värityskirjatemppu (salaisuus)

arvuuttelija

Olisko kellään sen coloring bookin salaisuutta kun en uskalla ostaa kun on purholta tullu ennenkin kalliita pettymyksiä!!! Tilasin veitsitempun ja oli täysi susi!!!

6

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2345t6

Niin.En tiedä kyseseistä temppua.

Miten se oli pettymys?

voitko kertoa sen salaisuuden kun olin tilaamassa sitä.

• temppu

nyt niin kallis ole. 15€ vai mitä se oli. Mikä siinä oli muuten vikana? Miten niin täysi susi. Danten taikakauppa myy tuossaista veistä metallista valmistettuna. Hintaa tosin on melkein 100€ mutta tuo veitse on paras markkinoilla. Ostan ainakin itse tuon veitsen vaikka maksaakin vähän.

• arvuuttelija

No ensin kun avasin paketin, niin huomasin että veitsi ei näytä lainkaan aidolta! Selvästi muovia! Sitten kun täytin verisäiliön niin se meni heti rikki kun oli niin ohutta muovia että saumat ratkes! sitten kun harjoittelin temppua niin veitsen ``terä`` lähti irti! ja salaisuus on että kun teet lyövän liikkeen niin terä liikkuu varresta ja kolo menee käden kohdalle!! Kaikki kaverini arvasivat salaisuuden ja temppu oli suoraan sanottuna PERSEESTÄ !!! Joten kertoisiko joku sen värityskirjatempun salaisuuden???

• penttine
        arvuuttelija kirjoitti:

No ensin kun avasin paketin, niin huomasin että veitsi ei näytä lainkaan aidolta! Selvästi muovia! Sitten kun täytin verisäiliön niin se meni heti rikki kun oli niin ohutta muovia että saumat ratkes! sitten kun harjoittelin temppua niin veitsen ``terä`` lähti irti! ja salaisuus on että kun teet lyövän liikkeen niin terä liikkuu varresta ja kolo menee käden kohdalle!! Kaikki kaverini arvasivat salaisuuden ja temppu oli suoraan sanottuna PERSEESTÄ !!! Joten kertoisiko joku sen värityskirjatempun salaisuuden???

Mikä sen yhen erikoiskorttipakan salaisuus on, josta sanotaan että: "löydät pakasta 4 ässää sekunnissa" ja onko amazing magic tricks wit cards opetus dvd hyvä? kannattaako ostaa kumpaakaan?

• arvuuttelija
        penttine kirjoitti:

Mikä sen yhen erikoiskorttipakan salaisuus on, josta sanotaan että: "löydät pakasta 4 ässää sekunnissa" ja onko amazing magic tricks wit cards opetus dvd hyvä? kannattaako ostaa kumpaakaan?

Siis alun perin MINÄ kysyin värityskirjatemppua!muut aiheet pois!

• arvuuttelija
        arvuuttelija kirjoitti:

Siis alun perin MINÄ kysyin värityskirjatemppua!muut aiheet pois!

Oli se ihan hyvä! Ja salaisuus oli se että ensin kirjaa plärätään ylhäältä ja sitten kun seuraavaksi plärätään niin plärätäänkin keskeltä jolloin eri sivut tulevat ja se näyttää aivan aidolta! Seuraavaksi alhaalta ja ei ole lainkaan värejä!!! sitten taas ylhäältä jolloin värit ilmestyvät!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      21
      3728
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      89
      1834
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      88
      1275
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      167
      1230
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1109
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      987
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      185
      964
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      922
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      886
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      142
      829
    Aihe