millainen mies kääntää kypsän naisen pään vai onko sellaista miestä olemassakaan joka kadulla vastaan kävellessä saa teidät huokailemaan.
kysymys
9
707
Vastaukset
- vastaus.
-Useasti tullut mieleen kuristaa joku ylikypsä nainen.
-En huokaile miesten takia koska olen hetero. - miehenä
vastausta tuohon,mutta äsken kauppareissulla näin kyllä sellasen neitokaisen,joka sai pääni kääntymään ja huokailemaankin useampaan kertaa.
- Zaria
Kreikkalaisen jumalan näköinen adonis saa veren pursuamaan poskilleni ja aiheuttaa lievää hengenahdistusta. Ja se siitä. Missään nimessä ei mitään muuta, kauniita miehiä on vain hauska katsoa. En halua koskea, en halua viettää elämääni sellaisen kanssa tms.
- (.)Y(.)
Et, tän ottasin sisälle siivoomaan.. ;))
http://www.youtube.com/watch?v=wiNgIsfpblk&search=hot guy underwear sex
Ja, tää sais pestä, sil aikaa auton.. ;))
http://www.youtube.com/watch?v=4l23w97mSxI&search=hot guy underwear sex- Siivoojan tarttisin
mut makuuhuoneeseen tuo autonpesijä, ilman uimapukua.
Mutta niin kaukana...:( Keanu Reeves....ah...;P
Enkä tarkoita, että kaikki ;)
Vaan jos hänessä on "sitä jotain", jota ei voi sanoiksi pukea..Mies, joka taluttaisi vaikkapa pantteria tai pitäisi olkapäällään isoa, komeata papukaijaa.
Ai niin - taitaisinkin vain katsoa eläimiä;)
No, oikeasti hyvän ryhdin, sulavan käynnin ja ystävällisen katseen omaavaa - saattaisin ujosti vilkuilla salaa...- kikakakkonen
Olen ollut pitkään varma, ettei meikämannen päätä käännä enää kukaan mutta voi ihanuuden ihanuus millaisen ukon näin lomamatkalla. Iso köriläs ja paljon tatuointeja ja aivan kalju pää ja niin pohojanmaalanen ku olla ja voi, että tätä tätsyä kyllä heikotti kunnolla. Olisin voinut kävellä suoraan syliin ja sanoa isännälle, että ootas hetki ni tullaan kohta takaisin.Ehkä siinä miehessä ihastutti juuri se perinteinen suomalaisuus, sellainen seksikäs jäyhyys ja humoristinen tosikkomaisuus ja ihan pähköhullu harrastus, joita vain suomalaiset voivat korpipirteissään aikansa kuluksi keksiä (ajaa traktorilla 400 km kolme päivää).Nimesin hänet heti mielessäni Shrekiksi, siis sen piirroselokuvan sankarin mukaan. Niin, että kyllä suomalainen mies on parhaimmillaan ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725