Jessus sentään, on teillä siellä Hämeenlinnassa mainio ruokakauppa! Loistava palvelu, siisti, eriomainen liha- ja kalatiski, saa neuvoja yms. Ja lopuksi: vaalea, nuori nainen kassalla. Pitkät hiukset, silmälasit. Aivan häkellyttävän upeannäköinen ilmestys=)!
Idänpään Spar
16
5246
Vastaukset
- vain on
No, saa nähdä miten kauppa muuttuu, kun siitä joskus tulee S-Market. Niissä ei ole lihatiskiä...
- muuttuu
sanon mä...
- kauppias123
muuttuu kirjoitti:
sanon mä...
...mutta onneks metrossa on lihatiski ja pysyy.
- tuleekohan, koska
justiin avattiin ainakin tavastilaan
- ......
en tiiä niin mistä johtuu että tuola idänpäässä on niin mukava asioida.. vaikka asun ihan toisella puolen kaupunkia, tuonne on niin helppo mennä, ei koskaan tarvi ihmeempiä jonottaa ja vaikkei oo mikään hypermarketti niin kaikki tarpeellinen on tarjolla..
- lisää kaipaaville
Itse olen työskennelytkin ko. kaupassa ja voin kertoa että tuo lihatiski valittiin kokoluokassaan Suomen parhaaksi 2001.
Aivan loistava paikka myös työskennellä. Muihin kauppoihin verrattuna kauppiasvetoisena rennompi fiilis ja vanha tuttu työporukka jossa henki on mitä parhain.
Sopparia kauppiaalle on Sparin tuotemerkin käyttöön vielä 5 vuotta, jos ei sitten S-ryhmä tee tarjousta mistä ei voi kieltäytyä.
Erona moniin Spareihin on mm. se että kiinteistö ei siirtynyt kaupassa S-ryhmälle vaan sen omistaa tanskalainen yhtiö, johon tuo vuokrasopimus on myös voimassa.- aikoja ne..
uusi kauppias on kuulema ihan ääshole..
- ollut
aikoja ne.. kirjoitti:
molempien kauppiaiden eli nykyisen ja edellisen aikana siellä. Nykyistä ei paljon näy mutta ei se mun mielestä oo mikään ääshoul mut riippuu tietty vähä ittestäkin...
- ex-myyjä
ollut kirjoitti:
molempien kauppiaiden eli nykyisen ja edellisen aikana siellä. Nykyistä ei paljon näy mutta ei se mun mielestä oo mikään ääshoul mut riippuu tietty vähä ittestäkin...
siis täällä on vanhoja supersparilaisia...tässä myös yks.Mutta siitä on aikaa, liekö oltu yhtäaikaa töissä?
- Näytä taskut
ex-myyjä kirjoitti:
siis täällä on vanhoja supersparilaisia...tässä myös yks.Mutta siitä on aikaa, liekö oltu yhtäaikaa töissä?
Mulla viikset väpättää, mut onneks tapsalla on vahaa.
- on vanha
Näytä taskut kirjoitti:
Mulla viikset väpättää, mut onneks tapsalla on vahaa.
tunnettu kova naistenmies puheiltaan!
Tuu vaan Tapsa ulos kaapista,ei se mikään häpee ole.Poikarakkaus meinaan... - SatuSatuSatu
on vanha kirjoitti:
Tuu vaan Tapsa ulos kaapista,ei se mikään häpee ole.Poikarakkaus meinaan...Mikä helvetin poikarakkaus? kyllä se meidän tapsa ihan naisiinpäin on! :O ettei vaan olis entiset tyttöystävät katkeria vaan :P
hyvä työpaikka, ja sitäkin paremmat työkaverit! - voivv
on vanha kirjoitti:
Tuu vaan Tapsa ulos kaapista,ei se mikään häpee ole.Poikarakkaus meinaan...Jonkun kaupan henkilökunnan seksuaalinen suuntautuminen kiinnostaa jotain noin paljon. Kannattaa hankkia elämä. Töissä ne siellä vaan on.
- hohhoo
voivv kirjoitti:
Jonkun kaupan henkilökunnan seksuaalinen suuntautuminen kiinnostaa jotain noin paljon. Kannattaa hankkia elämä. Töissä ne siellä vaan on.
sitä on sillon ihan hämeenlinnan top julkkiksia jos oot idänpään sparin kassa
- ex-myyjä
aikoja ne.. kirjoitti:
uusi kauppias on omasta mielestäni mukava. ikävä on tullut kaikkia työkavereita pois lähdettyä. ,,, ja mitä tapsaan tulee, ei ole homo;)
- urheilija-poitsu
Mikähän mahtaa olla sen kauniin blondin nimi ja onko vapaa vai seurusteleeko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676