mikä on kuusankosken paras grilli?
grillit
15
2568
Vastaukset
- dvier
Kyllä se penangrilli on
- on paras
-------------
- grilleistä
parhain on Penan Grilli ollut jo vuosikymmeniä.
- Voikkaalla
Kun käytte katsokaa tarkkaan paljonko saatte rahasta takaisin??? Blondi myyjä ei osaa laskea tai jos osaa niin pimittää sitten asiakkailta.... Monta kertaa ottanut liikaa.. vaikka ostaisi samat ostokset joka kerta niin hinta on eri...
Vai onko Minna nostanut hintoja silloin kun Blondille sopii... - JoutoJ
Voikkaalla kirjoitti:
Kun käytte katsokaa tarkkaan paljonko saatte rahasta takaisin??? Blondi myyjä ei osaa laskea tai jos osaa niin pimittää sitten asiakkailta.... Monta kertaa ottanut liikaa.. vaikka ostaisi samat ostokset joka kerta niin hinta on eri...
Vai onko Minna nostanut hintoja silloin kun Blondille sopii...Penan grilli on varmaan muuten hyvä mutta ei ole
auki silloin kun minä baarikärpänen sitä tarvitsen. Voikkaalla sen sijaan grilli on ollut aina avoinna kun olen tarvinnut. Hinta taso on
lähiseutujen grilleihin verrattuna o.k. Ruoka on
myöskin hyvää grilli ruoaksi. Hinta epäselvyyksiäkään en ole huomannut, ei ole ollut
ainakaan niin isoja heittoja että olisi kiinnostanut.
Minnan grilli on kuusankosken paras! - grilli
JoutoJ kirjoitti:
Penan grilli on varmaan muuten hyvä mutta ei ole
auki silloin kun minä baarikärpänen sitä tarvitsen. Voikkaalla sen sijaan grilli on ollut aina avoinna kun olen tarvinnut. Hinta taso on
myöskin hyvää grilli ruoaksi. Hinta epäselvyyksiäkään en ole huomannut, ei ole ollut
Minnan grilli on kuusankosken paras!Sieltä saapi myös kevyempää safkaa ja palvelu asiallista.
- KSNK
grilli kirjoitti:
Sieltä saapi myös kevyempää safkaa ja palvelu asiallista.
joo ja turbo hiivaa
- blondit ovat
Voikkaalla kirjoitti:
Vai onko Minna nostanut hintoja silloin kun Blondille sopii...osanneet laskea muuta, kuin munan sisälleen?
- po svenska
JoutoJ kirjoitti:
Penan grilli on varmaan muuten hyvä mutta ei ole
Minnan grilli on kuusankosken paras!Joutojussi
- JoutoJ
po svenska kirjoitti:
Joutojussi
Joku suomenruotsalainen tuttu ollut noin aikaisin
hereillä?
- lihis nakilla
kyllä se minun mielestäni on vp-burger... vaikkakin palvelu välillä hidasta niin silti se paras
- OLE SAMAA MIELTÄ
Sieltä jos tilaa esim. makkaraperunat, niin siellä on vaan pari pientä makkaran palasta. muutaman kerran sieltä ostanut ja aina sama juttu. En kannata kyseistä puljua, vaan käyn muualla.
- maalaisukkeli
Onko vielä grillejä?
- KatoKäynyt
Eipä kuusaan kulmilla grillejä ole. Parempi kurvailla tornimäkeen vesitornin alle. Nipan grilli on jo päättänyt päivänsä nakeillaan ja vesitornin grilli on perinyt valtikan. Muita parempia sitten löytyy, mutta lappeenrantaan joutuu ajelemaan. Tuen grilli on suomen ykkönen.
- MasutTäyteen
Vaakon nakkia tampereelta ei sovi unohtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866