Hei, ilmeisesti aika monessa lukiossa on tää wilma-järjestelmä? Niin tietääkö kukaan, että missä muodossa se käyttäjätunnus oli? Kun eikös se ole kaikilla samanlainen..? Oliko siinnä syntymä aika vai nimi ja missä muodossa? (esim. maija.meikäläinen tms)
Wilman käyttäjätunnus??
6
4769
Vastaukset
- möö ittelles
Itselläni se on muotoa sukunimi.etunimi, ilman skandinavisia merkkejä.
- mööö
Ok, kiitti sulle. :)
- thepreacher
mööö kirjoitti:
Ok, kiitti sulle. :)
Meikäläisellä oli etunimi.sukunimi2
Eli jostain syystä oltiin laitettu 2 tuonne perään. Eli saattaapi aiemmilta vuosilta löytyä samanniminen kaveri, varmaankin hieman harvinaislaatuisempi tämä mun tapaus. :)
- abi 2007
mulla ainakin on kaksi ensimmäistä kirjainta etunimestä ja 5 sukunimestä..
- abiabina
Juups, meidän lukiossa käytetään vain etu ja sukunimee tai toisin päin eli maija.meikalainen tai meikalainen.maija
Jos sul on nimessä ä-kirjaimia niin kokeile niiden kanssa mut jos ei toimi niin sit ilman.. - Emilia Erikoinen
etunimi.sukunimi@... ja käyttää voi myös nelinumeroisella tunnusluvulla, jonka koulu antoi. 1234@...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894