Olisko kellään sen coloring bookin salaisuutta kun en uskalla ostaa kun on purholta tullu ennenkin kalliita pettymyksiä!!! Tilasin veitsitempun ja oli täysi susi!!!
värityskirjatemppu (salaisuus)
6
1368
Vastaukset
- 2345t6
Niin.En tiedä kyseseistä temppua.
Miten se oli pettymys?
voitko kertoa sen salaisuuden kun olin tilaamassa sitä. - temppu
nyt niin kallis ole. 15€ vai mitä se oli. Mikä siinä oli muuten vikana? Miten niin täysi susi. Danten taikakauppa myy tuossaista veistä metallista valmistettuna. Hintaa tosin on melkein 100€ mutta tuo veitse on paras markkinoilla. Ostan ainakin itse tuon veitsen vaikka maksaakin vähän.
- arvuuttelija
No ensin kun avasin paketin, niin huomasin että veitsi ei näytä lainkaan aidolta! Selvästi muovia! Sitten kun täytin verisäiliön niin se meni heti rikki kun oli niin ohutta muovia että saumat ratkes! sitten kun harjoittelin temppua niin veitsen ``terä`` lähti irti! ja salaisuus on että kun teet lyövän liikkeen niin terä liikkuu varresta ja kolo menee käden kohdalle!! Kaikki kaverini arvasivat salaisuuden ja temppu oli suoraan sanottuna PERSEESTÄ !!! Joten kertoisiko joku sen värityskirjatempun salaisuuden???
- penttine
arvuuttelija kirjoitti:
No ensin kun avasin paketin, niin huomasin että veitsi ei näytä lainkaan aidolta! Selvästi muovia! Sitten kun täytin verisäiliön niin se meni heti rikki kun oli niin ohutta muovia että saumat ratkes! sitten kun harjoittelin temppua niin veitsen ``terä`` lähti irti! ja salaisuus on että kun teet lyövän liikkeen niin terä liikkuu varresta ja kolo menee käden kohdalle!! Kaikki kaverini arvasivat salaisuuden ja temppu oli suoraan sanottuna PERSEESTÄ !!! Joten kertoisiko joku sen värityskirjatempun salaisuuden???
Mikä sen yhen erikoiskorttipakan salaisuus on, josta sanotaan että: "löydät pakasta 4 ässää sekunnissa" ja onko amazing magic tricks wit cards opetus dvd hyvä? kannattaako ostaa kumpaakaan?
- arvuuttelija
penttine kirjoitti:
Mikä sen yhen erikoiskorttipakan salaisuus on, josta sanotaan että: "löydät pakasta 4 ässää sekunnissa" ja onko amazing magic tricks wit cards opetus dvd hyvä? kannattaako ostaa kumpaakaan?
Siis alun perin MINÄ kysyin värityskirjatemppua!muut aiheet pois!
- arvuuttelija
arvuuttelija kirjoitti:
Siis alun perin MINÄ kysyin värityskirjatemppua!muut aiheet pois!
Oli se ihan hyvä! Ja salaisuus oli se että ensin kirjaa plärätään ylhäältä ja sitten kun seuraavaksi plärätään niin plärätäänkin keskeltä jolloin eri sivut tulevat ja se näyttää aivan aidolta! Seuraavaksi alhaalta ja ei ole lainkaan värejä!!! sitten taas ylhäältä jolloin värit ilmestyvät!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856