minun mieleinen on Saijan ja Tommin duetto Katse kutsuu mua, vaikka muuten en ole duettojen ystävä.
Parhaat duetot
30
4688
Vastaukset
- Bunjor
Janne Tulkki ja Liisa Tuhkanen: Minuako etsit?
- ohitisme
Kautta aikain epävireisin ja siis kamalimman kuuloisin on tämä kahden nuoren ihmisen yhteislaulu. Se on silkkaa rikkoutunutta ihoa kuunnella tätä. Se on kamala!
Toisekseen Janne Tulkin uusi oma biisi "Norsunluu sydän" on upein kappale jonka Janne on koskaan levyttänyt. Kunhan saisi vain samantasoisen kokonaisen CD:n ulos pukattua!! - Bunjor
ohitisme kirjoitti:
Kautta aikain epävireisin ja siis kamalimman kuuloisin on tämä kahden nuoren ihmisen yhteislaulu. Se on silkkaa rikkoutunutta ihoa kuunnella tätä. Se on kamala!
Toisekseen Janne Tulkin uusi oma biisi "Norsunluu sydän" on upein kappale jonka Janne on koskaan levyttänyt. Kunhan saisi vain samantasoisen kokonaisen CD:n ulos pukattua!!Tuota Minuako etsit? -biisiä. Sitähän ei ole soitettu radioissa ja löytyykin ainoastaan joltain kokoelmalevyltä!
- ramohvoni
ohitisme kirjoitti:
Toisekseen Janne Tulkin uusi oma biisi "Norsunluu sydän" on upein kappale jonka Janne on koskaan levyttänyt. Kunhan saisi vain samantasoisen kokonaisen CD:n ulos pukattua!!Joskus aikoinaan Kari Tapio lauloi dueton Saija Varjuksen kanssa Elämään suurempaan-nimisen. Se pisti väreet kulkemaan meikäläisen selkäpiissä kauniiden sanojenkin vuoksi. Toinen koskettava duetto on Virve Rostin ja Vesku Loirin Lauluja toisen maan.
- Anna-Iisa
on minusta paras
Tomi Metsäketo ja Johanna Kurkela: Tahdon tanssia kanssasi- se on
Ihana just tuo biisi.
- eija kantolan
taivaanrantaan duetto on tosi kaunis!
- mieltä
se on ihana kappale
- magazine
tommi soidinmäen ja saija tuupanen ovat tehneet hienon dueton!
- Annu_
Jari Sillanpään ja Marita Taavitsaisen-En milloinkaan,en koskaan.
Sekä kahden mestariveteraaniartistin Kari Tapion ja Reijo Taipaleen-Elämän virta.- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
Arja Koriseva & Ari Klem
Arja Koriesva & Tapani Kansa
Arja Koriseva & helmut Lotti
Paula Koivuniemi & Kari Tapio
Laura Voutilainen & Veeti Kallio
Tommi Soidnmäki & eija Kantola
Tommi Soidinmäki & Aikamiehet(?)
Tommi Soidinmäki & Saija Tuupanen
Kikka & Kari Tapio
Kari Tapio & Topi Sorsakoski
Jonna Tervomaa & Timo Tervomaa
Reijo Taipale & Anne Mattila
Anneli & Anne Mattila - Annu_
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,... kirjoitti:
Arja Koriseva & Ari Klem
Arja Koriesva & Tapani Kansa
Arja Koriseva & helmut Lotti
Paula Koivuniemi & Kari Tapio
Laura Voutilainen & Veeti Kallio
Tommi Soidnmäki & eija Kantola
Tommi Soidinmäki & Aikamiehet(?)
Tommi Soidinmäki & Saija Tuupanen
Kikka & Kari Tapio
Kari Tapio & Topi Sorsakoski
Jonna Tervomaa & Timo Tervomaa
Reijo Taipale & Anne Mattila
Anneli & Anne MattilaKuinka unohdin tuon Korisevan ja Lottin ihanan biisin,All my life-Näkemiin.Tottakai se yksi upeimmista.
- ingalill
mun mieletä arja korisevan ja ari klemmin: kun minuun kosketat, on hieno käännös sekä eija kantolan ja tommi soidinmäen taivaanrantaan!
- mieltä
Arja ja Ari!
- musica
Tapani Kansan ja Arja Korisevan:Se on rakkautta oikeaa.
- @nn@
samuli edelmann ja kata mansikka- aho
'levottomat'
paula koivuniemi ja kari tapio 'missisipi'
eija kantola ja tommi soidinmäki 'taivaanrantaan'
annika ja yö 'pettävällä jäällä' - Killi
Molempien keikoilla tulee käytyä ja erittäin vahvoja tulkitsijoita molemmat, joten ihanaa, että ovat saaneet tehdä dueton Katse kutsuu mua.
- penapalleroinen
gugi ja titta :kaarnavene -70 luku ,katri-helena ja Matti Paalosmaa Kurkkija oot
- juuliska
eija kantolan ja tommi soidinmäen taivaanrantaan on hyvä biisi!
- Rhanna
* Arja Koriseva & Ari Klem: Kun minuun kosketat
* Arja Koriseva & Tapani Kansa: Se on rakkautta oikeaa
* Arja Koriseva & Helmut Lotti: All My Life - Näkemiin
* Yö & Annika Eklund: Pettävällä jäällä
* Janne Hurme & Isto Hiltunen: Siks oon mä suruinen
Ihanimmat duetot löytyvät elokuvasta Kaksipäisen kotkan varjossa. Suosikkiduetot siitä elokuvasta ovat:
- Jotain jää Nina Tapio & Mikko Leppilampi
- Monta syytä jatkaa Anneli Saaristo & Vesa-Matti Loiri.
Makuja on monia mutta nämä duetot ovat minun suosikkeja.Armi & Danny: Kaiken sulle antaisin
Eini & Markku Aro: Nousen kanssas Aurinkoon
Armi & Danny: Tahdon olla sulle hellä
Mona Carita & Ilkka Salo: Se ikuista on
Maarit Peltoniemi & Isto Hiltunen: Kylmää sekä kuumaa- antsku
Et sit sattus muistaa ko.artistilta tätä biisiä,nimee en tiedä mut se alkaa näin:niinkuin yöllä taivas sun tummat silmät on ,mä niiden eessä oon aivan suojaton.....ja sit kertsi on jtn:kun katsot noin onneni on oikeaa,.....
Duetto se tuokin mut en sit kuollakseni muista kenen kanssa.
- arizonaaaa
armin ja dannyn: tahdon olla sulle hellä, legendaarinen ja sopii tälle parille... toinen on tommi soidinmäen ja eija kantolan: taivaanrantaan, kaunis uusi duetto, joka sopii heidän äänilleen!
- kesämiäs
Ehdottomasti Virve Rostin ja Pate Mustajärven "Paras mulle". Aivan ehdoton ykkönen mielestäni!
- hiekkapöly
anneli saaristo ja v-m loiri: monta syytä jatkaa
arja koriseva ja ari klem: kun minuun kosketat
eija kantola ja tommi soidinmäki: taivaanrantaan - nyt tiedä?
Kuulin just tuon biisin eka kertaa.Ei se minusta niin kummoinen ollut.Saijalla on jännä ääni,sellainen persoonallinen ja kiva.Tommilla ihan kohtalainen.
- Ihanin ikinä..
- romualdo2
just joo, tässäpä muutamia jumaloimiani todella tasokkaita, piristävän erilaisia duettoja :
Tapani Kansan ja Satu Pentikäinen : Hyvä On, (loistavat v. -80 euroviisukarsinnat) ... Armi ja Danny : Silloin vasta kaiken saan...
Vesa-Matti Loiri ja Samuli Edelman : Tuomittu kulkemaan...
Mikko Leppilampi & Nina Tapio : Jotain jää ...
Päivi Paunu & Kim Floor : Muistathan -72,
Sani & Samuli Edelman : Oon luonasi sun -98. - Sebastjan
Topi Sorsakoski & Reijo Taipale: Kahden puolen rajaa. Ajankohtainen kappale tänäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019