riittävästi tutkittu?
Onko Nissen osutta
9
1214
Vastaukset
- ...
jos ei Nissen osuutta Bodomiinkaan ole saatu koskaan selvitettyä missään määrin jos todella on jotakin muuta kuin uhri, niin kuinkas paljon luulet näyttöä saatavan jostakin muista. Tai edes minkään vertaa kyettävän selvittämään...?
Jos nyt sen verran spekuloi, niin eiköhän tällainen asia ole joskus käväissyt jonkun "virallisenkin tahon" mielessä. Kaatuu mahdottomuuteensa jo kättelyssä ja jotenkin nyt kummiskin...Ottamatta mitään kantaa Bodomiin niin ajatus sarjassa toimivasta henkilöstä on jo melkoisen vainoharhaista. - nissetja_nasset
Ei ole tutkittu riittävästi bodomin osaltakaan...
- ....
Enemmän kuin riittävästi. Tutkimukset jopa laajennettiin asioihin, joita ei oikeasti ole.
- kuka on bodomin tekijä
.... kirjoitti:
Enemmän kuin riittävästi. Tutkimukset jopa laajennettiin asioihin, joita ei oikeasti ole.
sitä vaan ei saa sanoa ja joidenkin mielestä edes ajatella. Hyi
- ....
kuka on bodomin tekijä kirjoitti:
sitä vaan ei saa sanoa ja joidenkin mielestä edes ajatella. Hyi
Kansakunnan se osa, joka on iltapäivälehtien vietävissä, luulee tietävänsä syyllisen, mutta oikeasti ja asiallisesti tapaus on edelleen auki.
.... kirjoitti:
Kansakunnan se osa, joka on iltapäivälehtien vietävissä, luulee tietävänsä syyllisen, mutta oikeasti ja asiallisesti tapaus on edelleen auki.
nisse kertoi mulle että minä se olin. bussissa. hyvä huumorintaju niipperin pellellä.
- marjukkaa
helmisraimo kirjoitti:
nisse kertoi mulle että minä se olin. bussissa. hyvä huumorintaju niipperin pellellä.
No hemmetti, oletko kertonut FST:lle!!
- auki mut
.... kirjoitti:
Kansakunnan se osa, joka on iltapäivälehtien vietävissä, luulee tietävänsä syyllisen, mutta oikeasti ja asiallisesti tapaus on edelleen auki.
kyllä kansa tietää ja rankaisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402