auttakaa sotkuises astrologiassa

malttamaton

olen käynyt vaikka missä sivuilla, yrittäen löytää omaa nousevaa merkkiä, mutta en löydä! tähtikartta liian sekava minulle.
olen monesti yrittänyt ja niin pitkää, mutta en saa selvää :(
olisiko joku astrologian tunteva ystävällinen ja kertoisi minulle oman nousevan merkkini??
elikkäs: 26.04.1984 klo 10:39 lahti
(ei kai kellon aika vaikuta tulokseen jos on muutamien minuuttien heitto?)
KIITOS KOVASTI :)

6

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä sivuilla olet käynyt tekemässä kartan?Oletko mies vai nainen?Parhaiten löydät sen nousevanmerkin siitä listasta missä on lueteltu planeettojen sijainnit eri huoneissa.nouseva löytyy ykköshuoneesta.

      Ainakin tuon Astro.comin mukaan aurinkomerkkisi on härkä,nousevasi leijona ja kuu on kaloissa.

      • malttamaton

        olen käynyt mtv3:n helmessä, jossa voi tehdä oman tähtikartan. siinä oli liikaa juttua, tosi paljon tietoa, mistä en juurikaan ymmärtänyt, muuten varmaan todella hyvät kartat sieltä saa, jos ymmärtää astrologiaa..
        olen nainen. mitä nämä eri huoneet ovat??
        astro.comissa olen käynyt, mutta en ole hyvä englannissa! *noloa* nyt tunnen itseni tosi avuttomaksi :)


    • saat osoitteesta http://www.astro.fi.
      Huoneet näin nopeasti suomennettuna kuvaavat elämän eri osa-alueita.

      Tuolla astro.comissa yksi tapa saada se nouseva selville(jos ei halua karttaa katsoa)on mennä sinne my astro kohtaan ja syöttää tiedot lomakkeeseen ja painaa continue nappia.Tämän jälkeen siihen show mapin yläpuolelle tulee tiedot nousevasta,kuu ja aurinkomerkistä.Nouseva merkki on Ac, kuu merkitään kuun sirppinä ja aurinkomerkki ympyränä jossa on piste keskellä.
      Auttoiko tämä?

      • malttamaton

        kiitos! :)
        nyt selkeytyi paljon.
        aurinkomerkki on siis se perusluonne,
        nouseva merkki on se, millaisena muut ihmiset minut näkevät, millainen olen päältä päin ja
        kuu on sitten mikä..
        menikö oikein :)


      • malttamaton kirjoitti:

        kiitos! :)
        nyt selkeytyi paljon.
        aurinkomerkki on siis se perusluonne,
        nouseva merkki on se, millaisena muut ihmiset minut näkevät, millainen olen päältä päin ja
        kuu on sitten mikä..
        menikö oikein :)

        "kuu on sitten mikä.."

        Kuvastaa tunne-elämää.


      • malttamaton
        Leena kirjoitti:

        "kuu on sitten mikä.."

        Kuvastaa tunne-elämää.

        Kiitos sinulle Leena :)
        tässä onkin tämä mitä halusin omista merkeistäni tietää. oisin vaan veikannut ihan muita merkkejä kohdalleni..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe