse aseessa ole mitään säätöjä näkyvissä.
Ei se kyllä mikään tarkkuusase ole vaan ehkä enemmänkin metsästykseen sopiva. Lukko on ainakin tosi järeää tekoa verrattuna vaikka sakoon ja uskoisin ettei se ihan heti tule silmille vaikka ampuis mitä tahansa super ultra hyper tehokkaita paruunoita!
Paljonkohan tuosta kannattaisi maksaa ja melko virheetön ja hyväkuntoinenhan tuo on?
Ruger all-weather 77/22 ?
6
843
Vastaukset
Eikös tuo ole normaali metsästyskivääri pesitettynä hieman pienemmälle paukulle? Kevyt ase koiramiehen kantaa, mutta laukaisu on tosiaan joitain haulikoitakin huonompi.
Kerro, jos olen väärässä, yli kymmenen vuotta sitten häpistelin Rugeria viimeksi.- KOLEHMAINEN
Laukaisun muusta huonoudesta en osaa sanoa, mutta turhan jäykkä se on. Tuossa muutaman tyhjän laukauksen napsuttelin ja jotenkin oudon tuntuinen on, mutta ehkä siihenkin tottuisi. Muuten mukavasti minun käsiini sopivan tuntuinen ase no huomenna olis tarkoitus mennä hieman kokeilemaan käytännössä miten sillä osuu.
Likaiseksi oli jätetty ja sen puhdistin jotta näkis piipunkuntoa muttei sielläkään ollut mitään huomauttamista. Olisikohan niin ettei tuo ruostumaton teräs niin helposti syövy? KOLEHMAINEN kirjoitti:
Laukaisun muusta huonoudesta en osaa sanoa, mutta turhan jäykkä se on. Tuossa muutaman tyhjän laukauksen napsuttelin ja jotenkin oudon tuntuinen on, mutta ehkä siihenkin tottuisi. Muuten mukavasti minun käsiini sopivan tuntuinen ase no huomenna olis tarkoitus mennä hieman kokeilemaan käytännössä miten sillä osuu.
Likaiseksi oli jätetty ja sen puhdistin jotta näkis piipunkuntoa muttei sielläkään ollut mitään huomauttamista. Olisikohan niin ettei tuo ruostumaton teräs niin helposti syövy?Joskus opiskeluaikoina oli tarkoituksena ostaa tuommoinen kaliiberissa .22WMR, mutta ostohalut jäi sille tielle, kun sitä pääsi kädessään pitämään. Tosin silloin olikin rahat aika tiukassa.
Ps. ruostumatonta terästä ei ole olemassakaan.- KOLEHMAINEN
k0rh0nen kirjoitti:
Joskus opiskeluaikoina oli tarkoituksena ostaa tuommoinen kaliiberissa .22WMR, mutta ostohalut jäi sille tielle, kun sitä pääsi kädessään pitämään. Tosin silloin olikin rahat aika tiukassa.
Ps. ruostumatonta terästä ei ole olemassakaan.No kun olen noita sinun juttujasi lueskellut niin varmaan asetat hieman toisenlaisia vaatimuksia kuin minä. Olisi myös sellainen vanha Valmet tarjolla joka on ihan rata-aseeksi tehty ja laukaisukin on erittäin herkkä ja painaakin todella paljon, mutta ei se oikein minua sytyttänyt. Olisiko ollut joku leijona ainakin siinä lukonrungossa oli Suomenvaakuna mitä lie tarkoittaakaan?
Niin seosmetallejahan nuo ruostumattomat ja haponkestävät taitavat olla? KOLEHMAINEN kirjoitti:
No kun olen noita sinun juttujasi lueskellut niin varmaan asetat hieman toisenlaisia vaatimuksia kuin minä. Olisi myös sellainen vanha Valmet tarjolla joka on ihan rata-aseeksi tehty ja laukaisukin on erittäin herkkä ja painaakin todella paljon, mutta ei se oikein minua sytyttänyt. Olisiko ollut joku leijona ainakin siinä lukonrungossa oli Suomenvaakuna mitä lie tarkoittaakaan?
Niin seosmetallejahan nuo ruostumattomat ja haponkestävät taitavat olla?Minä haluan kiväärin painavan paljon, ei ole kevyt kivääri mielestäni vakaa ampua. Haulikoiden suhteen taas pidän kevyestä, vaikka kevyt haulikko tuuppiikin melkoisen paljon.
Osta ihmeessä se Leijona, silä voi olla jopa keräilyarvoa. Oikein kovia latauksia ei tosin siinä kannata käyttää, ase on nimittäin suunniteltu normipatruunoille.
"Ruostumaton" aseteräs kestää olla öljyämättä reilun vuorokauden sateisen metsästyspäivän jälkeen, mutta sitten alkaa pilkkua tulemaan, kuten normaaliin sinistettyynkin teräkseen.- KOLEHMAINEN
k0rh0nen kirjoitti:
Minä haluan kiväärin painavan paljon, ei ole kevyt kivääri mielestäni vakaa ampua. Haulikoiden suhteen taas pidän kevyestä, vaikka kevyt haulikko tuuppiikin melkoisen paljon.
Osta ihmeessä se Leijona, silä voi olla jopa keräilyarvoa. Oikein kovia latauksia ei tosin siinä kannata käyttää, ase on nimittäin suunniteltu normipatruunoille.
"Ruostumaton" aseteräs kestää olla öljyämättä reilun vuorokauden sateisen metsästyspäivän jälkeen, mutta sitten alkaa pilkkua tulemaan, kuten normaaliin sinistettyynkin teräkseen.No kyllähän Valmet oli painava ja erittäin vakaan tuntuinen ja muutenkin voisin kuvitella että sillä olisi mahdollista saada hyviäkin tuloksia!
Annatko hieman ohjeita miten havaitsee pilkut kun ei tuossa Rugerissa kyllä ole mitään havaittavissa vaikka kauan on ollut puhdistamatta.
Ilmeisesti ainakin puolivuotta ellei enemmänkin.
Leijona olisi kyllä omalla tavallaan miellyttävä.
Olisiko mitään käsitystä minkä verran Leijonasta kannattaisi maksaa kun hintapyyntöä ei ole vaan tarjousten perusteella kuulemma myydään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203