värityskirjatemppu (salaisuus)

arvuuttelija

Olisko kellään sen coloring bookin salaisuutta kun en uskalla ostaa kun on purholta tullu ennenkin kalliita pettymyksiä!!! Tilasin veitsitempun ja oli täysi susi!!!

6

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2345t6

      Niin.En tiedä kyseseistä temppua.

      Miten se oli pettymys?

      voitko kertoa sen salaisuuden kun olin tilaamassa sitä.

    • temppu

      nyt niin kallis ole. 15€ vai mitä se oli. Mikä siinä oli muuten vikana? Miten niin täysi susi. Danten taikakauppa myy tuossaista veistä metallista valmistettuna. Hintaa tosin on melkein 100€ mutta tuo veitse on paras markkinoilla. Ostan ainakin itse tuon veitsen vaikka maksaakin vähän.

      • arvuuttelija

        No ensin kun avasin paketin, niin huomasin että veitsi ei näytä lainkaan aidolta! Selvästi muovia! Sitten kun täytin verisäiliön niin se meni heti rikki kun oli niin ohutta muovia että saumat ratkes! sitten kun harjoittelin temppua niin veitsen ``terä`` lähti irti! ja salaisuus on että kun teet lyövän liikkeen niin terä liikkuu varresta ja kolo menee käden kohdalle!! Kaikki kaverini arvasivat salaisuuden ja temppu oli suoraan sanottuna PERSEESTÄ !!! Joten kertoisiko joku sen värityskirjatempun salaisuuden???


      • penttine
        arvuuttelija kirjoitti:

        No ensin kun avasin paketin, niin huomasin että veitsi ei näytä lainkaan aidolta! Selvästi muovia! Sitten kun täytin verisäiliön niin se meni heti rikki kun oli niin ohutta muovia että saumat ratkes! sitten kun harjoittelin temppua niin veitsen ``terä`` lähti irti! ja salaisuus on että kun teet lyövän liikkeen niin terä liikkuu varresta ja kolo menee käden kohdalle!! Kaikki kaverini arvasivat salaisuuden ja temppu oli suoraan sanottuna PERSEESTÄ !!! Joten kertoisiko joku sen värityskirjatempun salaisuuden???

        Mikä sen yhen erikoiskorttipakan salaisuus on, josta sanotaan että: "löydät pakasta 4 ässää sekunnissa" ja onko amazing magic tricks wit cards opetus dvd hyvä? kannattaako ostaa kumpaakaan?


      • arvuuttelija
        penttine kirjoitti:

        Mikä sen yhen erikoiskorttipakan salaisuus on, josta sanotaan että: "löydät pakasta 4 ässää sekunnissa" ja onko amazing magic tricks wit cards opetus dvd hyvä? kannattaako ostaa kumpaakaan?

        Siis alun perin MINÄ kysyin värityskirjatemppua!muut aiheet pois!


      • arvuuttelija
        arvuuttelija kirjoitti:

        Siis alun perin MINÄ kysyin värityskirjatemppua!muut aiheet pois!

        Oli se ihan hyvä! Ja salaisuus oli se että ensin kirjaa plärätään ylhäältä ja sitten kun seuraavaksi plärätään niin plärätäänkin keskeltä jolloin eri sivut tulevat ja se näyttää aivan aidolta! Seuraavaksi alhaalta ja ei ole lainkaan värejä!!! sitten taas ylhäältä jolloin värit ilmestyvät!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe