18.8. TV1 klo 22:25 Tähdet kertovat

adeline

"Johnny Depp. Hän on James Liptonin tämäniltainen vieras keskusteluohjelmassa, jossa elokuvamaailman suuret nimet vastailevat paitsi juontajan myös elokuvataiteen opiskelijoiden kysymyksiin. Tuotanto: Cable Ready, USA. Stereo."
-telkku.com

12

1992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaniljahh

pikkasen oon oottanu tota ohjelmaa. eilen sain tietää tosta kans ja heti puhelimeen merkintä et varppina muistaa:)

• JcDII

To 24.8. TV1 klo 23.10 esitetään elokuva "ennen yötä" (K-18), jossa Depp näyttelee.

Lisäksi nelosella näyttää tulevan Johnny Depp leffaputki syyskuun ja lokakuun vaihteessa. Elokuvat, jotka esitetään ovat: Once Upon a Time in Mexico, Päätön ratsumies, Donnie Brasco ja Pirates of the Caribbean: mustan helmen kirous.

• eppu_van_pelt
        JcDII kirjoitti:

To 24.8. TV1 klo 23.10 esitetään elokuva "ennen yötä" (K-18), jossa Depp näyttelee.

Lisäksi nelosella näyttää tulevan Johnny Depp leffaputki syyskuun ja lokakuun vaihteessa. Elokuvat, jotka esitetään ovat: Once Upon a Time in Mexico, Päätön ratsumies, Donnie Brasco ja Pirates of the Caribbean: mustan helmen kirous.

23.08.2006 tulee Tv2:lta Dokumenttiprojekti-nimikkeen alla Beatin alkutahdit dokkari ja siinäkin on Johnny Depp mukana.
        http://www.yle.fi/d-projekti/

• JcDII
        eppu_van_pelt kirjoitti:

23.08.2006 tulee Tv2:lta Dokumenttiprojekti-nimikkeen alla Beatin alkutahdit dokkari ja siinäkin on Johnny Depp mukana.

Voi saasta! Olis iteltä jäänyt tuo dokumenttielokuva huomaamatta. Kiitos eppu!

• Booli
        JcDII kirjoitti:

Voi saasta! Olis iteltä jäänyt tuo dokumenttielokuva huomaamatta. Kiitos eppu!

Paitsi että mä oon jo nähnyt noi leffaputki leffat.. mutta voihan ne kattoo monta kertaa!
        Ja toi tähtihaastattelu pitää varsinkin kattoo!

• Johnny fani!
        Booli kirjoitti:

Paitsi että mä oon jo nähnyt noi leffaputki leffat.. mutta voihan ne kattoo monta kertaa!
        Ja toi tähtihaastattelu pitää varsinkin kattoo!

Jes Johnnya telkussa!!!

• JcDII
        JcDII kirjoitti:

Subtv lähettää Saksikäsi Edwardin keskiviikkona 11.10. kello 20.00 alkaen...

• Depp1
        eppu_van_pelt kirjoitti:

Uusinnasta tietoa?

• hepuli

Mä unohdin kattoo ton johnny depp haastattelu ohjelman ja nyt harmittaa! Voiko sitä ohjelmaa löytää netistä?Pliis kertokaa mulle miten voin nähdä sen ,kun kerta uohdin katsoa sen.Löytyykö muuten netistä muita Johnny depp haastattelu ohjelmia?

• löytyy

tosta haastattelusta en oo varma, mutta muita haastatteluja löytyy sivulta www.youtube.com ja haku osaan kirjotat johnny depp

• *Annabelle*

Haastattelu vain täydensi sen kuvan minkä olin jo saanut hänestä..hän on just niin ihana kuin ajattelinkin..tupakointi vain tuntui niin pahalta siinä kameroiden edessä.Ehkäpä hänestäkin tuntui siinä pahalta..herkkä kun on.

• [flower]

Mäkii katoin sen jakson!! Vähän se oli siinä niin IHANA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      35
      3504
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3090
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2996
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      446
      2624
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      176
      1945
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      144
      1863
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      26
      1466
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      36
      1307
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1261
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1192
    Aihe