kuinka pitkään olet

ollut

Gallupin tapaista
1) Kuinka pitkään olet pisimmillään ollut selibaatissa?
2) Entäs vapaaehtoisesti?

130

24502

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakosta

      kun kukaan ei anna!

      • ketäpä ei haluttaisi,

        mutta itse olen ollut vapaaehtoisessa selibaatissa kohta kaksi vuotta. En todellakaan ole vähääkään kylmä, mutta entinen rakastettuni haavoitti minua pettämisillään niin läpikotaisin, etten vaan voi päästää ketään todella lähelle. Kyllä tarjokkaita olisi, mutta minun kohdallani oli ja on rakkaudesta. Onko muita näin vanhanaikaisia, hölmöjä?


      • mies_23^
        ketäpä ei haluttaisi, kirjoitti:

        mutta itse olen ollut vapaaehtoisessa selibaatissa kohta kaksi vuotta. En todellakaan ole vähääkään kylmä, mutta entinen rakastettuni haavoitti minua pettämisillään niin läpikotaisin, etten vaan voi päästää ketään todella lähelle. Kyllä tarjokkaita olisi, mutta minun kohdallani oli ja on rakkaudesta. Onko muita näin vanhanaikaisia, hölmöjä?

        Täällä myös eräs vanhoillinen ja samanlaisen tarinan omaava.


      • Mievaantaas
        mies_23^ kirjoitti:

        Täällä myös eräs vanhoillinen ja samanlaisen tarinan omaava.

        Poikuus meni päälle 30 v, sitä ei voi sanoa vapaaehtoiseksi.
        Nyt meni pari viikkoa sitten rikki 8 vuotta ilman yhdyntää. Se oli vapaaehtoista.


      • ei_tarvii_olla:
        Mievaantaas kirjoitti:

        Poikuus meni päälle 30 v, sitä ei voi sanoa vapaaehtoiseksi.
        Nyt meni pari viikkoa sitten rikki 8 vuotta ilman yhdyntää. Se oli vapaaehtoista.

        1) 18v synttärien jälkeen pisin aika on melkein kaksi kuukautta
        2) 6 päivää. Sitten menin tänne http://bit.ly/seuraa ja selipaatti uppos'
        :)


    • Siilinmies77

      Viimeksi olen saanu 2.6.06...akka ei anna...

    • M37

      Viimeksi naista suukottanut ja rakastellut marraskuussa -05.
      Koettakaa tätä puutteessa elämistä niin näkisitte mitä kitumista se on.

      • M45

        viimmeksi olen saanut kesäkuussa 05 ja vielä olen naimisissa. Revi siitä.


      • M36,,
        M45 kirjoitti:

        viimmeksi olen saanut kesäkuussa 05 ja vielä olen naimisissa. Revi siitä.

        Minä sain viimeksi huhtikuussa -05. Olen sinkku mutta kun en jaksa viritellä mitään yhden yön baarisäätöjä, liian työlästä se vonkaaminen. Tuo viimeisin kerta olikin naisen aloitteesta.


      • clacies
        M36,, kirjoitti:

        Minä sain viimeksi huhtikuussa -05. Olen sinkku mutta kun en jaksa viritellä mitään yhden yön baarisäätöjä, liian työlästä se vonkaaminen. Tuo viimeisin kerta olikin naisen aloitteesta.

        sain viimeksi kesällä -98 ja kovasti yritetty tilannetta muuttaa:(


      • N40v
        clacies kirjoitti:

        sain viimeksi kesällä -98 ja kovasti yritetty tilannetta muuttaa:(

        Viimeksi sain helmikuussa 2002, ja olen vielä naimisissa.

        Kohta varmaan kaappaan postinkantajan päiväkahville kun omasta miehestä ei ole mihinkään.
        Tai sitten rikon kaikki kodinkoneet ja alan soittelemaan korjausmiehiä paikalle.....


      • rikkoa?
        N40v kirjoitti:

        Viimeksi sain helmikuussa 2002, ja olen vielä naimisissa.

        Kohta varmaan kaappaan postinkantajan päiväkahville kun omasta miehestä ei ole mihinkään.
        Tai sitten rikon kaikki kodinkoneet ja alan soittelemaan korjausmiehiä paikalle.....

        Tuota... miksi tarvitsee rikkoa kodinkoneita, jos tarvitsee korjausmiestä muuhun kuin varsinaiseen laitteen korjaamiseen..?

        Miten olisi hommata netin kautta nuori parikymppinen opiskelijapoika seksileluksi? Monen meidän fantasiana on saada vanhempaa naista... ja viriiliyttäkin riittää;) Itselleni nimittäin kävi oikeasti näin. Eräs vanhempi puolituttu rouva tarvitsi apua tietokoneen kanssa ja minähän avuliaana menin korjaamaan. Selvisi sitten, että tarvitsi ihan muuta kuin apua tietokoneen kanssa. Mutta itse olin hyvin tyytyväinen tilanteeseen... tosin tämäkin loppui muuton seurauksena. Nyt ollut muutaman kuukauden pakkoselibaatissa :/ (ujot nörttipojat eivät ole sitä halutuinta seuraa)


      • miten voitte olla
        M45 kirjoitti:

        viimmeksi olen saanut kesäkuussa 05 ja vielä olen naimisissa. Revi siitä.

        sittenhän mulla mene hyvin 5x viikossa laukeamista vaimoon edelleen vaikka on 7kk lapsi.


      • mk
        M45 kirjoitti:

        viimmeksi olen saanut kesäkuussa 05 ja vielä olen naimisissa. Revi siitä.

        jos et muuten saa muijalta niin ota kerrna puoliväkisin niin oppii tavoille ja itse miehnöä menisin kuukauden jälkeen vieraisiin jos ei kotona saisi mutta itsellä hyvä nainen ettei tartte seksin puutetta kärsiä.


      • jaakko3
        N40v kirjoitti:

        Viimeksi sain helmikuussa 2002, ja olen vielä naimisissa.

        Kohta varmaan kaappaan postinkantajan päiväkahville kun omasta miehestä ei ole mihinkään.
        Tai sitten rikon kaikki kodinkoneet ja alan soittelemaan korjausmiehiä paikalle.....

        kutsu sälekaihdin asentaja....saat halvalla miehen kotiin ja makuuhuoneeseen asti


    • neitsyt31v.

      31 vuotta selibaatissa. En ole saanut seksiä koskaan.

      • antelias

        voin tulla antaa sulle.. hehheh!


      • dolly
        antelias kirjoitti:

        voin tulla antaa sulle.. hehheh!

        Miten viriili,terve aikuinen mies suostuu elämään seksitöntä avio/avoelämää?! Seksi on normaali perustarve ihmisellä kuten syöminen ja juominen! Ja lisäksi aivan ihanaa kahden aikuisen,miehen ja naisen,välillä. Jos teillä pihtariakka kotona,joka armosta antaa jouluna ja juhannuksena, säälin teitä viriili terveet miehet! Todellakin, aivan karseeta elämää tuollainen kun ei saa perustarpeita tyydytettyä. Paljosta jäätte elämässänne paitsi. Eikö kannattaisi vaihtaa jo akkaa??! Tiedän, tiedän, nyt tulee heti puolustusta että kun on lapset,omaisuus jne jne ja muuten menee hyvin. Ei voi mennä hyvin, seksi on tärkeä asia parisuhteessa ja jos toista rakastaa, kyllä haluaa olla häntä lähellä ja tuottaa hänelle nautintoa.


      • neitsyt 31v (mies)
        dolly kirjoitti:

        Miten viriili,terve aikuinen mies suostuu elämään seksitöntä avio/avoelämää?! Seksi on normaali perustarve ihmisellä kuten syöminen ja juominen! Ja lisäksi aivan ihanaa kahden aikuisen,miehen ja naisen,välillä. Jos teillä pihtariakka kotona,joka armosta antaa jouluna ja juhannuksena, säälin teitä viriili terveet miehet! Todellakin, aivan karseeta elämää tuollainen kun ei saa perustarpeita tyydytettyä. Paljosta jäätte elämässänne paitsi. Eikö kannattaisi vaihtaa jo akkaa??! Tiedän, tiedän, nyt tulee heti puolustusta että kun on lapset,omaisuus jne jne ja muuten menee hyvin. Ei voi mennä hyvin, seksi on tärkeä asia parisuhteessa ja jos toista rakastaa, kyllä haluaa olla häntä lähellä ja tuottaa hänelle nautintoa.

        en ole seurustellut kunnolla koskaan. ei ole aikaa juosta 24h naisten perässä. isken arviolta 10-100 eri naista vuodessa (siis yritän), tänä vuonna ehkä 200-300, muttei onnistu. Ei treffejä, ei seksiä.
        Nykyään naiset elävät sellaisessa joukkohurmoksessa, kun näkevät telkkarissa komeita rikkaita rantaleijonia, niin uskovat kaikki saavansa sellaisen.


      • Liveri
        dolly kirjoitti:

        Miten viriili,terve aikuinen mies suostuu elämään seksitöntä avio/avoelämää?! Seksi on normaali perustarve ihmisellä kuten syöminen ja juominen! Ja lisäksi aivan ihanaa kahden aikuisen,miehen ja naisen,välillä. Jos teillä pihtariakka kotona,joka armosta antaa jouluna ja juhannuksena, säälin teitä viriili terveet miehet! Todellakin, aivan karseeta elämää tuollainen kun ei saa perustarpeita tyydytettyä. Paljosta jäätte elämässänne paitsi. Eikö kannattaisi vaihtaa jo akkaa??! Tiedän, tiedän, nyt tulee heti puolustusta että kun on lapset,omaisuus jne jne ja muuten menee hyvin. Ei voi mennä hyvin, seksi on tärkeä asia parisuhteessa ja jos toista rakastaa, kyllä haluaa olla häntä lähellä ja tuottaa hänelle nautintoa.

        Vai että perustarve... Niinpä niin, sellaista sanotaan nymphoksi jolla näin on. Ei tule edes 20. tärkeimmän asian joukossa seksi meikällä... Eikä ole akasta kiinni, kun ei sellaista ole.


      • Jatkuvassa puutteess
        dolly kirjoitti:

        Miten viriili,terve aikuinen mies suostuu elämään seksitöntä avio/avoelämää?! Seksi on normaali perustarve ihmisellä kuten syöminen ja juominen! Ja lisäksi aivan ihanaa kahden aikuisen,miehen ja naisen,välillä. Jos teillä pihtariakka kotona,joka armosta antaa jouluna ja juhannuksena, säälin teitä viriili terveet miehet! Todellakin, aivan karseeta elämää tuollainen kun ei saa perustarpeita tyydytettyä. Paljosta jäätte elämässänne paitsi. Eikö kannattaisi vaihtaa jo akkaa??! Tiedän, tiedän, nyt tulee heti puolustusta että kun on lapset,omaisuus jne jne ja muuten menee hyvin. Ei voi mennä hyvin, seksi on tärkeä asia parisuhteessa ja jos toista rakastaa, kyllä haluaa olla häntä lähellä ja tuottaa hänelle nautintoa.

        Sieltä se ongelma löytyy...

        Kyllä nainenkin haluaa, jos saa vastavuoroisesti seksistä jotain itsekin irti. Jos se on vain toisen tarpeiden tyydyttämistä, halut häviää ja tilalle tulee viha ja katkeruus. Sitä ei halua antaa toisellekaan, kun ei kerran itsekään saa.

        Menkää siis miehet itseenne ja miettikää, mitä todella vaimonne saa vastavuoroisesti! Jos asia käännettäisiin toisinpäin ja te tyydyttäisitte oman vaimonne ja sen jälkeen jäisitte useimmiten kokonaan ilman, miten olis -vieläkö tekisi mieli jatkaa samaa paskaa???


      • mites ruoka,vaate,..
        dolly kirjoitti:

        Miten viriili,terve aikuinen mies suostuu elämään seksitöntä avio/avoelämää?! Seksi on normaali perustarve ihmisellä kuten syöminen ja juominen! Ja lisäksi aivan ihanaa kahden aikuisen,miehen ja naisen,välillä. Jos teillä pihtariakka kotona,joka armosta antaa jouluna ja juhannuksena, säälin teitä viriili terveet miehet! Todellakin, aivan karseeta elämää tuollainen kun ei saa perustarpeita tyydytettyä. Paljosta jäätte elämässänne paitsi. Eikö kannattaisi vaihtaa jo akkaa??! Tiedän, tiedän, nyt tulee heti puolustusta että kun on lapset,omaisuus jne jne ja muuten menee hyvin. Ei voi mennä hyvin, seksi on tärkeä asia parisuhteessa ja jos toista rakastaa, kyllä haluaa olla häntä lähellä ja tuottaa hänelle nautintoa.

        saan itse vaimolta joskus liikaakin ja huomaan ettäei seksiole perustarve tais iisainkaan yhdyntä.


      • kummajuttuu
        neitsyt 31v (mies) kirjoitti:

        en ole seurustellut kunnolla koskaan. ei ole aikaa juosta 24h naisten perässä. isken arviolta 10-100 eri naista vuodessa (siis yritän), tänä vuonna ehkä 200-300, muttei onnistu. Ei treffejä, ei seksiä.
        Nykyään naiset elävät sellaisessa joukkohurmoksessa, kun näkevät telkkarissa komeita rikkaita rantaleijonia, niin uskovat kaikki saavansa sellaisen.

        elämäsi


      • tämä on tosi!
        dolly kirjoitti:

        Miten viriili,terve aikuinen mies suostuu elämään seksitöntä avio/avoelämää?! Seksi on normaali perustarve ihmisellä kuten syöminen ja juominen! Ja lisäksi aivan ihanaa kahden aikuisen,miehen ja naisen,välillä. Jos teillä pihtariakka kotona,joka armosta antaa jouluna ja juhannuksena, säälin teitä viriili terveet miehet! Todellakin, aivan karseeta elämää tuollainen kun ei saa perustarpeita tyydytettyä. Paljosta jäätte elämässänne paitsi. Eikö kannattaisi vaihtaa jo akkaa??! Tiedän, tiedän, nyt tulee heti puolustusta että kun on lapset,omaisuus jne jne ja muuten menee hyvin. Ei voi mennä hyvin, seksi on tärkeä asia parisuhteessa ja jos toista rakastaa, kyllä haluaa olla häntä lähellä ja tuottaa hänelle nautintoa.

        MITÄ. akka joka antaa 2x vuodes käy 100% vieraissa!


      • mk
        neitsyt 31v (mies) kirjoitti:

        en ole seurustellut kunnolla koskaan. ei ole aikaa juosta 24h naisten perässä. isken arviolta 10-100 eri naista vuodessa (siis yritän), tänä vuonna ehkä 200-300, muttei onnistu. Ei treffejä, ei seksiä.
        Nykyään naiset elävät sellaisessa joukkohurmoksessa, kun näkevät telkkarissa komeita rikkaita rantaleijonia, niin uskovat kaikki saavansa sellaisen.

        Osta seksi maksulliselta naiselta niin pääset helpommalla ja saanti on varma.


      • Anonyymi
        Jatkuvassa puutteess kirjoitti:

        Sieltä se ongelma löytyy...

        Kyllä nainenkin haluaa, jos saa vastavuoroisesti seksistä jotain itsekin irti. Jos se on vain toisen tarpeiden tyydyttämistä, halut häviää ja tilalle tulee viha ja katkeruus. Sitä ei halua antaa toisellekaan, kun ei kerran itsekään saa.

        Menkää siis miehet itseenne ja miettikää, mitä todella vaimonne saa vastavuoroisesti! Jos asia käännettäisiin toisinpäin ja te tyydyttäisitte oman vaimonne ja sen jälkeen jäisitte useimmiten kokonaan ilman, miten olis -vieläkö tekisi mieli jatkaa samaa paskaa???

        Niinpä, poke on tuhonnut monet monet aviot ja suhteet, miehen ja sen mulukun palvonta on menny jo aivan överiksi ja se riivaa miehiä poistamaan tehokkaasti naisilta halut seksiin. Ja sitten sitä valitusta ja voivotusta kun muija ei ota poskeen niin kuin aina pokessa.


      • Anonyymi
        tämä on tosi! kirjoitti:

        MITÄ. akka joka antaa 2x vuodes käy 100% vieraissa!

        Miten kummassa olet onnistunu hoitaa akkasi tuohon malliin.


    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      1.17 vuotta
      2. n.9 kk kun keskityin treenaamaan budolajeja

      • vuosi ja risat

        Helpommin sanottu kuin tehty.


      • vai tuleeko

        meneekö halut?


    • J***

      pitkään. Lähemmäs 6 vuotta. Minkäs teet kun ei naisia kiinnosta ujot miehet.

    • miu..

      viimeksi sain 27,05,1995,kestin pihtausta vuoteen 2000 1,3,2000 sitten läksin läikyttelemään.
      toki purin omin käsin paineet pois ettei tarvinnut lakanoilta keräillä aamulla.

    • Runkkari itsekin

      Näin naimisissa ollessa voi sanoa, että viikko on jo liian pitkä aika, n. 5 pvä riittää, sen jälkeen on pussit täynnä ja pakko heittää mällit jonkin marjapensaan juurelle!

    • 38v

      Olen ollut selibaatissa 19 vuotta.Sellasta se on ujon ja jännittäjän elämä.Oliskohan aika tehdä jotain asian hyväksi?Onhan sitä yritetty ryhdistäytyä mutta vähän huonoin tuloksin.Tosin en ota sitä enää niin kauhean vakavasti ja raskaasti,onhan elämässä muutakin.

    • kysymyksiin

      1) Poikuuden menettämisen jälkeen noin vuoden
      2) en päivääkään! (mutta kun ei ole ollut itsestä kiinni)

    • Nimetön

      Kumpa voisikin olla pari viikkoa selibaatissa.Omaa muijaa viime viikolla 7 kertaa ja lauantaina ravintelista pokattua rouvaa 3 kertaa alkaa pallit olla jo kuivat nyt täytyy keksiä syitä ettei jaksa ,äkkiä maaten ennen kuin muija tulee kotia

    • miäs 77

      1. pari kuukautta.
      2. noin kolme päivää on maksimi, sitten alkaa himottamaan aivan liikaa ja päässä ei pyöri mikään muu kuin seksiajatukset ja on pakko vähintään käsin purkaa paineet.

    • Kivaa on

      Nyt oon ollu viime perjantaista lähtien ilman kun tyttöystävällä on moonikset:-)
      Mutta ihan oikeesti silloin vielä kun olin avioliitossa niin psimmillään olin jotain puoli vuotta ilman koska ex vaimo vaan ei tykänny seksistä. Siinä yksi syy (ei kylläkään ainut) miksi mä halusin eroa.
      Onneksi nyt on toisin ja 10 vuotta nuoremman tyttöystäväni kanssa menee seksin saralla ja muutenkin tosi hyvin.

    • mister x

      Olen ollut seksittä noin 10 kuukautta. en muista tarkkaan. ollaan oltu yli kymmenen vuotta yhdessä. Seksi on vuosi vuodelta vähentynyt. Joskus se on minua harmittanut, mutta nyt tuntuu, että olen tottunut ajatukseen. Tottakai vieraat naiset kiinnostaa, mutta rakastan vaimoani enkä voi pettää häntä.

      • mk

        Se rakkaus ei kestä jos noin tollot ajatukset on ja mitä se semmoinen rakkaus ett äei seksiä saa. Puhutaan mitä puhutaan niin mies on naisen kanssa vain sekisn takia ja muu siihen päälle on plussaa.


    • vapaaehtoisesti

      10 w, vapaaehtoisesti, jatkan muisteltuani
      paria suttuista persettä, haju ja muu töhnä
      oli ihan riittävä.

    • nainen78

      sain viimeks... 6.8 ja puute on hurja.
      En tiiä miten tästä selviää...
      Ukko ei anna :(
      muilta sais, mut en viitti...

      • timppa1977

        ollut ilman naista.Ja runkannut en ole.Viimeksi joskus teinivuosilla harrastanut runkkausta.Kyllä on kassit täynnä.


      • naisellekin

        13.7. asti, ja mies jaksaa kääntää selkää ja lisää jatkuvasti henkilökohtaisia harrastusmenojaan, joten ei nähdä edes paljoa. Rakastan miestäni, mutta ei tämäkään kivaa ole ja aiheuttaa kaikenlaista ärtymystä arjessa..


      • nainen78
        timppa1977 kirjoitti:

        ollut ilman naista.Ja runkannut en ole.Viimeksi joskus teinivuosilla harrastanut runkkausta.Kyllä on kassit täynnä.

        hoidetaan homma yhdessä loppuun :)


      • nainen78

        Sain viimeksi kolme viikkoa sitten eli ennen elokuuta, olen yrittänyt saada mieheltä mutta ei anna, kun kerran väsyttää tai kuulemma ruikutan joten ei sitten häntä kiinnosta enää tippaakaan. Oikeesti mä riudun, karmeaa olla toisen vieressä märkänä ja kiihottuneena ja toinen vaan torjuu..
        Saisin mäkin muita miehiä mutta kun ei kiinnosta enkä halua. Yks riittää mut kun edes antais..Selibaatti ihan peestä, ei mitään järkeä.


    • nainen 27

      kaksi vuotta ja vapaaehtoisesti. Aion jatkaa vaikka loppuelämäni, ellei sopivaa vakituista kumppania löydy. Harrastin seksiä vähän päälle parikymppisenä, mut tulin siihen tulokseen, että siinä ei ole mitään järkeä, jos ei ole tunteita mukana. Olen tyytyväinen päätökseeni, eikä puute vaivaa. Ei siihen miestä tarvita.

      • raputar

        tosiaan, kolme pitkää vuotta ilman miehen hyvänä pitoa. Mies olis omasta takaa, mut ei sitä tunnu kiinnostavan. Alkanut jo itseltäkin mennä yrityshalut, kun on aina tullut torjutuksi. Kieltämättä tämä syö naistakin, ei ihme jos on herne nenässä välillä.Onneks on kaks kättä, eikä tämä tietty elämää suurempi asia ole.


      • TarjaMaria2
        raputar kirjoitti:

        tosiaan, kolme pitkää vuotta ilman miehen hyvänä pitoa. Mies olis omasta takaa, mut ei sitä tunnu kiinnostavan. Alkanut jo itseltäkin mennä yrityshalut, kun on aina tullut torjutuksi. Kieltämättä tämä syö naistakin, ei ihme jos on herne nenässä välillä.Onneks on kaks kättä, eikä tämä tietty elämää suurempi asia ole.

        kohtalotoveri. Meitä näyttääkin löytyvän paljon. Siis naisia, joilla on mies, jolta seksi ei syystä tai toisesta onnistu. Minullakin on vielä melko nuori mies. Fyysistä vikaa ei ole, kai se vika sitten on päässä.
        Aion kyllä hakea seksiä muualta, syyttäköön sitten mies itseään, kun ei hoida "aviollisia velvollisuuksiaan".....;)


      • Seksitön
        TarjaMaria2 kirjoitti:

        kohtalotoveri. Meitä näyttääkin löytyvän paljon. Siis naisia, joilla on mies, jolta seksi ei syystä tai toisesta onnistu. Minullakin on vielä melko nuori mies. Fyysistä vikaa ei ole, kai se vika sitten on päässä.
        Aion kyllä hakea seksiä muualta, syyttäköön sitten mies itseään, kun ei hoida "aviollisia velvollisuuksiaan".....;)

        Ei anna munkaan mies.Olen ollut ilman jo n.4 vuotta,paria kertaa lukuunottamatta.Jos jotain yrittää,niin aina tulee pakit.Ei pusuja eikä mitään mikä viittaa seksin puolelle.Itsekin olen jo alkanut harkita muita,jos tulee sopiva kohdalle.Ei tällänen elämä jo rassaa mieltä.
        Kun sais edes joskus,mutta ei:(


      • hajareisi
        Seksitön kirjoitti:

        Ei anna munkaan mies.Olen ollut ilman jo n.4 vuotta,paria kertaa lukuunottamatta.Jos jotain yrittää,niin aina tulee pakit.Ei pusuja eikä mitään mikä viittaa seksin puolelle.Itsekin olen jo alkanut harkita muita,jos tulee sopiva kohdalle.Ei tällänen elämä jo rassaa mieltä.
        Kun sais edes joskus,mutta ei:(

        teidän miehet tuli nuuaksi? Minun äijä tuli 42v


      • TarjaMaria2
        hajareisi kirjoitti:

        teidän miehet tuli nuuaksi? Minun äijä tuli 42v

        loppui seksi, kun mies oli 31v.


      • aikamies
        TarjaMaria2 kirjoitti:

        loppui seksi, kun mies oli 31v.

        Meillä pikkuhiljaa väheni ja väheni, loppui huhtikuussa 2005. Kun riittävän usein tulet torjutuksi, niin loppuu kyllä yrityskin tai loppunut jo aikapäiviä sitten. Kyllä nainen syitä kieltäytymiseen keksii. Se minusta on omituista, että on ihmisiä, jotka eivät tarvi tai kaipaa edes läheisyyttä.

        Sen olen päättänyt, että enää en kysele, mennään miten mennään. Ja jos kohdalle osuu joku joka läheisyyttä kaipaa, saa kyllä haluamaansa kaikessa hiljaisuudessa. Kerran jopa viime syksynä onnistuin saamaan.


      • Kohtalotoveri

        Elän avoliitossa eikä mun miestä kiinnosta seksi. Rakastan miestäni kyllä, mutta nyt tuntuu, että me ollaan vaan kavereita tai jotain, kun ei ole seksiä. Harrastetaan sitä ehkä kerran viikossa jos sitäkään ja uskon että sekin kerta tapahtuu vain sen takia kun vonkaan koko ajan eikä mies halua menettää minua. Ollaan kohta kaksi vuotta oltu yhdessä ja heti suhteen alkuun oli monen kuukauden selibaatti. Luulis että edes alussa olisi ollut kiihkoa. Tuntuu tosi paskalta ja itkettää, kun en halua lähteä suhteesta, mutta haluan paljon paljon enemmän seksiä! =(((


      • Liikaoli liikaa??
        hajareisi kirjoitti:

        teidän miehet tuli nuuaksi? Minun äijä tuli 42v

        Mies 26v kun tavattiin ja siitä 3 vuotta mies oli onnellinen kun edellisessä kihlauksessaan ei saanut oikein koskaan. Nyt sitten saikin liikaa vissiin.....Olen häntä iäkkäämpi. Kuitenkin seksittömyys johtuu hänen omista päänsä ongelmista koska ei halua muitakaan naisia eikä eroakaan. Nyt olen joutunut olemaan yli vuoden lähes selibaatissa. Kamalaa kun viimmein osais nauttia ja olisi mies jonka kanssa asiat toimi loistavasti sängyssä!!


      • Anonyymi
        Seksitön kirjoitti:

        Ei anna munkaan mies.Olen ollut ilman jo n.4 vuotta,paria kertaa lukuunottamatta.Jos jotain yrittää,niin aina tulee pakit.Ei pusuja eikä mitään mikä viittaa seksin puolelle.Itsekin olen jo alkanut harkita muita,jos tulee sopiva kohdalle.Ei tällänen elämä jo rassaa mieltä.
        Kun sais edes joskus,mutta ei:(

        Mulla meni 40 vuotta kun yritin pyydystää emäntää, aina sain pakit jo kun yritin puheväleihin. Syyttelin itseäni ja turhaan tuhlasin rahaa merkki vaatteisiin ja kaikkeen muuhun jolla yritin parantaa osakkeitani naismarkkinoilla. En vain ollu oikeaa mies tyyppiä. Sitten ryhdistäydyin, miksi minun piti aina ja kokoaika sisäistää ongelma itseeni ja elää masennuksessa, miksi mä en kelpaa kenellekään naiselle? Päätin tuupata ongelmani naisille siten että se on heijän ongelmansa, ei minun. Mitä väliä sillä on kun en kelpaa kenellekkään naiselle? Tyhmää jumittua siihen oravan pyörään.

        Oli jotenkin vapauttavaa sekä voimaannuttavaa valaistua, aloitin opiskelut ja etsin harrastuksia joista pidän. Olen jo 66 vuotta ollut yksinäisyydessä ja olen kasvanut siihen enkä kaipaa naista, ei nainen nyt niin välttämätön ole että sen takia jää elämä elämättä, olen matkustellut monissa eri maissa yksin ja voin päättää mihin päin maailmaa matkustan ja mitä siellä teen.

        - m56


    • clacies

      1) kahdeksan vuotta
      2) hmm tuskin päivääkään;)

    • M21

      Exältäni, joka oli ensimmäiseni sillä saralla, sain 18kk sitten. Sitä ennenkin saatoin olla puutteessa jopa 2,5kk, vaikka seurustelimme vakituisesti. Seksi vaan ei sujunut (exä ei halunnut).
      Nykyisin olen siis sinkku ja täytyy sanoa, että seksitön elämä on näin paljon helpompaa. Oli todella raastavaa maata rakkaan ihmisen vieressä, joka ei useinkaan edes halunnut olla lähellä, seksistä puhumattakaan.
      Nykyisin olen puutteessa toisaalta pakon sanelemana ja toisaalta omasta tahdosta. Naista kyllä saisin, mutta taidan olla aika kranttu. Yhdenillan jutut eivät oikein kiinnosta, ainakaan näin selvinpäin ja kunnon kännissä naisia on turha edes yrittää. Eihän niiden iskemisestä niin mitään tule. :) Oikeastaan enemmän olen hellyydenkipeä. Toki toisinaan panettaa oikein kunnolla ja voisi käydä panemassa jotain helpompaakin tapausta. Riippuu aivan millä tuulella on.

      Olenkohan hieman erikoinen tapaus nuoreksi mieheksi...

      • ole oma itsesi

        Ihanaa, että miehenäkin kaipaat hellyyttä. Itse naisena riudun kun en rakkaaltani saa ja mikä pahinta, kun ei edes kunnolla halata. Jos toinen ei halua noin pitkään, niin kyllä jotain on vialla. Hankalaa, ellei ongelmia saada auki pohjia myöten.
        Kyllä oikeat persoonat aina löytävät toisensa! Ole oma itsesi ja tsemppiä matkaan!


    • selfconrol

      Viisi kuukautta runkkaamatta. Tiukkaa teki. Sitten löysin CB:N ja homma alkoi luistaa. Lähetän aina lukon avaimen itselleni postissa ja näin sujuu muutama päivä. Viikonlopuksi jätän avaimen työpaikalle ja saan sen vasta maanantaina. Ja samantien avain kirjeesen ja postiin. Selibaatti jatkuu todella tehokkaasti.

    • minä432

      Olen ollut selibaatissa noin 14 kuukautta, 432 päivää. Se johtui siitä, että minut lukittiin siveysvyöhön. Olin vapaaehtoisesti siihen kytkettynä lähes vuoden verran. Ja sitten puoliksi pakotettuna loput ajasta. Sen lopun ajasta anelin, että pääsisin irti vyöstä. Lopulta pääsin.

      Kiva tunne olla vapaa!
      Mies, kerrankin!

    • puoli vuosisata

      1) viimeksi
      30.6.93

      2) sama

    • m45

      Meitä on täällä aika monet samassa junassa. Seksiä kotona ei vaan saa!! Kohta minä aion hakea seksiä muualta kun vaimo on aina väsyy ja ei haluaa. Kuten hän itse sen sanoi ettei ole edes haluja. Eli joudun näin olemaan ”vapaehtoisesti” selibaatissa ja jo neljäs kuukausi meneillään. Pitäisikö minä sitten tyytyä siihen ja odottaa että koska hänellä on sitten haluja? Miten minun halujen kanssa sitten tehdään???

    • Ginko

      pisin selibaatti jonka olen kokenut sen jälkeen kun aloitin seksin harrastamisen on 9 päivää! tästä on jo 12 vuotta.. vapaaehtoisesti?!? miten kukaan voi olla vapaaehtoisesti selibaatissa?!

      • m45

        täällä elävät näköjään "vapaaehtoisesti" selibaatissa.. Vaikka haluan niin että tuntuu kun pää kohta räjähtää, niin en kuitenkaan voi raiskata vaimoni vaan sen takia että minulla on pakko saada....


    • vuoden

      eli ensimmäisen lapsen syntymästä asti,kivaa?
      meinasin lähtee käveleen kun vuos tulee täyteen,kun toista ei vaan kiinnosta :(

      • 30v.

        teillä on sentään hyvä syy

        Moni lähteekin kävelemään, mutta jälkikäteen harmittaa

        Mitäs jos alkaisit lähetteleen viestejä taas, toisit kukkia ja aloittaisit ikään kuin uudelleen koko riiamisen. Siis jos ei teillä sitä ennen mitään haluttomuutta ollut. Hyvä idea on hyös helpottaa naisen taakkaa, teet kotityöt, laitat ruoat ja hoidat lasta, lähetät vaimon kylpylään rentoutumaan kiitoksena kaikesta mitä on tehnyt perheen eteen. Saat arvostusta perheesi päänä ja lapsesi isänä, rentoutuneen ja hyväntuulisen vaimon. Etkä vonkaa vieläkään, hellit vaan ja sanot että hän on kaunis (raskaus saa naisen usein epävarmaksi itsestään ja haluttavuudestaan). Varaat aikaa teille kahdestaan johonkin hotelliyön poissa kotoa ja arjesta. Järjestät lastenhoidon tietysti. Ja sielläkin vaan olet hellää ja läsnä ja juttelet. Vedät hänet yöksi kainaloosi ja kuiskuttelet ihania. Odotat rauhassa, että vaimosi halu herää. Ja silloin vasta suutelet niin että oksat pois.

        Kannattaisi.


    • tuntia

      kuusi tuntia kestää selipaatti,ja hyvin on antanut ei koskaan vastusta,ja sanoo milloin on tulossa siis saa,kestää vähintään 30 minuuttia siis akti,tosi toimi,lämmittely päälle,varmasti totta,halataan ja pussataan aina välillä kun ei olla aktissa.

    • tiikeri 2000

      10kk: olen parisuhteessa!
      huvittava sana(parisuhde)
      mutta onneksi jotkut saavat siloin kun haluavat!
      olen suomi naisen kanssa.l

      • Minervä

        olen ollut 1. puoli vuotta parisuhteessa vapaaehtoisesti, tosin halu lähteä oli kova 2. puoli vuotta ilman parisuhdetta, vapaaehtoisesti. Sillähän on nukkumiskysymys. Antaako vai eikö antaa, ei kai tämä nyt ihan joku ammattiliitto ole?


      • Minervä
        Minervä kirjoitti:

        olen ollut 1. puoli vuotta parisuhteessa vapaaehtoisesti, tosin halu lähteä oli kova 2. puoli vuotta ilman parisuhdetta, vapaaehtoisesti. Sillähän on nukkumiskysymys. Antaako vai eikö antaa, ei kai tämä nyt ihan joku ammattiliitto ole?

        tulee hampaat kipeeks selibaatissa.


    • 50v.

      Ilman nyt 7v. Kohta menee järki ja näen kaupassa vain banaanit, porkkanat ja kurkut.... mitä kauemmin olen ollut ilman miestä sitä vahvemmaksi libido on tullut...

    • Going_strong_again

      Lokakuun 1998 ja tämän vuoden maaliskuun välisen ajan; mitäs siitä nyt tulee? 11,5 vuotta? Avoliitossa elin kaikkiaan 19 vuotta miehen kanssa, miestä ei kiinnostanut. Enkä sitten halunnut pettääkään, kumma kyllä.

      Erosimme viime vuonna marraskuussa ja muutama kuukausi meni kun sain tämän asian kohdalleen. Tosin sekin oli vain parin kerran "suhde" mutta riitti rikkomaan jään.

      Vapaaehtoisesti? Öh, no kun en halua satunnaisia baaripokiakaan niin kaiketi sitä aina välillä joutuu muutamia viikkoja/kuukausia olemaan ilman.

    • liian kauan

      Olen selibaatissa koska ei ole suhdetta, ja en halua paneskella ympäriinsä kenen kanssa tahansa, en harrasta yhden illan juttuja, vaan odotan rakkautta, miestä kenen kanssa alkaa parisuhteeseen tositarkoituksella. Viimeisestä sekstailukerrasta on kohta 2,5 vuotta, eli silloin viimeisin suhteeni.. Alkuun oli hankalampaa olla ilman, mutta nyt siihen on jo tottunut ja seksihalut on menneet. Seksileluilla kyllä tulee joskus leikittyä ihan terveydenkin kannalta, harvemmin tulee se panetustunne kuitenkaan. No eiköhän nuo halut tule sitten takaisin kun rakastuu.

    • htbgvrfce

      1) Ilman yhdyntää about 5 vuotta, ilman masturbaatiota joitakin kuukausia

      2) Kyl toi ed. oli ihan vapaaehtoista

    • M___1989

      1) Kohta neljä ja puoli vuotta. Taitaa jatkua vielä ihan helposti vuoden taikka pari, ei oo edes yhdenyön seuraan meikäläiselle näkyny.
      2) Vapaaehtoisesti en oo ollu selibaatissa.

      • N40+

        että teitä puutteessa olevia on muitakin. Selibaatissa ollut 2,5 v, josta ensimmäinen vuosi avioliiton loppumetreillä. Eron jälkeen halut ovat heränneet, mutta sopivaa miestä ei tunnu löytyvän. Kun se mies ehkä joskus löytyy, tästä puutteesta ei yhdellä kertaa selviäkään.

        Seksin lisäksi kaipaan hellyyttä, sylissäpitämistä ja läheisyyttä, sitä että olen jollekin tärkeä. Yhdenyönjutut ei kiinnosta, vakituinen miesseura kylläkin.


    • yhterg

      1) Täs varmaan pitää ajatella 1. seksikokemuksen jälkeistä aikaa... N. 1,5v

      2) Eiköhän tuo lie kaikille vapaaehtoista, tuskinpa kovin monta on pakotettu olemaan ilman. Parempi ois ehkä kysyä, onko selibaatti ollut sinulle ok? Minulle oli

    • Nammnamm

      Neljä vuotta selibaattia 2 v seksiä neljä vuotta selibaattia vihdoin ero!

      Näin se meni: Lapsen synnyttyä olin aivan tokkurassa väsymyksestä, vauva kun ei ollut terve ja muutenkin nukkuminen ei onnistunut. Mies istui sängyn laidalla ja totesi, että vieraisiin kai tässä on lähdettävä kun minä en jaksa. Loukkasi, koska lasta oli kumpikin halunnut, olin hänen vuokseen rättiväsynyt ja toinen vonkasi vain seksiä eikä hän tukenut minua millään tavalla äitinä vaan koko ajan sain kuulla miten taitamaton olen äitinä ja vaimona. Yrittelin sen kaksi vuotta. Sitten tuli mitta täyteen ja en suostunut, sillä mikään ei mennyt miehen mielen mukaan. Hän arvosteli minua kaikesta mahdollisesta, mökötteli ja riitelimme asiasta kuin asiasta. Mies oli sitä mieltä, että kun saman katon alla ollaan, on seksiäkin oltava säännöllisesti. Lapsen kuullen toisteli, että meillä menisi hyvin jos antaisit minulle mitä minulle kuuluu. Kuvottavaa. Mies intti, että meillä ei olisi mitään ongelmia, jos minä vain sulkisin suuni ja suostuisin seksiin. Sen piti ratkaista kaikki ongelmamme. Hän olisi sitten paremmalla tuulella ja kohtelisi minua paremmin. Häneen puhjennut ihottumakin (oli varmaan hirvikärpäsille allerginen) oli minun syyni. Ja paskat! Yritin hammasta purren, sillä halusin että lapsellani olisi isä mutta juuri mikään ei muuttunut. Inhosin todella seksiä hänen kanssaan, vaikka kyseessä ei ollut likaisuus, pahoinpitely tai perverssiot. Monesti yhdynnän jälkeen yökkäsin oikein kunnolla, oksennusta ei kuitenkaan tullut. Kyseessä ei ollut edes suuseksi. Joskus jäin kiinni yökkäilemisestä ja nostin kissan pöydälle ja kysyin mitä mies siitä ajattelee. Ei kuulemma mitään, ei häntä haittaa.

      Mies ilmoitti hylkäävänsä lapsen, jos eroamme. Sillä kiristämällä hän sai jatkamaan mutta seksiin en suostunut sen kahden vuoden jälkeen. Olin yrittänyt tosissaan ja piste! Miehen mielestä en ollut yrittänyt. Hän käski yrittää oikeasti. Hän oli nähnyt miten vaikeaa minulla oli ollut ja silti oli sitä mieltä, että en ollut yrittänyt! Tämä ratkaisi sen, että panin pisteen seksille.

      Luojan kiitos. Eron jälkeen tapasin eronneen miehen, jolla seksielämä oli ollut lähes nollassa kymmenen vuotta ilottoman avioliiton loppupuolella. Yhdessä palauttelimme mieliin seksin iloja kiireettömästi. Aivan mahtavaa opetella nauttimaan ensin toisen läheisyydestä. Seksikin on laadultaan ja määrältään tyydyttävää vielä näin puolentoista vuoden jälkeenkin.

    • hq2

      ja miehellekö kyssäri? entäs jos unissa, sitä ei lasketa?

    • ,,

      Sain viimeksi 25. 12. 1999.
      Vapaaehtoisesti ja osaksi sairauden murtamana.

    • Silloin oli viimeksi ns. seksikokeilu ja siihen se sitte jäikin, hommaa ei saatu loppuun vietyä kokemattomuuteni takia, sellasta sähellystä. Nyt on ollutkin hiljaista viimeiset 10vuotta. Olinhan mä tietysti silloin nuori 20v ja nyt 30v mittarissa. Naurattaa vaan kaikki ne jotka itkee täällä sitä jos ei oo pariin päivään saanu.

      • ja muka ilman

        en usko tuollaista. ja hyppäätte naisissa ja baareissa joa viikko


    • Mr Groove

      Pisimmillään olen ollut poikuuden menetyksen jälkeen 10 kk ilman seksiä avioliitossa, sitten tuli armahtava ero.
      Nyt olen ollut vapaaehtoisesti jo 17 tuntia ilman

      • Länsisuomalainen

        Nyt keväällä tulee 11 vuotta täyteen eli koko naimisissa olon ajan,nyt olen eronnut mutten silti ole hakenut seksiä mistään ja en runkkaa eikä minulta ole ikinä unissani tullut mitään.Tähän on tottunut jo joten menköön näin.


    • Santra123

      a) Harrastin ekan kerran vasta 23v... mutta en tiedä lasketaanko sitä. Muuten 1,5 vuotta taita olla.

      b) Kuinka sen nyt ottaa, on toi ollut osin vapaaehtoista kun olin niin kovasti ihastunut sellaiseen ketä en saanut. Nyt päätin ihan oikeesti pitää parin vuoden tauon, keskityn itseeni ja yritän tulla onnelliseksi ilman seksiä. Hellyyttä tosin kaipaisin. Ehkä tähän tottuu..

    • Atomius

      Mitä järkeä on pitää seksistä parin vuoden tauko? Ei yhtään mitään. Mistä sitä tietää vaikka selibaatin jälkeen jotain ihan kamalaa seksiä ja sitten et vuoteen taas ollenkaan.

    • Nörttipoikanen

      Olen 25 vuotias, enkä ole vieläkään harrastanut kenenkään kanssa seksiä. En tiedä, kuinka vapaahtoista tämä on; Syytän siitä kyllä lähinnä itseäni, kun en oikein uskalla mennä puhumaan naisten kanssa. Tietenkin asiaan saattaisi auttaa se, että tuttavapiireissä pyörisi niitä samanikäisiä naisiakin...

    • nelli12345

      olen ollut sellaisessa suhteessa jossa ei ollut kunnolla seksiä, halauksia ja ym.... , onneksi suhde loppui ja joitain kuukausien yksinäisyys loppu, tapasin ihanan kihlattuni...jonka seksiä sai odottaa 9kk , se oli aika haasteellista mutta se odottaminen palkittiin....joka päivä hellyyttäviä sanoja ja ihanaa läheisyyttä. Olen sen todennut et parisuhteessa pitää myös jutella hyvistä ja huonoista asioista, jos ei puhu niin suhde voi hiipua.

    • nainen47poiuy

      Mies pahoinpiteli. Hitaasti annoin sen anteeksi. Tämä tapahtui kuusi vuotta sitten. Sen jälkeen en ole pyytänyt seksiä.

    • mitäs selibaattia

      se on jos selibaatissa itse tyydytetään itsensä?

      eihän tommonen mitään selibaattia oo!

      kysymys kuuluu kuinka kauan olette ollut selibaatissa ilman itsetyydytystä?

      • Miksi?

        Miksi pitäisi olla selibaatissa tyydyttämättä itseään? Eihän kukaan sellaista kestä! :)


    • n26**

      nyt 5kk....ihan vapaaehtoisesti ja ilman myöskään itsetyydytystä.

    • 4kk on menny ilman seksiä,vaimo ilmoitti alkavansa elää omaa elämää seksi on kuulemma ajan tuhlausta ja tarpeetonta.Päätä pakottaa ja jyskyttää,pinna on kireenä eikä pysty keskittymään mihinkään ja päivät on jumalattoman pitkiä ja nukkuminen on vaikeeta kun panettaa.Vaimo ei halua puhua aiheesta,hänen mielestä ihminen ei tarvitse seksiä...itse nautin kun voin antaa toiselle tyydytyksen,pitkään..,ennemmin ehdotin kaikenlaista ja olisin valmis kaikkeen kokeiluun mutta vaimon mielestä nopeesti ja kaikki muu kun lähetys saarnaaja on pervoa. Olen muutaman v. alle 5kymppinen nuorekas lenkkeilevä tukallinen mies ilman kaljamahaa,haluaisin nauttia pitkään ja hitaasti ja olla lähellä. Mistä löytäisin naisen joka nauttii seksistä,en oikein pääse baareihin(ei ole lähellä)ja vaimo on vkl.kavereittensa mökillä,bileissä ym. ja itse nyhjään(pakosta)kotona. Onko vastaavassa tilanteessa olevaa naista,laita viestiä niin keskusteltais,oon niin yksin

      • dktm

        Vaimollasi on selvästi hyvin aktiivinen seksielämä, ei vain sinun kanssa.


    • n30

      Selibaatti kuin selibaatti. Pakosta? Ei ole tullut sellaista tilannetta. Omasta tahdosta=ei kiinnosta..hmm,yli vuosi taitaa olla pisin aika. Viimeksi seksiä viime vuoden elokuussa,sitä ennen yli vuosi taukoa.

      Syitä monia. Voishan tuota harrastaa jos sellainen tilanne tulisi eteen.
      Kun ei huvita baareissa ravata..

      Eli siis ilmankin voin olla mutta en laita vastaan jos joku tulis poikkee ;)

    • 1231513

      1. Monta kymmentä vuotta

    • johtavaasiantuntija

      Katsokaa tämä aiheeseen liittyvä uusi blogi:

      http://v-tys.blogspot.com/

      Bloggaaja pyrkii olemaan ilman seksuaalisia kontakteja 40 päivää ja 40 yötä. Idea on peräisin elokuvasta 40 Days and 40 Nights. Kirjoittaja tutkii myös selibaattiin ja seksiin liittyviä ilmiöitä ja kenties yrittää omalla tavallaan olla hauska.

      • Jqa Vatut

        "Bloggaaja pyrkii olemaan" Olis ihan perkeleen hauskaa "PYRKIÄ" olemaan ilman seksiä >:(


    • 13+7

      "Gallupin tapaista
      1) Kuinka pitkään olet pisimmillään ollut selibaatissa?
      2) Entäs vapaaehtoisesti?"

      Olen vajaa 30v nainen ja olen ollut kohta 2vuotta ilman seksiä.
      Kun parisuhde hirveään exään loppui, ensimmäinen puoli vuotta ei edes haluttanut seksiä, ei siis haluttanut edes koskea itseensä tms.

      En halua yhdenillan juttuja, en niistä mitään irti saisi. Mutta kun mistään ei tunnu löytyvän kivaa miestä, joka haluaisi oikeasti ensin tutustua minuun, ennen mitään seksuaalista.
      Olen ihan suht´nätti nainen, normaali vartaloinen, hauska ja huumorintajuinen. Olen vaan ihan helvetin ujo aluksi.

      Välillä tuntuu että pää hajoaa. Helvetinmoinen läheisyyden kipeys ja toisinaan kauhea panetus.
      Voin hyvin kuvitella miltä tuntuu miehestä, joka ei ole saanut seksiä pitkään aikaan. Täälläkin joku mainitsi jonkun 7vuotta. Miten sellasta jaksaa jos on yhtään haluja enää jäljellä?!?

      Tuntuu että kaikki muut ympärillä harastaa koko ajan seksiä ja itse olen joku sairas pervo, kun olen jopa alkanut katsoa pornoa kun haluttaa niin tajuton! Ennen en ikinä olisi mitään sellasta katsonut.
      Kyttään kaikki hyvännököisiä miehiä, varsinkin jos vaikka yhtään paljasta pintaa näkyy. Tuntuu että joka toinen ajatus päässä liittyy seksiin, tarvitse kun jonkun hyvännköisen miehen katsoa, niin olen jo ihan märkä..

      Tätäkö se tulevaisuus nyt on? :P

      • 13+7

        Niin ja lisäyksenä, selibaatissa en ole. En siihen kykenisi vaikka alkaa se jatkuva itsensä räpläily tuntumaan toisinaan jo aika typerältä..Ainakin siihen voi kuvitella jonkun toisen tilalle.. :D


    • Jaska25v Selib!

      Se mitään selibaattia ole jos masturboi. Jotenkin vahvasti epäilen että noi vuosistapuhujat puhuu paskaa. Ainakin jos ovat miehiä.

      Mutta onhan siinä oma ihana kitumisensa kun on oikeasti selibaatissa, eli ei harrasta myöskään itsetyydytystä.

      Joskus kaipailisin ajatuksen jakavaa naista kidutuskumppaniksi. Mikäs sen ihanampaa kuin kölliä aamulla sängyssä, hervottomassa kiimassa ja sitten todeta että selibaatti jatkuu, eikä voi asialle mitään. Molempien pitää ehdottomasti olla jutussa mukana. Muuten tuska ja kiusaus on ihan liian suuri. Mutta siitähän se nautintokin tulee. Usein parisuhteessakin harrastin sellaista parin viikon pihtausta. Se niin nautinnollista kiehnata ja jättää sitten kuitenkin hommat väliin.

      Asun PK-seudulla, joten jos löytyy saman mielisiä niin sähköpostiakin saa laitella osoitteeseen: 594rlvjwrds1byb @ jetable.org

      Ei muuta kuin ihanan nautinnollisia riutumishetkiä sinnekkin.

      Jaska 25v.

      • 13+7

        No eihän se selibaattia olekkaan. Pikemminkin joidenkin olisi ehkä pitänyt muotoilla tuo vastaus muotoon "en ole harrastanut seksiä niin ja niin moneen vuoteen kenenkään muun kuin itseni kanssa."
        Ei runkkaaminen kyllä ole mitenkään seksin veroista. Eikä se sitä korvaa.
        Näin ollen en pidä pahana jos joku sanoo olevansa selibaatissa, vaikka runkkaisikin.


    • Syyni?:Sinde vm-82

      1. Mä olen ollut puoli vuotta.
      2. Vapaaehtoisesti ollaan terveyteen selibaatissa.
      Ammattilainen kääntää tämän aakkosjärjestelmällisyydeksi
      Selibaattia harjoitetaan prepositio-kävelyn takia, koska äidin silmän voivat nousta oikeanpuoleiseen kasvolohkoon, että molemmat puolet kasvoista riippuivat 1-vuotiskuvassani. Oikeanpuoleista kasvolohkoa käytetään mielihyvän tuottamiseen, ei suinkaan Mc-eleeseen, jollaisia ovat esimerkiksi julkiset ihmiskäsityksen vaihdot oikeudessa.

      He olivat oikeudessa?
      Tarkalleen ottaen, mitä vastaan?
      Onko mulla joku tiedoitusvelvollisuus?
      Olenko minä muka joku i-piste?
      "Vaikka harjoitan ihan päivittäistä raiskailua, en olisi missään nimessä ilmoitusvelvollinen."
      - Mietin mun kuuluisi tätä kokea? mietin maatessani lattialla. Enää en jaksanut esittää tai "panna vastaan." Mua pantiin perseeseen, sen päälle.
      - Siistiä, coolia?
      - Joo, mähän olen kasvattanut taas hänet. Miten voit loukata mua muka näin?
      Mekaaniset
      Sähköiset
      "Missä ammattitaso?"

      • Sinde vm-82

        Mikä tämä Jehovan Todistajamainen ininä on?
        Luulit, että kaikki hyväksyisivät sinun olevan kuningas?
        - Kuka niistä, kysyin? Ilma oli myrskyinen ja oli kova syksyinen ilta. Yö oli alkamassa ja ulkona satoi kaatamalla.
        - Mä haluaisin, että Jaska olisi Kuningas, koska hän on mustalainen ja saa sillä tavalla kosketella ja pahoinpidellä. Ei heikkoutta, ei saa kosketella ja analysoida.
        Vaikka mulla onkin lyhyt hame ja reidet hyvästi, lahoina, suorina tikkuina, esillä. Syvästi miettien ja pohtien, kunnollisuutta. Kaimani, vieroksuen vierustoveruutta, repii.... Joo-o sekin oli raiskaus.
        - Suutuin, totesin kaksoiskuvallisesti.
        Vatsallani? Onko tämä tuttu asento?
        Joskus mulla oli enemmän vaatteita päällä, joskus vähemmän.
        Lääkärileikki, voiko olla mitään ihanampaa? Se oli kuin täydellisyys, unelma ja niiden kaikkien täyttymys, unelma läheisyydestä.

        Oletko jo varmasti aviossa?
        Tässä kysytään: Onko Jaska aviossa?
        Eihän ole assosiaation laukaisemisesta taas ongelma?
        "Hyvä, että, huomasit taas ajoissa."
        - Mä en kehtaa enää ikinä mennä minnekään.
        Lääkärinlapsi voi laskea pahasti yleiskuntoa. Siksi lapsi saattaa haluta seksiä ja hommailla.
        - Onko pillu huonosti? kysyi jne. melko suoraan. Hän nostaa yleiskuntoa seksillä. Miltähän se tuntuisi? Olisiko koskettelu kivaa?
        Sitten kun näitä kokeilee, niin ei tee ehkä enää ikinä mieli kokeilla mitään näistä.
        Se saattaa vähän ehkä sattuakin, se luo nääs jännitystä.
        Vähän saa ehkä sattuakin, se luo lapsuuden kiihkomielistä mieltä ja jännitystä.

        (eikä mikään assosiaation laukaiseminen, jatka tätä lausetta)


    • kirjailijamies90

      Olen ollut muutaman viikon ilman minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä, ja noin pari kuukautta ilman seksiä. Olisin voinut rakastella jo monta kertaa erään tytön kanssa, johon tutustuin, mutta olen sivuuttanut toiminnan, ehkä ujouttani, ehkä sen vuoksi, että kaipaan edelleen entistä tyttöystävääni. Selibaatti on tuntunut ainoalta ratkaisulta. Ei edes hanskaan tumputtamista. Olen vielä välillä kiusannut itseäni pornolla. KUINKA PALJON MIESTÄ VOI PANETTAA jumalauta!?

    • N40vtänään

      Ilman seksiä ja minkäänlaista läheisyyttä 5 v. En tunnu kelpaavan kenellekkään sairastuttuani masennukseen. En pysty väsymyksen vuoksi käymään baareissa tai punttisalilla. Yritän sopeutua ajatukseen, että elämä on tällaista loppuajankin. Yksinäisyys ei hirveesti helpota masennuksesta toipumista.

      • Olen todella pahoillani lukiessani tämän ja tiedän tarkalleen mistä puhut. Olen itse samassa veneessä, masennuksen takia tällä hetkellä pois työelämästä. Avioero juuri takana jne. Itse yritän sopeutua samaan ajatukseen, läheisyyden kohdalla se tekee tiukkaa, seksin ei. Muu ei auta, kuin sinnitellä päivä toisensa jälkeen läpi. Itse jaksan jotenkuten välillä vielä käydä konserteissa jne, mutten baareissa koskaan ketään tapaa, koska olen liian ujo.


    • N

      6 vuotta. Ei ole löytynyt parisuhdetta. En halua merkityksetöntä seksiä.

    • seksi olis ihanaa

      Keväästä, kurja juttu. Ihana mies katosi elämästäni, oikea seksin monitoimimies ;)))) Mistäpä moinen tilalle?

    • Guinnesin kirjaan?

      1) 13 vuotta, avioliitossa
      2) en koskaan

    • rp

      12 vuotta meni kun eka kerran annettiin, sen jälkeen on tullu aika säännöllisin ajoin, en haluaisi kokea yhtä pitkää selibaattia.. ei kai runkkausta oteta huomioon??

    • Tokkiinsa

      26 vuotta eli koko tähänastisen elinikäni vapaa-ehtoisesti, kun ei tuo seksi pahemmin kiinnosta. Varmaan oisin saanutkin jo, mutta ei kiinnosta seksin perässä juokseminen, enkä innostu muutenkaan helposti.

      Impotentti siis :p

    • Ontto kuori

      Taitaa huidella lähelle seitsemää vuotta. Vois vuodatta, mutta ei jaksa. Skippaan kaiken mikä edes jollain lailla viittaa erotiikkaan. Vaellan Zombina, kunnes kuolema korjaa.

    • sydän riekaleina

      Seksi ja ihmissuhteet. Niin paljon yksinäisiä ja parisuhteessa olevia joilla ei seksielämä suju. Itse olen toista vuotta ollut selibaatissa omasta tahdosta. Edellinen monimutkainen epäselvä suhde narsistiin vei halut kokonaan.Haavoitti sieluni.
      En halua olla seksileluna enkä halua itselleni seksilelua. Tunteeton pano tuntuu niin turhauttavalta. Toisaalta viikonloppuiltaisin mietiskelen että olisi ihana tavata mies joka haluaisi tutustua minuun ihmisenä, en olisi merkityksetön ja kuitenkaan ei olisi liian tiivistä tapailua, voisi leikkiä seksileikkejä. tuntea olonsa turvalliseksi
      . Kakspiipuinen juttu. Intohimoa olen kokenut viimeksi nuorena tyttösenä. Onkohan elämän kovat kokemukset turruttaneet jo nekin tunteet. Mutta toivossa on hyvä elää. Ei hyvää etsimällä tule, jostain se vaan voi ilmestyä, sitä toivon myös että halunikin löytyvät. Kun en voi sietää tällähetkellä toisen kosketusta.
      Ehkä aika paaaarantaa haavat.

    • 1. 4v omaehtoisesti
      En pidä yhden yön suhteista, en saa niistä irti mitään. Ja tällä hetkellä en kykene edes päästämään ketään lahelleni, joten seksi on suljettu elämästäni pois tällä hetkellä.
      Tällä hetkellä olen selibaattia viettänyt tammikuusta asti, eikä tämä haittaa. Elämässä on niin paljon muita asioita kuin seksi. Suuntaan energiani, sen vähän, niihin ja yritän rakentaa mieluisaa elämää. Seksi on minulle pieni asia, enkä sitä kaipaa ellen ole suhteessa.

      2. 4v

    • os akkaa ei kiinnosta niin ei muutakuin syrjähyppyjä tekemään...seksi kuuluu elämään ja ilman sitä on elämä helvettiä....olen kohta 50v mies ja tyydytin itteni 25v eli sen ajan jonka tuo sairas nais seuralainen on asunut samassa osoitteesse....kun 25v tuli täyteen niin selkärankani katkes ja veisaan vitut enää tuollaselle asukkaalle..tänä vuonna olen sekstaillut 7 eri naisen kanssa ja elämä alkaa olla elämisen arvoista..seisokki alkaa palata ja suupieletkin alkaa vääntäytyä hymyyn

      kainuun naiset ottakaa yhteyttä jos elämästänne puuttuu suola ja sokeri

    • pisimmill'''''''äänä olen ollut kaksi minuuttia selibaatissa :) vasppaaarehtoiseti.

    • tytöntylleröinen 20

      1) Neitsyys meni viime vuoden lopulla. Selibaatissa pisimmillään n. 5kk, koska olen kaukosuhteessa.
      2) Eiköhän tää kaukosuhde ihan vapaaehtoista ole, eli toi sama 5kk. :)

    • confusion.noproblem

      ahaa,

      siis selibaatti= ylipäänsä elämä ilman seksiä.

      Ja vapaaehtoinen selibaatti= seksiä tarjolla eikä silti mene panemaan.

      Mutta kuinka ne erovat toisistaan?

      Minulla sinkkuna kuiva kausi jotain 1,5 vuotta? Suhteissa jotka ollut lyhyitä ei ollut seksitöntä aikaa

    • sgruitti

      Olin 18-v.
      En omasta tahdosta.
      Itkin,-poljin jalkaa,-huusin,-kirosin,- tein kaikkeni.
      SIT MENIN VIERAISIIN,- minä siveyden sipuli.
      Nyt annan palaa joka tavalla.

      • Anonyymi

        Kauheita tarinoita. Ei voi suositella kuin että Uuden syliin ja rakastelemaan heittäytyen. Mies joka uskalsi syliini, ei ollut masturboinut, saati saanut pimpsaa 2-3 kuukauteen. Sitä ei voinut uskoa, mutta kun tartuin kiveksistä, niin meni 15 sekuntia ja kaikki tuli ulos.

        Myöhemmillä kerroilla kesti kauan ja aloin kyllästyä. Mietin juuri mitä pitäisi tehdä, kun haluan seksiä 1-3 kertaa vuorokaudessa.


    • Anonyymi

      Eipä sitä enää tarttekaan enää oikein edes ajatella,niin kuin aiemmin tuola kirjoitin yli 20v mennyt täydellisessä selibaatissa.
      Oikeestaan huomaa että on kalu kun vessaan pitää mennä muuten ei kyllä enää juuri tuntoja ole,elämä on paljon mukavampaa nyt kun ei naiset pyöri mielessä enää, voi tehdä mitä huvittaa.Jos silloin yli 20v sitten eron jälkeen olisin halunnut uutta suhdetta hakea Baarista tms olisi se varmaan helposti löytynyt,no ainakin ennen oli helppoa mutta eipä tullut lähdettyä, eli baaritkin jäi sinne -90 luvulle mutta mielestäni valitsin oikein.

    • Anonyymi

      1. Selibaatissa tullut oltua 4,5 vuotta, ja ei v,apaaehtoisesti vaan pysyvän
      selkäydinhermovaurion vuoksi. Koska tilanne on jo pysyvä, se vie elämästä
      lähes kaiken toivon uudesta parisuhteesta. Viha, katkeruus, kostonhimo ja
      itsetuhoisuus jokapäiväinen olotila. En suosittele kenellekään.

    • Anonyymi

      Uu­­s­i s­­­ek­­­si­­­tea­­tteri ava­­utu­­­u Su­­­omeen! Kutsu­­mme kai­kki­­­. Il­­­mo­­it­­­tau­tumine­n ry­hmä­­­ämm­­e tä­­­ällä - http://51678wx.com/H/Z8tW 👈

    • Anonyymi

      10 vuotta, nyt on alkanut kiinnostamaan uudelleen. En nauti seksistä kuin sen kanssa, jota todella rakastan, joten en ole tästä mitenkään kärsinyt. Toki välillä tyydytän itseni, olen oppinut tekemään todella rajuja oikkuja. Parempia kuin koskaan yhdynnässä olen saanut.

    • Anonyymi

      16 vuotta tulee kesällä täyteen

    • Anonyymi

      Miks pitäis olla selibaatissa?

    • Anonyymi

      koko ikäni 66 vuotta.

    • Anonyymi

      10v meni jossain välissä. Seuraava tauko oli 5v.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2259
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      234
      2027
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1551
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1321
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1313
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1291
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1187
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      67
      1083
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1054
    Aihe