kirjoittamisesta

Olen koukussa kirjoittamiseen. Onko kukaan muu?

10

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi nyt

olisi jostain saatava se kipinä uudelleen kun sen jossain vaiheessa hukkasin.

• Kuosmanen

Vaikka kirjoitan työkseni, nautin siitä harrastaen sitä vapaa-ajallanikin. Tämä toteamus nyt siksi, koska tuskinpa monet harrastavat vapaa-ajallaan ammattiaan tai tekemäänsä palkkatyötä. Eli kaiken kaikkiaan olen koukussa kirjoittamiseen! Mitäpä siihen lisäämistä...Kirjoitellaan!

• tuo

kirjoittamasi litania tiivistetyssä muodossa.

• edelliseen:
        tuo kirjoitti:

kirjoittamasi litania tiivistetyssä muodossa.

Oma intohimoni on kirjoittaa
        mahdollisimman lyhyesti
        mahdollisimman paljon.

• mmm

Minulle intohimo kirjoittamiseen on sekä iloa että tuskaa. Kirjoittamisen hyvä ja huono puoli on siihen liittyvä yksinäisyys. Välillä haluaisi jakaa onnistumisen tunnetta, välillä joutuu kirjoittamaan niin rankoista asioista, että pitäisi voida purkaa jossakin. Tiedätkö - tai tietääkö joku lukija - esim. netistä jotain sivustoa, missä voi keskustella toisten kirjoittajien kanssa? Käyn kolmatta vuotta luovan kirjoituksen ryhmässä ja vedän itse ryhmiä. Minunkin koulutukseni liittyy kirjoittamiseen, mutta nyt olen ns. vapaa kirjoittaja.

Miamia

PS. En käsitä tuota seuraavaa viestiä - "tiivistä..." - Ei täällä olla tekemässä kirjoitusharjoituksia.

• Ellen
        edelliseen: kirjoitti:

Oma intohimoni on kirjoittaa
        mahdollisimman lyhyesti
        mahdollisimman paljon.

on Suomen Rikas kieli,
        kaikissa olosuhteissa.

• houhou.

Su työ on S 24 24/7 365 päivää vuodessa.

• näköjään.

• Tommy-boy

on luultavasti parasta ja samalla pahinta mitä maanpäällä voi tehdä, mitä maailma voi tarjota. Intohimot leiskuu, räiskyy ja kovenee sitä mukaa kun novellit ja tekstit, siis tarinat loppuaan kohti lähestyy. Parasta taas mitä sängyn päällä voi tehdä on...lukea Aku Ankka tai Tex Willereitä :O

• sä käytät

Kunnioita tekijänoikeuksia. Voit toki lyhyesti siteerata toisia, mutta muista mainita alkuperäinen tekijä.

Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskusteluketju. Älä myöskään omi muiden nimimerkkejä tai esiinny toisen henkilön nimellä keskustelussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe