Heips! Pärjääkö sortseilla ja t-paidalla? Mikä on lämpötila, tuleeko helposti koneessa kuuma tai kylmä
vaatetus lentokoneessa
21
3955
Vastaukset
- huoli...
yleensä siellä ollaan alasti.
- etukäteen huolestunut
Niin ja piti kysyä tarviiko Finnairilla Helsinki_vantaan lentoasemalla olla välttämättä matkaruumaan meneviä matkatavaroita eli meneekö seuraavat "käsitavara-aseet" mukana matkustamoon: kynä, puhelimen laturi...
- ...
Suomesta lähtevissä koneissa on yleensä aika matala lämpötila eli T-paidalla/shortseilla ei yleensä pärjää.
- naurua piiisaa
... kirjoitti:
Suomesta lähtevissä koneissa on yleensä aika matala lämpötila eli T-paidalla/shortseilla ei yleensä pärjää.
että esim. Afrikan koneissa tarkenee. Voi itkut kun on tyhmää sakkia täällä. Fsnordicin poijat heti pois täältä sanon minä. Kyllä se lämpötila on ihan sama olipa kone afrikasta tai Suomesta. Perkuleen paskiaiset kun olette pellejä.Jos tarkenee 19-21 C alasti niin sitten tarkenee ihan hyvin. Lentokorkeudessa 32000 jalkaa on ikkunapaikat hiukan kylmiä.= vetoinen.
- ...
naurua piiisaa kirjoitti:
että esim. Afrikan koneissa tarkenee. Voi itkut kun on tyhmää sakkia täällä. Fsnordicin poijat heti pois täältä sanon minä. Kyllä se lämpötila on ihan sama olipa kone afrikasta tai Suomesta. Perkuleen paskiaiset kun olette pellejä.Jos tarkenee 19-21 C alasti niin sitten tarkenee ihan hyvin. Lentokorkeudessa 32000 jalkaa on ikkunapaikat hiukan kylmiä.= vetoinen.
"Kyllä se lämpötila on ihan sama olipa kone afrikasta tai Suomesta."
Esim. Thaimaan sisäisellä lennolla koneen lämpötila on huomattavasti korkeampi kuin Helsinki-Bangkok lennolla.
Ehkä sinunkin kannattaisi joskus kokeilla matkustamista... - niinköhän olisi
... kirjoitti:
"Kyllä se lämpötila on ihan sama olipa kone afrikasta tai Suomesta."
Esim. Thaimaan sisäisellä lennolla koneen lämpötila on huomattavasti korkeampi kuin Helsinki-Bangkok lennolla.
Ehkä sinunkin kannattaisi joskus kokeilla matkustamista...mutta enkö minä puhunut 30-33 000 jalan korkeudesta ja ehkä lähdössä mm mmm, ei edes lähdössä eroa jos tänääkin lentää, Helsingissä lähes 30 C ja sama löytyy Thaimaasta. Ilmastointi tasaa 5 minuuttiin lämmön ihan samaksi, saattaa olla parkissa lämpimämpää mutta nythän oli kysymys lennolla. Väitän että ei ole eroa lensipä missä vaan, vaikka Thaimaassa tai Tukholmassa ja kun kone on matkakorkeudessa...se sama minkä kapteeni on laittanut esim. 22C ja piste.
- kiinnostaakovasti
... kirjoitti:
"Kyllä se lämpötila on ihan sama olipa kone afrikasta tai Suomesta."
Esim. Thaimaan sisäisellä lennolla koneen lämpötila on huomattavasti korkeampi kuin Helsinki-Bangkok lennolla.
Ehkä sinunkin kannattaisi joskus kokeilla matkustamista...miksi lämpötila koneen sisällä olisi Thaimaassa suurempi, heh heh...kiinnostaa kovasti tietää?
Ei se ainakaan maan lämpötila ole syynä sillä jopa 6000 m korkeudessa on 15 C-30 C pakkasta...miten ja missä se ero tulee? - ...
niinköhän olisi kirjoitti:
mutta enkö minä puhunut 30-33 000 jalan korkeudesta ja ehkä lähdössä mm mmm, ei edes lähdössä eroa jos tänääkin lentää, Helsingissä lähes 30 C ja sama löytyy Thaimaasta. Ilmastointi tasaa 5 minuuttiin lämmön ihan samaksi, saattaa olla parkissa lämpimämpää mutta nythän oli kysymys lennolla. Väitän että ei ole eroa lensipä missä vaan, vaikka Thaimaassa tai Tukholmassa ja kun kone on matkakorkeudessa...se sama minkä kapteeni on laittanut esim. 22C ja piste.
"se sama minkä kapteeni on laittanut esim. 22C ja piste."
Oletko ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että se Thaimaalainen kapteeni jolla on kuljetettavana pääasiassa Thaimaalaisia matkustajia, säätää sen ilmastoinnin lämpötilan hieman korkeammaksi koska maassa on totuttu kuumaan ilmastoon? - ...
kiinnostaakovasti kirjoitti:
miksi lämpötila koneen sisällä olisi Thaimaassa suurempi, heh heh...kiinnostaa kovasti tietää?
Ei se ainakaan maan lämpötila ole syynä sillä jopa 6000 m korkeudessa on 15 C-30 C pakkasta...miten ja missä se ero tulee?Koneessa on ilmastointi, ja yleensä ilmastointilaitteiden jäähdytystehoa voi säätää. Auttoiko?
- heko heko
... kirjoitti:
Koneessa on ilmastointi, ja yleensä ilmastointilaitteiden jäähdytystehoa voi säätää. Auttoiko?
Thaimaassa ihmiset laittavat autossa ilmastoinin 26C ja suomessa 21 C, sitäkö tarkoitat? Eikö kannata jo luovuttaa?
- hyvää se tekee
... kirjoitti:
"se sama minkä kapteeni on laittanut esim. 22C ja piste."
Oletko ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että se Thaimaalainen kapteeni jolla on kuljetettavana pääasiassa Thaimaalaisia matkustajia, säätää sen ilmastoinnin lämpötilan hieman korkeammaksi koska maassa on totuttu kuumaan ilmastoon?ei ole ja samalla tavalla se tuntuu thaimaalaisen iholla 22C paremmalta kuin 32C lentokoneessa, usko pois!
- on-
heko heko kirjoitti:
Thaimaassa ihmiset laittavat autossa ilmastoinin 26C ja suomessa 21 C, sitäkö tarkoitat? Eikö kannata jo luovuttaa?
Kun ulkona on 35 astetta varjossa, niin 25 astetta tuntuu jo vilpoiselta. Jos lämpötila olisi 20 astetta, monet Thaimaalaiset vetäisivät takkia päälleen.
Ehkä sinunkin kannattaisi käydä kerrankin lentämässä joku maan sisäinen lento Euroopan ulkopuolella, niin ei tarvitsisi enää kirjoittaa tänne mutua. - heko heko
on- kirjoitti:
Kun ulkona on 35 astetta varjossa, niin 25 astetta tuntuu jo vilpoiselta. Jos lämpötila olisi 20 astetta, monet Thaimaalaiset vetäisivät takkia päälleen.
Ehkä sinunkin kannattaisi käydä kerrankin lentämässä joku maan sisäinen lento Euroopan ulkopuolella, niin ei tarvitsisi enää kirjoittaa tänne mutua.sillä kyllä ne Thaimaan koneiden sisälämmöt kotimaan reiteilläkin on säädetty 23-25 c ja ei siinä mitään takkia kukaan käytä, eihän niillä taikuilla edes takkia ole.
Kyllä olet tyhmä ääliöä ei voi muuta sanoa.
Ja tiedoksi että lennän 40 vuodessa Euroopan ulkopuolella ja siitä n. 5-8 kertaa aasiassa. Entä sinä, oletko edes ollut lentokoneessa? - oli-
heko heko kirjoitti:
sillä kyllä ne Thaimaan koneiden sisälämmöt kotimaan reiteilläkin on säädetty 23-25 c ja ei siinä mitään takkia kukaan käytä, eihän niillä taikuilla edes takkia ole.
Kyllä olet tyhmä ääliöä ei voi muuta sanoa.
Ja tiedoksi että lennän 40 vuodessa Euroopan ulkopuolella ja siitä n. 5-8 kertaa aasiassa. Entä sinä, oletko edes ollut lentokoneessa?kyse lämpötilaeroista. Suomesta lähtevillä lennoilla lämpötila on yleensä reilusti alle 25 asteen...
- naurattaa
oli- kirjoitti:
kyse lämpötilaeroista. Suomesta lähtevillä lennoilla lämpötila on yleensä reilusti alle 25 asteen...
mutta ehkä sinun vastaus mistä homma lähti kertto loput. Ja väitätkö että jos ulkona pakkasta niin koneessa myös. Ja jos ulkona 35C niin koneessa myös. Oletko sinä ihan oikeasti koskaan ollut edes lentokoeessa? Linja-autossakin on terminaalissa yli 20 C vaikka olisi pakkanen? Vai luuletko sinä että kun matykustajat istuu koneeseen niin lämpötila on talvella liki 0 C , voi itkut kun olet tyhmä tyyppi lämpötilaeroineen kun kaveri kysyy tarkeneeko?
- luetunymmartaminen?
naurattaa kirjoitti:
mutta ehkä sinun vastaus mistä homma lähti kertto loput. Ja väitätkö että jos ulkona pakkasta niin koneessa myös. Ja jos ulkona 35C niin koneessa myös. Oletko sinä ihan oikeasti koskaan ollut edes lentokoeessa? Linja-autossakin on terminaalissa yli 20 C vaikka olisi pakkanen? Vai luuletko sinä että kun matykustajat istuu koneeseen niin lämpötila on talvella liki 0 C , voi itkut kun olet tyhmä tyyppi lämpötilaeroineen kun kaveri kysyy tarkeneeko?
"Ja väitätkö että jos ulkona pakkasta niin koneessa myös."
Missä olen näin väittänyt?
"Vai luuletko sinä että kun matykustajat istuu koneeseen niin lämpötila on talvella liki 0 C"
Missä olen näin väittänyt?
Kannattaisko lukea ensiksi muut viestit, eikä itse keksiä mitä muissa viesteissä oli kirjoitettu? - Ruumaan
Miksi pitäisi olla välttämättä ruumaan menevää? Ei tietenkään, jos laukku mahtuu käsimatkatavaran mittoihin. Teräaseita ei käsimatkatavaroissa saa tietenkään olla, mutta kynät ja laturit kyllä sallitaan.
Eikä se käsimatkatavarakaan ole pakollinen, jos kaikki kama mahtuu taskuun. :)
- riippuen.
Riippuu tietty vuodenajasta ja kohteesta. Esimerkiksi järjen riemuvoitto, kun matkaajat pukeutuvat tammikuussa pelkkiin shortsseihin ja t-paitaan kun ovat matkalla Bangkokiin. Entäpä jos tulisi hätätilanne, ja pakkolasku vaikkapa Novosibirskiin tai suoraan Siperian arolle, jossa -40. Ei kauan tarkenisi..hengissä.
- derety
Kannattaa laittaa pitkikset ja sukat ja ottaa jotain pitkähihaista mukaan. Koneissa (kokemissani) on tehokas ilmanvaihto eli sukat pyörii jaloissa ja tullee vilu. Tosin on siellä huopia, mutta silti.
- ainakin
otan kaukolennolle omat sukat, inhoan niitä lentoyhtiön antamia puolfroteisia yösukkia.
Villatakki tai joku pitkähihainen kantsii ottaa myös yöksi, se viltti minkä ne antaa, on kuin joku ohut lakana vaan. Yleensä nukkuessa tulee aina kylmä jossain vaiheessa.Varsinkin jos lattialla on tilaa nukkua, voi edes sen viltin laittaa aluseksi. - Anonyymi
En tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057