MATTI ELOKUVA

"Näyttelijä"

Hankin lauantaina tämän "Matti" - leffan DVD;n, enkä ole aikaisemmin elokuvaa nähnyt, vaikka olen halunnutkin. Täytyy sanoa että en ole pettynyt ostokseen, hyvä pätkä, ja leffa ehkä auttaa vähän paremmin ymmärtämään Nykästä, jollain tapaa. Näyttelijä suoritukset ovat loistavia, paitsi Pääkkösen jatkuva tönkkö "näytteleminen" häiritsi, kun tuntuu että mies lukee vain tekstin paperista, muuten ilmaisusta ei ole hajuakaan. Ruonansuu ja muut tekivät hyvät roolit, Franzénin nilkkimäistä Nevadaa myöten, mutta Pääkkönen vain ei osaa yksinkertaisesti mielestäni näytellä. Muuten leffa oli ihan hyvä, ei siinä mitään!

6

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepino

      Kyllä leffassa oli parasta se Matin tukka. Viimesessä linkku kohtauksessa tais kyllä olla ihan Jasperin oma tukka oli kyllä NÄTTI !! Sanoisinko ihan puutukka !!

    • tönkkö

      kuin Mattikin tosielämässä.

      • ei kyllä ollu

        jos nykänen on tuollainen oikeassa elämässä niin huh huh... siis tuollainen tönkkö, yhden ilmeen mies joka tuntuu olevan alati "hermoissaan" koska tietää kameran olevan paikalla. pääkkönen on yhden ilmeen mies, eikä sekään ilme juuri vakuuta. kaverille riittää että osaa tekstin lukea paperista, eleet ja ilmeet on sitten näemmä sivu seikka.


      • aivan just

        oikeassa, niin on!!!!!Juominen on yksi keino epävarmuuden ja arkuuden poistamiseksi.


      • huippendaali
        ei kyllä ollu kirjoitti:

        jos nykänen on tuollainen oikeassa elämässä niin huh huh... siis tuollainen tönkkö, yhden ilmeen mies joka tuntuu olevan alati "hermoissaan" koska tietää kameran olevan paikalla. pääkkönen on yhden ilmeen mies, eikä sekään ilme juuri vakuuta. kaverille riittää että osaa tekstin lukea paperista, eleet ja ilmeet on sitten näemmä sivu seikka.

        Minun mielestäni Jasperin täytyisi saada Oscar palkinto roolisuorituksestaan "Mattina". Jasper ei todellakaan ole mikään yhden ilmeen mies, vaan amma-näyttelijä! Ne ilmeet elokuvassa oli juuri sitä aitoa Nykästä jos kukaan tuntee...


      • sokeee?
        huippendaali kirjoitti:

        Minun mielestäni Jasperin täytyisi saada Oscar palkinto roolisuorituksestaan "Mattina". Jasper ei todellakaan ole mikään yhden ilmeen mies, vaan amma-näyttelijä! Ne ilmeet elokuvassa oli juuri sitä aitoa Nykästä jos kukaan tuntee...

        Paljonpa säkin näytät tietävän. Jasper ei osaa näytellä, joka roolissa IHAN samanlainen tönkkö tyyppi... Kumma että kaikki näyttää pääsevän ammattinäyttelijöiksi. mielestäsi varmaan kaikki salkkareiden "näyttelijätkin" ovat ammattinäyttelijöitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe