Osaako kukaan sanoa miten Oyssissa saa synnyttäneitä käydä katsomassa?
Olen huhuja kuullut että isäkään ei saisi olla kuin tunnin päivässä katsomassa vauvaansa ja että muuten vierailuita ei sallita kuin vauvan isovanhemmille.
Muutenkin ois kiva kuulla Oyssissa synnyttäneitten mielipiteitä sairaalan käytännöistä?
Kiitos :)
Oys:n vierailut
6
1755
Vastaukset
- Pullonapa
Hei!
Kaivelin tuolta noita lappuja mitä synnytysvalmennuksessa saatiin ja siellä lukee että "vierailuajat joka päivä 17.30-19 ja lisäksi la ja su klo. 13.30-15. Suosittelemme vierailuja vain vauvan isälle, sisaruksille ja isovanhemmille"
Kokemuksia minulla ei vielä ole kun vasta ensi viikolla olisi la, taitaa sullakin olla =)- laskettu aika lähenee..
Sunnuntaina olis tosiaan laskettu aika täällä.
Ei kyllä ole mitään merkkejä että olis lähtö kovinki lähellä mutta toivottavasti kohta pääsis jo asiaan :)
Välillä aika tukalaa näillä helteillä tämän mahan kanssa, mutta eipä tässä enää kauaa varmaan tarvi hikoilla.
Kiitos sinulle vastauksesta. Tosiaan koko Oys on minulle ihan outo paikka.
Onnea loppu odotukselle ja synnytykseen sinulle :)
- synnytin
pari kuukautta sitten OYS:ssa, ja olin osastolla 11. Siellä ei ainakaan isän vierailuaikoja juurikaan säännöstelty. Muiden vierailijoiden toivotaan noudattavan kyseisiä aikoja ihan yleisen levottomuuden välttämiseksi.
- kuussa
Synnytin huhtikuussa Oysissa ja olin osastolla 13. Siellä ei kyllä mitenkään tarkkoja oltu vierailuajoista. Oltiin mieheni kanssa perhehuoneessa joten tuosta mahdollisesta isien vierailujen rajoittamisesta ei minulla ole tietoa! Kaiken kaikkiaan hyvä paikka synnyttää ja olla hoidossa :)
- vierailtiin
osasto 13 tässä joku aika sitten kun mieheni sisko synnytti.he olivat perhehuoneessa joten ei ketään olisi muutenkaan häirinnyt vaikka vierailtiinkin siellä.normaalisti vierailla saisi vain isä,tukihenkilö,vauvan sisarukset ja isovanhemmat mutta eipä meitä sieltä käännytetty poiskaan...jos olis ollut kyseessä muu kuin perhehuone niin sit ei oltas menty,en itsekkään pitäisi siitä et huonekaverilla ravais koko ajan vieraita ja paljon,omasta rauhasta pitävänä aijon toivoa pääsyä myös perhehuoneeseen sitten kun se on ajankohtaista :)
viime syyskuussa ja olin osastolla 13, itse kyllä noudatin tarkkaankin vierailuaikoja kuin sääntöjäkin, mutta kyllä viereisen sängyn äidillä kävin kaikennäköisiä vierailijoita mihin aikaan tahansa vaikka hoitajat sanoivatkin että vierailuaikoja tulisi noudattaa ja mielellään vain lapsen isä, sisarukset ja isovanhemmat kävisivät. Jossain vaiheessa sitten kuuluivat sanovan, että siellä päivähuoneessa voisi ottaa vastaan vierailijoita, jotka eivät tuohon ryhmään kuulu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289