Onkohan se kauneus nyt sitten haitta vai etu ? Tutnuu uskomattomalle, että palstat pursuvat yksinäisiä ihmisiä, vaikka heidän määreissä on kauneus ovat kauniita, sopusuhtaisia ja hyveitä vaikka kuinka.
Ja kutenkin ovat yksinäisiä, eivätkä löydäs seuraa.
Ja sit tällainen pulskistunut vähemmän kaunis ihminen, on aina ollut kysyntää, ja vaikka on varattukin, kysyntää olisi nytkin...
Missä siis vika, onko kauneudesta sittenkin haittaa ?
Onko kauneus haitta vai etu ?
48
1676
Vastaukset
- Pirre*
miehet ovat arkoja ottamaan kontaktia, kun luulevat kaunista ihmistä ylpeäksi.
- nokkaviakin
No kyllähän monet kauniit naiset on lisäksi nokkaviakin.
- jos ei
voi luottaa,
jos on viinan käyttöä ehdokkaalla,
silloin on usein vaara kondyloomasta. klamydiasta, HI-viruksesta, sukupuoliherpeksestä...
eli ITSESUOJELUVAISTO.
Ja yksi este on myös miesten täällä esiintuoma suuseksi, pelkkä ajatuskin inhottaa.
Mitähän vielä keksitäänkään?
Itse pidän roolileikeistä ja erilaisista asennoista, eläväisyydestä suhteessa, mutta eipä ole niin pitkälle vielä oman miehen kuoleman jälkeen päästy.
Olen luopunut jo siitä toivosta, muuta toivoa on onneksi ihanan runsaasti jäljellä.
Miksi lämmin suihku on parempi kuin mies? - Pirre*
jos ei kirjoitti:
voi luottaa,
jos on viinan käyttöä ehdokkaalla,
silloin on usein vaara kondyloomasta. klamydiasta, HI-viruksesta, sukupuoliherpeksestä...
eli ITSESUOJELUVAISTO.
Ja yksi este on myös miesten täällä esiintuoma suuseksi, pelkkä ajatuskin inhottaa.
Mitähän vielä keksitäänkään?
Itse pidän roolileikeistä ja erilaisista asennoista, eläväisyydestä suhteessa, mutta eipä ole niin pitkälle vielä oman miehen kuoleman jälkeen päästy.
Olen luopunut jo siitä toivosta, muuta toivoa on onneksi ihanan runsaasti jäljellä.
Miksi lämmin suihku on parempi kuin mies?parempi - kai tarkoitettu sanoa :)
- ei tartuta tauteja
Pirre* kirjoitti:
parempi - kai tarkoitettu sanoa :)
on hellä ja lämmin
saa aina orgasmin
- kysymättäkin
että kauneus on etu, turha muut väittää.
- näin otaksun
Kauniita ihmisiä pidetään itsekeskeisinä ja valikoivina. Monikaan ei uskalla ottaa kontaktia tosimielessä kaunottareen.
Taas työpaikkaa haettaessa kauneudesta voi olla hyvinkin hyötyä, ellei nyt ole lahjoiltaan aivan toope. Miesjohtajiin varmasti vetoaa ulkoinen kauneus.
Tuskin Tanja Saarelakaan olisi noin nuorena noin pitkällä, jos hän olisi aivan tavallisen näköinen polun tallaaja. - Voi voi
Ja kunieilla ihmisilläkö valittamisen kulttuuri. Aina ruikutus päällä ?
- joka..
näin otaksun kirjoitti:
Kauniita ihmisiä pidetään itsekeskeisinä ja valikoivina. Monikaan ei uskalla ottaa kontaktia tosimielessä kaunottareen.
Taas työpaikkaa haettaessa kauneudesta voi olla hyvinkin hyötyä, ellei nyt ole lahjoiltaan aivan toope. Miesjohtajiin varmasti vetoaa ulkoinen kauneus.
Tuskin Tanja Saarelakaan olisi noin nuorena noin pitkällä, jos hän olisi aivan tavallisen näköinen polun tallaaja.oli kuulopuheitten mukaan oikea sovinisti ja ulkonäkörasisti.
Ystävättärelläni oli autossa neljä lasta ja mies meni viemään hakupaperit, molempain, hänelle. Hän katseli ja havaitsi hyviksi. Sitten hän sanoi miehelle, että hän haluaa nähdä vaimonkin, hän ei koskaan unohda kasvoja.
Vaimo sanoi, että vauvalla on kakat housuissa, kaikki ollaan nälkäisiä ja väsyneitä 500 km:n matkasta, hänellähän on nyt ne hakupaperit, eiks asia ole OK? Niin oli miehenkin mielestä, vaikka kyseinen Eino Makusen näköinen lihava ruma äijä oli kyllä halunnut nähdä molemmat. Matkaa jatkettiin.
Hakemuksia ei hyväksytty.
Terveisiä vaan sinne helvettiin kyseiselle kauran-nielleelle. - Voi, voinkaan
Voi voi kirjoitti:
Ja kunieilla ihmisilläkö valittamisen kulttuuri. Aina ruikutus päällä ?
kommentointia.
Eihän tuo edellinen valittanut ollenkaan. Sanoipahan vaan, että kauneus se kannattaa.
Ehkäpä ei tarte ymmärtääkään kaikkea.
Mikä sana on "kunieilla"? - myöhemmin
joka.. kirjoitti:
oli kuulopuheitten mukaan oikea sovinisti ja ulkonäkörasisti.
Ystävättärelläni oli autossa neljä lasta ja mies meni viemään hakupaperit, molempain, hänelle. Hän katseli ja havaitsi hyviksi. Sitten hän sanoi miehelle, että hän haluaa nähdä vaimonkin, hän ei koskaan unohda kasvoja.
Vaimo sanoi, että vauvalla on kakat housuissa, kaikki ollaan nälkäisiä ja väsyneitä 500 km:n matkasta, hänellähän on nyt ne hakupaperit, eiks asia ole OK? Niin oli miehenkin mielestä, vaikka kyseinen Eino Makusen näköinen lihava ruma äijä oli kyllä halunnut nähdä molemmat. Matkaa jatkettiin.
Terveisiä vaan sinne helvettiin kyseiselle kauran-nielleelle.Helsingin koultoim joht kauan aikaa ja otti minut töihin erään täkäläisen koulun ya:lle, jossa olin aina eläkkeelle siirtymiseeni asti. Enpä Joukosta pahan sanan paikkaa löytänyt. Hän kävi tarkastusreissuillaan monta pitämääni matikan tuntia kuuntelemassa.
- Muistan eräät koulutuspäivät
myöhemmin kirjoitti:
Helsingin koultoim joht kauan aikaa ja otti minut töihin erään täkäläisen koulun ya:lle, jossa olin aina eläkkeelle siirtymiseeni asti. Enpä Joukosta pahan sanan paikkaa löytänyt. Hän kävi tarkastusreissuillaan monta pitämääni matikan tuntia kuuntelemassa.
joille hän oli lupautunut pitämään esityksen. Hän oli teettänyt kouluviraston työntekijällä nutturapäisiä karikatyyreja opettajista, ja koko se esitys oli kaiken arvostelun alapuolella.
Me tirskuimme ja ivailimme hänellä kuin koulutytöt, vaikka olimme keski-ikäisiä lehtoreita.
Eppäilempä, että edellinen viesti oli häneltä itseltään.
Luultavasti piti itseään komeana, niinhän Einö Makunenkin pitää. - entinen opettaja
joka.. kirjoitti:
oli kuulopuheitten mukaan oikea sovinisti ja ulkonäkörasisti.
Terveisiä vaan sinne helvettiin kyseiselle kauran-nielleelle.Mielestäni ei ole oikein kertoa julkisesti ja tunnistettavasti henkilöstä, jonka on kokenut tehneen itselleen vääryyttä.Itse et kerro henkilötietojasi, vastapuolesta ne on helppo päätellä.Hän voisi kertoa eri version tapahtuneesta.
- opettajuuttasi,
Muistan eräät koulutuspäivät kirjoitti:
joille hän oli lupautunut pitämään esityksen. Hän oli teettänyt kouluviraston työntekijällä nutturapäisiä karikatyyreja opettajista, ja koko se esitys oli kaiken arvostelun alapuolella.
Me tirskuimme ja ivailimme hänellä kuin koulutytöt, vaikka olimme keski-ikäisiä lehtoreita.
Eppäilempä, että edellinen viesti oli häneltä itseltään.
Luultavasti piti itseään komeana, niinhän Einö Makunenkin pitää.kun laitoit m-kirjaimen liitepartikkelin eteen.
- henkilöyttäsi,
opettajuuttasi, kirjoitti:
kun laitoit m-kirjaimen liitepartikkelin eteen.
koskapa hallitset partikkelilajit.
- voit ihan rauhassa epäillä
opettajuuttasi, kirjoitti:
kun laitoit m-kirjaimen liitepartikkelin eteen.
ja samalla toistan epäilyni sinun suhteesi,
olet ilmeisesti juuri tuo tyyppi, josta ystäväni
käytti aika värikkäitä adjektiiveja, rasisti yms
Hän oli Jyväskyläss opiskellut yhden vuoden, siis
tuo k.o. rasisti. - Ystäväni ei ole koskaan
entinen opettaja kirjoitti:
Mielestäni ei ole oikein kertoa julkisesti ja tunnistettavasti henkilöstä, jonka on kokenut tehneen itselleen vääryyttä.Itse et kerro henkilötietojasi, vastapuolesta ne on helppo päätellä.Hän voisi kertoa eri version tapahtuneesta.
valehdellut minulle.
Hän oli kolmen pienen lapsensa kanssa
ajanut 500 km, ja jättivät hakupaperinsa viimeisenä
hakupäivänä. Toimivat myöhemmin isommassa kaupungissa.
Totta on myös tuo koulutuspäiväfarssi. - lisätieto
Ystäväni ei ole koskaan kirjoitti:
valehdellut minulle.
Hän oli kolmen pienen lapsensa kanssa
ajanut 500 km, ja jättivät hakupaperinsa viimeisenä
hakupäivänä. Toimivat myöhemmin isommassa kaupungissa.
Totta on myös tuo koulutuspäiväfarssi.josta ehkä tunnistettiin hänet, ja tietenkin myös se ulkonäkörasismi on tunniste.
Eli useammat ihmiset antoivat noita tietoja. - Mies saa
lisätieto kirjoitti:
josta ehkä tunnistettiin hänet, ja tietenkin myös se ulkonäkörasismi on tunniste.
Eli useammat ihmiset antoivat noita tietoja.hänen mielestään olla inhokki tai vihanne, kunhan NAINEN vierellä on nuori ja kaunis, jotta muut inhokit kadehtisivat.
Auto ja nainen samanlaisia omaisuuksia, esineitä.
- Reino
On kamalaa jos äiti on niin ruma, että lapset pelkäävät. Lapsista tulee ahdistuneita ja traumaattisia ja sortuvat lopulta huumeisiin ja sitä kautta päätyvät rikollisiksi.
- Kuolema
Ja kauniit ihmiset muuten vaan eivät jaksa elää, kuolla kupsahtelevat ennen aikojaan ???
- niin...
voi lapsraukkoi!
- Huuha
Totesin saman eli minulla tavallisella, pulskalla ja vanhalla naisella on ollut kovasti vientiä tänä kesänä halusin tai en. Missään nimessä en ole sen näköinen kuin naistenlehdissä ollaan muuttumisleikin tilanteeessa "jälkeen" eli loppuun saakka puleerattu, vaatetettu ja suittu.
No joo, kuka mitäkin pitää kauniina. Moni näkee peilistä mitä haluaa, ei sitä, mitä sieltä oikeasti näkyy. Toisaalta naiskauneus/mieskomeus on aika lailla kytköksissä siihen mihin sitä vertaa, varsinkin näin kypsässä iässä.
Tässä eräänä iltana keskustelimme erään miehenpuolen kanssa siitä, mihin me oikeastaan toisissa ihastumme. Tulimme siihen lopputulokseen, että henkilön persoonaan kuitenkin. Alkuksi tosin ulkomuoto saattaa merkitä jotakin - mutta se ns. supliikki, mitä puhuu, miten ajatuksiaan ilmaisee, mitä siellä korvien välissä on, huomioiko toista jne. kyllä ne ratkaisevat loppupeleissä. Tarkoitan nyt suhteita, en yhden illan juttuja, joissa ulkonäkö lienee ratkaisevin kriteeri.
Saattaa olla,että nämä yksinäiset ja kauniit ihmiset ovat niin keskittyneet olemaan kauniita,että ovat jättäneet keskustelutaidon kehittämisen sikseen. Onhan se vähän niinkin,että jos itseään pitää kovin täydellisenä ja tuo sen julki tarpeeksi usein, kuka jaksaa?
Olen huomannut,että monille ns. komeille miehille ja kauniille naisille on vanheneminen todellinen helvetti. Näin on, jos elämä on ollut kovin ulkonäköpainotteista eli miellyttävä ulkomuoto on avannut liian helposti liian monta ovea.
Palstajutuissa lienee syynä myös se,että kauniilla ihmisellä oletetaan olevan enemmän kysyntää kuin Teuvo tai Tarja Ttavallisilla. Hassu juttu, kun suurin osa meistä on mennyt naimisiinkin jonkun ihan tavallisen tyypin kanssa eikä minkään missin tai ihmepojan.
Kauneus on haitta tai etu sen mukaan, miten fiksusti itsesi markkinoit. Valehdella ei kaupanteossa kuitenkaan kannata. Ei edes ihmissuhdekaupassa, jota palstat ovat.- jos mielpitteesä sannoop.
,,,
- Huuha
jos mielpitteesä sannoop. kirjoitti:
,,,
Sie oot sitä mieltä, mie tätä. Jos määt tyrkylle, oot myymässä jottain. Jos et mää tyrkylle, suat pittee kaeken ihan ihelläis. Niin se männöö miun mielestäin. Vuan sie suat olla mitä mieltä tahot.
- Mirjamitar
jos mielpitteesä sannoop. kirjoitti:
,,,
Mielipide syntyy kokemuksesta, muulla mielipiteellä ei ole arvoa.
- Samoin on
Samoin on minunkin elämässäni. Minusta on sula käsittämätöntä, että jotkut valittaa ettei miehet heitä huomaa, he ovat kauniita, sporttisia, urheilullisia, ja mitä kaikkea saakaan lukea...
Niinpä, mut oisko se itsekeskseisyys sitten se sosiaalisten kontaktien keskeisin syy, että ei kontakteja synny. Miäkin oon vanhempi. Pari miesystävää on kuollu nuorehkona, molemmat syöpään.
Nyt miulla on netin kautta löytynyt ihana mies. Ihana ainakin tähän mennessä. Ensin kommunikoimme vain e-mailissa, sitten siirryttiin puhelimeen, ja kun toistemme ikävä nousi kovin suureksi, nyt olemme vaihtaneet valokuvia, ja olen menossa ekatrehfeille. Asun syrjäseudulla, joten miulla ei ole semmosia trehfimestoja, kuin teillä ne Baarit ja kapakat... täällä niitä ei ole mitään.
Olen tosi pyereä ihan tavallisen naisen näköinen, et ei ainakaan ulkoinen kauneus oo kyseessä, mihin mies ihastui, ja mies tietää sen, onhan se kuvistakin nähnyt. Mut itse se on liiankin hyvä näköinen miulle. Mut jos hän noin intohimolla halluu tavata, siittä vaan. Katsotaan, kuin tässä ämmän vielä käy.
- kauneuskin
on etu. Se kauneus vain on siellä katsojan silmissä. Itse arvostan siisteyttä, se on kohteliaisuutta kanssaeläjille.
Jos tarkoitat jotain missikisoja tai muuta sellaista, unohda höpötys. Todellinen kauneus on ihmisen luonteessa!
Eihän siitä toki haittaa ole, jos olet nätin näköinen. Hyvä kunto ja terveys toki arvokkaampi juttu. - uatu-setä..
Voihan (nais)kauneus olla monesti etu, mutta mistä johtuukaan, että monen entisen miss-Suomen elämään on sisältänyt paljon kompurointia, kuvaannollista sanottuna?
- hää ol
kaunis ko päivä,
vaan kuinkas sitten kävikään?
Uskokaa jo, missikilpailut ovat sairautta aiheuttavia!
Kun kumarrat missille, pyllistät miniällesi. - pyllistät
hää ol kirjoitti:
kaunis ko päivä,
Kun kumarrat missille, pyllistät miniällesi.kaikille muille naisille.
Naisille tulee itsetunto-ongelmia, lapset kärsivät, mies saa vähemmän, nainen itse kärsii.
Missikisat tuovat sairautta. - kaunis miniä
hää ol kirjoitti:
kaunis ko päivä,
Kun kumarrat missille, pyllistät miniällesi.Anoppini kadehti pitkiä hoikkia sääriäni ja kehotti aina pidentämään hametta. Paksua pitkää tukkaani hän vihasi, kehotti aina leikkaamaan tai edes pitämään tiukasti kiinni.Rinnanvako ei olisi saanut näkyä, oli kerran tälläämässä huivia kaula-aukkooni. Punasin huulet ja kynnet ja käytin hajuvetttä sekä korkokenkiä, mikä oli hänen mielestään hutsahtavaa.Olen säilyttänyt tyylini ja anopin poika rakastaa minua vieläkin.
- korjaa äitisuhteesi
kaunis miniä kirjoitti:
Anoppini kadehti pitkiä hoikkia sääriäni ja kehotti aina pidentämään hametta. Paksua pitkää tukkaani hän vihasi, kehotti aina leikkaamaan tai edes pitämään tiukasti kiinni.Rinnanvako ei olisi saanut näkyä, oli kerran tälläämässä huivia kaula-aukkooni. Punasin huulet ja kynnet ja käytin hajuvetttä sekä korkokenkiä, mikä oli hänen mielestään hutsahtavaa.Olen säilyttänyt tyylini ja anopin poika rakastaa minua vieläkin.
ei kadehdi vaan itse ole mustasukkanen kun miehelläsi on äiti jota miehesi rakastaa,niinkuin kaikki ihmiset vanhempiaan suuremmaksi osaksi.
- Muistan...
kaunis miniä kirjoitti:
Anoppini kadehti pitkiä hoikkia sääriäni ja kehotti aina pidentämään hametta. Paksua pitkää tukkaani hän vihasi, kehotti aina leikkaamaan tai edes pitämään tiukasti kiinni.Rinnanvako ei olisi saanut näkyä, oli kerran tälläämässä huivia kaula-aukkooni. Punasin huulet ja kynnet ja käytin hajuvetttä sekä korkokenkiä, mikä oli hänen mielestään hutsahtavaa.Olen säilyttänyt tyylini ja anopin poika rakastaa minua vieläkin.
kauniin tytön kuvan Peräseinäjoelta, nykyinen Etelä-Seinäjoki sen jälkeen, kun se liitettiin Seinäjokeen. Sirkka Salonen, miss Suomi ja muistaakseni miss Eurooppa, meni naimisiin jonkun Uuden Suomen Lontoon kirjeenvaihtajan Vartian kanssa. Mies oli häijy, oli kai olettanut, että Sirkka-missi pysyy aina nuorena! Jo muutaman vuoden kuluttua Sirkka muutti Suomeen takaisin, otti eron, ja luki maisterintutkintonsa loppuun, sekä ryhtyi opettajaksi jonnekin kansanopistoon.
Näin minulle on kerrottu.
Kauneus voi olla haitta onnelliselle elämälle. - tapani -
Joitakin vuosia sitten oli televisio-ohjelma entisistä misseistä. Kovin harva elossa olevista esiintyi omilla kasvoillaan, eräät eivät halunneet muistella missiaikaa lainkaan.
Osoittautui, että mukaan mahtui paljon onnettomia avioliittoja, jopa jokunen itsemurhakin.
Tosin voi kysyä syystäkin, ovat missit sittenkään ehdottomasti kauneimpia. Kauneutta näkyy niin monessa muussa ihmisessä, jota kukaan ei ole koskaan ehdotellut missikilpailuihin. - minun mielestäni
tapani - kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten oli televisio-ohjelma entisistä misseistä. Kovin harva elossa olevista esiintyi omilla kasvoillaan, eräät eivät halunneet muistella missiaikaa lainkaan.
Osoittautui, että mukaan mahtui paljon onnettomia avioliittoja, jopa jokunen itsemurhakin.
Tosin voi kysyä syystäkin, ovat missit sittenkään ehdottomasti kauneimpia. Kauneutta näkyy niin monessa muussa ihmisessä, jota kukaan ei ole koskaan ehdotellut missikilpailuihin.oli hänkin niin syvästi onneton kuin olla voi. Lasten suuret vaikeudet, huumeet, onnettomuudet...
Oliko hänen kuolemansa itsemurha?
Kanarialla naureskeltiin taannoin Stefaniella, Gracen kuopuksella, joka oli lupautunut vihkimään erään lomanviettopaikan. Hän ei tullut, - vasta kolmantena päivänä sen jälkeen hän ilmestyi jaloissaan likaiset tennistossut ja tukka rasvaisena, kampaamattomana. Kaikki viittasi huumeidenkäyttöön.
Muillakin kolmesta lapsesta on ollut suuria ongelmia. Ehkä oli hyvä, että äitinsä pääsi näkemästä sitä kauheutta, eihän hän voinut mitään enää millekään. Itsemurha autoa ajaessaan? - merimona1
minun mielestäni kirjoitti:
oli hänkin niin syvästi onneton kuin olla voi. Lasten suuret vaikeudet, huumeet, onnettomuudet...
Kanarialla naureskeltiin taannoin Stefaniella, Gracen kuopuksella, joka oli lupautunut vihkimään erään lomanviettopaikan. Hän ei tullut, - vasta kolmantena päivänä sen jälkeen hän ilmestyi jaloissaan likaiset tennistossut ja tukka rasvaisena, kampaamattomana. Kaikki viittasi huumeidenkäyttöön.
Muillakin kolmesta lapsesta on ollut suuria ongelmia. Ehkä oli hyvä, että äitinsä pääsi näkemästä sitä kauheutta, eihän hän voinut mitään enää millekään. Itsemurha autoa ajaessaan?itse sitä onnettomuusautoa ajanut, van hänen nuorin tyttärensä. Vai muistankio väärin?
- äiti ajoi.
merimona1 kirjoitti:
itse sitä onnettomuusautoa ajanut, van hänen nuorin tyttärensä. Vai muistankio väärin?
Heillä oli ollut myrskyisä yhteisloma kesämökillä.
minun mielestäni kirjoitti:
oli hänkin niin syvästi onneton kuin olla voi. Lasten suuret vaikeudet, huumeet, onnettomuudet...
Muillakin kolmesta lapsesta on ollut suuria ongelmia. Ehkä oli hyvä, että äitinsä pääsi näkemästä sitä kauheutta, eihän hän voinut mitään enää millekään. Itsemurha autoa ajaessaan?mutta monacolaisten historiassa kerrotaan että Grace ja Stephanie (Grace ajoi) olivat liikkellä Roverilla. Grace sai stroken ja menetti auton hallinnan, jolloin auto syöksyi kallion rinnettä alas. Hän oli 52-vuotias kuollessaan.
- Tuskinpa vain
MdK-MdK kirjoitti:
mutta monacolaisten historiassa kerrotaan että Grace ja Stephanie (Grace ajoi) olivat liikkellä Roverilla. Grace sai stroken ja menetti auton hallinnan, jolloin auto syöksyi kallion rinnettä alas. Hän oli 52-vuotias kuollessaan.
52-vuotias vielä saa tulppia, ei tunnu todennäköiseltä, varsinkin, kun 'Varkaiden paratiisin' tekemisestä ei hirveä pitää aikaa ole. Oletteko nähneet sen, miten kaunis ja miten osaava, älykäs näyttelijä hän onkaan siinä!
Elämä vain meni pieleen täysin, niinkuin monella muullakin kaunottarella.
On se hyvä että on aina ollut tavallisen näköinen. Ei tarvitse surra mennyttä kauneuttaan!
Eikä ulkonäköni ole koskaan ollut este saada seuraa, vaikka esim. siskoni mielestä olin nuorena "kauhean näköinen" :D
Ei kai ihmisen yksinäisyys tai seuran saanti ole ulkonäöstä kiinni!
Ihmettelen enemmän sitä että yksinäisyyttä pidetään melkeinpä tautiin verrattavana.
Kysellään: Mitähän vikaa tuossakin on kun on yksinään, vaikka ei ole niin kauhean pahan näköinenkään?
Jotkut ihmiset haluavat olla yksin, eivätkä kärsi siitä tippaakaan.
Luulen, että moni meidän ikäluokan naisista on esim. leskeksi jäätyään huomanneet mikä vapaus heillä on nyt harrastaa ja tehdä kaikkea sellaista mihin ei ennen ollut aikaa ja mahdollisuutta. Aina on ollut muita velvotteita ja on saanut unohtaa oman itsensä hyvinvoinnin ja vapauden.- kenen kuvan
olet sitten galleriaan laittanut?
kenen kuvan kirjoitti:
olet sitten galleriaan laittanut?
on oma potretti, mutta kuvasta ei voi tulla mallia parempi. Me harmaatukkaiset vanhat tantit olemme mitä olemme, sukat makkaralla, puoleksi hampaattomia väkäleukoja ;)
- eileinen kysyjä
MdK-MdK kirjoitti:
on oma potretti, mutta kuvasta ei voi tulla mallia parempi. Me harmaatukkaiset vanhat tantit olemme mitä olemme, sukat makkaralla, puoleksi hampaattomia väkäleukoja ;)
Kuvailet itseäsi vanhaksi rumaksi akaksi, mutta valokuvassa on huomattavan kaunis nainen.
eileinen kysyjä kirjoitti:
Kuvailet itseäsi vanhaksi rumaksi akaksi, mutta valokuvassa on huomattavan kaunis nainen.
meistä ikääntyvistä naisista on juuri tuo mitä kirjoitin.
Ensimmäisessä viestissä kirjoitin, että olen aina ollut tavallisen näköinen, ei mikään häikäisevän kaunis kaunotar (siskoni mielestä olen ollut jopa kauhean näköinen), eikä minun ole tarvinnut koskaan surra mennyttä kauneutta, jota ei ole ollutkaan.
Mutta osat siskon kanssa ovat vaihtuneet, sillä eroituksella, etten sano hänelle päin naamaa että hän on muuttunut räjähtäneen näköiseksi!- Vai saako
MdK-MdK kirjoitti:
meistä ikääntyvistä naisista on juuri tuo mitä kirjoitin.
Ensimmäisessä viestissä kirjoitin, että olen aina ollut tavallisen näköinen, ei mikään häikäisevän kaunis kaunotar (siskoni mielestä olen ollut jopa kauhean näköinen), eikä minun ole tarvinnut koskaan surra mennyttä kauneutta, jota ei ole ollutkaan.
Mutta osat siskon kanssa ovat vaihtuneet, sillä eroituksella, etten sano hänelle päin naamaa että hän on muuttunut räjähtäneen näköiseksi!mies olla pönäkkä, tanakka ja hanakka,
sekä vaatia, että nainen on kaunis. Vai saako kirjoitti:
mies olla pönäkkä, tanakka ja hanakka,
sekä vaatia, että nainen on kaunis.Enhän minä ole kirjoittanut vaativani mitään sen enempää naisilta kuin miehiltäkään, mitä ulkonäköön tulee.
- kannattaisikaan
MdK-MdK kirjoitti:
Enhän minä ole kirjoittanut vaativani mitään sen enempää naisilta kuin miehiltäkään, mitä ulkonäköön tulee.
vaatia, tietenkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222367
- 931505
- 1161248
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18949Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851- 52842
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18821- 34785