Onko kellään kokemusta Vi-Siblin-jauheen käytöstä ja siitä, mitä tapahtuu, jos sen lopettaa? Olen nyt pari kuukautta syönyt sitä säännöllisesti. Vatsavaivat(lähinnä ripuli) on silti olleet lähes päivittäisiä. Ajattelinkin nyt lopettaa sen. Voiko olla, että maha menee lopetuksen johdosta vielä pahempaan kuntoon? Auttaisikohan, jos söisi esim. Tannoponia muutaman päivän?
Vi-Siblinistä
4
1420
Vastaukset
- ripuliin!!!!!!
Miten sinulle on Vi - Sibliniä on annettu ripuliin, jauhehan on ulostemassaa lisäävä ja sen yhteydessä on käytettävä runsaasti vettä. Minulle määrättiin jauhetta huonosti toimivaan vatsaan.
Enpä usko kuitenkaan haittaa olevan vaikka sen käytön lopettaa. Voihan sen lopettaa vähitellen annosta pienentäen. Vi-Siblin on vieläpä reseptivapaa. Reseptillä kannattaa ostaa kun sen silloin saa halvemmalla.- n67
Olen kokeillut Vi-Sibliniä, mutta minulle ei ollut siitä apua. Avun olen saanut Liinus nimisestä pellava"palleroista". Minun vatsalle ei sopinut myöskään Agiocur. Kaikkea tosiaan tullut kokeiltua ja Liinus ollut vatsaa hellivää :)
- lue pakkauksesta ennenkun s...
Visiblin toimii kahdella tavalla...se lisää ulostusmassan määrää, sitoo nesteitä itseensä, ja turvottaa massaa. Joten se auttaa löysään vatsaa ja kovaan vatsaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849