Lähtisikö joku seuraksi ja turvaksi tavalliselle 40 -vuotiaalle helsinkiläiselle yrittäjänaiselle ihan vaikka vain Nuuksioon näin alkajaisiksi?
Vaellus harrastuksena on kiehtonut jo vuosikausia, mutta aina se on syystä tai toisesta jäänyt aloittamatta. Yhteen aikaan tein tutussa maisemassa kyllä pitkiäkin lenkkejä, mutta täällä pääkaupunkiseudulla ei ole niin tuttuja maastoja että yksin osaisin lähteä.
Voin päättää itse aika pitkälti työajoistani, joten retki voi onnistua myös arkipäivänä. Annan täällä anonyymin sp-osoitteeni sitten, jos joku on ilmoittautunut seuraksi.
Nuuksioon
6
1559
Vastaukset
- Alexandra_
Minä (29 v.) ja mieheni (ja koiramme) liikumme paljon Nuuksiossa. Suunnitteilla myös lenkki äitini ja hänen miehensä kanssa, oikein porukalla :D Tule ihmeessä mukaan!
Täällä olisi reipas ,vapaa 36-vuotias mies myöskin vailla retkeilykaveria.
Olen suht kokenut retkeilijä Länsi-Uudeltamaalta, Nuuksiossakin joskus tullut muutaman kerran käytyä.
Muitakin mielenkiintoisia vaihtoehtoja toki löytyy esim. täältä asuinpaikkani läheltä.
Niin ja koirani lähtee myös mielellään mukaan reissuun (jos kelpuutetaan!),ihan kiltti hauva mutta pitää taatusti tunkeilijat loitolla ,paitsi ehkä hirvikärpäset!:) Jos kiinnostaa voit ottaa yhteyttä osoitteeseen : [email protected]- ja koirat
Otetaan mielellämme sut mukaan.. 40 nainen mäkin
- vesikko
ilon, kunnon ja hyötykeräilyn merkeissä olen tehnyt kymmenkunta vuotta. Varsinkin Luukki-Vaakkoi-Salmi alkaa olla metrilleen tuttu. Mutta sää ja vuorokauden/vuodenaika vaihtuvat eli jok'ikinen retki on kuin uusi. Tervetuloa mukaan. Olen 60- vireä lady, like(s nature, too).
- Waka-Wanha Espoolainen
Espoon vanhat metsät ja mitä niistä nyt enää jäljellä on, ovat aika tuttuja 60-luvulta alkaen.
Nuuksio on niistä nykyään kulunein.
Itse olen yli viisikymppinen, koira ja yrittäjäkokemusta on itsellänikin.
RÖH~
- hyötykerääjä
muutamaksi tunniksi peikkometsään Espoon viereen, on kyllä eteläistä Nuuksio-ylänköä. On
puroa ( nyt kyllä vähän vettä), on kallioita, on kasveja, on rauhaa, eikä monikaan tunne ! Muutamaksi tunniksi eikä eksy ! Voit kerätä pihlajanmarjoja ja vielä joitain kasveja teeaineiksi yms. Ota valokuvia ! Ota eväät ja
ole intiaani ! Näin minä ainakin eläisin pari tuntia ! Ilman taka-ajatuksia ! [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831