Poskiontelot ja allergia

Apua mistä ?

Mitäköhän homeopaattista valmistetta voisi kokeilla allergiseen nuhaan, johon liittyy limakalvonturvotusta ja siitä johtuvia tulehduksia poskionteloissa ja toisinaan välikorvassa lisäksi astmaan viittaavia oireita, joita ei ole vielä diagnosoitu varmasti astmaksi.

6

2480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammattilainen

kenenkään keksiä sulle homeopaattista valmistetta tässä palstalla tietämättä sinusta tuon enempää. Mene vastaanotolle niin saat avun.

• Vuosia sitten

Sainkin apua silloin tähän allergiaan / ei ollut silloin astmaoireita sekä yhteen toiseen vaivaan.
        Olen miettinyt näitä lääkkeiden nimiä ... olivat nimeltään Luffa Sanaplex 7, D6 ja Silicea Accord.
        Mitäs sanot näistä, vaikka muuta et minusta tiedä ?

• Ammattilainen
        Vuosia sitten kirjoitti:

Sainkin apua silloin tähän allergiaan / ei ollut silloin astmaoireita sekä yhteen toiseen vaivaan.
        Olen miettinyt näitä lääkkeiden nimiä ... olivat nimeltään Luffa Sanaplex 7, D6 ja Silicea Accord.
        Mitäs sanot näistä, vaikka muuta et minusta tiedä ?

ottaa niitä uudelleen, mutta vaikea sanoa yhtään mitään, kun en ole tapaukseesi perehtynyt.

• asut hometalossa

Oireesi nimittäin ovat sitä sorttia.

• Trinidad

Hei,

kärsin toistuvista poskiontelotulehduksista (melkein yksi tulehdus kuukaudessa!) kolme vuotta sitten ja lääkärit määräsivät kerta toisensa jälkeen antibiootteja ja punkteerauksia. Minulta hoidettiin lääkkeillä oire ei sen syytä!!! Olin lopulta niin väsynyt antibioottikuureista, että otin yhteyttä tutun suosittelenaan homeopaattiin. Poskiontelotulehdus kierre loppui, koska omaa elimistöäni vahvistetettiin selviämään mahdollisista tulehduksista. Pari kertaa on ollut lievä tulehdus, mutta olen selvinnyt niistä ilmsn antibiootteja. Ota yhteyttä hyvään homeopaattiin, se kannattaa. Lääke määrätään jokaiselle yksilöllisesti. Samalla myös allerginen nuhani on lievittynyt. Ei epäilystä homeopatian tehosta!!!

• homeopaatti?

Hei,voisitko suositella kuka olis hyvä homeopaatti hoitamaan allergista nuhaa 09 alueella,itsellä enään leikkaushoito kokeilematta
        eikä sekään itse nuhaa hoida vaan pitäisi helpottaa oireita lääkärin mukaan joten kiinnostaisi kokeilla homeopatiaa,missä luokassa
        kustannukset liikkuu/kk?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3956
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1165
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1021
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      894
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      881
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    Aihe