mikä on kuusankosken paras grilli?
grillit
15
2625
Vastaukset
- dvier
Kyllä se penangrilli on
- on paras
-------------
- grilleistä
parhain on Penan Grilli ollut jo vuosikymmeniä.
- Voikkaalla
Kun käytte katsokaa tarkkaan paljonko saatte rahasta takaisin??? Blondi myyjä ei osaa laskea tai jos osaa niin pimittää sitten asiakkailta.... Monta kertaa ottanut liikaa.. vaikka ostaisi samat ostokset joka kerta niin hinta on eri...
Vai onko Minna nostanut hintoja silloin kun Blondille sopii... - JoutoJ
Voikkaalla kirjoitti:
Kun käytte katsokaa tarkkaan paljonko saatte rahasta takaisin??? Blondi myyjä ei osaa laskea tai jos osaa niin pimittää sitten asiakkailta.... Monta kertaa ottanut liikaa.. vaikka ostaisi samat ostokset joka kerta niin hinta on eri...
Vai onko Minna nostanut hintoja silloin kun Blondille sopii...Penan grilli on varmaan muuten hyvä mutta ei ole
auki silloin kun minä baarikärpänen sitä tarvitsen. Voikkaalla sen sijaan grilli on ollut aina avoinna kun olen tarvinnut. Hinta taso on
lähiseutujen grilleihin verrattuna o.k. Ruoka on
myöskin hyvää grilli ruoaksi. Hinta epäselvyyksiäkään en ole huomannut, ei ole ollut
ainakaan niin isoja heittoja että olisi kiinnostanut.
Minnan grilli on kuusankosken paras! - grilli
JoutoJ kirjoitti:
Penan grilli on varmaan muuten hyvä mutta ei ole
auki silloin kun minä baarikärpänen sitä tarvitsen. Voikkaalla sen sijaan grilli on ollut aina avoinna kun olen tarvinnut. Hinta taso on
myöskin hyvää grilli ruoaksi. Hinta epäselvyyksiäkään en ole huomannut, ei ole ollut
Minnan grilli on kuusankosken paras!Sieltä saapi myös kevyempää safkaa ja palvelu asiallista.
- KSNK
grilli kirjoitti:
Sieltä saapi myös kevyempää safkaa ja palvelu asiallista.
joo ja turbo hiivaa
- blondit ovat
Voikkaalla kirjoitti:
Vai onko Minna nostanut hintoja silloin kun Blondille sopii...osanneet laskea muuta, kuin munan sisälleen?
- po svenska
JoutoJ kirjoitti:
Penan grilli on varmaan muuten hyvä mutta ei ole
Minnan grilli on kuusankosken paras!Joutojussi
- JoutoJ
po svenska kirjoitti:
Joutojussi
Joku suomenruotsalainen tuttu ollut noin aikaisin
hereillä?
- lihis nakilla
kyllä se minun mielestäni on vp-burger... vaikkakin palvelu välillä hidasta niin silti se paras
- OLE SAMAA MIELTÄ
Sieltä jos tilaa esim. makkaraperunat, niin siellä on vaan pari pientä makkaran palasta. muutaman kerran sieltä ostanut ja aina sama juttu. En kannata kyseistä puljua, vaan käyn muualla.
- maalaisukkeli
Onko vielä grillejä?
- KatoKäynyt
Eipä kuusaan kulmilla grillejä ole. Parempi kurvailla tornimäkeen vesitornin alle. Nipan grilli on jo päättänyt päivänsä nakeillaan ja vesitornin grilli on perinyt valtikan. Muita parempia sitten löytyy, mutta lappeenrantaan joutuu ajelemaan. Tuen grilli on suomen ykkönen.
- MasutTäyteen
Vaakon nakkia tampereelta ei sovi unohtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762135
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381483Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252845Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20802Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis202679