Suosittelen kaikille allergisille/astmaatikoille kokeilemaan suolapiippua. Itse olen huomannut että apua on ollut, vaikka olen käyttänyt vasta viikon verran. Suola piipussa kestää noin kolme vuotta, joten ensin alkuun korkealta tuntunut hinta ei sitten loppuen lopuksi olekkaan mitenkään kohtuuton, kun siitä vielä on apuakin :)
Kokeilkaa suolapiippua
11
4995
Vastaukset
- tyhmä kysyjä
Voisitko kertoa,mikä on suolapiippy?Miksi sitä käytetään ja mistä niitä saa?
Itellä allergioita ja astma,mutta en ole tuollaisesta kuullut?Kiitos ja anteeks- allergikko
Ei hätiä :) Moni muukaan ei varmasti tiedä suolapiipusta. Eli suolapiippu on sellainen keraaminen suolakristalleja sisältävä piippu (hiemen piipun näköinen ;)jonka kautta hengitetään sisään ilmaa/suolaa. Piipun käyttö vaikuttaa suotuisasti siitepöly- ja muihin allergioihin, astmaan..yleensäkin suotuisasti hengityselimien terveyteen.Lisää tietoa löydät www.suolapiippu.com Hinnat vaihtelee jossain 57-59€ paikeilla.Itse ostin oman piippuni netistä yhdestä luontaistuotteita myyvästä firmasta (en tiedä saako firman nimeä sanoa).Niitä myy myös luontaistuotekaupat. Tietävät kyllä kun kysyt suolapiippua ;)
- Se tyhmä kysyjä
allergikko kirjoitti:
Ei hätiä :) Moni muukaan ei varmasti tiedä suolapiipusta. Eli suolapiippu on sellainen keraaminen suolakristalleja sisältävä piippu (hiemen piipun näköinen ;)jonka kautta hengitetään sisään ilmaa/suolaa. Piipun käyttö vaikuttaa suotuisasti siitepöly- ja muihin allergioihin, astmaan..yleensäkin suotuisasti hengityselimien terveyteen.Lisää tietoa löydät www.suolapiippu.com Hinnat vaihtelee jossain 57-59€ paikeilla.Itse ostin oman piippuni netistä yhdestä luontaistuotteita myyvästä firmasta (en tiedä saako firman nimeä sanoa).Niitä myy myös luontaistuotekaupat. Tietävät kyllä kun kysyt suolapiippua ;)
Kiitos,kun valaisit mulle asiaa.
Täytyypä käydä meidän luontaistuote-kaupassa kysymässä,jos vaikka saisi tilattua mulle sellasen.Kiitos vielä kerran,kun vastasit asiallisesti.Hyvää loppu kesää ja alkavaa sykysä!
- pahenemista ensin
Käyttöohjeissa varoitettiin, että oireet voi ensin pahentua, eikö sulle tullut sellaista?
Piiputtelin pari viikkoa ja sitten tuli keuhkoputkentulehduksen oireet. Mietin johtuiko piipusta, alkoiko sairaus paheta vai oliko se vaan pöpö.- hengetön,.,
Suolapiipusta ei ole mulle ollut mitään apua. Olen tunnollisesti piippua hengitellyt kesän alusta eikä mitään apua...
- riittää
Turhia rahanreikiä,eikä poppakonsteista ole mitään apua.Muuttakaa puhtaaseen ilmastoon,niin vaiva ei haittaa yhtään.Olen kokeillut.Myös puhdas sisäilma on tärkeä.Tuo astma kun on soluvaurio,ja solut reagoivat kaikkiin saasteisiin samanlailla.Siis on sama miksikä allergiasi on luokiteltu.Soluvaurion on voinut aiheuttaa mikä vain tulehdus.Esim eläinallergian aiheuttaja ei ole eläin,vaan tulehdus,joka on arpeuttanut limakalvoja.
- punainen11
Eikös näitä piippuja myydä myös apteekeista,samoin kuin noita sarvikuonoja eli samalla hyllyllä.
- Saa apteekeista
Meidän apteekissa oltiin Ranualla hieman ensin kummissaan, että mikä Suolapiippu, mutta sitten kysyivät tukkuriltaan ja katsoivat koneiltaan niin saivat tilattua ja seuraavana päivänä oli haettavissa.
Voit samalla suositella muillekin, hyvää tekee ja vähensin lääkitystäni noin neljänneksellä ja meinaan vielä vähentää. - Ja auttaa
Saa apteekeista kirjoitti:
Meidän apteekissa oltiin Ranualla hieman ensin kummissaan, että mikä Suolapiippu, mutta sitten kysyivät tukkuriltaan ja katsoivat koneiltaan niin saivat tilattua ja seuraavana päivänä oli haettavissa.
Voit samalla suositella muillekin, hyvää tekee ja vähensin lääkitystäni noin neljänneksellä ja meinaan vielä vähentää.Apteekista saa sarvikuonoja tai siis nenäkannuja. Maksavat siinä 10 euron kantturoissa. On varmaan sama idea kuin siinä suolapiipussa, tähän pitää vain itse laittaa suolaseos. On hyvä ja auttaa tosi pahoihin oireisiin mm. keväällä heinän kukkimisen aikaan oli korvaamaton apu.
- Sarvikuono
Ja auttaa kirjoitti:
Apteekista saa sarvikuonoja tai siis nenäkannuja. Maksavat siinä 10 euron kantturoissa. On varmaan sama idea kuin siinä suolapiipussa, tähän pitää vain itse laittaa suolaseos. On hyvä ja auttaa tosi pahoihin oireisiin mm. keväällä heinän kukkimisen aikaan oli korvaamaton apu.
Minullakin on kyseinen kannu, jolla huuhdotaan poskionteloita. Voin kertoa, että allergiset oireet hävisivät kokonaan, kun käytin sitä keväällä. Yleensä poskiontelo-ongelmat alkoivat minulla maaliskuulla ja kestivät syksyyn asti, mutta huuhteluiden avulla ei ollut mitään hätää.
Nyt olen hankkinut koiranpennun. Huuhtelen poskiontelot päivittäin, katotaan, selviänkö sen avulla. Aikaisemmin en ole voinut lemmikkieläimiä pitää, mutta nyt näyttää lupaavalta. - piipullinen
Sarvikuono kirjoitti:
Minullakin on kyseinen kannu, jolla huuhdotaan poskionteloita. Voin kertoa, että allergiset oireet hävisivät kokonaan, kun käytin sitä keväällä. Yleensä poskiontelo-ongelmat alkoivat minulla maaliskuulla ja kestivät syksyyn asti, mutta huuhteluiden avulla ei ollut mitään hätää.
Nyt olen hankkinut koiranpennun. Huuhtelen poskiontelot päivittäin, katotaan, selviänkö sen avulla. Aikaisemmin en ole voinut lemmikkieläimiä pitää, mutta nyt näyttää lupaavalta.Suolapiippu ja nenäkannu kaksi erijuttua. Itsellä on tämä piippu ja helpotusta havaittavissa, mutta kukin kokeilee itse.Eihän sillä mitää vaurioita korjaavaa vaikutusta ole, mutta kun saiaan olo helpotuu niin sekin on jo hyvä juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155