Kun lueskelen näitä juttuja suomi 24 palstoilta, usein, ainakin omasta mielestäni, törmään jutuissa neitsyt ja oinas pareihin. Olenko vain valikoiva lukija ja vai onko oikeasti niin, että juuri nämä tähtimerkit syystä tai toisesta ovat usein yhdessä?
Olen ymmärtänyt niin että juuri oinas ja neitsyt eivät sovi toisilleen.
Kommentteja?
neitsyet ja oinaat yhdessä.
12
1948
Vastaukset
- Nouseva Jouskari
Olen itse Neitsyt ja vaimoni on oinas. Myös vanhempi tytär on oinas eli sarvipäitä riittää.
Pitkään on oltu yhdessä ja homma on pääosin toiminut. Välillä on tosin oteltu oikein kunnolla, tosin vain sanaston tasolla ja siinä leikissä oinas jää yleensä toiseksi. - neitsytnainen
Yhdessä kuusi vuotta,välillä lyhyitä aikoja erossa, mies oinas..Suhteessa alussa vaikeuksia ja väärinymmärrystä, mutta en kuitenkaan vaihtaisi mihinkään, seksi toiminut loistavasti aina. Oinas on itsepäinen ja aktiivinen, neitsyt rauhallinen ja harkitseva. Merkit sopivat toisilleen, jos oppivat hyväksymään toistensa erilaisuuden.
- hyvin pyyhkii
olen neitsyt ja mieheni oinas...yhdessä 4,5v ja hyvin on mennyt :) kunnon riitaa ei ikinä ole ollut, semmosta pientä nahistelua vain...ja sitäkin vasta talon oston jälkeen :)
- viljokisu
Olen itse ollut monen neitsytmiehen ihailun kohteena. Olen oinasnaisena pieni ja hoikka, ulospäinsuunatunut naisennatukka. Mutta...koskaan ei suhde ole edistynyt kun hetken, niin jo alkaa neitsyemiehen agressiivisuus näkyä, samaten seksi on aina ollut tosi surkeaa.
Oma nouseva merkkini on neitsyt..mutta vain naispuolisten neitsytmerkkisten kanssa ystävyys jatkuu...jatkuu ja jatkuu.
Miksi muuten kaikki neitsyt miehet ovat lyhkäisiä??? Ja paksuja sekä kaljuja???- ariez
Neitsyt miesten kanssa mulla on ollut mukavia hetkiä, mutta neitsyt naisten kanssa vähän nihkeetä. Ei mulla ainakaan ole ollut paksua ja kaljua neitsytmiestä, vaan tumma, pitkä ja komea;-)
- neitsykäinen
Olemme olleet 36v. yhdessä.On ollut tyyntä ja myrkyä.Välillä tuo oinaan itsekkyys /jääräpäisyys etoo. Mutta laahaamme välillä riidellen ja taas nahistellen.Kielämättä harvoin olemme samalla aaltopituudella.Jos rakastaa riitelyä siitä vaan oinas on oivallinen kumppani.En kai osaoiskaan olla riitelemättä on niin totuttu.Nykyisin liian nopeasti lähdetään eri matkaan .Mitä vikaa on pienessä kinastelussa.En kai jaksaisi valheellista siirappielämää.Vastatkaa näin meillä.Ps .on meillä kivaakin tottakai yhdessä huumori on samanlainen.
- Sintsi
Minä oinas kaksi vuotta neitsytmiehen kans, joka on pitkä, hoikka ja vaalea. Erittäin paksu ja pitkä tukka :)
Ikinä en vaihtaisi pois, vaik alussa ei kyllä oikein ymmärretty toisiamme. Uskomaton henkinen läheisyys pitää ehkä eniten yhdessä.
Huumori ja tyyli samantapainen.
Toimii. - Pässimäinen
Sintsi kirjoitti:
Minä oinas kaksi vuotta neitsytmiehen kans, joka on pitkä, hoikka ja vaalea. Erittäin paksu ja pitkä tukka :)
Ikinä en vaihtaisi pois, vaik alussa ei kyllä oikein ymmärretty toisiamme. Uskomaton henkinen läheisyys pitää ehkä eniten yhdessä.
Huumori ja tyyli samantapainen.
Toimii.Minä myös oinas ja 18 vuotta neitsytmiehen kanssa, joka lyhyehkö, vaalea ja hoikka. Tukka paksu ja olemus poikamainen.
Nyt jo vaihdan mielelläni pois. Alussa oli oikein hyväkin ymmärrys, mutta se on vuosien varrella karissut. Kaveruus piti yhdessä, mutta seksuaalisesti ja miehenä muutenkin ei sovi aikuiselle oinasnaiselle (mulla nousumerkki neityessä). NeitsytM on liian lapsellinen ja ikuinen pikkupoika, kun taas kaurisM on erinomaisen miehekäs aikusielle oinas/neitsyt -naiselle.
Huumori ja ulkoisesti varmaan sopisimmekin yhteen - muitten mielestä. NeitsytM vaan ei ole tarpeeksi mies aikuisenakaan.
- Asson
Itse olen seurustellut oinasmieheni kanssa reilun vuoden... Välillä menee hyvin ja välillä huonosti. Inhoan Oinaani tapaa olla välillä erittäin itsekäs, ajattelematon ja itserakas!!! Omakehu saa minut puistattamaan!!
- virgo-nainen
Neitsyt ja oinas sopii toisilleen täydellisesti, mulla on paljon oinas-ystäviä ja nyt ensimmäinen oinasmies. Ollaan oltu tää kesä yhdessä ja suhde senkun paranee kokoajan ja rakkaus syvenee......
- ainakin omalla
kohdallani. Olen oinasN (nousumerkki neitsyt) ja varsinainen neitsytM-magneetti. Kaikki elämäni tärkeät miessuhteet on olleet neitsyen merkissä syntyneitä. Ihmettelen itsekin.
Nyt vain viimesimmän kanssa on tullut toppi 18 vuoden jälkeen ja tuntuu, että h-merkki menee vaihtoon. Olen saanut tarpeekseni tämän lajin miehistä - ei tahdo housut pysyä jalassa vieraitten naisten läsnäollessa. Myönnän kyllä, että oon hiukan liian suorasukaista ja temperamenttista sorttia "hienostuneelle" netisytM:lle. - Neitsyt35(n)
Ei sovi ainakaan kaveri pohjalta mulla meni hermot nais kaverin kans ja eikä olla enään kavereita. Hyvä niin:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097