Antakaa vinkkiä Lontoon hotelleista tai hostelleista. Joku josta on hyvät yhteydet, mieluiten ihan keskustasta. Halvalla tarkoitan max. 30 €/yö
Halpoja hotelleja Lontoossa?
7
1798
Vastaukset
- ei.
ole halpoja hotelleja. =(
- ollll
Lontoossa on halpoja hostelleja paljon tosin niitäkin on monenlaisia (hyviä ja huonoja). Kannattaa mennä vaikka kilroylta ja muilta vastaavilta kyselee niistä ja sitten netistä...
- eu01
Kokeile http://www.laterooms.com/en/k16295585_london-hotels.aspx - saat tietoja "last minute" tarjouksista, mutta myös hyvän käsityksen hintatasosta ylipääten.
- emilialontoossa
Milloin olet menossa? Miten pitkäksi aikaa? Itse olen nyt Suomessa lomalla, mutta huoneeni on vapaa 13.8.-14.9. Kuvia osoitteessa http://www.rightmove.co.uk/viewdetails-6957923.rsp/svr/1010;jsessioni
Asunto sijaitsee Elephant&Castlessa (sijainti näkyy linkin kartalla) eli etäisyydet ovat ideaalit.
Olisin kiinnostunut vuokraamaan huonettani.- hanna
hei,olisin kiinnostut vuokraamaan huoneesi 31.8-14.8 jos mahdollista???e-mailaa [email protected] olen 26v naishenkilo.
- sonya_
victoriasta löytyy kasapäin turistihostelleja, halpoja ja siistejä. ja parin minsan pääs on victoriastation josta siis pääsee metrol ja busseil. esim. colliers hotel, easton hotel, joissa molemmis olen ollut, siistejä ja hinta n. 25-30 euroo per yö per hlö. googlesta löytyy london hostels
- lisätä
että kuka voi väittää ettei lontoossa muka olisi halpoja hostellleja/hotelleja? ärsyttää tollainen tietämättömyys jota jaellaan kysyjille. ja ne paikat siis joissa olen ollut tosi siistejä ja ihan kivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751738Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 871040
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001