Olen koukussa kirjoittamiseen. Onko kukaan muu?
Vastaukset 10
- Paitsi nyt
olisi jostain saatava se kipinä uudelleen kun sen jossain vaiheessa hukkasin.
- Kuosmanen
Vaikka kirjoitan työkseni, nautin siitä harrastaen sitä vapaa-ajallanikin. Tämä toteamus nyt siksi, koska tuskinpa monet harrastavat vapaa-ajallaan ammattiaan tai tekemäänsä palkkatyötä. Eli kaiken kaikkiaan olen koukussa kirjoittamiseen! Mitäpä siihen lisäämistä...Kirjoitellaan!
- tuo
kirjoittamasi litania tiivistetyssä muodossa.
- edelliseen:
tuo kirjoitti:
kirjoittamasi litania tiivistetyssä muodossa.
Oma intohimoni on kirjoittaa
mahdollisimman lyhyesti
mahdollisimman paljon. - mmm
Minulle intohimo kirjoittamiseen on sekä iloa että tuskaa. Kirjoittamisen hyvä ja huono puoli on siihen liittyvä yksinäisyys. Välillä haluaisi jakaa onnistumisen tunnetta, välillä joutuu kirjoittamaan niin rankoista asioista, että pitäisi voida purkaa jossakin. Tiedätkö - tai tietääkö joku lukija - esim. netistä jotain sivustoa, missä voi keskustella toisten kirjoittajien kanssa? Käyn kolmatta vuotta luovan kirjoituksen ryhmässä ja vedän itse ryhmiä. Minunkin koulutukseni liittyy kirjoittamiseen, mutta nyt olen ns. vapaa kirjoittaja.
Miamia
PS. En käsitä tuota seuraavaa viestiä - "tiivistä..." - Ei täällä olla tekemässä kirjoitusharjoituksia. - Ellen
edelliseen: kirjoitti:
mahdollisimman lyhyesti
mahdollisimman paljon.on Suomen Rikas kieli,
kaikissa olosuhteissa. - houhou.
Su työ on S 24 24/7 365 päivää vuodessa.
- näköjään.
edelliseen: kirjoitti:
mahdollisimman lyhyesti
mahdollisimman paljon.
- Tommy-boy
on luultavasti parasta ja samalla pahinta mitä maanpäällä voi tehdä, mitä maailma voi tarjota. Intohimot leiskuu, räiskyy ja kovenee sitä mukaa kun novellit ja tekstit, siis tarinat loppuaan kohti lähestyy. Parasta taas mitä sängyn päällä voi tehdä on...lukea Aku Ankka tai Tex Willereitä :O
- sä käytät
Kunnioita tekijänoikeuksia. Voit toki lyhyesti siteerata toisia, mutta muista mainita alkuperäinen tekijä.
Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskusteluketju. Älä myöskään omi muiden nimimerkkejä tai esiinny toisen henkilön nimellä keskustelussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3811539Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan821046Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.92929Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61843Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 60720
- 121715
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10648- 37635
- 50616
- 52586
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 48489
- 80480