MATTI ELOKUVA

"Näyttelijä"

Hankin lauantaina tämän "Matti" - leffan DVD;n, enkä ole aikaisemmin elokuvaa nähnyt, vaikka olen halunnutkin. Täytyy sanoa että en ole pettynyt ostokseen, hyvä pätkä, ja leffa ehkä auttaa vähän paremmin ymmärtämään Nykästä, jollain tapaa. Näyttelijä suoritukset ovat loistavia, paitsi Pääkkösen jatkuva tönkkö "näytteleminen" häiritsi, kun tuntuu että mies lukee vain tekstin paperista, muuten ilmaisusta ei ole hajuakaan. Ruonansuu ja muut tekivät hyvät roolit, Franzénin nilkkimäistä Nevadaa myöten, mutta Pääkkönen vain ei osaa yksinkertaisesti mielestäni näytellä. Muuten leffa oli ihan hyvä, ei siinä mitään!

6

1149

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepino

Kyllä leffassa oli parasta se Matin tukka. Viimesessä linkku kohtauksessa tais kyllä olla ihan Jasperin oma tukka oli kyllä NÄTTI !! Sanoisinko ihan puutukka !!

• tönkkö

kuin Mattikin tosielämässä.

• ei kyllä ollu

jos nykänen on tuollainen oikeassa elämässä niin huh huh... siis tuollainen tönkkö, yhden ilmeen mies joka tuntuu olevan alati "hermoissaan" koska tietää kameran olevan paikalla. pääkkönen on yhden ilmeen mies, eikä sekään ilme juuri vakuuta. kaverille riittää että osaa tekstin lukea paperista, eleet ja ilmeet on sitten näemmä sivu seikka.

• aivan just

oikeassa, niin on!!!!!Juominen on yksi keino epävarmuuden ja arkuuden poistamiseksi.

• huippendaali
        ei kyllä ollu kirjoitti:

jos nykänen on tuollainen oikeassa elämässä niin huh huh... siis tuollainen tönkkö, yhden ilmeen mies joka tuntuu olevan alati "hermoissaan" koska tietää kameran olevan paikalla. pääkkönen on yhden ilmeen mies, eikä sekään ilme juuri vakuuta. kaverille riittää että osaa tekstin lukea paperista, eleet ja ilmeet on sitten näemmä sivu seikka.

Minun mielestäni Jasperin täytyisi saada Oscar palkinto roolisuorituksestaan "Mattina". Jasper ei todellakaan ole mikään yhden ilmeen mies, vaan amma-näyttelijä! Ne ilmeet elokuvassa oli juuri sitä aitoa Nykästä jos kukaan tuntee...

• sokeee?
        huippendaali kirjoitti:

Minun mielestäni Jasperin täytyisi saada Oscar palkinto roolisuorituksestaan "Mattina". Jasper ei todellakaan ole mikään yhden ilmeen mies, vaan amma-näyttelijä! Ne ilmeet elokuvassa oli juuri sitä aitoa Nykästä jos kukaan tuntee...

Paljonpa säkin näytät tietävän. Jasper ei osaa näytellä, joka roolissa IHAN samanlainen tönkkö tyyppi... Kumma että kaikki näyttää pääsevän ammattinäyttelijöiksi. mielestäsi varmaan kaikki salkkareiden "näyttelijätkin" ovat ammattinäyttelijöitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 203
      2217
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      101
      1621
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1073
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      970
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      71
      882
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      54
      745
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      717
    8. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      702
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      625
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      624
    Aihe