auttakaa sotkuises astrologiassa

malttamaton

olen käynyt vaikka missä sivuilla, yrittäen löytää omaa nousevaa merkkiä, mutta en löydä! tähtikartta liian sekava minulle.
olen monesti yrittänyt ja niin pitkää, mutta en saa selvää :(
olisiko joku astrologian tunteva ystävällinen ja kertoisi minulle oman nousevan merkkini??
elikkäs: 26.04.1984 klo 10:39 lahti
(ei kai kellon aika vaikuta tulokseen jos on muutamien minuuttien heitto?)
KIITOS KOVASTI :)

6

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä sivuilla olet käynyt tekemässä kartan?Oletko mies vai nainen?Parhaiten löydät sen nousevanmerkin siitä listasta missä on lueteltu planeettojen sijainnit eri huoneissa.nouseva löytyy ykköshuoneesta.

      Ainakin tuon Astro.comin mukaan aurinkomerkkisi on härkä,nousevasi leijona ja kuu on kaloissa.

      • malttamaton

        olen käynyt mtv3:n helmessä, jossa voi tehdä oman tähtikartan. siinä oli liikaa juttua, tosi paljon tietoa, mistä en juurikaan ymmärtänyt, muuten varmaan todella hyvät kartat sieltä saa, jos ymmärtää astrologiaa..
        olen nainen. mitä nämä eri huoneet ovat??
        astro.comissa olen käynyt, mutta en ole hyvä englannissa! *noloa* nyt tunnen itseni tosi avuttomaksi :)


    • saat osoitteesta http://www.astro.fi.
      Huoneet näin nopeasti suomennettuna kuvaavat elämän eri osa-alueita.

      Tuolla astro.comissa yksi tapa saada se nouseva selville(jos ei halua karttaa katsoa)on mennä sinne my astro kohtaan ja syöttää tiedot lomakkeeseen ja painaa continue nappia.Tämän jälkeen siihen show mapin yläpuolelle tulee tiedot nousevasta,kuu ja aurinkomerkistä.Nouseva merkki on Ac, kuu merkitään kuun sirppinä ja aurinkomerkki ympyränä jossa on piste keskellä.
      Auttoiko tämä?

      • malttamaton

        kiitos! :)
        nyt selkeytyi paljon.
        aurinkomerkki on siis se perusluonne,
        nouseva merkki on se, millaisena muut ihmiset minut näkevät, millainen olen päältä päin ja
        kuu on sitten mikä..
        menikö oikein :)


      • malttamaton kirjoitti:

        kiitos! :)
        nyt selkeytyi paljon.
        aurinkomerkki on siis se perusluonne,
        nouseva merkki on se, millaisena muut ihmiset minut näkevät, millainen olen päältä päin ja
        kuu on sitten mikä..
        menikö oikein :)

        "kuu on sitten mikä.."

        Kuvastaa tunne-elämää.


      • malttamaton
        Leena kirjoitti:

        "kuu on sitten mikä.."

        Kuvastaa tunne-elämää.

        Kiitos sinulle Leena :)
        tässä onkin tämä mitä halusin omista merkeistäni tietää. oisin vaan veikannut ihan muita merkkejä kohdalleni..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe