Mulle määrättiin risperdalia masennukseen 0,5mg
Sen takia ku en suostunu syömään masis lääkkeitä niitten sivuvaikutusten takia...
Onko kokemusta masennuksen hoidosta tällä lääkkeellä muilla???
Kun toihan on joku ihme skitsolääke...:)
Risperdal
5
912
Vastaukset
- Ei skitso kuitenkaan
Syön psykoottisuuteen tätä lääkettä 1,5 mg päivässä illalla ja enempi määrä olis tehnyt lihaskipuja ym vaivoja. Tällä lääkkeellähän on haittavaikutuksia todella paljon.. mikähän lääkäri sulle tuommosta lääkettä on määränny?..
- Psychosis
1,5 mg menee iltasin mullakin, ilmeisesti harhojen takia määräsivät tuon lääkkeen. Masislääkkeet on kans, joten ei oo kokemusta miten toi risperi yksistään vaikuttaa.
mä syön samaa lääkettä ja joten kuten auttaa..
- Tero vaan
Moro!
En yleensä käy tällaisilla palstoilla, mut nyt eksyin.. On ihan pakko vastata sun viestiin.. itselläni on kanssa kokemusta ko. lääkkeestä ja se teki itselleni sen että meni puhe- ja liikuntakyvyt ja kaikki. Lopetin sitten sen.. - Outoa
Mulle syötettiin myös Risperdaalia 1mg, ku mul oli epätodellisia olotiloja, loppujen lopuksi lopetin sen syönnin, kun siitä ei ollut mitään vaikutusta. Outoa, että tuota kirjoitettiin masennuksen hoitoon, mutta ilmeisesti sillä pyritään vähentämään sun kynnystä syödä aitoja masennuslääkkeitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483