Olen koukussa kirjoittamiseen. Onko kukaan muu?
kirjoittamisesta
10
809
Vastaukset
- Paitsi nyt
olisi jostain saatava se kipinä uudelleen kun sen jossain vaiheessa hukkasin.
- Kuosmanen
Vaikka kirjoitan työkseni, nautin siitä harrastaen sitä vapaa-ajallanikin. Tämä toteamus nyt siksi, koska tuskinpa monet harrastavat vapaa-ajallaan ammattiaan tai tekemäänsä palkkatyötä. Eli kaiken kaikkiaan olen koukussa kirjoittamiseen! Mitäpä siihen lisäämistä...Kirjoitellaan!
- tuo
kirjoittamasi litania tiivistetyssä muodossa.
- edelliseen:
tuo kirjoitti:
kirjoittamasi litania tiivistetyssä muodossa.
Oma intohimoni on kirjoittaa
mahdollisimman lyhyesti
mahdollisimman paljon. - mmm
Minulle intohimo kirjoittamiseen on sekä iloa että tuskaa. Kirjoittamisen hyvä ja huono puoli on siihen liittyvä yksinäisyys. Välillä haluaisi jakaa onnistumisen tunnetta, välillä joutuu kirjoittamaan niin rankoista asioista, että pitäisi voida purkaa jossakin. Tiedätkö - tai tietääkö joku lukija - esim. netistä jotain sivustoa, missä voi keskustella toisten kirjoittajien kanssa? Käyn kolmatta vuotta luovan kirjoituksen ryhmässä ja vedän itse ryhmiä. Minunkin koulutukseni liittyy kirjoittamiseen, mutta nyt olen ns. vapaa kirjoittaja.
Miamia
PS. En käsitä tuota seuraavaa viestiä - "tiivistä..." - Ei täällä olla tekemässä kirjoitusharjoituksia. - Ellen
edelliseen: kirjoitti:
Oma intohimoni on kirjoittaa
mahdollisimman lyhyesti
mahdollisimman paljon.on Suomen Rikas kieli,
kaikissa olosuhteissa. - houhou.
Su työ on S 24 24/7 365 päivää vuodessa.
- näköjään.
edelliseen: kirjoitti:
Oma intohimoni on kirjoittaa
mahdollisimman lyhyesti
mahdollisimman paljon.
- Tommy-boy
on luultavasti parasta ja samalla pahinta mitä maanpäällä voi tehdä, mitä maailma voi tarjota. Intohimot leiskuu, räiskyy ja kovenee sitä mukaa kun novellit ja tekstit, siis tarinat loppuaan kohti lähestyy. Parasta taas mitä sängyn päällä voi tehdä on...lukea Aku Ankka tai Tex Willereitä :O
- sä käytät
Kunnioita tekijänoikeuksia. Voit toki lyhyesti siteerata toisia, mutta muista mainita alkuperäinen tekijä.
Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskusteluketju. Älä myöskään omi muiden nimimerkkejä tai esiinny toisen henkilön nimellä keskustelussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483