Ostin Navman iCN 530 GPS:n autoon. Asensin ohjelmat koneelle ja ohjelman kysyessä päivitetäänkö, vastasin myöntävästi. Sen jälkeen ei laitteesta suomenkieltä löytynyt. Suomenkielisessä manuaalissa näköjään varoitettiin päivittämässä, mutta olinkin lukenut englanninkielisen pdf-manuaalin jonka latasin netistä, eikä siinä asiaa mainittu. Onko jossain ohjelmistoversiota jolla suomenkielen saisi palautettu. Maahantuojalta ei vielä ole vastausta kuulunut.
Navman iCN 530 suomenkieli hävisi
24
10258
Vastaukset
- homma
voipi olla ettei saa enää suomea takaisin, kun on varoitettukin. Myytkö pois sen laitteen? Saat 200,-, jos se on muuten kunnossa?
- Töpännyt
Mikäli on Arwidsonin maahantuoma laite (muihin ei kait suomea saakaan), niin auttavat kyllä.
Soita sinne.- sain
Tarvittavat tiedostot saatu, nakkasin laitteeseen ne activesyncillä ja taas rokkailee. Mainio laite muuten navigointii, muuta siinä ei sitten olekaan.
- navman530 käyttäjä
sain kirjoitti:
Tarvittavat tiedostot saatu, nakkasin laitteeseen ne activesyncillä ja taas rokkailee. Mainio laite muuten navigointii, muuta siinä ei sitten olekaan.
Sama juttu itsellekin kävi päivityksessä.
Ainoa vaan kun oli muun maahantuojan laite eikä Arwidsonin tuoma, joten ei tullut SUOMI-päivitystä.
HUOM! Kun tiedät miten ratkaisit ongelman, voistko ilmoittella [email protected] osoitteeseeni miten ja mikäli voit lähettää maililla/muulla tavalla nuo tarvittavat tiedostot. (Vaikka pientä korvausta vastaan) - pistin..
navman530 käyttäjä kirjoitti:
Sama juttu itsellekin kävi päivityksessä.
Ainoa vaan kun oli muun maahantuojan laite eikä Arwidsonin tuoma, joten ei tullut SUOMI-päivitystä.
HUOM! Kun tiedät miten ratkaisit ongelman, voistko ilmoittella [email protected] osoitteeseeni miten ja mikäli voit lähettää maililla/muulla tavalla nuo tarvittavat tiedostot. (Vaikka pientä korvausta vastaan)Laittelin tiedostot tulemaan.
- icn530 avuton käyttäjä
pistin.. kirjoitti:
Laittelin tiedostot tulemaan.
Kiitos tiedostoista, taisi vaan valitettavasti olla niin täynnä luukku-posti ettei tainnut kaikkea tulla tai sitten itse tumpeloin jossakin.
Laitoin postia Sinulle GMAIL:iin. - Navi
icn530 avuton käyttäjä kirjoitti:
Kiitos tiedostoista, taisi vaan valitettavasti olla niin täynnä luukku-posti ettei tainnut kaikkea tulla tai sitten itse tumpeloin jossakin.
Laitoin postia Sinulle GMAIL:iin.On muuten virallinen maahantuoja varmaan riemuissaan, jos jaatte harmaatuotuotuihin vehkeisiin heidän itse rakentamansa päivityksen!
- vaanne
Navi kirjoitti:
On muuten virallinen maahantuoja varmaan riemuissaan, jos jaatte harmaatuotuotuihin vehkeisiin heidän itse rakentamansa päivityksen!
Tiedostot eivät ole päivitys, vaan samat tiedostot jotka laitteessa ovat sisällä ostaessa.
- navmamanisti
vaanne kirjoitti:
Tiedostot eivät ole päivitys, vaan samat tiedostot jotka laitteessa ovat sisällä ostaessa.
Eipä tosiaan olekaan vaan kyseessä on tottakai palautus kun laitteessa on ollut alunperinkin ostettaessa Suomi-kieli.
HUOM! tarkista varmuudeksi siitä Navmanisi sarjanumerostasi niin on se silloin takuuvarmasti tuon Arwidssonin maahantuoma laite.
"Kaikilla" ns. virallisilla jälleenmyyjilläkin on laitteillaan monia maahantuojia/tukkureita etteivät itsekään muista tai aina edes "tiedä" (eritoten ainakaan ns. kesä/osa-aikainen työresurssi) kenen tukkurin kautta kukin laite on tuotu "maahamme", myyntinimikkeitä kun on jälleenmyyjällä tuhansia ja samalla laitteella tai softalla tms. useita maahantuojia ja tietokannasta ei osata aina kaivaa oikeaa tietoa.
Olihan tuossa muutamassa verkkokaupassakin maininta myytävänä olleiden Navmanin laitteiden lisätiedoissa että ovat HP:n valmistamia!!! (-; - Ongelma navi
sain kirjoitti:
Voisinko minäkin saada ohjeen, kuinka nuo suomijutut saa takaisin. Sain kuin sainkin ne poistettua seuraamalla englanninkielisiä ohjeita.
- jakkis 82
sain kirjoitti:
Luulin että olisin ainoa joka on onnistunut päivittämään suomen pois. mutta onhan meitä enemmän. Juu jos sais sen tidoston pätkän sähköpostiin niin olisin tyytyväinen. [email protected]
- Nimetön
sain kirjoitti:
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
moi saitko joskus suomen kieltä navmaniin mulla olis tarve kiitos!!
- roypar
Nimetön kirjoitti:
moi saitko joskus suomen kieltä navmaniin mulla olis tarve kiitos!!
Sorry, ei ole kukaan lähettänyt.Täytyy pärjätä nykyisellä??
- tlu
vaanne kirjoitti:
moi onko sinulla veilä se suomen kieli josain tallessa multa meinaan hävis
- jakke1972
Jos saat jostain tietoa tuosta mistä saa tuon suomenkielen tälle laiteelle niin nakkaa mullekkin .. meinasin itse lähettää laiteen antilaan takasin..
- phosphorous
Ja minullekkin voisi ne tiedostot laittaa, kiitos!
- andi
phosphorous kirjoitti:
Ja minullekkin voisi ne tiedostot laittaa, kiitos!
minäki tarvisin ne suomikieli asetukset ku menin päivittämään tuon... jos viitittä pistää mailiin
- vilhelm
andi kirjoitti:
minäki tarvisin ne suomikieli asetukset ku menin päivittämään tuon... jos viitittä pistää mailiin
Voisko joku nakata mullekki nuo ohjeet, olisin kiitollinen...
- töpeksinyt
Saisinko myös tuon tiedoston ???
Toimiikohan se icn 520 gps:ssä....- töppöilijä
Sama juttu. Suomenkieli katosi
- antalaontelo
sama homma olisi täällä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742