bonuskortti

Auttakaahan

En tiennyt mikä palsta olisi paras kysellä, joten ajattelin että ainaviisaatäidit kyllä tietää =)
Eli: Minulla ja avopuolisollani on bonuskortit.(hänellä rinnakkaiskortti). Nyt kuitenkin muutan toiselle paikkakunnalle, ja hän jää töiden takia nykyiseen kaupunkiin. Menettääkö puolisoni näin oikeuden rinnakkaiskorttiin?

Tiedän tapauksen, jossa tyttärellä on ollut vuosia äitinsä rinnakkaiskortti vaikka on asunut jo omillaan.
eli kuinka S-ryhmä valvoo näitä asioita vai valvooko?

10

2287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan täällä

      Ei valvo ainakaan täällä keskisuomessa

    • valvota...

      Exälleni jäi minun S-bonuskorttini rinnakkaiskortti. Näkyy käyttävän sitä edelleen uskollisesti kun aina tulee bonuksia sieltäkin päin... :)

    • se on näin

      et menettää,jos teillä ei ole sama talous eli ette asu samassa osoitteessa,paitsi siinä tapauksessa että jos tilanne on vain tilapäistä,muuten kortin väärin käyttöä ja todella noloa jos jää kiinni.
      itse olen s-ryhmällä töissä ja törmännyt monesti korttien väärinkäyttäjiin....

      • samaa ruokakuntaa

        vaikka puolisoni onkin ollut paljon eri paikkakunnalla työnsä vuoksi. Samaan yhteiseen kassaan kaikki rahat tulee, ja yhdessä perhettämme elätämme ja huollamme, vaikka miehelläni onkin tavallaan kaksi kotia.

        En siis ole tuo alkuperäinen.


      • tilanne...
        samaa ruokakuntaa kirjoitti:

        vaikka puolisoni onkin ollut paljon eri paikkakunnalla työnsä vuoksi. Samaan yhteiseen kassaan kaikki rahat tulee, ja yhdessä perhettämme elätämme ja huollamme, vaikka miehelläni onkin tavallaan kaksi kotia.

        En siis ole tuo alkuperäinen.

        ihan ok :) ja jopa aika yleistä monilla perheillä.


      • kortin haltija

        sitä siinä kassalla voidaan valvoa, ettei asu enää samassa osoitteessa kortin haltijan kanssa??


      • :DDDD

        Sitä mitenkään valvota ainakaan täällä meillä. Mulla on S-ryhmän kortti ja äidilläni ja jopa hänen miehellään sen rinnakkaiskortit. Olen aikuinen ihminen ja asun aivan eri osoitteessa, kuin äitini ja miehensä.

        Ja mitä noloa siinä on? Sama kait tuo nyt on.


      • s-ryhmässä töissä..
        :DDDD kirjoitti:

        Sitä mitenkään valvota ainakaan täällä meillä. Mulla on S-ryhmän kortti ja äidilläni ja jopa hänen miehellään sen rinnakkaiskortit. Olen aikuinen ihminen ja asun aivan eri osoitteessa, kuin äitini ja miehensä.

        Ja mitä noloa siinä on? Sama kait tuo nyt on.

        Eli silloin, kun ottaa rinnakkaiskortin, niin saatetaan tarkastaa, että onko samat osoitteet, mutta sen jälkeen jos joku rinnakkaiskortin haltija muuttaa, niin asiaan ei tietenkään puututa eikä sitä edes yleensä tiedetä/kytätä. Että näin. :)


    • sepelit

      Mulla on Volvo auto ja Nordea pankkikortti

    • Auttakaahanminuakin

      En tiennyt mikä palsta olisi paras kysellä, joten ajattelin että ainaviisaatäidit kyllä tietää =)
      Eli: olen bonusäiti. Nyt kuitenkin muutan toiselle paikkakunnalle, ja hän jää töiden takia nykyiseen kaupunkiin. Menettääkö puolisoni näin oikeuden rinnakkaisvaimoon?

      Tiedän tapauksen, jossa tyttärellä on ollut vuosia bonusäiti vaikka on asunut jo omillaan.
      eli kuinka sossut valvoo näitä asioita vai valvooko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe