Niin, en nyt oikein tiedä kumpi olen, sillä olen
syntynyt 21.6. ja olen "rajatapaus". Toisissa horoskoopeissa olen kaksonen, toisissa rapu... eli kumpi mä olen??? Osaisko joku viisaampi kertoa. Tunnistan itsessäni näitä molempia merkkejä tai jos rehellisiä ollaan niin kaikki merkit löytyvät minusta. ;)))
Olenko kaksonen vai rapu
12
1805
Vastaukset
- tehdä
astrologinen kartta esimerkiksi sivuilla astro.fi. Olen myös 21.6. syntynyt ja kaikkien tekemieni karttojen mukaan kaksonen.
Aurinkomerkki vaihtuu kellonajan,päivän ja vuoden mukaan esim. vesimiehen merkki vaihtuu kaloiksi joko 18.2 tai 19.2 riippuen vuodesta ja siitä mihin kellonaikaan se vaihtuu.sama juttu kaikkien muiden merkkien kohdalla.
Kannattaa tehdä astrologinen kartta kun sillä saa sen aurinkomerkin ja paljon muutakin selville esim.nousevan,kuumerkin ja jne..
Kartantekoon tarvitset kellonajan(mieluiten tarkka),syntymäpäivän ja vuoden myös syntymäpaikkakunta on tässä tärkeä ilman noita tietoja kartasta ei tule tarkka.
Mene sitten esim.osoitteeseen http://www.astro.fi- kaksoisnainen
minä olen syntynyt kaksosen viimeisenä päivänä! 20.06, kaikissa horoskoopeissa tämä päivä on kaksosen viimeinen. 21.6 on RAPU!!!!!!!!!!!!
- NATASEIN
OLEN ITSE SYNTYNYT KAKSOSTEN VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ ELI 20.6 SÄ OLET RAPU!!!!!!!!!!!!!!
- rapu
NATASEIN kirjoitti:
OLEN ITSE SYNTYNYT KAKSOSTEN VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ ELI 20.6 SÄ OLET RAPU!!!!!!!!!!!!!!
Et sä voi olla rapu, sillä rapu alkaa useimmissa
horoskoopeissa 22.6., joissain 21.6, mutta EI 20.6. ;)
- Olen kaksonen!
Mulla kans sama synttäripäivä, mutta kyllä mä kaksoseksi itseni tulkitsen. :) Yleensä ns. "virallisimmissa" ja laajemmissa horoskoopeissa olen aina kaksonen, mutta esim. iltalehden horkkaris rapu, ja iltasanoman kaksonen. Tänään lukasin kans jostain aikakauslehdestä horoskooppeja, ja siinä olin myös rapu
- mutta
olen tunnistanut itsessäni myös kaksosen, kalojen, skorpionin, oinaan, härän, leijonan, neitsyen, vaa'an, kauriin, vesimiehen ja jousimiehen piirteitä
- vain
Leena kirjoitti:
Katsoppa sitä karttaasi ehkä sieltä löytyy vastaus...
minä voin tietää millainen olen, kukaan kartantekijä ei ainakaan
- Oxapam
kaksos-rapu! minun kirjassa ainakin lukee että 21.6 on kaksos rapu. samoten 22.6 on rapu-kaksonen.
outoa mutta nii se vaa on.. - ..siellä kartassa..
..kertoo horoskooppimerkin?
- ..onko se..
aurinkomerkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592