Poskiontelot ja allergia

Apua mistä ?

Mitäköhän homeopaattista valmistetta voisi kokeilla allergiseen nuhaan, johon liittyy limakalvonturvotusta ja siitä johtuvia tulehduksia poskionteloissa ja toisinaan välikorvassa lisäksi astmaan viittaavia oireita, joita ei ole vielä diagnosoitu varmasti astmaksi.

6

2443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattilainen

kenenkään keksiä sulle homeopaattista valmistetta tässä palstalla tietämättä sinusta tuon enempää. Mene vastaanotolle niin saat avun.

• Vuosia sitten

Sainkin apua silloin tähän allergiaan / ei ollut silloin astmaoireita sekä yhteen toiseen vaivaan.
        Olen miettinyt näitä lääkkeiden nimiä ... olivat nimeltään Luffa Sanaplex 7, D6 ja Silicea Accord.
        Mitäs sanot näistä, vaikka muuta et minusta tiedä ?

• Ammattilainen
        Vuosia sitten kirjoitti:

Sainkin apua silloin tähän allergiaan / ei ollut silloin astmaoireita sekä yhteen toiseen vaivaan.
        Olen miettinyt näitä lääkkeiden nimiä ... olivat nimeltään Luffa Sanaplex 7, D6 ja Silicea Accord.
        Mitäs sanot näistä, vaikka muuta et minusta tiedä ?

ottaa niitä uudelleen, mutta vaikea sanoa yhtään mitään, kun en ole tapaukseesi perehtynyt.

• asut hometalossa

Oireesi nimittäin ovat sitä sorttia.

• Trinidad

Hei,

kärsin toistuvista poskiontelotulehduksista (melkein yksi tulehdus kuukaudessa!) kolme vuotta sitten ja lääkärit määräsivät kerta toisensa jälkeen antibiootteja ja punkteerauksia. Minulta hoidettiin lääkkeillä oire ei sen syytä!!! Olin lopulta niin väsynyt antibioottikuureista, että otin yhteyttä tutun suosittelenaan homeopaattiin. Poskiontelotulehdus kierre loppui, koska omaa elimistöäni vahvistetettiin selviämään mahdollisista tulehduksista. Pari kertaa on ollut lievä tulehdus, mutta olen selvinnyt niistä ilmsn antibiootteja. Ota yhteyttä hyvään homeopaattiin, se kannattaa. Lääke määrätään jokaiselle yksilöllisesti. Samalla myös allerginen nuhani on lievittynyt. Ei epäilystä homeopatian tehosta!!!

• homeopaatti?

Hei,voisitko suositella kuka olis hyvä homeopaatti hoitamaan allergista nuhaa 09 alueella,itsellä enään leikkaushoito kokeilematta
        eikä sekään itse nuhaa hoida vaan pitäisi helpottaa oireita lääkärin mukaan joten kiinnostaisi kokeilla homeopatiaa,missä luokassa
        kustannukset liikkuu/kk?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4888
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3329
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      19
      2566
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1653
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1259
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1017
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      69
      956
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe