Parvekkeella alasti ?

naku12..

Saako omalla parvekkeella olla nakuna,vaikka sinne olisi näköyhteys naapureista ja muista parvekkeista?Vai rikkooko jotakin sääntöä?

20

6160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jksjd

      saattaa olla seksuaalista häirintää :)

    • Terohoo

      Ja jos olet vielä asiallisen näköinen nainen, niin muuta naapuriin!

    • ------------------

      vibraattori ei saa näkyä eikä saa huutaa.

      • Anonyymi

        Itseasiassa kyllä saa :-) Parveke on osa asuntoa ja yksityisyyden suojan suojaama alue.


    • Julia

      Kyllä minä olen nähnyt Helsingin keskustassa äijän runkkaavankin ranskalaisella parvekkeellaan.

      • ******************

        Ja sekös sen lailliseksi tekee, jos on "nähnyt"? Jos näet, jonkun näet jonkun vaikka ampuvan toista helsingin keskustassa niin täytyyhän sen olla laillista, vai? Kun kerran oot "nähnyt".

        Mun mielestä jos hyppelet talon sisällä häiritsevästi alasti, siis että naaparit häiriintyy kun heiluttelet munaas ikkunassa niin jopa siitä voi napsahtaa sakkoa!! Puhumattakaan parvekkeesta.


      • Mie vaan
        ****************** kirjoitti:

        Ja sekös sen lailliseksi tekee, jos on "nähnyt"? Jos näet, jonkun näet jonkun vaikka ampuvan toista helsingin keskustassa niin täytyyhän sen olla laillista, vai? Kun kerran oot "nähnyt".

        Mun mielestä jos hyppelet talon sisällä häiritsevästi alasti, siis että naaparit häiriintyy kun heiluttelet munaas ikkunassa niin jopa siitä voi napsahtaa sakkoa!! Puhumattakaan parvekkeesta.

        ..jos joku hiippailee asunnossaan alasti,ja siitä ilmoituksen teet vaikk poliisille...he kysyvät että miksi kurkit toisten asuntoihin??
        Tulee pian sill systeemillä kurkkijalle syyte kotirauhan häirinnästä...Toisten asuntoihin kun ei tarvitse kytätä!


    • vaatteet kannattaa pitää pä...

      Ikiomalla parvekkeellaankaan ei käsittääkseni saa olla alasti. Aiheesta oli juttua jossain rakennusohjelmassa. Se ei siis ole taloyhtiön tms asia, vaan polliisin ja verrattavissa alasti kadulla liikkumiseen.

      • alasti

        liikkuminenkaan ei ole enää "rikos"...Muutama vuos sitten oli lehdess juttu,kun joku mies hyppi Helsingin kaduill alasti..ja poliisit pystyi vaan kehottaan nakuilijaa josko pukisi päälleen?!


      • Anonyymi

        Kyllä ihan varmasti saa olla alasti omalla parvekkeella. Parveke on osa asuntoa ja yksityisyyden suojan suojaama alue ja siellä kyllä saa olla alasti. Googletapa vaikka kiinteistöliiton vastauksia asiasta niin voit itse nähdä, että omalla parvekkeella saa olla jopa alasti.


    • yksityisalue

      Herranen ai aika, jotain rajaa kielloillekkin.
      Parveke on yksityisalue kuten muukin koti ja siellä saa olla alasti.
      Jos se kiellettäisiin niin miksei sitten kotona verhot auki alasti liikkuvaa, saattaahan hänetkin joku nähdä, järkyttyä ja saada traumoja loppuiäkseen.

    • ku naapurit kattelee

      Mull on semmonen nojatuoli partsilla. Siinä on kiva kokeilla eri kokoisia vehkeitä. alkuun vähän häiritti ku parvekkeen kaide on läpinäkyvää lasia.

      • pimpsasta

        Näytä naapureille oikein kunnolla....


      • ?????

        Me ollaan emännän kanssa harrastettu seksiäkin parvekkeella


      • kivankuullosta
        ????? kirjoitti:

        Me ollaan emännän kanssa harrastettu seksiäkin parvekkeella

        uhhhh kerropa tarkemmin heh


    • NiinJookyllävain

      Parvekkeella saa olla alasti, kuten myös sisällä kotonaan, mutta jos masturboit parvekkeella/ikkunan läheisyydessä ja alle 16 v sen näkee niin siitä voidaan tuomita lapsen seksuaalisesta häirinnästä :)

      • stadin-kollitus

        Yay. Meillä on ollut aina puistonäköalat, mutta nyt alkoivat perkeleet rakentamaan taloa tuohon. Ei ole pienintäkään aikomusta muuttaa tyyliä. Tähänkin asti on aina nakuluiltu ja niin myös jatkossa. Ihan hyvä vaan että saa edelleen jatkaa touhua. Pelkäsin että joku idiootti olisi säännöillä kieltänyt kotonaan alasti olemisen.


      • Napa paljaana
        stadin-kollitus kirjoitti:

        Yay. Meillä on ollut aina puistonäköalat, mutta nyt alkoivat perkeleet rakentamaan taloa tuohon. Ei ole pienintäkään aikomusta muuttaa tyyliä. Tähänkin asti on aina nakuluiltu ja niin myös jatkossa. Ihan hyvä vaan että saa edelleen jatkaa touhua. Pelkäsin että joku idiootti olisi säännöillä kieltänyt kotonaan alasti olemisen.

        Kohta kieltää. Meillä on ministereitä ja muita isopalkkaisia, joilla ei oikein ole tekemistä. Tekisivät listan siitä, mitä SAA tehdä. Vinkki Kuseninalle ja Räsäskälle.


    • Anonyymi

      Omalla parvekkeella nimenomaan saa olla vaikka alasti, se ei ole kiellettyä. Eli saa vaikkapa ottaa arskaa jopa alasti, se ei todellakaan ole kiellettyä.

    • Anonyymi

      Olen useinkin ottanut aurinkoa ja saunan jälkeen käynyt vilvoittelemassa, mutta en tykkää paljastella muille. Onneksi on puita edessä ja verho peittää myös sopivasti. Jos on valkoinen ohut verho niin ihmiset huomaa kyllä heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4358
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3584
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2560
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2479
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      141
      2112
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1946
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1831
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1545
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1433
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1358
    Aihe