MATTI ELOKUVA

"Näyttelijä"

Hankin lauantaina tämän "Matti" - leffan DVD;n, enkä ole aikaisemmin elokuvaa nähnyt, vaikka olen halunnutkin. Täytyy sanoa että en ole pettynyt ostokseen, hyvä pätkä, ja leffa ehkä auttaa vähän paremmin ymmärtämään Nykästä, jollain tapaa. Näyttelijä suoritukset ovat loistavia, paitsi Pääkkösen jatkuva tönkkö "näytteleminen" häiritsi, kun tuntuu että mies lukee vain tekstin paperista, muuten ilmaisusta ei ole hajuakaan. Ruonansuu ja muut tekivät hyvät roolit, Franzénin nilkkimäistä Nevadaa myöten, mutta Pääkkönen vain ei osaa yksinkertaisesti mielestäni näytellä. Muuten leffa oli ihan hyvä, ei siinä mitään!

6

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepino

      Kyllä leffassa oli parasta se Matin tukka. Viimesessä linkku kohtauksessa tais kyllä olla ihan Jasperin oma tukka oli kyllä NÄTTI !! Sanoisinko ihan puutukka !!

    • tönkkö

      kuin Mattikin tosielämässä.

      • ei kyllä ollu

        jos nykänen on tuollainen oikeassa elämässä niin huh huh... siis tuollainen tönkkö, yhden ilmeen mies joka tuntuu olevan alati "hermoissaan" koska tietää kameran olevan paikalla. pääkkönen on yhden ilmeen mies, eikä sekään ilme juuri vakuuta. kaverille riittää että osaa tekstin lukea paperista, eleet ja ilmeet on sitten näemmä sivu seikka.


      • aivan just

        oikeassa, niin on!!!!!Juominen on yksi keino epävarmuuden ja arkuuden poistamiseksi.


      • huippendaali
        ei kyllä ollu kirjoitti:

        jos nykänen on tuollainen oikeassa elämässä niin huh huh... siis tuollainen tönkkö, yhden ilmeen mies joka tuntuu olevan alati "hermoissaan" koska tietää kameran olevan paikalla. pääkkönen on yhden ilmeen mies, eikä sekään ilme juuri vakuuta. kaverille riittää että osaa tekstin lukea paperista, eleet ja ilmeet on sitten näemmä sivu seikka.

        Minun mielestäni Jasperin täytyisi saada Oscar palkinto roolisuorituksestaan "Mattina". Jasper ei todellakaan ole mikään yhden ilmeen mies, vaan amma-näyttelijä! Ne ilmeet elokuvassa oli juuri sitä aitoa Nykästä jos kukaan tuntee...


      • sokeee?
        huippendaali kirjoitti:

        Minun mielestäni Jasperin täytyisi saada Oscar palkinto roolisuorituksestaan "Mattina". Jasper ei todellakaan ole mikään yhden ilmeen mies, vaan amma-näyttelijä! Ne ilmeet elokuvassa oli juuri sitä aitoa Nykästä jos kukaan tuntee...

        Paljonpa säkin näytät tietävän. Jasper ei osaa näytellä, joka roolissa IHAN samanlainen tönkkö tyyppi... Kumma että kaikki näyttää pääsevän ammattinäyttelijöiksi. mielestäsi varmaan kaikki salkkareiden "näyttelijätkin" ovat ammattinäyttelijöitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe