Navman iCN 530 suomenkieli hävisi

päivityksessä

Ostin Navman iCN 530 GPS:n autoon. Asensin ohjelmat koneelle ja ohjelman kysyessä päivitetäänkö, vastasin myöntävästi. Sen jälkeen ei laitteesta suomenkieltä löytynyt. Suomenkielisessä manuaalissa näköjään varoitettiin päivittämässä, mutta olinkin lukenut englanninkielisen pdf-manuaalin jonka latasin netistä, eikä siinä asiaa mainittu. Onko jossain ohjelmistoversiota jolla suomenkielen saisi palautettu. Maahantuojalta ei vielä ole vastausta kuulunut.

24

10277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homma

voipi olla ettei saa enää suomea takaisin, kun on varoitettukin. Myytkö pois sen laitteen? Saat 200,-, jos se on muuten kunnossa?

• Töpännyt

Mikäli on Arwidsonin maahantuoma laite (muihin ei kait suomea saakaan), niin auttavat kyllä.

Soita sinne.

• sain

Tarvittavat tiedostot saatu, nakkasin laitteeseen ne activesyncillä ja taas rokkailee. Mainio laite muuten navigointii, muuta siinä ei sitten olekaan.

• navman530 käyttäjä
        sain kirjoitti:

Tarvittavat tiedostot saatu, nakkasin laitteeseen ne activesyncillä ja taas rokkailee. Mainio laite muuten navigointii, muuta siinä ei sitten olekaan.

Sama juttu itsellekin kävi päivityksessä.
        Ainoa vaan kun oli muun maahantuojan laite eikä Arwidsonin tuoma, joten ei tullut SUOMI-päivitystä.
        HUOM! Kun tiedät miten ratkaisit ongelman, voistko ilmoittella [email protected] osoitteeseeni miten ja mikäli voit lähettää maililla/muulla tavalla nuo tarvittavat tiedostot. (Vaikka pientä korvausta vastaan)

• pistin..
        navman530 käyttäjä kirjoitti:

Sama juttu itsellekin kävi päivityksessä.
        Ainoa vaan kun oli muun maahantuojan laite eikä Arwidsonin tuoma, joten ei tullut SUOMI-päivitystä.
        HUOM! Kun tiedät miten ratkaisit ongelman, voistko ilmoittella [email protected] osoitteeseeni miten ja mikäli voit lähettää maililla/muulla tavalla nuo tarvittavat tiedostot. (Vaikka pientä korvausta vastaan)

Laittelin tiedostot tulemaan.

• icn530 avuton käyttäjä
        pistin.. kirjoitti:

Laittelin tiedostot tulemaan.

Kiitos tiedostoista, taisi vaan valitettavasti olla niin täynnä luukku-posti ettei tainnut kaikkea tulla tai sitten itse tumpeloin jossakin.
        Laitoin postia Sinulle GMAIL:iin.

• Navi
        icn530 avuton käyttäjä kirjoitti:

Kiitos tiedostoista, taisi vaan valitettavasti olla niin täynnä luukku-posti ettei tainnut kaikkea tulla tai sitten itse tumpeloin jossakin.
        Laitoin postia Sinulle GMAIL:iin.

On muuten virallinen maahantuoja varmaan riemuissaan, jos jaatte harmaatuotuotuihin vehkeisiin heidän itse rakentamansa päivityksen!

• vaanne
        Navi kirjoitti:

On muuten virallinen maahantuoja varmaan riemuissaan, jos jaatte harmaatuotuotuihin vehkeisiin heidän itse rakentamansa päivityksen!

Tiedostot eivät ole päivitys, vaan samat tiedostot jotka laitteessa ovat sisällä ostaessa.

• navmamanisti
        vaanne kirjoitti:

Tiedostot eivät ole päivitys, vaan samat tiedostot jotka laitteessa ovat sisällä ostaessa.

Eipä tosiaan olekaan vaan kyseessä on tottakai palautus kun laitteessa on ollut alunperinkin ostettaessa Suomi-kieli.
        HUOM! tarkista varmuudeksi siitä Navmanisi sarjanumerostasi niin on se silloin takuuvarmasti tuon Arwidssonin maahantuoma laite.
        "Kaikilla" ns. virallisilla jälleenmyyjilläkin on laitteillaan monia maahantuojia/tukkureita etteivät itsekään muista tai aina edes "tiedä" (eritoten ainakaan ns. kesä/osa-aikainen työresurssi) kenen tukkurin kautta kukin laite on tuotu "maahamme", myyntinimikkeitä kun on jälleenmyyjällä tuhansia ja samalla laitteella tai softalla tms. useita maahantuojia ja tietokannasta ei osata aina kaivaa oikeaa tietoa.
        Olihan tuossa muutamassa verkkokaupassakin maininta myytävänä olleiden Navmanin laitteiden lisätiedoissa että ovat HP:n valmistamia!!! (-;

• Ongelma navi
        sain kirjoitti:

Voisinko minäkin saada ohjeen, kuinka nuo suomijutut saa takaisin. Sain kuin sainkin ne poistettua seuraamalla englanninkielisiä ohjeita.

• jakkis 82
        sain kirjoitti:

Luulin että olisin ainoa joka on onnistunut päivittämään suomen pois. mutta onhan meitä enemmän. Juu jos sais sen tidoston pätkän sähköpostiin niin olisin tyytyväinen. [email protected]

• Nimetön
        sain kirjoitti:

[email protected]

• kartza

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

[email protected]

moi saitko joskus suomen kieltä navmaniin mulla olis tarve kiitos!!

• roypar
        Nimetön kirjoitti:

moi saitko joskus suomen kieltä navmaniin mulla olis tarve kiitos!!

Sorry, ei ole kukaan lähettänyt.Täytyy pärjätä nykyisellä??

• tlu
        vaanne kirjoitti:

moi onko sinulla veilä se suomen kieli josain tallessa multa meinaan hävis

• jakke1972

Jos saat jostain tietoa tuosta mistä saa tuon suomenkielen tälle laiteelle niin nakkaa mullekkin .. meinasin itse lähettää laiteen antilaan takasin..

• phosphorous

Ja minullekkin voisi ne tiedostot laittaa, kiitos!

• andi
        phosphorous kirjoitti:

Ja minullekkin voisi ne tiedostot laittaa, kiitos!

minäki tarvisin ne suomikieli asetukset ku menin päivittämään tuon... jos viitittä pistää mailiin

• vilhelm
        andi kirjoitti:

minäki tarvisin ne suomikieli asetukset ku menin päivittämään tuon... jos viitittä pistää mailiin

Voisko joku nakata mullekki nuo ohjeet, olisin kiitollinen...

• töpeksinyt

Saisinko myös tuon tiedoston ???
      Toimiikohan se icn 520 gps:ssä....

• kans

• töppöilijä

Sama juttu. Suomenkieli katosi

• antalaontelo

sama homma olisi täällä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      86
      4108
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      124
      3614
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      85
      3406
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1546
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe