suositelkaa jotain ompeluliikettä, jossa voisin käydä kavennuttamassa ja lyhentämässä farkkujen lahkeet.. Itsellä ei ompelukonetta ja haluisin saada hyvän lopputuloksen. Löytyykö mistä päin Kuopiota hyvää ompelimoa??
ompelija Kuopiosta
8
5117
Vastaukset
- jeeni22
Että kertokaa vaan jos tiedätte =)
- jeeni22
Ompelimoon joka sijaitsee Minna Canthinkatu 34, siellä housujen kavennus maksaa 9e.
- ja taitava korjaaja löytyy..
Intian basaarin vierestä Minna Canthin kadulla, nimi on muistaakseni "Korjausompelimo Seija"
- Morsian 13
Tähän pakko kommentoida vaikka vanha keskustelu, että sokoksen Paula Savinoffia en suosittele tuleville morsiammille. Aikataulussa ei yrittäjä pysy ja töykeä palvelu.
- läpilyöntikipua
Mistäs lähtien morsiamet ovat yberpitkissä farkuissa vihille menneet?
Itse suosittelisin lämpimästi Ikean ompelupalvelua, vaikka millaiset verhot saa siellä räätälöitynä. Eikun morsmaikut jonnekin vaahtokylpyyn ja siitä eteenpäin. Joooh... Ikeassa arvellaan ihan suht osuvasti se, että ainoa mikä ratkaisee on se, miltä homma näyttää ulospäin... ehkä perus suomalaiset homekorvat näyttävät vähän hassuilta niissä vetimissä mutta sisin ratkaisee.
Suosittelen lämpimästi Nopea Neulaa Kuopiossa! Ompelimoa pyörittää ukrainalainen pakolainen, ja hän on todella ammattitaitoinen ja työskentelee nopeasti. Käytin hänen palveluitaan farkkujeni kavennukseen ja lahkeiden lyhentämiseen, ja olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen.
Jos haluat lisätietoja, voit vain googlata "Nopea Neula" ja pääset suoraan heidän sivuilleen.- Anonyymi
Suomi24-palveluissa ei saa
Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
- Anonyymi
Löötyskö ooppelin ompelijoo, helemat on muuttunna pitsiks ja katsastusmies ee tykännä siitä tyylistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865