Olenko kaksonen vai rapu

outolintu :)

Niin, en nyt oikein tiedä kumpi olen, sillä olen
syntynyt 21.6. ja olen "rajatapaus". Toisissa horoskoopeissa olen kaksonen, toisissa rapu... eli kumpi mä olen??? Osaisko joku viisaampi kertoa. Tunnistan itsessäni näitä molempia merkkejä tai jos rehellisiä ollaan niin kaikki merkit löytyvät minusta. ;)))

12

1657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdä

astrologinen kartta esimerkiksi sivuilla astro.fi. Olen myös 21.6. syntynyt ja kaikkien tekemieni karttojen mukaan kaksonen.

• Aurinkomerkki vaihtuu kellonajan,päivän ja vuoden mukaan esim. vesimiehen merkki vaihtuu kaloiksi joko 18.2 tai 19.2 riippuen vuodesta ja siitä mihin kellonaikaan se vaihtuu.sama juttu kaikkien muiden merkkien kohdalla.

Kannattaa tehdä astrologinen kartta kun sillä saa sen aurinkomerkin ja paljon muutakin selville esim.nousevan,kuumerkin ja jne..
        Kartantekoon tarvitset kellonajan(mieluiten tarkka),syntymäpäivän ja vuoden myös syntymäpaikkakunta on tässä tärkeä ilman noita tietoja kartasta ei tule tarkka.

Mene sitten esim.osoitteeseen http://www.astro.fi

• kaksoisnainen

minä olen syntynyt kaksosen viimeisenä päivänä! 20.06, kaikissa horoskoopeissa tämä päivä on kaksosen viimeinen. 21.6 on RAPU!!!!!!!!!!!!

• NATASEIN

OLEN ITSE SYNTYNYT KAKSOSTEN VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ ELI 20.6 SÄ OLET RAPU!!!!!!!!!!!!!!

• rapu
        NATASEIN kirjoitti:

OLEN ITSE SYNTYNYT KAKSOSTEN VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ ELI 20.6 SÄ OLET RAPU!!!!!!!!!!!!!!

Et sä voi olla rapu, sillä rapu alkaa useimmissa
        horoskoopeissa 22.6., joissain 21.6, mutta EI 20.6. ;)

• Olen kaksonen!

Mulla kans sama synttäripäivä, mutta kyllä mä kaksoseksi itseni tulkitsen. :) Yleensä ns. "virallisimmissa" ja laajemmissa horoskoopeissa olen aina kaksonen, mutta esim. iltalehden horkkaris rapu, ja iltasanoman kaksonen. Tänään lukasin kans jostain aikakauslehdestä horoskooppeja, ja siinä olin myös rapu

• mutta

olen tunnistanut itsessäni myös kaksosen, kalojen, skorpionin, oinaan, härän, leijonan, neitsyen, vaa'an, kauriin, vesimiehen ja jousimiehen piirteitä

• Katsoppa sitä karttaasi ehkä sieltä löytyy vastaus...

• vain
        Leena kirjoitti:

Katsoppa sitä karttaasi ehkä sieltä löytyy vastaus...

minä voin tietää millainen olen, kukaan kartantekijä ei ainakaan

• Oxapam

kaksos-rapu! minun kirjassa ainakin lukee että 21.6 on kaksos rapu. samoten 22.6 on rapu-kaksonen.

outoa mutta nii se vaa on..

• ..siellä kartassa..

..kertoo horoskooppimerkin?

• ..onko se..

aurinkomerkki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      59
      5668
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      102
      4770
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      390
      2832
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      87
      1334
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      339
      1110
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      941
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      903
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      866
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      108
      856
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      829
    Aihe