Minkä mittaisia narttu rotikoidenne kaulojen ympärysmitat ovat? Ajattelin vain, että olisi hyvä tietää niin voisi ostaa kerralla tarpeeksi pitkän pannan :)
Rotweilerin kaulan ympärysmitta?
6
1808
Vastaukset
- Jeanette
Kaikista järkevintä olisi marssia koiran kanssa kauppaan jolloin saisit sovitettua pantaa.
Mallit on erilaisia ja pelkkä mitta ei aina riitä.
Se minkälaisia muiden narttujen mitat on ei liity sinun koiraasi millään tapaa.
Toki on mielenkiintoista tietää minkä kokoisia muiden koirat on ei siinä mitään..
Onnea pannan etsintään. - Donna kakkonen
Siis naapureiden silmissä.
Itse en sitä niin huomaa kun jatkuvasti näen.
Kuitenkin pentu panta jäi pois jo 2 viikkoa sitten, nyt on suurempi, eivät onneksi nämä pentu jutut maksa kuin n.20e kappale.
Koiramme syntyi 23.3. en tässä aamutokkurassa edes viikkoja osaa laskea mutta 5kk kohta tulee täyteen.
Ja taas noin kuukauden päästä uuden pannan osto.
Se on ihan vanhemmista kiini miten iso pennustasi tulee, ne Geenit, itse otin Nartun juuri sen takia että ne ovat kooltaan pienenmpiä..
Eikä vaan senkään takia tietty, kunhan nyt me naiset tullaan juttuun keskenämme....
Ei kannata liian suurtakaan pantaa ostaa, puolitoista vuotta (suunnilleen) menee tosi nopeesti, ja sittenhän sen kaulan ympärys mitan näkee, mitä tuli.
Juu, ota pentu kauppaan siellä on (useimmiten) asianmukaisia myyjiä jotka neuvovat.
Itse löysin eläinkaupan, jonka myyjällä on itselläänkin Rottis joka kauppa-reissulla menee noin puoli tuntia, sitten ukko jo saa repiä" mut ulos sieltä:)
T:Donna ja Emäntä - ostaa useita
Minulla on rottis uros kohta 5 v ja pannan täytyy olla 70-75 cm.Eikä ole läskinen koira joka ilta käymme n. 10 km juoksulenkillä.
- Donna T:reelta
Yksi kysyy mitä ruok maksaa toinen eläinlääkäri maksut kolmas pannan kokoa.
Osta sille pennulles aikuisen panta niin ei tarvitse vaihdella ja ostaa uutta pentu pantaa,
Mielipiteeni on nyt tämä:
Oletko ollenkaan miettinyt mitä toivottavasti seuraavat 10 vuotta koirasi sinulle maksaa?
Siis jo pelkkä kysymys?
Säästän kun ostan pennulle aikuisen pannan?!?
Hitto vieköön, onko sulla kampa harja shamppoot ynnä muut.
Pentunappula possi viikossa makssa noin 10e rokotteet 140e nato lääkkeet.
Onko sulla kaikki ne mutta sitten panta???
Voi luoja, onne matkaan - heh
Donna T:reelta kirjoitti:
Yksi kysyy mitä ruok maksaa toinen eläinlääkäri maksut kolmas pannan kokoa.
Osta sille pennulles aikuisen panta niin ei tarvitse vaihdella ja ostaa uutta pentu pantaa,
Mielipiteeni on nyt tämä:
Oletko ollenkaan miettinyt mitä toivottavasti seuraavat 10 vuotta koirasi sinulle maksaa?
Siis jo pelkkä kysymys?
Säästän kun ostan pennulle aikuisen pannan?!?
Hitto vieköön, onko sulla kampa harja shamppoot ynnä muut.
Pentunappula possi viikossa makssa noin 10e rokotteet 140e nato lääkkeet.
Onko sulla kaikki ne mutta sitten panta???
Voi luoja, onne matkaanRotikka tyhjätaskun koira ei. Rahaa täytyy olla kun sellaisen hankkii ja sitä myös kuluuuu. Mulla kaks ja elämä on sillemallille pantu että koirilla on hyvä olla, vaikka itse jyrsisin puunjuuria,,,,heh heh,,,
- Me kaksi
Mä hankin koiralleni pentuna sellasen säädettävän mallin eikä tarvinnu uutta ostaa ku vasta aikuisena. Uros on ja tällä hetkellä käyttää 65 cm pantaa, eikä heti tartte kyllä uutta ostaa ellei haluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067718Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733571Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322057Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221906- 361679
- 441494
- 551452
- 221441