bonuskortti

Auttakaahan

En tiennyt mikä palsta olisi paras kysellä, joten ajattelin että ainaviisaatäidit kyllä tietää =)
Eli: Minulla ja avopuolisollani on bonuskortit.(hänellä rinnakkaiskortti). Nyt kuitenkin muutan toiselle paikkakunnalle, ja hän jää töiden takia nykyiseen kaupunkiin. Menettääkö puolisoni näin oikeuden rinnakkaiskorttiin?

Tiedän tapauksen, jossa tyttärellä on ollut vuosia äitinsä rinnakkaiskortti vaikka on asunut jo omillaan.
eli kuinka S-ryhmä valvoo näitä asioita vai valvooko?

10

2698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan täällä

Ei valvo ainakaan täällä keskisuomessa

• valvota...

Exälleni jäi minun S-bonuskorttini rinnakkaiskortti. Näkyy käyttävän sitä edelleen uskollisesti kun aina tulee bonuksia sieltäkin päin... :)

• se on näin

et menettää,jos teillä ei ole sama talous eli ette asu samassa osoitteessa,paitsi siinä tapauksessa että jos tilanne on vain tilapäistä,muuten kortin väärin käyttöä ja todella noloa jos jää kiinni.
      itse olen s-ryhmällä töissä ja törmännyt monesti korttien väärinkäyttäjiin....

• samaa ruokakuntaa

vaikka puolisoni onkin ollut paljon eri paikkakunnalla työnsä vuoksi. Samaan yhteiseen kassaan kaikki rahat tulee, ja yhdessä perhettämme elätämme ja huollamme, vaikka miehelläni onkin tavallaan kaksi kotia.

En siis ole tuo alkuperäinen.

• tilanne...
        samaa ruokakuntaa kirjoitti:

vaikka puolisoni onkin ollut paljon eri paikkakunnalla työnsä vuoksi. Samaan yhteiseen kassaan kaikki rahat tulee, ja yhdessä perhettämme elätämme ja huollamme, vaikka miehelläni onkin tavallaan kaksi kotia.

En siis ole tuo alkuperäinen.

ihan ok :) ja jopa aika yleistä monilla perheillä.

• kortin haltija

sitä siinä kassalla voidaan valvoa, ettei asu enää samassa osoitteessa kortin haltijan kanssa??

• :DDDD

Sitä mitenkään valvota ainakaan täällä meillä. Mulla on S-ryhmän kortti ja äidilläni ja jopa hänen miehellään sen rinnakkaiskortit. Olen aikuinen ihminen ja asun aivan eri osoitteessa, kuin äitini ja miehensä.

Ja mitä noloa siinä on? Sama kait tuo nyt on.

• s-ryhmässä töissä..
        :DDDD kirjoitti:

Sitä mitenkään valvota ainakaan täällä meillä. Mulla on S-ryhmän kortti ja äidilläni ja jopa hänen miehellään sen rinnakkaiskortit. Olen aikuinen ihminen ja asun aivan eri osoitteessa, kuin äitini ja miehensä.

Ja mitä noloa siinä on? Sama kait tuo nyt on.

Eli silloin, kun ottaa rinnakkaiskortin, niin saatetaan tarkastaa, että onko samat osoitteet, mutta sen jälkeen jos joku rinnakkaiskortin haltija muuttaa, niin asiaan ei tietenkään puututa eikä sitä edes yleensä tiedetä/kytätä. Että näin. :)

• sepelit

Mulla on Volvo auto ja Nordea pankkikortti

• Auttakaahanminuakin

En tiennyt mikä palsta olisi paras kysellä, joten ajattelin että ainaviisaatäidit kyllä tietää =)
      Eli: olen bonusäiti. Nyt kuitenkin muutan toiselle paikkakunnalle, ja hän jää töiden takia nykyiseen kaupunkiin. Menettääkö puolisoni näin oikeuden rinnakkaisvaimoon?

Tiedän tapauksen, jossa tyttärellä on ollut vuosia bonusäiti vaikka on asunut jo omillaan.
      eli kuinka sossut valvoo näitä asioita vai valvooko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe