Maanantai sopii kuin nakutettu

niisku-myy46

tähän hommaan.

Kehu itseäsi. Missä olet hyvä, lyömätön, paras? Tai mikä sinussa on tosi huippua; hymy, silmät, takamus, hermot, ihan mikä vaan?

Voit myös kehua toisia, jos haluat.

Nyt ei haise kehu, ei edes omakehu :D

16

922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

mutta vähän parempi kuin toiseksi paras :)) Esim. paras tumpelo. Edelleen paan rempaten täällä, muutin yhtä kaappia henkarikaapista hyllykaapiksi. Pikkujuttu, eikö? Luulis... Vasaroin hyllynkannattimet mihin kuuluikin, laitoin marimekon kukallista paperia hyllyihin ja kaikki paikoilleen. Nättiä :)

Sitten menin rappusia alas alakertaan, ja meinasin päästä pyllymobiililla.. Rappusten yläpuolella olevassa seinässä törrötti kuusi naulaa :////// Miksi helkkarissa mun oli mentävä alakertaan??

Täytyy hommata sinne joku Picasso.. Kyllä remppaaminen on kallista! ;))

• Hra.nro.42

rakastelussa ja kahvinkeitossa...,ainaski mun mielestä.

• Melina49

Oon Tina Turnerin laulun sanoin: BEST.
      Ei, en todellakaan.

Jos jossain olen hyvä, niin mielestäni pyrin olemaan rehellinen ja autan ystävää hädässä. En voi sietää kieroilua. Äskettäin taas yksi nolompi homma sattui ja minua epäiltiin syyttä suotta. No, jokainen itse vastaa tekemistään.

Kropallani en voi kehuskella, mutta ainoa että luonteellani. Kieroonkasvaneella huumorintajulla, jonka ystävät tietää.

• ...ngg

O m i t u i n e n...

• tomppa.

Olen rehellinen ja se mielestäni paljon. Jotkut ihmiset tosin hyssyttelee, ettei kaikea tarvitse sanoa ääneen, mutta miksi ihmeessä totuutta pitäisi salata.

• niisku-myy46

Sanoisin, että minulla on joissakin asioissa erittäin pitkä pinna. Onko se hyvä vai huono ;/

Olen tunnollinen. Vähän liiankin huolehtivainen läheisteni suhteen.

Olen kiltti. Vältän loukkaamasta toista, tieten tahtoen, mutta asian kohdalla myös SANON.

Olen aika hyvä kirjoittamaan ja askartelemaan.

Keitän hyvää kahvia ja teen ihan suht hyvää pullaa. Tosin viime aikoina jäänyt vähemmälle... pullan paisto...

• keksijä, jos jotakin puuttuu eikä sitä siihen hätään saa hankituksi.

En nyt sitten tarkoita alkoholijuomia tai miehiä;)))

• Felixman

Omasta mielestäni olen: Oikeudenmukainen...
        Kavereiden mielestä osaan: Tilannekomiikan hyvin.
        Niin ja tykkään kotona leivotuista pullista :)

• Felixman kirjoitti:

Omasta mielestäni olen: Oikeudenmukainen...
        Kavereiden mielestä osaan: Tilannekomiikan hyvin.
        Niin ja tykkään kotona leivotuista pullista :)

on hieno piirre, mutta jokaisella lienee siitä oma tulkintansa.
        Osaatko olla oikeudenmukainen itseäsi kohtaan olematta itsekäs;)?

• Sen huomaa jo vastausten määrästä?! Ja niissäkin pari ns. ei kehua ;)
      Mua on sanottu joskus kiltiksi, toiset huomioon ottavaksi. Vastasin varmaan 'anna olla, riittää jo' tai jotain ;)
      Omastakin mielestä olen kyllä suht' tunnollinen.
      Y r i t ä n ottaa ihmiset sellaisina kuin he on - ..kele, kun vaikuttaa tekopyhältä, tää teksti.. ärsyttää ;))

• kuiteskii..oon hemmetin hyvä eksymään. Mie oon eksynyt jopa Prisman parkkipaikalle puhumattakaan tuntemattomasta metsästä. Kun ei ole suuntausvaistoa pätkääkään, sille vaan ei mahda mitään.

Näin loppukesästä kun marjastus ja sienestys on alkamassa, pikku vinkkinä niille joilla on samanlaisia taipumuksia, ota ns. selviytymispakkaus mukaan. Reppuun vesipullo, ( energiajuomaa) tulitikut, puukko ja jotain kuivamuonaa (keksipaketti, karkkia, shipsejä ym.) kirja (sudenpentujen käsikirja on hyvä tai joku kevyt romaani), kompassi. Opettele se kompassin käyttö.

Kuitenkin jos jostain syystä olet yli seitsämän tuntia harhaillut tai huomaat kiertäneesi ympyrää (huom. navigaattorista tai kännykästä ei ole jossain pohjoisen sydänmetsissä mitään apua ku ei anna verkkoo) älä panikoi. Asetu paikalleen ja säästä voimia, tee nuotio, syö, lue kirjaa, jossain vaiheessa joku älyää lähteä etsimään ja sinut löydetään notskin avulla paremmin. Nuotion teko on taas oma lukunsa, siinä onkin puhdetta pariksi tunniksi varsinkin jos metsä on märkä, on hyvä muistaa että puissa on yleensä kuivia alaoksia joita on hyvä käyttää hyväksi.

Menihän taas saivarteluksi..mutta..tietenkin olen erittäin erinomaisen hyvä a-s-k-a-r-t-e-l-e-m-a-a-n.

Hilima von kompassi-kunniaan

• päähän sellainen kypärä, jossa on vilkkuva valo ja Duracell, että kestää välkyttää pari päivää...

Ei tällä fysiikalla kovin kauas keritä, joten helikopterinkaan ei tarvitsisi käyttää yöllä lämpötunnistinta.

Eri juttu on se, ilmoitettaisiinko minua kadonneeksi ollenkaan..:O

• niisku-myy46

eikun koko vuoden. Pistäkää vain kursailematta ylistystä kehiin.

• TuTla

Nooo....omasta mielestäni olen pitkäpinnainen (teen ristipistotöitä, isoa tällä hetkellä), hyvä leipomaan ja tekemään ruokaakin (teen tosi mielelläni aina jotain uutta, uudella ohjeella). Mulla on kauniit ja käyttäytymistaitoiset lapset (okei, miehelläkin on osuutensa siihen). Huumorintaju on hyvä ;). Ja hyvät hermot!
      Parasta lienee se, että osaan ottaa asiat yksi kerrallaan, vaikka tuntuu, että ne kaatuu päälle...

• huilu...................

myy

• JOHAN...............

NYT SENTÄÄN...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      378
      8343
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      2726
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      980
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      752
    Aihe