Hinta-laatusuhde kohdallaan

Anttilan megastoressa

Dingon Purppuraa -pimputus 4,99 ekeä. Nyt lähestytään jo käypää hintaa. 4 ekeä kun viä laskee, niin sit vois jo harkita ostamista

15

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vfter

      Kyllä on ihanaa kun joku on noin aidosti ilkeä.Hyviä jtkoja.Ja ilkeitä ajatuksia.Voi sinua pientä kakka pipanaa.

      • !!!

        Ku kert ilmaseks sain ja ihan alkuperäisen ja aidon ja uuden, ettei mitään poltettua, ni toki otin! Mut jos en olis saanu, ni olisin ostanut sen täydellä hinnalla:) Sen verta loistava levy! Ei voi muuta sanoo...


      • ...tämäkin...
        !!! kirjoitti:

        Ku kert ilmaseks sain ja ihan alkuperäisen ja aidon ja uuden, ettei mitään poltettua, ni toki otin! Mut jos en olis saanu, ni olisin ostanut sen täydellä hinnalla:) Sen verta loistava levy! Ei voi muuta sanoo...

        ...onpa itselläni niitä kolme (3) kappaletta...
        ...kaksi ihka täyteen hintaan ja kolmas tuli lahjaksi..ja kaikkia kuunnellaan...kotona, venhosessa ja avoautossa...


      • Elko Aulamaa
        ...tämäkin... kirjoitti:

        ...onpa itselläni niitä kolme (3) kappaletta...
        ...kaksi ihka täyteen hintaan ja kolmas tuli lahjaksi..ja kaikkia kuunnellaan...kotona, venhosessa ja avoautossa...

        Minullapa on niitä levyjä tuollaiset 1200 ja rapiat! ja kaikki on yhtä ihania, sillä sain ne ilmaiseksi ihanilta ja söpöiltä Dingon pojilta. Ollaan nääs niin hyviä henkilökohtaisia kamuja. Ne oon niin ihquja, etenkin Eve, Neumann ja ne soittajapojatkin (ne, jotka osaa oikeasti soittaa). Levyjä kuuntelen paitsi avoautossa, luxusveneessä, luxusolkkarissa ja makkarissa niin myös vessassa, saunassa, suihkussa ja avaruusmatkalla. Näin muutaman mainitakseni.

        Olen käynyt katsomassa kaikki keikat, useita kymmeniä viikossa. Tosi upee meno ja paljo jengiä, kymmeniä tuhansia per keikka. Aina olen päässyt bäckärille ja ihanaa on ollut, niin henkilökohtaisesti huomioivat. Lavalta jo silmiin katselevat.

        Olikohan siinä kaikki, ettei street teamin kahden pikkutytön tarvi enää käydä kirjoittelemassa samoja ylistyslätinöitä päivästä toiseen?


      • !!!
        Elko Aulamaa kirjoitti:

        Minullapa on niitä levyjä tuollaiset 1200 ja rapiat! ja kaikki on yhtä ihania, sillä sain ne ilmaiseksi ihanilta ja söpöiltä Dingon pojilta. Ollaan nääs niin hyviä henkilökohtaisia kamuja. Ne oon niin ihquja, etenkin Eve, Neumann ja ne soittajapojatkin (ne, jotka osaa oikeasti soittaa). Levyjä kuuntelen paitsi avoautossa, luxusveneessä, luxusolkkarissa ja makkarissa niin myös vessassa, saunassa, suihkussa ja avaruusmatkalla. Näin muutaman mainitakseni.

        Olen käynyt katsomassa kaikki keikat, useita kymmeniä viikossa. Tosi upee meno ja paljo jengiä, kymmeniä tuhansia per keikka. Aina olen päässyt bäckärille ja ihanaa on ollut, niin henkilökohtaisesti huomioivat. Lavalta jo silmiin katselevat.

        Olikohan siinä kaikki, ettei street teamin kahden pikkutytön tarvi enää käydä kirjoittelemassa samoja ylistyslätinöitä päivästä toiseen?

        Niin tekee moni muuki! Turhaanpa alat fanittajia soimaamaan sarkastisella kielenkäytölläsi:)Sä varmaan teet ite kans pal jotain sellasta, mitä jotkut toiset eivät ymmärrä eivätkä tykkää! Mut eivätpä tair ottaa palkokasvii nenään sun tekemisist ja tekemättä jättämisist! Ja Dingon pojat on oikeesti ihan mukavii tyyppei...


      • ,,,
        Elko Aulamaa kirjoitti:

        Minullapa on niitä levyjä tuollaiset 1200 ja rapiat! ja kaikki on yhtä ihania, sillä sain ne ilmaiseksi ihanilta ja söpöiltä Dingon pojilta. Ollaan nääs niin hyviä henkilökohtaisia kamuja. Ne oon niin ihquja, etenkin Eve, Neumann ja ne soittajapojatkin (ne, jotka osaa oikeasti soittaa). Levyjä kuuntelen paitsi avoautossa, luxusveneessä, luxusolkkarissa ja makkarissa niin myös vessassa, saunassa, suihkussa ja avaruusmatkalla. Näin muutaman mainitakseni.

        Olen käynyt katsomassa kaikki keikat, useita kymmeniä viikossa. Tosi upee meno ja paljo jengiä, kymmeniä tuhansia per keikka. Aina olen päässyt bäckärille ja ihanaa on ollut, niin henkilökohtaisesti huomioivat. Lavalta jo silmiin katselevat.

        Olikohan siinä kaikki, ettei street teamin kahden pikkutytön tarvi enää käydä kirjoittelemassa samoja ylistyslätinöitä päivästä toiseen?

        ..no niin, nyt veit kyllä jalat suusta, hyvä meininki!!! jatka samaa rataa...


      • vanitus on huippua
        Elko Aulamaa kirjoitti:

        Minullapa on niitä levyjä tuollaiset 1200 ja rapiat! ja kaikki on yhtä ihania, sillä sain ne ilmaiseksi ihanilta ja söpöiltä Dingon pojilta. Ollaan nääs niin hyviä henkilökohtaisia kamuja. Ne oon niin ihquja, etenkin Eve, Neumann ja ne soittajapojatkin (ne, jotka osaa oikeasti soittaa). Levyjä kuuntelen paitsi avoautossa, luxusveneessä, luxusolkkarissa ja makkarissa niin myös vessassa, saunassa, suihkussa ja avaruusmatkalla. Näin muutaman mainitakseni.

        Olen käynyt katsomassa kaikki keikat, useita kymmeniä viikossa. Tosi upee meno ja paljo jengiä, kymmeniä tuhansia per keikka. Aina olen päässyt bäckärille ja ihanaa on ollut, niin henkilökohtaisesti huomioivat. Lavalta jo silmiin katselevat.

        Olikohan siinä kaikki, ettei street teamin kahden pikkutytön tarvi enää käydä kirjoittelemassa samoja ylistyslätinöitä päivästä toiseen?

        Sehän on harrastus.Ihmis palvontaa parhaasta päästä.Jos saisin EVELTÄ tai edes NIPALTA kikkelii.Antasin heti.on ne niin ÄIJIÄ.VOI perse mut EVE...


    • Neumann4-ever!

      Oikeesti siis, sä et varmaan taida sit kova Dingo-fani olla ku nyt vasta sen aijot ostaa.. Mä ostin sen melkeen heti ku se vaan ilmesty! Kyllä Dingo nyt sen arvonen on.. Dingo on merkinny paljon mun elämässä ja tulee merkitsee myös tulvaisuudessa... :)

      Kiitoksia Dingo!!:)

      • eve!

        dingo on ihana ja jos joku pitää siitä vain pervoista syistä ..
        oh my good...dingon musiikka ja äijien elämä pitäis kiinnostaa ja KUNNIOITTAA MUTTA MUUTAMALLA TÄLLÄ PALSTALLA ,EI TUOLLAISISTA ASIOISTA OLE HAJUAKAAN...
        MIETTIKÄÄPÄS MITÄ SANOTTE JA MILLOIN SANOTTE JA KENESTÄ PUHUTTE.
        ja sinä joka kehuit itseäsi dingon ystäväksi, joka käyt olevinaan 10 keikkaa viikos. ensinnäkin dingolla ei ole 10 keikkaa viikos, ja onhan se mahdollista, että olet heidän ystävänsä ,koska HEKIN OVAT IHAN TAVALLISIA IHMISIÄ ...JOITA KUNNIOITAN..
        MUTTA MIKSI SITTEN OLET TUOLLA NIMIMERKILLÄ HAUKKUNUTKIN DINGON IHAN LYTTYYN....
        ETTÄ TUOTA VOI MUUTKIN MIETTIÄ MITÄ USKOO..!!!!!!!!!!!!! MULTA MENI USKO SINUUN NIMI MERKKI..Elko Aulamaa..muutes turha väittää jos et oo rekisteröinyt nimimerkkiäs, että joku muu on kirjoittanut nuo .koska silloinhan tuo olisi oman vikasi...xD terveisiä neumann4-ever!rille..


      • Neumann 4-ever
        eve! kirjoitti:

        dingo on ihana ja jos joku pitää siitä vain pervoista syistä ..
        oh my good...dingon musiikka ja äijien elämä pitäis kiinnostaa ja KUNNIOITTAA MUTTA MUUTAMALLA TÄLLÄ PALSTALLA ,EI TUOLLAISISTA ASIOISTA OLE HAJUAKAAN...
        MIETTIKÄÄPÄS MITÄ SANOTTE JA MILLOIN SANOTTE JA KENESTÄ PUHUTTE.
        ja sinä joka kehuit itseäsi dingon ystäväksi, joka käyt olevinaan 10 keikkaa viikos. ensinnäkin dingolla ei ole 10 keikkaa viikos, ja onhan se mahdollista, että olet heidän ystävänsä ,koska HEKIN OVAT IHAN TAVALLISIA IHMISIÄ ...JOITA KUNNIOITAN..
        MUTTA MIKSI SITTEN OLET TUOLLA NIMIMERKILLÄ HAUKKUNUTKIN DINGON IHAN LYTTYYN....
        ETTÄ TUOTA VOI MUUTKIN MIETTIÄ MITÄ USKOO..!!!!!!!!!!!!! MULTA MENI USKO SINUUN NIMI MERKKI..Elko Aulamaa..muutes turha väittää jos et oo rekisteröinyt nimimerkkiäs, että joku muu on kirjoittanut nuo .koska silloinhan tuo olisi oman vikasi...xD terveisiä neumann4-ever!rille..

        Niin, just.. Katoin just ihan samaa et minkä ihmeen takia olet ensin haukkunut Dingon ja sitten väität että sinulla on älytön määrä niiden levyjä.. Eikös se ole aika tyhmää!!?? Joten oletko Dingo-fani, vai et?? Herää Kysymys??


      • Neumann 4-ever
        Neumann 4-ever kirjoitti:

        Niin, just.. Katoin just ihan samaa et minkä ihmeen takia olet ensin haukkunut Dingon ja sitten väität että sinulla on älytön määrä niiden levyjä.. Eikös se ole aika tyhmää!!?? Joten oletko Dingo-fani, vai et?? Herää Kysymys??

        Terkkuja Sullekin eve!!:)


      • !!!
        Neumann 4-ever kirjoitti:

        Niin, just.. Katoin just ihan samaa et minkä ihmeen takia olet ensin haukkunut Dingon ja sitten väität että sinulla on älytön määrä niiden levyjä.. Eikös se ole aika tyhmää!!?? Joten oletko Dingo-fani, vai et?? Herää Kysymys??

        On tainnut kirjoittaa pieni sarkasmin pilke silmäkulmassa tuon Fanitus viestin... Kuten kirjoitin vastineen hänelle! Sarkasmi on taiteenlaji, joka on vallan hauskaa, mutta sitä ei pidä ottaa liian tosissaan!!! Eikös vain ELKO AULAMAA;)


      • eve!
        !!! kirjoitti:

        On tainnut kirjoittaa pieni sarkasmin pilke silmäkulmassa tuon Fanitus viestin... Kuten kirjoitin vastineen hänelle! Sarkasmi on taiteenlaji, joka on vallan hauskaa, mutta sitä ei pidä ottaa liian tosissaan!!! Eikös vain ELKO AULAMAA;)

        ja ei kunnioitusta oikeita faneja / dingon jätkiä kohtan...


      • teillä nyt ei taida
        eve! kirjoitti:

        ja ei kunnioitusta oikeita faneja / dingon jätkiä kohtan...

        olla ihan kellään lääkitys kohdallaan.


      • !!!
        teillä nyt ei taida kirjoitti:

        olla ihan kellään lääkitys kohdallaan.

        ... varmaan kans kannattais ottaa muutama sininen onnellisuus pilleri...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe