Ennustajaa Oulussa?

gigli

Onko kenelläkään tietoa onko Oulussa ketään oikeaa ennustajaa joka osaa asiansa?! Mistä löytyisi yhteystietoja? Elämä yhtä sotkua ja olisi mukava kuulla onko mitään helpotusta edes luvassa ennen kuin vajoan liian syvälle... :(

17

4049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peiliin

siinä paras

• Auttava

Löytyy hyvä ennustaja kun seuraat kalevan Ennustajia ilmoituksia niin OUlussa asuva pätevä nainen löytyy

• gigli

mä tiedän kuka niistä on pätevä....?!

• Eddie

Kaikkia tyhymiä sitä löytyy. Toivottavasti ennustaja sanoo, että maailmanloppu on lähellä, jotta teet oikean ratkaisun ja keskimääräinen älykkyysosamäärä Oulussa nousee.

• mie/sie

Sinähän se vasta tyhmä olet.Ei kukaan mee ennustajalle kyselemään maailmaanlopusta,vaan todellakin itselle tärkeistä henkilökohtaisista asioista.

• ...

kuule Kiimingissä on pelottavan hyvä ennustaja! Ei siis ihan Oulussa mutta lähellä.. Joku sunkin tuttu varmasti tietää yhteystiedot, ei nimittäin mainosta. Ei tarvi eikä voi kun kuulemma kyky menee. Halpakin oli, nykyhinnasta en tiedä ja maksukin on vapaaehtoinen. En oo kyllä kuullu että kukaan olis koskaan jättänyt maksamatta..Olin epäuskoinen hänen suhteensa kun menin kaveriporukan kanssa, osasi kertoa kaikki! Teki parin lähivuoden ennustuksen (korteilla) ja kaikki on toteutunut! Mitään ei kysellyt, etunimen vaan että johdattelusta ei ollut kyse :) Kertoi häät ja lapsen (sukupuolen oikein), jopa paikkakunnalta muuton kertoi oikein ja kuvaili vielä millaiseen taloon muutetaan.. Ja sekin asunto vuokrattiin puhelimessa näkemättä niin ei siinäkään ollut kyse siitä, että olisin toiminut "johdatellen". Se täti kyllä kertoo sullekin tulevaisuuden, sanokaa skeptikot mitä tykkäätte!! :)

• Herkkähipiäinen

Siskoni kävi juuri viimeviikolla hänen luonaan toistamiseen. Itse en uskalla mennä, mutta kuuntelen mielelläni mitä siellä on kerrottu. Aika uskomattomia juttuja ja pelottavan tosiasioita.
        Tämä kiiminkiläinen on hyvä ennustaja, vaikka varmaan 98% "ennustajista" onkin täysin huijareita.
        Jos rohkeus riittää, niin eikun ajan varaukseen...

• gigli

mistä ihmeestähän mä saisin tietoa hänestä?! Me ollaan vasta muutama vuosi sitten muutettu tänne joten tuttuja ei ole ehtinyt vielä tulla oikeastaan yhtään ainoata että voisi kysellä.. :( Niin ja kiimingissä asustellaan itsekin...!

• Noona
        gigli kirjoitti:

mistä ihmeestähän mä saisin tietoa hänestä?! Me ollaan vasta muutama vuosi sitten muutettu tänne joten tuttuja ei ole ehtinyt vielä tulla oikeastaan yhtään ainoata että voisi kysellä.. :( Niin ja kiimingissä asustellaan itsekin...!

kiinnostaa... ? Miten tämän naisen löytäisi, nimittäin en ole kuullut koskaan kiiminkiläisestä ennustajasta, ainoastaan yhdestä naisesta joka aikoinaan asui koskelassa ja viime tietojen mukaan
        torinrannassa. Mulle tämä nainen ennusti ihan oikein lapsen sukupuolen jota odotin ja raskaus oli niin alussa, ettei se olisi mitenkään voinut tietää, että odotan. Ja sitten se kertoi sen, että miksi eroan mieheni kanssa ja sekin meni oikein. Ja senkin montako lasta teen ja vielä olisi yhtä vaille siihen lukuun... =)

• ...
        Noona kirjoitti:

kiinnostaa... ? Miten tämän naisen löytäisi, nimittäin en ole kuullut koskaan kiiminkiläisestä ennustajasta, ainoastaan yhdestä naisesta joka aikoinaan asui koskelassa ja viime tietojen mukaan
        torinrannassa. Mulle tämä nainen ennusti ihan oikein lapsen sukupuolen jota odotin ja raskaus oli niin alussa, ettei se olisi mitenkään voinut tietää, että odotan. Ja sitten se kertoi sen, että miksi eroan mieheni kanssa ja sekin meni oikein. Ja senkin montako lasta teen ja vielä olisi yhtä vaille siihen lukuun... =)

tosiaan itte käynyt tämän ennustajan luona joskus muutama vuosi sitten ja huvikseni katsoin luettelosta hänen numeroaan vaan eipä löytynyt! Nimen ja osoitteen kun muistin kumminkin. Munsta se on ollut ennen luettelossa.. Mietin että onkohan joku syy, esim. muuttanut salaiseksi vai onko k.o. henkilö muuttanut pois.. Kiiminkiläiset kertokaapa kun varmaan ehkä tiedätte ja tunnette tämän rouvan/perheen!!

• Secret case
        ... kirjoitti:

tosiaan itte käynyt tämän ennustajan luona joskus muutama vuosi sitten ja huvikseni katsoin luettelosta hänen numeroaan vaan eipä löytynyt! Nimen ja osoitteen kun muistin kumminkin. Munsta se on ollut ennen luettelossa.. Mietin että onkohan joku syy, esim. muuttanut salaiseksi vai onko k.o. henkilö muuttanut pois.. Kiiminkiläiset kertokaapa kun varmaan ehkä tiedätte ja tunnette tämän rouvan/perheen!!

Sori. Itse ennustaja ei halua, että hänen tietoja levitetään. Kuulette hänestä vain hyvällä tuurilla, jos vaikka joku tuttunne on käynyt hänen luonaan. Malttia. :)

• ...
        Secret case kirjoitti:

Sori. Itse ennustaja ei halua, että hänen tietoja levitetään. Kuulette hänestä vain hyvällä tuurilla, jos vaikka joku tuttunne on käynyt hänen luonaan. Malttia. :)

niin, meinaan että vieläkö kuitenkin ottaa vastaan??

• Secred case
        ... kirjoitti:

niin, meinaan että vieläkö kuitenkin ottaa vastaan??

Juu, juu, kyllä hän ottaa vastaan aina silloin tällöin.

• gigli
        Noona kirjoitti:

Sä sait tämän torin rannassa asustelevan yhteystiedot? Onko yhtä salaisia kuin tämän kiiminkiläisen? Pitää varmaan rueta kyselemaan kaupantäteiltä osaisko ne kertoa mitään ;)

• Anonyymi
        Noona kirjoitti:

No kuule tosi vaikeaa ennustaa lapsen sukupuoli oikein. Onnistumisprosentti huima 50…

• Anonyymi

Mä haluaisin tiedä kuka on tämä ennustaja?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe