Missä on

heko heko, Saken kaveri?Missä on lässyn lässy joka heristeli sormeaan Sakelle?Missä on sus,joka opasti Sakkea käyttämään sievenpää kieltä?Missä on kaikki muut huiskuttajat?
573306
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 57

Vanhimmat

Suurin osa on vielä kesänvietossa.

Äänestä
  • imaisi kossupullon pohjan kaarevaksi,eikä oo ryyppykaveria.

Äänestä

• Sakkeus kirjoitti:

imaisi kossupullon pohjan kaarevaksi,eikä oo ryyppykaveria.

aikaan hiljaisuuden seurakunnassa?

Äänestä

sitä on oltu koko ajan! =)
Ei vain jaksa jatkuvasti sormea heristellä. ;)
Niin, nimimerkkikin on vaihtunut " nimen " väärinkäytösten ja niiden ehkäisyn vuoksi..

Ent. lässyn lässyn

Äänestä
  • turvauttuu. Meinas alakaa vouhkasseen...)))

Äänestä

• tuntuu olevan tuo yksi ja sama"ratsastaja"joka käyttää toisten nimimerkkiä.Sakkekin oli rekisteröity,niin käytän Sakkeusta,ettei sekoiteta meitä Sakeriaksia keskenään.

Äänestä

• Sakkeus kirjoitti:

tuntuu olevan tuo yksi ja sama"ratsastaja"joka käyttää toisten nimimerkkiä.Sakkekin oli rekisteröity,niin käytän Sakkeusta,ettei sekoiteta meitä Sakeriaksia keskenään.

nyt ymmärtänyt oikein, että sinä Sakkeus olet sama kuin " entinen " Sakke? Mikset rekisteröisi tuota nimimerkkiäsi?

Äänestä

• merja.lahdenpera kirjoitti:

nyt ymmärtänyt oikein, että sinä Sakkeus olet sama kuin " entinen " Sakke? Mikset rekisteröisi tuota nimimerkkiäsi?

ei sittouvu mihkään.
    kaato...kolli, sammaa n vässhyy.

Äänestä

aivan oikein.Sakke minä olen,siis Sakkeus tätänykyä.Ja niinkuin näät Sakkeuksia syntyy kuin sieniä sateella,siis noita peesaajia ja per...eikun kesäkärpäsiä.

No minä en rekisteröi sitä sen takia,että tuo "ratsumies"voi nauttia tuosta pienestä kiusanteosta.

Äänestä

• yli akan ymmärryksen!! ;) Onko tämä rekisteröitynyt oikea vai feikki Sakke?

Muuten, ihana, että palasit! Kyllä on heko hekoa ja Sakkea kaivattu, vaikka sormea ( = nyrkkiä ) on tullut heiluteltua teidän jutuille! Mutta eikö se ole vähän niinkuin meidän naisten tapa... ;)

Äänestä

Ilo 'nähdä' pitkästä aikaa. Olen käynyt heinäkuun ja tämän elokuun alun palstalla vain satunnaisesti, en edes muista milloin laitoin viimeeksi viestiä tänne.

Vai opastin minä sinua.. ei tule muistiin. Toivon, ettet kanna kaunaa vaikka joskus niin on käynyt. Kirjoitellaan vähän enempi parin viikon sisään, alkaa nuo kiireet pikkuhiljaa helpottamaan.

Samoja asioita täällä käsitellään kuten ennnenkin;
uskvaisia, kepuja ja jätettä. Ilo on ollut huomata myös ystäväni (pesäkaverin ;)) ) rekisteröityminen .

t: kaikille asiallisille kirjoittajille hyvää loppukesää toivotteleva Hukka :)).

Äänestä
  • tuon tauvin tunttee. Hullun lehemän tauttii...)))

Äänestä

• Sus.Sakkeuksella näkyy olevan apuri,semmoinen(inspektööri)että ei tässä tartte,kuin lueskella.Tekstiä näkyy syntyvän itsestään.

Niin siitä opastuksesta en mene minäkään varmaa sanomaan.....Ja siitä kaunan kannosta sen verran,että tuo (inspektööri)saa kannella ne semmoiset kaunapussit Sakkeuksen puolesta.

Äänestä

• Sakkeus kirjoitti:

Sus.Sakkeuksella näkyy olevan apuri,semmoinen(inspektööri)että ei tässä tartte,kuin lueskella.Tekstiä näkyy syntyvän itsestään.

Niin siitä opastuksesta en mene minäkään varmaa sanomaan.....Ja siitä kaunan kannosta sen verran,että tuo (inspektööri)saa kannella ne semmoiset kaunapussit Sakkeuksen puolesta.

käyny kloonissa. ku tunttuu, että sittiset kaivas...)))

Äänestä

• Taisit laittaa Sakke omalla toiminnallasi takapirulle jauhot suuhun :)).

*Donnerin äänellä* Muistakaa suomalaiset; rekisteröinti kannattaa aina !

Äänestä

• Sakkeus kirjoitti:

Sus.Sakkeuksella näkyy olevan apuri,semmoinen(inspektööri)että ei tässä tartte,kuin lueskella.Tekstiä näkyy syntyvän itsestään.

siis niiden kaunojen osalta :)). Kantakoon pahan mielen munkin puolesta ihan rauhassa, ei se minun elämääni vaikuta millään tavoin. Muuten.. kylläpä piristi kummasti mieltäni paluusi palstalle :).

Se taitaa Sakke olla tätä päivää nuo haamukirjoittajat. Olihan se sillä Sariolan naisellakin. Noh nyt loppuu tuollainen peesaus perässäsi.

Äänestä

• vai pitäisikö sanoa pesäsisko ( vai pesä-äiti, niinkuin Jussi kerran kuvitteli minut sinun äidiksi.. ;) ) vastaa.. Äh, nämä on niin vaikeita nämä sukusielusuusasiat, että jätämpä ne puskakuoroni lässyn lässyn- ihailijat ry ab: lle! ;))))

Mutta i alla fall, mukava kuulla sinustakin, Susi! Mitenkäs se sheriffi- juttu etenee? Olen laittanut äkäistäkin postia ylläpidolle, kun täällä sama haukkuminen ja saman asian jauhaminen vain jatkuu..

Loppukesän jatkoja myös sinne pesän pohjoissiipeen! ;)))

Äänestä

vai pitäisikö sanoa pesäsisko ( vai pesä-äiti, niinkuin Jussi kerran kuvitteli minut sinun äidiksi.. ;) ) vastaa.. Äh, nämä on niin vaikeita nämä sukusielusuusasiat, että jätämpä ne puskakuoroni lässyn lässyn- ihailijat ry ab: lle! ;))))

Mutta i alla fall, mukava kuulla sinustakin, Susi! Mitenkäs se sheriffi- juttu etenee? Olen laittanut äkäistäkin postia ylläpidolle, kun täällä sama haukkuminen ja saman asian jauhaminen vain jatkuu..

Loppukesän jatkoja myös sinne pesän pohjoissiipeen! ;)))

Pesäsisar Ozea (näin päästään turhista sukulaisuus titteleistä ;)). Kesä oli ja meni, nyt on aika kääntää katse syksyyn.

Tuosta seriffi-asiasta sen verran, että heinäkuussa laitoin hakemuksen. Siihen ei ole tullut minkään valtakunnan vastausta. He eivät (tämä on todennäköisin vaihtoehto) halua seriffiä näin 'pienelle' palstalle, tai sitten olen heidän silmissään 'paha poika' ;)).

Toistaiseksi näillä mennään lätkätermein sanottuna. Annetaan syksyn näyttää mitä se tuo tullessaan. Tosin täällä on useampi sovelias rekattu sitä tehtävää hakemaan..

Kaikkea hyvää sinulle arvoisa ystäväni toivottaa hukka.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

Pesäsisar Ozea (näin päästään turhista sukulaisuus titteleistä ;)). Kesä oli ja meni, nyt on aika kääntää katse syksyyn.

Tuosta seriffi-asiasta sen verran, että heinäkuussa laitoin hakemuksen. Siihen ei ole tullut minkään valtakunnan vastausta. He eivät (tämä on todennäköisin vaihtoehto) halua seriffiä näin 'pienelle' palstalle, tai sitten olen heidän silmissään 'paha poika' ;)).

Toistaiseksi näillä mennään lätkätermein sanottuna. Annetaan syksyn näyttää mitä se tuo tullessaan. Tosin täällä on useampi sovelias rekattu sitä tehtävää hakemaan..

Kaikkea hyvää sinulle arvoisa ystäväni toivottaa hukka.

Kyllä se olet sinä, joka olisit ehdottomasti paras poliisiksi tänne!!! Ainakin minun, pesäsiskosi, mielestä. ;))) Ja moni muukin on sitä mieltä! Varmasti ja aikuisten oikeasti! Ja nyt ihailijakuoro ennalta-arvattavasti on eri mieltä, mutta niistäpä me ei välitetäkään!

Mutta jospa se olisi niin, että " no news, good news " ? Minä en ainakaan jaksa hetkeäkään uskoa, että olisit ylläpidon mielestä näitä " pahoja poikia "! ;) Ja ei syy voi olla siinä, että tämä palsta ei tarvitsisi sheriffiä. Minun mielestäni tällä palstalla käy välillä sellaisia ylilyöntejä, että voisi käydä kunnianloukkauksesta. Siispä, me tarvitsemme Sutta tänne! Ja pian! =)

Minäkin toivotan sekä omaan pesään että muillekin kaikkea hyvää ja mielellään sateista syksyä! ;) Siis sen vuoksi, että on ollut liian kuivaa..

Äänestä

Kyllä se olet sinä, joka olisit ehdottomasti paras poliisiksi tänne!!! Ainakin minun, pesäsiskosi, mielestä. ;))) Ja moni muukin on sitä mieltä! Varmasti ja aikuisten oikeasti! Ja nyt ihailijakuoro ennalta-arvattavasti on eri mieltä, mutta niistäpä me ei välitetäkään!

Mutta jospa se olisi niin, että " no news, good news " ? Minä en ainakaan jaksa hetkeäkään uskoa, että olisit ylläpidon mielestä näitä " pahoja poikia "! ;) Ja ei syy voi olla siinä, että tämä palsta ei tarvitsisi sheriffiä. Minun mielestäni tällä palstalla käy välillä sellaisia ylilyöntejä, että voisi käydä kunnianloukkauksesta. Siispä, me tarvitsemme Sutta tänne! Ja pian! =)

Minäkin toivotan sekä omaan pesään että muillekin kaikkea hyvää ja mielellään sateista syksyä! ;) Siis sen vuoksi, että on ollut liian kuivaa..

minun kirjoitukseni tältä palstalta alta aikayksikön,kun HUKKA valitaan sheriffiksi.

Äänestä

• niitä aloituksia ja kommentteja joita minä en itse poista enkä tule poistamaan.

Äänestä

• sananvapaus ja sen mukaan minä ainakin täällä kirjoittelen.Mutta en voi sietää sellaisia toimenpiteitä joita on harjoitettu minua kohtaan eräiden kirjoittajien taholta.

Äänestä

• kun poistot tapahtuvat sinun toimesta.

Äänestä

• ettei ole poistunut sinun toimesta,mutta eräät on herkkänahkaisia että poistavat aivan asiallisia kommentteja.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

minun kirjoitukseni tältä palstalta alta aikayksikön,kun HUKKA valitaan sheriffiksi.

tulee jutut siistimmäksi,kannatan hukkaa.

Äänestä

taannoisessa jutussa tapahtuneesta avunannostani ? Pitäisikö minun se juttu nyt tässä ruotia ? Tiedänpä nyt ensi kerralla miten toimin vastaavassa tilanteessa. Kiitos Jussi !!!!!

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

taannoisessa jutussa tapahtuneesta avunannostani ? Pitäisikö minun se juttu nyt tässä ruotia ? Tiedänpä nyt ensi kerralla miten toimin vastaavassa tilanteessa. Kiitos Jussi !!!!!

sattuu asiavirheitä suoritan poistoni itse".
    Jos kysymyksessä on tämä IRONMIKESIN ja CRISSECESIN taannoinen hyökkäys minua kohtaan tällä palstalla,
    niin minä kyllä hoitelin sen porukan yksin,vaikka te edesautoitte porukalla sitä asiaa.Minä sattumoisin aavistin että tämä pariskunta tulee sotkemaan tätä keskustelupalstaa,mutta en viitsinyt tuoda sitä aikaisemmin julki.Toimit vain samalla tavalla muissakin vastaavissa tilanteissa,mutta minun kirjoittamat kommentit poistojen jätät rauhaan.

Äänestä

• hän ajoi tämän pariskunnan pois täältä,mutta kyllä se minä olin joka likaisen työn tein.
    Siitä hyökkäyksestä on muutama viikko ja en kyllä muista olitko keskustelemassa täällä ollenkaan.

Äänestä

hän ajoi tämän pariskunnan pois täältä,mutta kyllä se minä olin joka likaisen työn tein.
    Siitä hyökkäyksestä on muutama viikko ja en kyllä muista olitko keskustelemassa täällä ollenkaan.

takia,että sait melkoisesti lokaa päällesi, mutta kyllä se niin oli, että me palstan akat pidimme niin tiukasti Jussin puolia, että Ironmikes kumppaneineen keräsivät luunsa ja aloituksensa ja lähtivät. Välillä on kaduttanut kun tuli puolustettua. Jussi ite heittelee niin törkeitä muista. Pitäiskö kutsua mike takaisin ja mennä sen puolelle.

Äänestä

• kurassa sen kirjoitti:

takia,että sait melkoisesti lokaa päällesi, mutta kyllä se niin oli, että me palstan akat pidimme niin tiukasti Jussin puolia, että Ironmikes kumppaneineen keräsivät luunsa ja aloituksensa ja lähtivät. Välillä on kaduttanut kun tuli puolustettua. Jussi ite heittelee niin törkeitä muista. Pitäiskö kutsua mike takaisin ja mennä sen puolelle.

tyttöystävältä mitä luultavammin ylläpito poisti nikin käytöstä.

Äänestä

tyttöystävältä mitä luultavammin ylläpito poisti nikin käytöstä.

muu voi tehdä kuin henkilö itse ja ylläpito. Oletko tavannut koko tyttöä vai oliko se vain miken nettihahmo. Jos et lopeta itse tuota parjaamista, käyn hakemassa miken paikalle. Viimeksi puolustin sinua, mutta seuraavalla kerralla en

Äänestä

• eihän sitä kukaan kirjoitti:

muu voi tehdä kuin henkilö itse ja ylläpito. Oletko tavannut koko tyttöä vai oliko se vain miken nettihahmo. Jos et lopeta itse tuota parjaamista, käyn hakemassa miken paikalle. Viimeksi puolustin sinua, mutta seuraavalla kerralla en

ajattelin hakea sen, en koko komeutta luineen

Äänestä

• virtuaalisesti kirjoitti:

ajattelin hakea sen, en koko komeutta luineen

kaverista mitään vaaraa ole,siis pehmo mikä pehmo.

Äänestä

hän ajoi tämän pariskunnan pois täältä,mutta kyllä se minä olin joka likaisen työn tein.

luulet mitä minä luulen, jälleen vaihteeksi. Et pääse vielkään minun pääni sisälle. Ketään en ole tältäkään palstalta poies ajanut, enkä tule ajamaan. Tein vain poistopyynnöt niistä ketjuista.

Olemme ensikerralla molemmat viisaampia; minä pysyn sotkuistasi erossa, muttei sinunkaan tarvitse tulla kitisemään minun sähköpostiini. Reilu peli molemmin puolin.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

luulet mitä minä luulen, jälleen vaihteeksi. Et pääse vielkään minun pääni sisälle. Ketään en ole tältäkään palstalta poies ajanut, enkä tule ajamaan. Tein vain poistopyynnöt niistä ketjuista.

Olemme ensikerralla molemmat viisaampia; minä pysyn sotkuistasi erossa, muttei sinunkaan tarvitse tulla kitisemään minun sähköpostiini. Reilu peli molemmin puolin.

samoista ketjuista poistopyynnön ja sen lisäksi vielä yhden bannaupyynnön.

Äänestä

samoista ketjuista poistopyynnön ja sen lisäksi vielä yhden bannaupyynnön.

nyt asiastani selvää. En näistä ala jappasemaan. Olet nyt toiminut samalla tavalla kuin aikaisemminkin. Pärjäile.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

nyt asiastani selvää. En näistä ala jappasemaan. Olet nyt toiminut samalla tavalla kuin aikaisemminkin. Pärjäile.

syyskesän jatkoa.

Äänestä

• hyvä sayy miksi sinut pitäisi bannata?

Äänestä

sattuu asiavirheitä suoritan poistoni itse".
    Jos kysymyksessä on tämä IRONMIKESIN ja CRISSECESIN taannoinen hyökkäys minua kohtaan tällä palstalla,
    niin minä kyllä hoitelin sen porukan yksin,vaikka te edesautoitte porukalla sitä asiaa.Minä sattumoisin aavistin että tämä pariskunta tulee sotkemaan tätä keskustelupalstaa,mutta en viitsinyt tuoda sitä aikaisemmin julki.Toimit vain samalla tavalla muissakin vastaavissa tilanteissa,mutta minun kirjoittamat kommentit poistojen jätät rauhaan.

Kyllähän se et tasan tarkkaan ollut sinä, joka ne vierailevat tähdet hoitelit! Me muut täällä sinua puolustettiin, itse olit melkeinpä hiljaa! Mutta mukava huomata, että et anna meidän toisten avulle mitään arvoa. Ei ole pelkoa, että kovin helposti lähden enää sinua puolustamaan.

Äänestä

Kyllähän se et tasan tarkkaan ollut sinä, joka ne vierailevat tähdet hoitelit! Me muut täällä sinua puolustettiin, itse olit melkeinpä hiljaa! Mutta mukava huomata, että et anna meidän toisten avulle mitään arvoa. Ei ole pelkoa, että kovin helposti lähden enää sinua puolustamaan.

tätä vastaavanlaista tilannetta tällä palstalla ei enään tulekkaan,sillä tämä kyseinen parivaljakko sai
    niin pahasti siipeensä että heiltä meni kerralla luu väärään kurkkuun.Onhan sillä teidänkin avulla jokin
    arvo,mutta ei saa teidän toistenkaan vähätellä omia
    tekemisiäni asian suhteen.Hukka kehui sillä että hän oli ainoa joka teki poistoilmoitukset niistä ketjuista joissa hyökättiin minua vastaan,mutta tein
    saman operaation ja vielä sen lisäksi bannauspyynnön
    Krisun nikistä.Täytyy antaa tunnustus myös teille hyvin organisoidusta puolustuksesta.
    Jos nuo viimeiset kommentit tässä ovat hiukankaan
    provokatoorisia,niin sille en mahda mitään

Äänestä

tätä vastaavanlaista tilannetta tällä palstalla ei enään tulekkaan,sillä tämä kyseinen parivaljakko sai
    niin pahasti siipeensä että heiltä meni kerralla luu väärään kurkkuun.Onhan sillä teidänkin avulla jokin
    arvo,mutta ei saa teidän toistenkaan vähätellä omia
    tekemisiäni asian suhteen.Hukka kehui sillä että hän oli ainoa joka teki poistoilmoitukset niistä ketjuista joissa hyökättiin minua vastaan,mutta tein
    saman operaation ja vielä sen lisäksi bannauspyynnön
    Krisun nikistä.Täytyy antaa tunnustus myös teille hyvin organisoidusta puolustuksesta.
    Jos nuo viimeiset kommentit tässä ovat hiukankaan
    provokatoorisia,niin sille en mahda mitään

sulla taitaa olla. En ole missään kehunut toimiani. Enempi minua hämmästyttää avunantoni jälkeiset puheesi. Mutta ensi kerralla (jos samanlainen tilanne tulee) annan sinun selvitä asioista ihan omin avuin.

Minä pistin ainakin merkille niissä solvausketjuissa sinun vaipuvan hiljaisuuteen, mieti sitä.. eli vedä siitä itse omat johtopäätöksesi. Minä vedän omani.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

sulla taitaa olla. En ole missään kehunut toimiani. Enempi minua hämmästyttää avunantoni jälkeiset puheesi. Mutta ensi kerralla (jos samanlainen tilanne tulee) annan sinun selvitä asioista ihan omin avuin.

Minä pistin ainakin merkille niissä solvausketjuissa sinun vaipuvan hiljaisuuteen, mieti sitä.. eli vedä siitä itse omat johtopäätöksesi. Minä vedän omani.

minä keneltäkään?Etkö sinä osaa tulkita asioita oikein?Vai vääristeletkö niitä tahallaan?
    Olen sanonut monta kertaa,että minä aavistin tuon hyökkäyksen etukäteen,mutta en tiennyt ajakohtaa milloin se tapahtuu ja sitten tämä olennainen seikka
    joka liittyy tähän hyökkäykseen on seuraava.
    En halunnut sotkea ketään ulkopuolista tähän kyseiseen episoodiin eli teidän olis pitänyt seurata
    sivusta mitä tapahtuu eikä puuttua keskusteluun lainkaan.

Äänestä

minä keneltäkään?Etkö sinä osaa tulkita asioita oikein?Vai vääristeletkö niitä tahallaan?
    Olen sanonut monta kertaa,että minä aavistin tuon hyökkäyksen etukäteen,mutta en tiennyt ajakohtaa milloin se tapahtuu ja sitten tämä olennainen seikka
    joka liittyy tähän hyökkäykseen on seuraava.
    En halunnut sotkea ketään ulkopuolista tähän kyseiseen episoodiin eli teidän olis pitänyt seurata
    sivusta mitä tapahtuu eikä puuttua keskusteluun lainkaan.

Jussi mitä olis tapahtunu, jos me ei oltaisi sinua autettu? Kyllä olet kiittämätön! Luulis olevan ystävien tuki tärkeää, mutta kun ei niin ei.

Äänestä

Jussi mitä olis tapahtunu, jos me ei oltaisi sinua autettu? Kyllä olet kiittämätön! Luulis olevan ystävien tuki tärkeää, mutta kun ei niin ei.

itsekäs ja omahyvänen tyyppi,ei ihme kun juuri kukaan ole hänen puolellaan.

Äänestä

sen viikonlopun aikana ne Krissen tekemät aloitukset
    ilman teidän puuttumista asiaan eli kaikki ne aloitukset olisivat poistuneet maanantaiaamuun mennessä.Kyllähän minä voin teitä kiittää näin jälkikäteen,mutta minun mielestäni se on jo liian myöhäistä,sillä tapahtunutta vahinkoa ei saa enään tekemättömäksi.

Äänestä

mikä Jussi on? Krisse vaan raotti todellisuuden verhoa julkaistessaan Jussin säälittävät sähköpostit, joista Jussin on turha sanoa jälkeenpäin, että ne olivat feikkiä. Reppana rakastui täysillä. Yrittää kääntää asian toisinpäin...

En ymmärtänyt miksi puolustitte mokomaa. On kyllä nähty ne laulajienkin häiriköinnit omin silmin.

Äänestä

• nyt tajuat, kirjoitti:

mikä Jussi on? Krisse vaan raotti todellisuuden verhoa julkaistessaan Jussin säälittävät sähköpostit, joista Jussin on turha sanoa jälkeenpäin, että ne olivat feikkiä. Reppana rakastui täysillä. Yrittää kääntää asian toisinpäin...

En ymmärtänyt miksi puolustitte mokomaa. On kyllä nähty ne laulajienkin häiriköinnit omin silmin.

laulajiin kohdistuvaa häiriköintiä ei ole tapahtunut
    minun tietääkseni,että älä viitsi laukoa tuollaisia valheita kaiken kansan nähtäville.
    Krisselle on ihan sama missä se pyörii,sillä en tosiaankaan ollut rakastunut häneen eli kaikki oli pelkkää petosta häntä kohtaan,kun näin mikä syötti hän oikeastaan oli.
    Sinä et itsekkään usko mitä kirjoitat.

Äänestä

laulajiin kohdistuvaa häiriköintiä ei ole tapahtunut
    minun tietääkseni,että älä viitsi laukoa tuollaisia valheita kaiken kansan nähtäville.
    Krisselle on ihan sama missä se pyörii,sillä en tosiaankaan ollut rakastunut häneen eli kaikki oli pelkkää petosta häntä kohtaan,kun näin mikä syötti hän oikeastaan oli.
    Sinä et itsekkään usko mitä kirjoitat.

että haluaako han olla sinun kans sillälailla.Mitä sillä tarkoitit.Etkai vaan sitä?

Äänestä

• crisseltä kirjoitti:

että haluaako han olla sinun kans sillälailla.Mitä sillä tarkoitit.Etkai vaan sitä?

petosta.

Äänestä

sen viikonlopun aikana ne Krissen tekemät aloitukset
    ilman teidän puuttumista asiaan eli kaikki ne aloitukset olisivat poistuneet maanantaiaamuun mennessä.Kyllähän minä voin teitä kiittää näin jälkikäteen,mutta minun mielestäni se on jo liian myöhäistä,sillä tapahtunutta vahinkoa ei saa enään tekemättömäksi.

sen tiedän Jussi, että olisit poistattanut ne viestit! Et todellakaan ollut ainoa, joka paineli " ilmoita asiaton viesti "- nappulaa.

Mutta sitä minä en todellakaan ymmärrä miksi et voi vain sanoa, että " kiitos kaverit, on hienoa, että olitte minun puolellani! ". Eikö ylpeys anna periksi? Minusta ainakin tuntuisi hyvältä, jos sellaista hyökkäystä vastaan nousisi oikea haapavetisten armeija! ;) Kyllähän me täällä sinun kanssa tapellaan, mutta silti sinä olet yksi meistä, eikä me katsottu vierestä sellaista suunsoittoa. Uskomatonta, että edes kuvittelit ( toivoit? ) muuta!! Minusta vain tuntuu niin turhalta, että otin myös itseäni kohtaan hyökkäykset sinun puolestasi, ja sinä et ikävä kyllä tunnu arvostavan meidän puolustusta ollenkaan..

Kissa kiitoksella elää, sanotaan. En minä sinulta kiitosta vaadi, voi en todellakaan! Vaan sitä, että arvostaisit myös meidän panostamme kyseisessä hyökkäyksessä.

Äänestä

• nyt tajuat, kirjoitti:

tarvitse tajuta mikä Jussi on! =)

Minä koin vain sen todella loukkaavana miten Jussin, sanoisinko yksityiselämää, täällä riepoteltiin. Rakastui Jussi tai ei, ne asiat eivät kuulu tänne palstalle.

Puskakuoroni ei tarvitse alkaa huutaa, että " mee mummo bingoon! " ;)

Äänestä

sen tiedän Jussi, että olisit poistattanut ne viestit! Et todellakaan ollut ainoa, joka paineli " ilmoita asiaton viesti "- nappulaa.

Mutta sitä minä en todellakaan ymmärrä miksi et voi vain sanoa, että " kiitos kaverit, on hienoa, että olitte minun puolellani! ". Eikö ylpeys anna periksi? Minusta ainakin tuntuisi hyvältä, jos sellaista hyökkäystä vastaan nousisi oikea haapavetisten armeija! ;) Kyllähän me täällä sinun kanssa tapellaan, mutta silti sinä olet yksi meistä, eikä me katsottu vierestä sellaista suunsoittoa. Uskomatonta, että edes kuvittelit ( toivoit? ) muuta!! Minusta vain tuntuu niin turhalta, että otin myös itseäni kohtaan hyökkäykset sinun puolestasi, ja sinä et ikävä kyllä tunnu arvostavan meidän puolustusta ollenkaan..

Kissa kiitoksella elää, sanotaan. En minä sinulta kiitosta vaadi, voi en todellakaan! Vaan sitä, että arvostaisit myös meidän panostamme kyseisessä hyökkäyksessä.

toinenkin ratkaisu niiden suunsoittajien eliminoimiseen eli kukaan ei olisi osallistunut niiden järjestämään keskustelukuvioon,vaan olisi tehty heti poistoilmoitukset,niin olis säästytty pahimmilta jälkipuheilta.
    Minä ajattelinkin sitä kuviota etten itse osallistu lainkaan keskusteluun,että miten ne yrittää minua riepotella kun minä itse en ole mukana.
    Osaatko sanoa montako poistoilmoitusta lähti ylläpidolle niistä Krissen aloituksista sen lauantai-illan aikana ja sunnuntaiaamuna sekä vielä maanantaiaamunakin?
    Minä luulen että poistoilmoituksia ylläpitoon sen viikonlopun aikana yli kaksisataa tältä palstalta.
    KIITOS KUULUU MEILLE KAIKILLE TAISTELUUN OSALLISTUNEILLE.

Äänestä

• kohta kulunut vuosi kun olen ollut Maailman Menoa-palstalla aktiivisemmin ja en taida mennä sinne enään,sillä tällä palstalla tapahtuu päivän aikana yhtä paljon kuin silläkin palstalla.

Äänestä

toinenkin ratkaisu niiden suunsoittajien eliminoimiseen eli kukaan ei olisi osallistunut niiden järjestämään keskustelukuvioon,vaan olisi tehty heti poistoilmoitukset,niin olis säästytty pahimmilta jälkipuheilta.
    Minä ajattelinkin sitä kuviota etten itse osallistu lainkaan keskusteluun,että miten ne yrittää minua riepotella kun minä itse en ole mukana.
    Osaatko sanoa montako poistoilmoitusta lähti ylläpidolle niistä Krissen aloituksista sen lauantai-illan aikana ja sunnuntaiaamuna sekä vielä maanantaiaamunakin?
    Minä luulen että poistoilmoituksia ylläpitoon sen viikonlopun aikana yli kaksisataa tältä palstalta.
    KIITOS KUULUU MEILLE KAIKILLE TAISTELUUN OSALLISTUNEILLE.

Eli Jussi näin minä tarkoitin! =) Olihan tuo sinunkin ratkaisu yksi fiksu ratkaisu, mutta siinä tilanteessa väkisinkin nousi takajaloilleen..

Äänestä

tarvitse tajuta mikä Jussi on! =)

Minä koin vain sen todella loukkaavana miten Jussin, sanoisinko yksityiselämää, täällä riepoteltiin. Rakastui Jussi tai ei, ne asiat eivät kuulu tänne palstalle.

Puskakuoroni ei tarvitse alkaa huutaa, että " mee mummo bingoon! " ;)

menossa kun tätä legendaa kirjoitit????.

Äänestä

tallessa ollaan ja taitaapa tuo rakas lässyn lässykin olla oikein nimimerkillä ja sakkekin hankkinu lipun itelleen. Taitaapi heko hekokin rohkaista mielensä ja rekisteröityä.

Äänestä
  • Tervetuloa vaan meidän rekisteröityneiden joukkoon, rakas heko heko!;)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Sakkeus kirjoitti:

heko heko, Saken kaveri?Missä on lässyn lässy joka heristeli sormeaan Sakelle?Missä on sus,joka opasti Sakkea käyttämään sievenpää kieltä?Missä on kaikki muut huiskuttajat?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu