TAAS SE ON ALHAALLA!!!

KERPELE!!!

!!!

63

9530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manageri

      ...taas mättää? Ottaapas päähän :/

      • ...

        Ei kyllä suostu sivua avaamaan...


      • Markus
        ... kirjoitti:

        Ei kyllä suostu sivua avaamaan...

        Onkohan niin, että sitä mukaan kun käyttäjämäärä kasvaa kasvavat myös katkokset. Sanoisinko, että ymmrrettävää, mutta ei hyväksyttävää.


      • jantsa69
        Markus kirjoitti:

        Onkohan niin, että sitä mukaan kun käyttäjämäärä kasvaa kasvavat myös katkokset. Sanoisinko, että ymmrrettävää, mutta ei hyväksyttävää.

        Luultavasti juuri johtuu siitä,luultavasti tällä hetkellä cup-päivitykset tulossa ovat sulkeneet serverin varmaan sen takia että saavat oikein päivitettyä.


      • Cathodion
        jantsa69 kirjoitti:

        Luultavasti juuri johtuu siitä,luultavasti tällä hetkellä cup-päivitykset tulossa ovat sulkeneet serverin varmaan sen takia että saavat oikein päivitettyä.

        en tiiä tuleeko tää viesti vähän myöhässä, mutta kyllä mulla on toiminu ht puol yhestätoista lähtien...


      • KERPELE!!!
        Cathodion kirjoitti:

        en tiiä tuleeko tää viesti vähän myöhässä, mutta kyllä mulla on toiminu ht puol yhestätoista lähtien...

        Vaan kun täällä ei palvelin vastaa edelleenkään!


      • Markus
        KERPELE!!! kirjoitti:

        Vaan kun täällä ei palvelin vastaa edelleenkään!

        Ihmettelen, jos jollain toimii. Ei kai täällä ole eriarvoisia "asiakkaita". Aamun aikana olen joskus päässyt aloitussivulle, mutta ei omalle sivulle. Joskus pääsi omalle sivullekin, mutta vasen palkki puuttui kokonaan eli omalla sivulla ei voinut tehdä mitään. Kertokaa ihmeessä, jos jollain toimii, että osa porukasta on out of the game.


    • ?=?

      ei muuten ole ht-alhaalla, nettipalvelimissa jotain hämminkiä. kokeilkaas tällä http://195.149.150.227/Common/default.asp

      • KERPELE!!!

        Kiitos linkistä! Hyvin toimii tota kautta, muuten ei.


      • 8 divarin nobo

        EN mä saa kyllä toimii sitä tonkaa linkin avulla =(


      • rene

        ei toimi täälläkään..


    • miaus

      Mä pääsin ainakin sisälle.

      • Juha Näränen

        Ei täältä ainakaan


      • oltsi

        Ei toimi. En oo kertaakaan päässy tänään kirjautumaan. Ei edes pingi löydä koko palvelinta...kaverilla kuitenkin toiminut koko päivän.


      • 8 divarin nobo

        Mä en ainakaa pääse...mikä internet selain sulla on?


      • Markus
        8 divarin nobo kirjoitti:

        Mä en ainakaa pääse...mikä internet selain sulla on?

        Tuosta linkistäkin toimii ja ei toimi, ainakin minulla. Aloitussivulle pääsee, mutta ei omalle sivulle ja joskus omalle sivulle pääsee, mutta puuuttuu vasen lohko eli ei voi tehdä mitään.
        Muutaman kerran olen päässyt perille asti!


    • Kroisos Pennonen

      Taitaa olla tällä kertaa vika sonerassa, nimittäin kaverini pääsee ht:n palvelimelle ja sillä on elisan liittymä.
      Mä ja muutama kaverini jäädään taas ulkopuolelle soneran liittymällä.
      syrjintää!

      • Cathodion

        joo taitaa tosissaan olla vika netti tarjoalla, koska mulla ei oo ollu mitään häikkää ht:n kanssa koko päivänä.Käytän Mozillaa, että jos se nyt vois jotenkin vaikuttaa mutta epäilen:/


      • vaikuta
        Cathodion kirjoitti:

        joo taitaa tosissaan olla vika netti tarjoalla, koska mulla ei oo ollu mitään häikkää ht:n kanssa koko päivänä.Käytän Mozillaa, että jos se nyt vois jotenkin vaikuttaa mutta epäilen:/

        koska itselläkin on mozilla, enkä pääse:/


      • Juha Näränen
        vaikuta kirjoitti:

        koska itselläkin on mozilla, enkä pääse:/

        Soneran ongelma se on. Kolmessa Sonerakoneessa ei toimi mutta kaikilla muilla toimii ( welho,elisa ja danpat)


      • Markus
        Juha Näränen kirjoitti:

        Soneran ongelma se on. Kolmessa Sonerakoneessa ei toimi mutta kaikilla muilla toimii ( welho,elisa ja danpat)

        Sonera on minullakin. Äsken pääsin aloitussivulle, mutta en omalle sivulle. Mistä haetaan apua? Kaikki muu toimii hyvin Soneralla. Miksi vain hattrick tökkii?


      • TomP
        Juha Näränen kirjoitti:

        Soneran ongelma se on. Kolmessa Sonerakoneessa ei toimi mutta kaikilla muilla toimii ( welho,elisa ja danpat)

        Ilmoittakaa nyt ihmeessä Soneralle tuosta, jotta osaavat tehdä asialle jotain.


    • fefkeo

      Niinpä ei pääse pelaa!!perkele!!!

      • Cathodion

        Ajatelkaa positiivisesti Soneran asiakkaat, seuraava tärkeä tapahtuma on vasta lauantai (kauden ensimäinen nosto)

        Pitääpä tästä varmaan kävästä ht:ssa:D:D


      • Fc palloveikot

        Ruuhka-aika. Ei hattrickin serverit mitään mahdottomia kävijä määriä pysty käsittelee.


      • Fc palloveikot
        Fc palloveikot kirjoitti:

        Ruuhka-aika. Ei hattrickin serverit mitään mahdottomia kävijä määriä pysty käsittelee.

        Nämä ei toimi ainakaan minulla äsken
        www43, www44, www49, www58, www60, www61, www62, www,63 www64, www65 (esimerkki www64.hattrick.org).


      • Markus
        Fc palloveikot kirjoitti:

        Ruuhka-aika. Ei hattrickin serverit mitään mahdottomia kävijä määriä pysty käsittelee.

        Tiedoksi, Soneralla asia tiedossa ja sitä tutkitaan! Odotetaan, odotetaan!


      • Nimetön
        Cathodion kirjoitti:

        Ajatelkaa positiivisesti Soneran asiakkaat, seuraava tärkeä tapahtuma on vasta lauantai (kauden ensimäinen nosto)

        Pitääpä tästä varmaan kävästä ht:ssa:D:D

        typerät ja lapselliset juttusi ei nytkään naurata


    • the manager

      Hyvä juttu, että Ht piiputtaa.
      Tekee hyvää addiktiosta kärsiville ja heidän omaisilleen.

    • Ihme ja kumma

      Ht:n lisäksi en myöskään pääse Hockey Arenan sivuille.. Onko jollain muulla sama ongelma?

      • Nimetön

        Soneralla vika muilla yhteyksillä pääsee hyvin


      • mikki 1

        juu ei pääse hockey arenaan,hyvä sonera,itellä tullut ylimääräisiä laskujakin sieltä ja asiakaspalveluun yli tunnin jono,saa.... sonera aiheuttaa syöpää!


    • EI-00

      Soneralla sisään. pistin vaan osoksi www61.hattrick.org ja sen jälkeen muutaman kerran koitin kirjautua ku se arpoo servua uusiks. 5:llä yrittämällä pääsi.

      • jantsa69

        Ei tuosta sun jutusta ollut mitään apua!

        Soneralla se ongelma on, taas kiven kovaa väittävät ettei niillä ole ongelmia!


      • esaseppo
        jantsa69 kirjoitti:

        Ei tuosta sun jutusta ollut mitään apua!

        Soneralla se ongelma on, taas kiven kovaa väittävät ettei niillä ole ongelmia!

        Ilmeisesti vika on soneralla, eli esim elisan käyttäjillä toimii moitteettomasti. Itselläni on sonera ja ei aukea ei.. ja jos sattuu aukeamaan niin vasen palkki ei näy. mistä voi johtua moinen? Ottakaa joku yhteyttä soneraan.


      • EI-00
        jantsa69 kirjoitti:

        Ei tuosta sun jutusta ollut mitään apua!

        Soneralla se ongelma on, taas kiven kovaa väittävät ettei niillä ole ongelmia!

        Niin, olen tälläkin hetkellä kirjautuneena tuolla minun konstilla. Se vaan täytyy toistaa muutaman kerran että se löytää sopivan servun sieltä. näpyttele vaan www61.hattrick.org ja yrität kirjautumista niin monta kertaa että menee. koitin jo uusiksi, ja tais 4:llä kerralla mennä.


      • EI PÄÄSE!
        EI-00 kirjoitti:

        Niin, olen tälläkin hetkellä kirjautuneena tuolla minun konstilla. Se vaan täytyy toistaa muutaman kerran että se löytää sopivan servun sieltä. näpyttele vaan www61.hattrick.org ja yrität kirjautumista niin monta kertaa että menee. koitin jo uusiksi, ja tais 4:llä kerralla mennä.

        Ei pääse edes kymmenennellä kertaa!!!


      • EI-00
        EI PÄÄSE! kirjoitti:

        Ei pääse edes kymmenennellä kertaa!!!

        No se on sitten sinun murheesi. Minä ainakin olen sisällä ja tutkailen juuri cup-vastustajaani. Onnea yrityksille! :)


      • EI-00
        EI-00 kirjoitti:

        No se on sitten sinun murheesi. Minä ainakin olen sisällä ja tutkailen juuri cup-vastustajaani. Onnea yrityksille! :)

        Saavat kuulemma homman toimimaan muokkaamalla välityspalvelin asetuksia. Ite en kyl tiedä mitä pitää tehdä, mutta niin puhuivat äsken hooteen konffissa.


      • EI PÄÄSE!
        EI-00 kirjoitti:

        Saavat kuulemma homman toimimaan muokkaamalla välityspalvelin asetuksia. Ite en kyl tiedä mitä pitää tehdä, mutta niin puhuivat äsken hooteen konffissa.

        Googleen "free proxy" niin onnistuu. Kävin jo kaupoilla proxyn kautta. Sun vinkkis oli perseestä!


      • EI-00
        EI PÄÄSE! kirjoitti:

        Googleen "free proxy" niin onnistuu. Kävin jo kaupoilla proxyn kautta. Sun vinkkis oli perseestä!

        Kyllä minä olen ollut sisällä omalla "vinkilläni" jo hyvän aikaa. Joten mene sinä poju taputtelemaan paskaa hiekkalaatikolle sen proxyn kanssa. heh heh... vitun dorka.


      • EI PÄÄSE!
        EI-00 kirjoitti:

        Kyllä minä olen ollut sisällä omalla "vinkilläni" jo hyvän aikaa. Joten mene sinä poju taputtelemaan paskaa hiekkalaatikolle sen proxyn kanssa. heh heh... vitun dorka.

        Heh. Kypsää. Kasva lapsi vielä hetkonen.


      • EI-00
        EI PÄÄSE! kirjoitti:

        Heh. Kypsää. Kasva lapsi vielä hetkonen.

        Ei minun tarvitse. Kukahan tässä kypsyyttä esittää kun kiukuttelee kuin pikkupoju kun ei pääse sisälle keinolla, millä toinen pääsi? "PASKAPUHETTA" ja "SUN VINKIT OLI PERSEESTÄ", Joten ehkä sinun pitäisi kasvaa? Kai, en minä tiedä. Minä en ainakaan kasva enää, on tuota ikää jo sen verran että pituuskasvu on pysähtynyt jo ajat sitten.


      • EI PÄÄSE!
        EI-00 kirjoitti:

        Ei minun tarvitse. Kukahan tässä kypsyyttä esittää kun kiukuttelee kuin pikkupoju kun ei pääse sisälle keinolla, millä toinen pääsi? "PASKAPUHETTA" ja "SUN VINKIT OLI PERSEESTÄ", Joten ehkä sinun pitäisi kasvaa? Kai, en minä tiedä. Minä en ainakaan kasva enää, on tuota ikää jo sen verran että pituuskasvu on pysähtynyt jo ajat sitten.

        Niin. Vinkkisi oli perseestä ja paskapuhetta kun se ei toiminut. Herne.

        Ja kukahan täällä kiukuttelee? Luepa vaikka viestisi johon juuri vastaan.. Minua vain suoraan sanoen vitutti tänään kun oli yhden tavoittelemani pelaajan siirtoaika umpeutumassa.

        Ja kuulen. Kyllä tekstiesi perusteella sinulla on vielä pitkän matkaa kasvamista. Enkä tarkoita pituuskasvua.


      • EI-00
        EI PÄÄSE! kirjoitti:

        Niin. Vinkkisi oli perseestä ja paskapuhetta kun se ei toiminut. Herne.

        Ja kukahan täällä kiukuttelee? Luepa vaikka viestisi johon juuri vastaan.. Minua vain suoraan sanoen vitutti tänään kun oli yhden tavoittelemani pelaajan siirtoaika umpeutumassa.

        Ja kuulen. Kyllä tekstiesi perusteella sinulla on vielä pitkän matkaa kasvamista. Enkä tarkoita pituuskasvua.

        Vai niin. No jos sinä olet sitä mieltä niin ole hyvä. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja sillä siisti. Minulle ei kyllä oikein avautunut että mitä minä kiukuttelin, kun itse juuri myönsit että sinua vitutti, ja siksi piti vaahdota minulle? Minä en olisi täällä alkanut kiukuttelemaan toiselle siitä että hänen "vinkillään" ei sisään päässyt. en olisi edes vaivautunut.

        Hyvää loppukesää.


      • tyhmä kun olen
        EI PÄÄSE! kirjoitti:

        Googleen "free proxy" niin onnistuu. Kävin jo kaupoilla proxyn kautta. Sun vinkkis oli perseestä!

        niin,mitenkä toi free proxy homma toimii,kiitän jo etukäteen helpistä


      • EI PÄÄSE!!!
        EI-00 kirjoitti:

        Vai niin. No jos sinä olet sitä mieltä niin ole hyvä. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja sillä siisti. Minulle ei kyllä oikein avautunut että mitä minä kiukuttelin, kun itse juuri myönsit että sinua vitutti, ja siksi piti vaahdota minulle? Minä en olisi täällä alkanut kiukuttelemaan toiselle siitä että hänen "vinkillään" ei sisään päässyt. en olisi edes vaivautunut.

        Hyvää loppukesää.

        Sanoin: "Sun vinkkis oli perseestä!"

        Fakta ja piste. Lukisit tarkemmin. Sinä se olet kiukutellut jo muutaman viestin ajan faktan takia. Kun sun "vinkki" ei toimi, se on huuhaata, so. perseestä, trollailua. Pentu.


      • EI PÄÄSE!!!
        tyhmä kun olen kirjoitti:

        niin,mitenkä toi free proxy homma toimii,kiitän jo etukäteen helpistä

        Menet esim. tänne (tulee ensimmäisenä googlella):
        http://www.proxy4free.com/page1.html

        Sitten avaat selaimesta: työkalut-->asetukset-->yhteysasetukset, ja vaihdat siihen 'määritä välityspalvelinasetukset'-kohtaan 'suoran yhteyden' tilalle 'aseta välityspalvelinasetukset käsin', ja siihen 'HTTP-välityspalvelin'-kohtaan laitat tuolta yo. sivustolta jonkun ip:n ja portin.

        Itse kävin eilen intialaisena joka on ihan se ensimmäinen tuolla sivustolla.


      • EI PÄÄSE!!!
        EI PÄÄSE!!! kirjoitti:

        Menet esim. tänne (tulee ensimmäisenä googlella):
        http://www.proxy4free.com/page1.html

        Sitten avaat selaimesta: työkalut-->asetukset-->yhteysasetukset, ja vaihdat siihen 'määritä välityspalvelinasetukset'-kohtaan 'suoran yhteyden' tilalle 'aseta välityspalvelinasetukset käsin', ja siihen 'HTTP-välityspalvelin'-kohtaan laitat tuolta yo. sivustolta jonkun ip:n ja portin.

        Itse kävin eilen intialaisena joka on ihan se ensimmäinen tuolla sivustolla.

        Noilla ohjeilla onnistuu siis jos käytät Mozillaa. Exploder on vähän erilainen.


      • EI-00
        EI PÄÄSE!!! kirjoitti:

        Sanoin: "Sun vinkkis oli perseestä!"

        Fakta ja piste. Lukisit tarkemmin. Sinä se olet kiukutellut jo muutaman viestin ajan faktan takia. Kun sun "vinkki" ei toimi, se on huuhaata, so. perseestä, trollailua. Pentu.

        Sinä olet vähän enemmän kuin tyhmä. minä olen aivan rauhallinen koko ajan, sinä tässä raivoat kuin heikkopäinen. Mutta sekös ei minua haittaa, aina vaan tyhmemmän itsestäsi teet. :)

        Ps. Tiedätkö muuten mikä on Wanhat parrat?


      • EI PÄÄSE!!!
        EI-00 kirjoitti:

        Sinä olet vähän enemmän kuin tyhmä. minä olen aivan rauhallinen koko ajan, sinä tässä raivoat kuin heikkopäinen. Mutta sekös ei minua haittaa, aina vaan tyhmemmän itsestäsi teet. :)

        Ps. Tiedätkö muuten mikä on Wanhat parrat?

        "Joten mene sinä poju taputtelemaan paskaa hiekkalaatikolle sen proxyn kanssa. heh heh... vitun dorka."

        Siinä siis aikuismainen kommenttisi heittoon: "vinkkis ei toimi"! Wow. Voi lapsi-pieni. Ja WP:hen sinulla ei taida olla asiaa vielä vuosiin (, ainakaan toivottavasti). Todella sääli jos 30 kaveri kirjoittelee laillasi, todella, todella sääli. Minua ainakin hävettäisi sinuna. Naurettava pentu olet.


      • EI-00
        EI PÄÄSE!!! kirjoitti:

        "Joten mene sinä poju taputtelemaan paskaa hiekkalaatikolle sen proxyn kanssa. heh heh... vitun dorka."

        Siinä siis aikuismainen kommenttisi heittoon: "vinkkis ei toimi"! Wow. Voi lapsi-pieni. Ja WP:hen sinulla ei taida olla asiaa vielä vuosiin (, ainakaan toivottavasti). Todella sääli jos 30 kaveri kirjoittelee laillasi, todella, todella sääli. Minua ainakin hävettäisi sinuna. Naurettava pentu olet.

        Niin, sinähän sen vittuilun aloitit väittämällä minun puhuvan paskaa, niin kerroppa miksi en saisi vittuilla takaisin? En kyllä arvannut että se kävisi noin kipeää johonkin. Annathan minulle anteeksi?

        Ja mitä WP:en tulee, niin ;)

        Hauskaa loppukesää kaikesta huolimatta!


    • täällä

      Villi huhu kertoo, että soneralla on dns-palvelin hajonnut joka ottaa yhteyttä Tukholmaan päin.

    • Jawa75

      ei toimi hattrick, ei dmooni, hyvä sonera, ihan just vaihtuu liittymä vaikka elisaan..

      • kuitenkaan

        Kun ei 10meganen maksa pennin latia ni paskaaks tässä. Odotellaan. Sarjataukohan hattrickissä on että mitä täällä vingutaan...


      • Platter

        Aikanaan vaihdettiin sonera baanaan kaikenkarvaisten ongelmien myötä. Nyt kuitenkin tuli muutto tänne periferiaan ja liitymän tarjoajia oli vain tuo yksi. Eipä siis auta valittaa...


    • esaseppo

      Kertoisiko joku mihin osoitteeseen soneralle voi lähettää palautetta tai tiedottaa heitä ongelmastaan?

      • dfhdfhdf

        www.sonera.fi Mitäs veikkaat, oliskohan siellä jotain yhteystietoja?


      • Markus

        Ainakin sellainen mahdollisuus on, että avaa omat sivut Soneralle yrityksen sivuilla. Siellä on palautemahdollisuus. Olen sen tehnyt ja puhelimessakin olen asiasta keskustellut.
        Osoitteessa www.sonera.fi näkyy myös olevan palautemahdoliisuus.


      • trrrrrrrr
        Markus kirjoitti:

        Ainakin sellainen mahdollisuus on, että avaa omat sivut Soneralle yrityksen sivuilla. Siellä on palautemahdollisuus. Olen sen tehnyt ja puhelimessakin olen asiasta keskustellut.
        Osoitteessa www.sonera.fi näkyy myös olevan palautemahdoliisuus.

        Tietääkö kukaan että kuinkakohan kauan niillä sielä soneralla kestää jotta saisivat homman taas pelittään????? Alkaa hiukka kiristään pikkuhiljaa.


      • nil
        trrrrrrrr kirjoitti:

        Tietääkö kukaan että kuinkakohan kauan niillä sielä soneralla kestää jotta saisivat homman taas pelittään????? Alkaa hiukka kiristään pikkuhiljaa.

        se toimii taas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kpro
        nil kirjoitti:

        se toimii taas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Eilen vaihdoin tuon proxy osoitteen, että pääsen HT:seen, no sitten huomasinkin, että nuo prioriteetti palkit olivatkin sitten sivun vasemmassa reunassa, kuin ennen ne olivat keskellä. Huomasin, että ennen vaihtamistakin minulla oli raksi tuossa käytä valityspalvelinta kohdassa. No eilen sitten vaihdoin suoraksi, etten enää proxyä käytä, tänään huomasin saman, että prioriteetti palkit ovat vasemmassa laidassa. Onko muilla näin? Voiko tuota jotenkin korjata, että prioriteetti palkit ovat normaalissa kohdassa vai täytyykö vain totutella tähän?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe