Nuorta tyttöä uimarannan vessassa

Auringonpalvoja

Tämän kesän toistaiseksi ehdottomasti paras pikapano on ollut uimarannan vessassa. Olin eräänä päivänä ottamassa aurinkoa ja vieressäni oli kaksi 18-vuotiasta (omien sanojensa mukaan) tyttöä. Itse olen kolmevitonen. Heillä oli mukanaan kaksivuotias lapsi, jota toinen hoiti kesätyökseen.

Minulla oli mukanani kylmälaukussa muutama oluttölkki, joita välillä nautiskelin. Päivä oli todella kuuma, ja toinen tytöistä kysäisi olisiko mahdollista saada yksi olut. Tokihan minä annoin, ja alettiin siinä juttelemaan kaikenlaista. Härskinä miehenä aloin jonkun ajan kuluttua kehumaan tyttöjen vartaloita, ja kerroin kuinka uimarannalla alkaa panettamaan kun katselee naisten vartaloita.

Tytöt naureskelivat ja tykkäsivät kehuista. He selkeästi alkoivat esiintymään ja esittelemään kroppiaan, ja kyselivät kummalla on parempi jne. No, herrasmiehenä en tietenkään ottanut moiseen kantaa. Otettiin siinä parit oluet (vain toinen tytöistä, ei se jolla oli lapsi hoidettavanaan), ja jutut alkoivat menemään koko ajan härskimpään suuntaan.

Tilanne alkoi kiihottamaan melkoisesti, ja tunsin kuinka kaluni alkoi seisomaan, enkä viitsinyt sitä peitelläkään, vaan annoin tyttöjen nähdä sen. Koska minulla oli vaan uimahousut jalassa, niin tokihan se näkyi, koska kaluni pää alkoi puskemaan ulos housuista. Koska mottoni on aina ollut että mitään ei saa, jos ei pyydä, niin ehdotin suoraan toiselle tytöistä että lähdettäisiin pukukoppiin nussimaan. Hän ei oikein ensin sanonut kyllä eikä ei, joten ajattelin että kyllä hän vielä suostuu.

Kun kysyin uudestaan, niin hän jo puolestaan kysyi onko minulla kortsuja mukana. Vastasin että täytyyhän niitä aina olla. Sitten hän kuiskutteli toisen tytön kanssa jotain, ja yllätyksekseni toinen tytöistä sanoi että hän voi lähteä. No, kyllähän se minulle kelpasi, vaikka en olisi uskonut että hän lähtee. Vetäisin pyyhkeen lanteilleni ja menimme kohti pukuhuonetta. Kyseessä on isohko uimaranta, jossa on yhdessä rakennuksessa useampi pieni vessa/pukukoppi.

Menimme sisään, ja koska minulla seisoi täyttä päätä, otin muitta mutkitta uimahousuni pois, ja aloin vetämään kortsua kaluni päälle. Ajattelin että tässä ei kummempia esileikkejä tarvita, joten sanoin tytölle että nojaa seinään, niin panen takaapäin. Hän teki työtä käskettyä, ja laskin hänen bikiniensä alaosan nilkkoihin, josta hän potkaisi ne kokonaan pois. Asettelin toisella kädellä kaluni kohdalleen, ja toisella kädellä otin hänen pillustaan etupuolelta kiinni.

Painoin kaluni sisään todella ihanan kireän tuntuiseen pilluun. Tyttö inahti pikkuisen, ja hänen pillustaan tuli ääni kun kaluni soljahti sisään. Olin hetken paikallani, sitten otin häntä molemmin käsin lanteilta kiinni, ja aloin työntelemään. Nussin rauhallisesti ja kehuin hänelle kuinka ihanan tiukka hän on, ja kuinka hyvän tuntuinen perse hänellä on. Hänen pillustaan tuli jo melkoinen litinä, ja tyttö huokaili kiihtyvään tahtiin. Arvasin että hän alkaa olemaan jo melko lähellä, joten kiihdytin tahtia ja otin häntä rinnoista kiinni.

Sitten hän laukesi ja koetti selvästi olla hiljaa, mutta kuitenkin hän päästi melko äänekkäitä voihkaisuja lauetessaan. Aloin itsekin olla melko lähellä laukeamista, joten kiihdytin työntöjäni entisestään. Sitten tunsin kuinka lastini lähti liikkeelle, ja työnsin kaluni aivan pohjaan asti, ja laukesin.

Sitten menimme takaisin paikoillemme, ja hieman myöhemmin koetin houkutella toista tyttöä vielä panolle, mutta se ei ikävä kyllä enää onnistunut. Jos tytöt luette tämän, terveisiä vaan. Ehkä vielä joskus tavataan?

25

55010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoijaa..

      olipa loistava tarina, riks, raks, poks pari työntöä ja sit naiselta tuli.. juupapuu.

      • Auringonpalvoja

        Jep, oikeassa olet.

        Olisi kyllä pitänyt kuvailla jokainen työntö millimetrintarkasti.

        Koetan muistaa ensi kerralla. Kiitos vinkistä!


      • ääää
        Auringonpalvoja kirjoitti:

        Jep, oikeassa olet.

        Olisi kyllä pitänyt kuvailla jokainen työntö millimetrintarkasti.

        Koetan muistaa ensi kerralla. Kiitos vinkistä!

        Mietin vain sitä, että kuinka moni nainen oikeasti saa orgasmin pelkällä yhdynnällä, ilman että stimuloi klitorista samalla.

        Tais muija vaan feikata orkkunsa


      • Auringonpalvoja
        ääää kirjoitti:

        Mietin vain sitä, että kuinka moni nainen oikeasti saa orgasmin pelkällä yhdynnällä, ilman että stimuloi klitorista samalla.

        Tais muija vaan feikata orkkunsa

        Musta tuntuu että tuollaiset seikat kuten erikoinen paikka, mahdollisuus että joku yllättää yms. saattavat kiihoittaa naista melkoisesti, ja sitä kautta nopeuttaa orkkua?

        Ja kyllä sen huomaa kalun ympärillä kun pillu supistelee, sitä ei pysty feikkaamaan. Näin ainakin itse väitän, joku muu voi olla toista mieltä. Ehkä joku naispuolinen henkilö voisi ottaa siihen kantaa...


      • "naispuoleinen henkilö...
        Auringonpalvoja kirjoitti:

        Musta tuntuu että tuollaiset seikat kuten erikoinen paikka, mahdollisuus että joku yllättää yms. saattavat kiihoittaa naista melkoisesti, ja sitä kautta nopeuttaa orkkua?

        Ja kyllä sen huomaa kalun ympärillä kun pillu supistelee, sitä ei pysty feikkaamaan. Näin ainakin itse väitän, joku muu voi olla toista mieltä. Ehkä joku naispuolinen henkilö voisi ottaa siihen kantaa...

        Kyllä sen pystyy feikkaan, ja vielä helposti. Mustakin toi tarina oli aika epärealistinen ei orkkuu noin saada muuten kyl ihan ok juttu.


      • Naisen mielipide
        "naispuoleinen henkilö... kirjoitti:

        Kyllä sen pystyy feikkaan, ja vielä helposti. Mustakin toi tarina oli aika epärealistinen ei orkkuu noin saada muuten kyl ihan ok juttu.

        Kyllähän nuo varmaan vaihtelevat melkoisesti kuka saa kuinkakin nopeasti.

        Itse olin Kreikassa kesällä, ja nain tuntemattoman miehen kanssa hotellini baarin vessassa, ja laukesin parissa minuutissa.

        Mutta tuosta olen samaa mieltä, kyllä pystyy feikkaamaan muutakin kun pelkällä ääntelyllä...."ou beibi, nyt tulee"...;-)


      • hahahahah
        Auringonpalvoja kirjoitti:

        Musta tuntuu että tuollaiset seikat kuten erikoinen paikka, mahdollisuus että joku yllättää yms. saattavat kiihoittaa naista melkoisesti, ja sitä kautta nopeuttaa orkkua?

        Ja kyllä sen huomaa kalun ympärillä kun pillu supistelee, sitä ei pysty feikkaamaan. Näin ainakin itse väitän, joku muu voi olla toista mieltä. Ehkä joku naispuolinen henkilö voisi ottaa siihen kantaa...

        "Ja kyllä sen huomaa kalun ympärillä kun pillu supistelee, sitä ei pysty feikkaamaan. "

        ei vaan pysty!! HAHA! oletko kuullut, että pillussakin on lihaksia? samallalailla me pystymme sitä supistelemaan, kuin tekin pystytte kullianne heiluttelemaan.
        ja se on vielä helppoa. ja mukavaa tehdä ;)


      • popopoulos
        Naisen mielipide kirjoitti:

        Kyllähän nuo varmaan vaihtelevat melkoisesti kuka saa kuinkakin nopeasti.

        Itse olin Kreikassa kesällä, ja nain tuntemattoman miehen kanssa hotellini baarin vessassa, ja laukesin parissa minuutissa.

        Mutta tuosta olen samaa mieltä, kyllä pystyy feikkaamaan muutakin kun pelkällä ääntelyllä...."ou beibi, nyt tulee"...;-)

        Sopisi hienosti tähän osioon tai tositarinoihin, rupeahan naputtelemaan! :)


      • Naisen mielipide
        popopoulos kirjoitti:

        Sopisi hienosti tähän osioon tai tositarinoihin, rupeahan naputtelemaan! :)

        En oikein tiedä, enpä ole moisia kirjoitellut.

        Täytyy hieman miettiä....


      • Naisen mielipide
        Naisen mielipide kirjoitti:

        Kyllähän nuo varmaan vaihtelevat melkoisesti kuka saa kuinkakin nopeasti.

        Itse olin Kreikassa kesällä, ja nain tuntemattoman miehen kanssa hotellini baarin vessassa, ja laukesin parissa minuutissa.

        Mutta tuosta olen samaa mieltä, kyllä pystyy feikkaamaan muutakin kun pelkällä ääntelyllä...."ou beibi, nyt tulee"...;-)

        Okei, koska pyydettiin, niin voin kirjoittaa pari riviä tuosta kokemuksestani. En ole mikään kirjoittaja, eikä tämä ole mikään novelli.

        Olin siis kesällä Kreikassa lomalla. Tai ehkä pari sanaa ensin itsestäni. Olen 38-vuotias, 169 cm, n. 60 kg, vaalea nainen. Rinnat ovat kohtalaisen kookkaat, mutta pari lasta on tehty, niin....

        Vietin aikaa usein hotellimme yökerhossa, ja eräänä iltana tapasin siellä saksalaisen miehen, jonka kanssa tanssin monet tanssit. Kun otettiin molemmat alkoholia, niin tanssi kävi hieman "läheisemmäksi". Mies puristeli melko estoitta takapuoltani tanssin aikana, ja hieman suudeltiinkin.

        Tunsin kyllä kuinka hänen kalunsa painui minua vasten selvästi seisovana. Sitten sanoin että lähden vessaan käymään. Kävinkin, mutta kun tulin sieltä ulos, mies veti minut miesten vessan puolelle. Hän työnsi minut yhteen koppiin, ja aloimme suutelemaan. Hän nosti hameeni helman ylös ja riisui alushousuni.

        Sitten hän asettelin minut polvilleni vessanpöntön päälle ja alkoi naimaan takaapäin. Takaan ettei mennyt kuin se 2-3 minuuttia kun laukesin. Minulta pettivät polvet alta ja horjahdin pois pöntön päältä. Otin sitten mieheltä suihin, kunnes häneltäkin tuli.

        Sellainen tapaus....


      • spade11

        usein menee. Sinäkin ehkä vielä saat sen joskus kokea.


      • spade11
        ääää kirjoitti:

        Mietin vain sitä, että kuinka moni nainen oikeasti saa orgasmin pelkällä yhdynnällä, ilman että stimuloi klitorista samalla.

        Tais muija vaan feikata orkkunsa

        typykällä olis ollut feikkailla tuntemattomalle kundille yhtään mitään?


      • popopoulos
        Naisen mielipide kirjoitti:

        Okei, koska pyydettiin, niin voin kirjoittaa pari riviä tuosta kokemuksestani. En ole mikään kirjoittaja, eikä tämä ole mikään novelli.

        Olin siis kesällä Kreikassa lomalla. Tai ehkä pari sanaa ensin itsestäni. Olen 38-vuotias, 169 cm, n. 60 kg, vaalea nainen. Rinnat ovat kohtalaisen kookkaat, mutta pari lasta on tehty, niin....

        Vietin aikaa usein hotellimme yökerhossa, ja eräänä iltana tapasin siellä saksalaisen miehen, jonka kanssa tanssin monet tanssit. Kun otettiin molemmat alkoholia, niin tanssi kävi hieman "läheisemmäksi". Mies puristeli melko estoitta takapuoltani tanssin aikana, ja hieman suudeltiinkin.

        Tunsin kyllä kuinka hänen kalunsa painui minua vasten selvästi seisovana. Sitten sanoin että lähden vessaan käymään. Kävinkin, mutta kun tulin sieltä ulos, mies veti minut miesten vessan puolelle. Hän työnsi minut yhteen koppiin, ja aloimme suutelemaan. Hän nosti hameeni helman ylös ja riisui alushousuni.

        Sitten hän asettelin minut polvilleni vessanpöntön päälle ja alkoi naimaan takaapäin. Takaan ettei mennyt kuin se 2-3 minuuttia kun laukesin. Minulta pettivät polvet alta ja horjahdin pois pöntön päältä. Otin sitten mieheltä suihin, kunnes häneltäkin tuli.

        Sellainen tapaus....

        Saisihan tuosta jo vaikka mitä... Nielitkö vai syljitkö? Minkä ikäinen ja näköinen partnerisi oli? Jatkoitteko vielä jossain muualla? Ja oletko naimisissa eli olisiko tämä sopinut syrjähyppyosastoonkin? ;)


      • Naisen mielipide
        popopoulos kirjoitti:

        Saisihan tuosta jo vaikka mitä... Nielitkö vai syljitkö? Minkä ikäinen ja näköinen partnerisi oli? Jatkoitteko vielä jossain muualla? Ja oletko naimisissa eli olisiko tämä sopinut syrjähyppyosastoonkin? ;)

        No tulipa lisäkysymyksiä...

        Täytyy sanoa etten en niellyt enkä sylkenyt. Otin hetkeä ennen laukeamista pois, joten lähinnä kasvoille ja hiuksiin tuli...

        Mies oli jonkun verran vanhempi kuin minä, noin neljävitonen. Melko normaali, hoikka ja minua selvästi pidempi. Ja ei jatkettu muualla. Oli minulla sitten muita kokemuksia, mutta ei hänen kanssaan.

        Naimisissa en ole (enää), joten ei tässä mitään hyppyjä!


      • popopoulos
        Naisen mielipide kirjoitti:

        No tulipa lisäkysymyksiä...

        Täytyy sanoa etten en niellyt enkä sylkenyt. Otin hetkeä ennen laukeamista pois, joten lähinnä kasvoille ja hiuksiin tuli...

        Mies oli jonkun verran vanhempi kuin minä, noin neljävitonen. Melko normaali, hoikka ja minua selvästi pidempi. Ja ei jatkettu muualla. Oli minulla sitten muita kokemuksia, mutta ei hänen kanssaan.

        Naimisissa en ole (enää), joten ei tässä mitään hyppyjä!

        No sullahan eläväistä sinkkuelämää sitten on. Kerro toki niistä muistakin kokemuksista, varmasti mielenkiintoisia nekin... ;)


      • Naisen mielipide
        popopoulos kirjoitti:

        No sullahan eläväistä sinkkuelämää sitten on. Kerro toki niistä muistakin kokemuksista, varmasti mielenkiintoisia nekin... ;)

        Nyt en kyllä enää halua jatkaa tätä tällä foorumilla.

        Jos haluat, kirjoittele [email protected] niin saatan kirjoittaa jotain lisää....


      • todensanoja
        Naisen mielipide kirjoitti:

        No tulipa lisäkysymyksiä...

        Täytyy sanoa etten en niellyt enkä sylkenyt. Otin hetkeä ennen laukeamista pois, joten lähinnä kasvoille ja hiuksiin tuli...

        Mies oli jonkun verran vanhempi kuin minä, noin neljävitonen. Melko normaali, hoikka ja minua selvästi pidempi. Ja ei jatkettu muualla. Oli minulla sitten muita kokemuksia, mutta ei hänen kanssaan.

        Naimisissa en ole (enää), joten ei tässä mitään hyppyjä!

        Unohdit kertoa että mies oli "huomattavan" komea ja varakas.


      • faljfa
        ääää kirjoitti:

        Mietin vain sitä, että kuinka moni nainen oikeasti saa orgasmin pelkällä yhdynnällä, ilman että stimuloi klitorista samalla.

        Tais muija vaan feikata orkkunsa

        Tiedätkö naisista mitään?

        "kuinka moni nainen oikeasti saa orgasmin pelkällä yhdynnällä, ilman että stimuloi klitorista samalla"

        Ei jumal..


      • ---------
        Naisen mielipide kirjoitti:

        No tulipa lisäkysymyksiä...

        Täytyy sanoa etten en niellyt enkä sylkenyt. Otin hetkeä ennen laukeamista pois, joten lähinnä kasvoille ja hiuksiin tuli...

        Mies oli jonkun verran vanhempi kuin minä, noin neljävitonen. Melko normaali, hoikka ja minua selvästi pidempi. Ja ei jatkettu muualla. Oli minulla sitten muita kokemuksia, mutta ei hänen kanssaan.

        Naimisissa en ole (enää), joten ei tässä mitään hyppyjä!

        Kiinnostaisko seura? Laita sun s-posti osoite niin voin lähettää kuvan itsestäni ja kirjoitella lisää. Olen sua jonkin verran nuorempi...


      • Bir adam
        faljfa kirjoitti:

        Tiedätkö naisista mitään?

        "kuinka moni nainen oikeasti saa orgasmin pelkällä yhdynnällä, ilman että stimuloi klitorista samalla"

        Ei jumal..

        Ainakin minun vaimoni saa yleensä useammankin kerran ihan vaan panemalla. Vaimon mukaan siihen tarvitaan aika iso vehje, jollainen minulta sattuu löytymään.


    • TÄMÄ TYTTÖ
    • voi voi

      Olisin mieluusti ollut kanssasi, olet varmasti hyvä rakastelija.

      • Auringonpalvoja

        Niinpä, mukavaahan se olisi ollut!

        Ehkä joskus törmätään....?


      • Anonyymi
        Auringonpalvoja kirjoitti:

        Niinpä, mukavaahan se olisi ollut!

        Ehkä joskus törmätään....?

        Nuoret ne saa orgasmin vaikka maanjäristyksestä,vanhat ämmtä ei enää vaikka täryporalla nussis,tosi on ja koettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret ne saa orgasmin vaikka maanjäristyksestä,vanhat ämmtä ei enää vaikka täryporalla nussis,tosi on ja koettu!

        Menee kyl just noin,nuoret tytöt ei ole viel äsaanu paljoakaan niin heti kun joku tökkää on homma valmis.
        Vanhoja muijia saa jyystää ja ei oikeen muuta tapahdu kun että saa itte rojut roiskia sisälle.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe