Oys:n vierailut

rv 39

Osaako kukaan sanoa miten Oyssissa saa synnyttäneitä käydä katsomassa?
Olen huhuja kuullut että isäkään ei saisi olla kuin tunnin päivässä katsomassa vauvaansa ja että muuten vierailuita ei sallita kuin vauvan isovanhemmille.
Muutenkin ois kiva kuulla Oyssissa synnyttäneitten mielipiteitä sairaalan käytännöistä?
Kiitos :)

6

1809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullonapa

Hei!

Kaivelin tuolta noita lappuja mitä synnytysvalmennuksessa saatiin ja siellä lukee että "vierailuajat joka päivä 17.30-19 ja lisäksi la ja su klo. 13.30-15. Suosittelemme vierailuja vain vauvan isälle, sisaruksille ja isovanhemmille"

Kokemuksia minulla ei vielä ole kun vasta ensi viikolla olisi la, taitaa sullakin olla =)

• laskettu aika lähenee..

Sunnuntaina olis tosiaan laskettu aika täällä.
        Ei kyllä ole mitään merkkejä että olis lähtö kovinki lähellä mutta toivottavasti kohta pääsis jo asiaan :)
        Välillä aika tukalaa näillä helteillä tämän mahan kanssa, mutta eipä tässä enää kauaa varmaan tarvi hikoilla.
        Kiitos sinulle vastauksesta. Tosiaan koko Oys on minulle ihan outo paikka.
        Onnea loppu odotukselle ja synnytykseen sinulle :)

• synnytin

pari kuukautta sitten OYS:ssa, ja olin osastolla 11. Siellä ei ainakaan isän vierailuaikoja juurikaan säännöstelty. Muiden vierailijoiden toivotaan noudattavan kyseisiä aikoja ihan yleisen levottomuuden välttämiseksi.

• kuussa

Synnytin huhtikuussa Oysissa ja olin osastolla 13. Siellä ei kyllä mitenkään tarkkoja oltu vierailuajoista. Oltiin mieheni kanssa perhehuoneessa joten tuosta mahdollisesta isien vierailujen rajoittamisesta ei minulla ole tietoa! Kaiken kaikkiaan hyvä paikka synnyttää ja olla hoidossa :)

• vierailtiin

osasto 13 tässä joku aika sitten kun mieheni sisko synnytti.he olivat perhehuoneessa joten ei ketään olisi muutenkaan häirinnyt vaikka vierailtiinkin siellä.normaalisti vierailla saisi vain isä,tukihenkilö,vauvan sisarukset ja isovanhemmat mutta eipä meitä sieltä käännytetty poiskaan...jos olis ollut kyseessä muu kuin perhehuone niin sit ei oltas menty,en itsekkään pitäisi siitä et huonekaverilla ravais koko ajan vieraita ja paljon,omasta rauhasta pitävänä aijon toivoa pääsyä myös perhehuoneeseen sitten kun se on ajankohtaista :)

• viime syyskuussa ja olin osastolla 13, itse kyllä noudatin tarkkaankin vierailuaikoja kuin sääntöjäkin, mutta kyllä viereisen sängyn äidillä kävin kaikennäköisiä vierailijoita mihin aikaan tahansa vaikka hoitajat sanoivatkin että vierailuaikoja tulisi noudattaa ja mielellään vain lapsen isä, sisarukset ja isovanhemmat kävisivät. Jossain vaiheessa sitten kuuluivat sanovan, että siellä päivähuoneessa voisi ottaa vastaan vierailijoita, jotka eivät tuohon ryhmään kuulu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe