Poskiontelot ja allergia

Apua mistä ?

Mitäköhän homeopaattista valmistetta voisi kokeilla allergiseen nuhaan, johon liittyy limakalvonturvotusta ja siitä johtuvia tulehduksia poskionteloissa ja toisinaan välikorvassa lisäksi astmaan viittaavia oireita, joita ei ole vielä diagnosoitu varmasti astmaksi.

6

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattilainen

kenenkään keksiä sulle homeopaattista valmistetta tässä palstalla tietämättä sinusta tuon enempää. Mene vastaanotolle niin saat avun.

• Vuosia sitten

Sainkin apua silloin tähän allergiaan / ei ollut silloin astmaoireita sekä yhteen toiseen vaivaan.
        Olen miettinyt näitä lääkkeiden nimiä ... olivat nimeltään Luffa Sanaplex 7, D6 ja Silicea Accord.
        Mitäs sanot näistä, vaikka muuta et minusta tiedä ?

• Ammattilainen
        Vuosia sitten kirjoitti:

Sainkin apua silloin tähän allergiaan / ei ollut silloin astmaoireita sekä yhteen toiseen vaivaan.
        Olen miettinyt näitä lääkkeiden nimiä ... olivat nimeltään Luffa Sanaplex 7, D6 ja Silicea Accord.
        Mitäs sanot näistä, vaikka muuta et minusta tiedä ?

ottaa niitä uudelleen, mutta vaikea sanoa yhtään mitään, kun en ole tapaukseesi perehtynyt.

• asut hometalossa

Oireesi nimittäin ovat sitä sorttia.

• Trinidad

Hei,

kärsin toistuvista poskiontelotulehduksista (melkein yksi tulehdus kuukaudessa!) kolme vuotta sitten ja lääkärit määräsivät kerta toisensa jälkeen antibiootteja ja punkteerauksia. Minulta hoidettiin lääkkeillä oire ei sen syytä!!! Olin lopulta niin väsynyt antibioottikuureista, että otin yhteyttä tutun suosittelenaan homeopaattiin. Poskiontelotulehdus kierre loppui, koska omaa elimistöäni vahvistetettiin selviämään mahdollisista tulehduksista. Pari kertaa on ollut lievä tulehdus, mutta olen selvinnyt niistä ilmsn antibiootteja. Ota yhteyttä hyvään homeopaattiin, se kannattaa. Lääke määrätään jokaiselle yksilöllisesti. Samalla myös allerginen nuhani on lievittynyt. Ei epäilystä homeopatian tehosta!!!

• homeopaatti?

Hei,voisitko suositella kuka olis hyvä homeopaatti hoitamaan allergista nuhaa 09 alueella,itsellä enään leikkaushoito kokeilematta
        eikä sekään itse nuhaa hoida vaan pitäisi helpottaa oireita lääkärin mukaan joten kiinnostaisi kokeilla homeopatiaa,missä luokassa
        kustannukset liikkuu/kk?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40