Nuuksioon

Ei sen pitemmälle

Lähtisikö joku seuraksi ja turvaksi tavalliselle 40 -vuotiaalle helsinkiläiselle yrittäjänaiselle ihan vaikka vain Nuuksioon näin alkajaisiksi?

Vaellus harrastuksena on kiehtonut jo vuosikausia, mutta aina se on syystä tai toisesta jäänyt aloittamatta. Yhteen aikaan tein tutussa maisemassa kyllä pitkiäkin lenkkejä, mutta täällä pääkaupunkiseudulla ei ole niin tuttuja maastoja että yksin osaisin lähteä.

Voin päättää itse aika pitkälti työajoistani, joten retki voi onnistua myös arkipäivänä. Annan täällä anonyymin sp-osoitteeni sitten, jos joku on ilmoittautunut seuraksi.

6

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alexandra_

Minä (29 v.) ja mieheni (ja koiramme) liikumme paljon Nuuksiossa. Suunnitteilla myös lenkki äitini ja hänen miehensä kanssa, oikein porukalla :D Tule ihmeessä mukaan!

• Täällä olisi reipas ,vapaa 36-vuotias mies myöskin vailla retkeilykaveria.
      Olen suht kokenut retkeilijä Länsi-Uudeltamaalta, Nuuksiossakin joskus tullut muutaman kerran käytyä.
      Muitakin mielenkiintoisia vaihtoehtoja toki löytyy esim. täältä asuinpaikkani läheltä.
      Niin ja koirani lähtee myös mielellään mukaan reissuun (jos kelpuutetaan!),ihan kiltti hauva mutta pitää taatusti tunkeilijat loitolla ,paitsi ehkä hirvikärpäset!:) Jos kiinnostaa voit ottaa yhteyttä osoitteeseen : [email protected]

• ja koirat

Otetaan mielellämme sut mukaan.. 40 nainen mäkin

• vesikko

ilon, kunnon ja hyötykeräilyn merkeissä olen tehnyt kymmenkunta vuotta. Varsinkin Luukki-Vaakkoi-Salmi alkaa olla metrilleen tuttu. Mutta sää ja vuorokauden/vuodenaika vaihtuvat eli jok'ikinen retki on kuin uusi. Tervetuloa mukaan. Olen 60- vireä lady, like(s nature, too).

• Waka-Wanha Espoolainen

Espoon vanhat metsät ja mitä niistä nyt enää jäljellä on, ovat aika tuttuja 60-luvulta alkaen.

Nuuksio on niistä nykyään kulunein.

Itse olen yli viisikymppinen, koira ja yrittäjäkokemusta on itsellänikin.

RÖH~

• hyötykerääjä

muutamaksi tunniksi peikkometsään Espoon viereen, on kyllä eteläistä Nuuksio-ylänköä. On
      puroa ( nyt kyllä vähän vettä), on kallioita, on kasveja, on rauhaa, eikä monikaan tunne ! Muutamaksi tunniksi eikä eksy ! Voit kerätä pihlajanmarjoja ja vielä joitain kasveja teeaineiksi yms. Ota valokuvia ! Ota eväät ja
      ole intiaani ! Näin minä ainakin eläisin pari tuntia ! Ilman taka-ajatuksia ! [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4277
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2588
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2257
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2029
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1969
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1358
    Aihe