Kertokaa nyt hyvät ihmiset että onko teillä jokin jippo millä saa ampiaiset karkoitettua kotiterassilta!!!Näin loppukesästä nämä inhoittavat herhiläiset pörrää koko ajan ympärillä,tunkevat jopa suuhun asti.Ulkona grillaamisesta puhumattakaan syömisestä/juomisesta ei tule mitään.Raidia on kulunut pullokaupalla eikä se edes tehoa kun hetkeksi.Jos jollain tietoa sopivista karkotteista niin PLEASE kertokaa!!!!
Ällöttävät ampiaiset
3
800
Vastaukset
- Topi6
Ampiaiset eivät ole sinusta kiinnostuneita. Niillä on muutakin puuhaa. Meillä on puunoksassa suurenpuoleinen anpiaispesä lähes portaiden vieressä, eivätkä ampiaiset meistä välitä.
Joo ei ne ampparit varmaan musta olekkaan kiinnostuneita....lähinnäkin eväistä joita ulkona nautin,en kaipaa grillivartaaseeni mitään ylimääräisiä"mausteita" ja kaiken lisäksi olen allerginen ampiaisenpistoille joten en halua niiden pyörivän ympärilläni;)
- Ampiaisvyötärö
Laita terassille sopivaan purkkiin hunajaa tai vaikka siirappia, kumpaa nyt sattuu kotona olemaan. Sekaan ruiskutat runsaasti raidia. Johan tokenevat.
Pyri laittamaan purkkisi niin että linnut eivät pääse sisältöön käsiksi, sääli tappaa niitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1517085
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505946- 1335155
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484697Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 683222
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252902- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢172335