"Johnny Depp. Hän on James Liptonin tämäniltainen vieras keskusteluohjelmassa, jossa elokuvamaailman suuret nimet vastailevat paitsi juontajan myös elokuvataiteen opiskelijoiden kysymyksiin. Tuotanto: Cable Ready, USA. Stereo."
-telkku.com
18.8. TV1 klo 22:25 Tähdet kertovat
12
1992
Vastaukset
- vaniljahh
pikkasen oon oottanu tota ohjelmaa. eilen sain tietää tosta kans ja heti puhelimeen merkintä et varppina muistaa:)
- JcDII
To 24.8. TV1 klo 23.10 esitetään elokuva "ennen yötä" (K-18), jossa Depp näyttelee.
Lisäksi nelosella näyttää tulevan Johnny Depp leffaputki syyskuun ja lokakuun vaihteessa. Elokuvat, jotka esitetään ovat: Once Upon a Time in Mexico, Päätön ratsumies, Donnie Brasco ja Pirates of the Caribbean: mustan helmen kirous. - eppu_van_pelt
JcDII kirjoitti:
To 24.8. TV1 klo 23.10 esitetään elokuva "ennen yötä" (K-18), jossa Depp näyttelee.
Lisäksi nelosella näyttää tulevan Johnny Depp leffaputki syyskuun ja lokakuun vaihteessa. Elokuvat, jotka esitetään ovat: Once Upon a Time in Mexico, Päätön ratsumies, Donnie Brasco ja Pirates of the Caribbean: mustan helmen kirous.23.08.2006 tulee Tv2:lta Dokumenttiprojekti-nimikkeen alla Beatin alkutahdit dokkari ja siinäkin on Johnny Depp mukana.
http://www.yle.fi/d-projekti/ - JcDII
eppu_van_pelt kirjoitti:
23.08.2006 tulee Tv2:lta Dokumenttiprojekti-nimikkeen alla Beatin alkutahdit dokkari ja siinäkin on Johnny Depp mukana.
http://www.yle.fi/d-projekti/Voi saasta! Olis iteltä jäänyt tuo dokumenttielokuva huomaamatta. Kiitos eppu!
- Booli
JcDII kirjoitti:
Voi saasta! Olis iteltä jäänyt tuo dokumenttielokuva huomaamatta. Kiitos eppu!
Paitsi että mä oon jo nähnyt noi leffaputki leffat.. mutta voihan ne kattoo monta kertaa!
Ja toi tähtihaastattelu pitää varsinkin kattoo! - Johnny fani!
Booli kirjoitti:
Paitsi että mä oon jo nähnyt noi leffaputki leffat.. mutta voihan ne kattoo monta kertaa!
Ja toi tähtihaastattelu pitää varsinkin kattoo!Jes Johnnya telkussa!!!
- JcDII
JcDII kirjoitti:
Lisäksi nelosella näyttää tulevan Johnny Depp leffaputki syyskuun ja lokakuun vaihteessa. Elokuvat, jotka esitetään ovat: Once Upon a Time in Mexico, Päätön ratsumies, Donnie Brasco ja Pirates of the Caribbean: mustan helmen kirous.Subtv lähettää Saksikäsi Edwardin keskiviikkona 11.10. kello 20.00 alkaen...
- Depp1
eppu_van_pelt kirjoitti:
23.08.2006 tulee Tv2:lta Dokumenttiprojekti-nimikkeen alla Beatin alkutahdit dokkari ja siinäkin on Johnny Depp mukana.
http://www.yle.fi/d-projekti/Uusinnasta tietoa?
- hepuli
Mä unohdin kattoo ton johnny depp haastattelu ohjelman ja nyt harmittaa! Voiko sitä ohjelmaa löytää netistä?Pliis kertokaa mulle miten voin nähdä sen ,kun kerta uohdin katsoa sen.Löytyykö muuten netistä muita Johnny depp haastattelu ohjelmia?
- löytyy
tosta haastattelusta en oo varma, mutta muita haastatteluja löytyy sivulta www.youtube.com ja haku osaan kirjotat johnny depp
- *Annabelle*
Haastattelu vain täydensi sen kuvan minkä olin jo saanut hänestä..hän on just niin ihana kuin ajattelinkin..tupakointi vain tuntui niin pahalta siinä kameroiden edessä.Ehkäpä hänestäkin tuntui siinä pahalta..herkkä kun on.
- [flower]
Mäkii katoin sen jakson!! Vähän se oli siinä niin IHANA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353504Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433090Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342996Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4462624Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1761945Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441863Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261466- 361307
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192