Hankin lauantaina tämän "Matti" - leffan DVD;n, enkä ole aikaisemmin elokuvaa nähnyt, vaikka olen halunnutkin. Täytyy sanoa että en ole pettynyt ostokseen, hyvä pätkä, ja leffa ehkä auttaa vähän paremmin ymmärtämään Nykästä, jollain tapaa. Näyttelijä suoritukset ovat loistavia, paitsi Pääkkösen jatkuva tönkkö "näytteleminen" häiritsi, kun tuntuu että mies lukee vain tekstin paperista, muuten ilmaisusta ei ole hajuakaan. Ruonansuu ja muut tekivät hyvät roolit, Franzénin nilkkimäistä Nevadaa myöten, mutta Pääkkönen vain ei osaa yksinkertaisesti mielestäni näytellä. Muuten leffa oli ihan hyvä, ei siinä mitään!
MATTI ELOKUVA
6
1149
Vastaukset
- pepino
Kyllä leffassa oli parasta se Matin tukka. Viimesessä linkku kohtauksessa tais kyllä olla ihan Jasperin oma tukka oli kyllä NÄTTI !! Sanoisinko ihan puutukka !!
- tönkkö
kuin Mattikin tosielämässä.
- ei kyllä ollu
jos nykänen on tuollainen oikeassa elämässä niin huh huh... siis tuollainen tönkkö, yhden ilmeen mies joka tuntuu olevan alati "hermoissaan" koska tietää kameran olevan paikalla. pääkkönen on yhden ilmeen mies, eikä sekään ilme juuri vakuuta. kaverille riittää että osaa tekstin lukea paperista, eleet ja ilmeet on sitten näemmä sivu seikka.
- aivan just
oikeassa, niin on!!!!!Juominen on yksi keino epävarmuuden ja arkuuden poistamiseksi.
- huippendaali
ei kyllä ollu kirjoitti:
jos nykänen on tuollainen oikeassa elämässä niin huh huh... siis tuollainen tönkkö, yhden ilmeen mies joka tuntuu olevan alati "hermoissaan" koska tietää kameran olevan paikalla. pääkkönen on yhden ilmeen mies, eikä sekään ilme juuri vakuuta. kaverille riittää että osaa tekstin lukea paperista, eleet ja ilmeet on sitten näemmä sivu seikka.
Minun mielestäni Jasperin täytyisi saada Oscar palkinto roolisuorituksestaan "Mattina". Jasper ei todellakaan ole mikään yhden ilmeen mies, vaan amma-näyttelijä! Ne ilmeet elokuvassa oli juuri sitä aitoa Nykästä jos kukaan tuntee...
- sokeee?
huippendaali kirjoitti:
Minun mielestäni Jasperin täytyisi saada Oscar palkinto roolisuorituksestaan "Mattina". Jasper ei todellakaan ole mikään yhden ilmeen mies, vaan amma-näyttelijä! Ne ilmeet elokuvassa oli juuri sitä aitoa Nykästä jos kukaan tuntee...
Paljonpa säkin näytät tietävän. Jasper ei osaa näytellä, joka roolissa IHAN samanlainen tönkkö tyyppi... Kumma että kaikki näyttää pääsevän ammattinäyttelijöiksi. mielestäsi varmaan kaikki salkkareiden "näyttelijätkin" ovat ammattinäyttelijöitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463