Nuuksioon

Ei sen pitemmälle

Lähtisikö joku seuraksi ja turvaksi tavalliselle 40 -vuotiaalle helsinkiläiselle yrittäjänaiselle ihan vaikka vain Nuuksioon näin alkajaisiksi?

Vaellus harrastuksena on kiehtonut jo vuosikausia, mutta aina se on syystä tai toisesta jäänyt aloittamatta. Yhteen aikaan tein tutussa maisemassa kyllä pitkiäkin lenkkejä, mutta täällä pääkaupunkiseudulla ei ole niin tuttuja maastoja että yksin osaisin lähteä.

Voin päättää itse aika pitkälti työajoistani, joten retki voi onnistua myös arkipäivänä. Annan täällä anonyymin sp-osoitteeni sitten, jos joku on ilmoittautunut seuraksi.

6

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alexandra_

      Minä (29 v.) ja mieheni (ja koiramme) liikumme paljon Nuuksiossa. Suunnitteilla myös lenkki äitini ja hänen miehensä kanssa, oikein porukalla :D Tule ihmeessä mukaan!

    • Täällä olisi reipas ,vapaa 36-vuotias mies myöskin vailla retkeilykaveria.
      Olen suht kokenut retkeilijä Länsi-Uudeltamaalta, Nuuksiossakin joskus tullut muutaman kerran käytyä.
      Muitakin mielenkiintoisia vaihtoehtoja toki löytyy esim. täältä asuinpaikkani läheltä.
      Niin ja koirani lähtee myös mielellään mukaan reissuun (jos kelpuutetaan!),ihan kiltti hauva mutta pitää taatusti tunkeilijat loitolla ,paitsi ehkä hirvikärpäset!:) Jos kiinnostaa voit ottaa yhteyttä osoitteeseen : [email protected]

    • ja koirat

      Otetaan mielellämme sut mukaan.. 40 nainen mäkin

    • vesikko

      ilon, kunnon ja hyötykeräilyn merkeissä olen tehnyt kymmenkunta vuotta. Varsinkin Luukki-Vaakkoi-Salmi alkaa olla metrilleen tuttu. Mutta sää ja vuorokauden/vuodenaika vaihtuvat eli jok'ikinen retki on kuin uusi. Tervetuloa mukaan. Olen 60- vireä lady, like(s nature, too).

      • Waka-Wanha Espoolainen

        Espoon vanhat metsät ja mitä niistä nyt enää jäljellä on, ovat aika tuttuja 60-luvulta alkaen.

        Nuuksio on niistä nykyään kulunein.

        Itse olen yli viisikymppinen, koira ja yrittäjäkokemusta on itsellänikin.

        RÖH~


    • hyötykerääjä

      muutamaksi tunniksi peikkometsään Espoon viereen, on kyllä eteläistä Nuuksio-ylänköä. On
      puroa ( nyt kyllä vähän vettä), on kallioita, on kasveja, on rauhaa, eikä monikaan tunne ! Muutamaksi tunniksi eikä eksy ! Voit kerätä pihlajanmarjoja ja vielä joitain kasveja teeaineiksi yms. Ota valokuvia ! Ota eväät ja
      ole intiaani ! Näin minä ainakin eläisin pari tuntia ! Ilman taka-ajatuksia ! [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe