Outoa vetoa härkiin...

kaksosnainen

...vaikka olen kaksonen! Veto on kyllä ollut molemminpuolista vaikka Härkä on sellainen hidas, miettijä, ei pidä ahdistelusta. Ja kaksonen ihan jotain muuta! Minua taitaa kiehtoa Härässä sen valloittamisen vaikeus... kun kohdalle ei vaan satu muita nykyään! Olen itse kuumerkiltä Leijona ja nämä Härät joiden kanssa olen paininut viime ajat on Jousimies ja Oinas... eli siinä mielessä ihan sopivia molemmat kuulemma...
Mikä siinä härässä kiehtoo kaksosta? Onko muilla samoja kokemuksia? Välillä tuntuu että kuin vetäis kivirekeä perässään kun on Härän kanssa ja välillä kaikki on niin ihanaa...Outoa, kun ois varmasti sopivampiakin... Enkä tahdo päästä eroon näistä Härkä -jutuista vaikka välillä kyllästyttää tämä junnaaminen todella!

10

1521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosetmies

      vaikka itselläni on aina sellainen TÄÄ EI TOIMI fiilis jonkun härän kanssa jutellessa.niin silti
      jotain kiehtovaa niissä härissä kuitenkin taitaa olla..kun aina haluais kuitenkin nähdä uudestaan...

    • Gemman

      Ei mitään vetoa. Ei synkkaa eikä olla samalla tasolla. Härkä on jotenkin liian "maallinen". Härkä ei ylety korkeimpiin sfääreihin.

      Monesti olen huomannut sen, että vesimies, vaaka, toinen kaksonen ja usein myös jousimies vetoavat monipuoliseen ja totuutta etsivään kaksoseen eniten. Samaa todistavat myös monet astrologiset kirjoitukset. Oinas ja leijona vetoavat myös. Maamerkeistä eniten neitsyt.

    • Mich

      Mulla on ollut nyt koko kevään ja kesän jonkinlainen suhde härkään,

      "Välillä tuntuu että kuin vetäis kivirekeä perässään kun on Härän kanssa ja välillä kaikki on niin ihanaa..."

      Toi oli aivan kuin mun kirjoittama :) Todellakin välillä leijutaan täysin pilvissä ja ollaan niin onnellisia, mutta jo samana päivänä saattaa asiat olla ihan toisin ja pistää ajattelemaan, että onkos tässä suhteessa nty mitään järkeä.

      Ennenkin olen härkiin törmännyt näissä merkeissä, mutta koskaan siitä ei ole mitään kestävää syntynyt.

      Jokin niissä sarvipäissä silti viehättää :)

    • sivuten

      mun äiti on härkä, jonka kanssa en tuu kaikkein parhaiten juttuun (kaksonen kun olen). Ehkä siks härän merkissä syntyneet miehetkin ovat mulle TÄYSIN vieraita... Ei kovin loogista, mut kuitenkin!

    • Eiks o ihmeellistä!

      Minäkin, kaksostyttö, kaipaan erästä isoa ja voimakasta härkämiestä. En voi häntä unohtaa, vaikka hän käyttäytyikin mielestäni aika lapsellisesti seurassani. Hän sai minut tekemään aina mielensä mukaisesti. Ihmeellinen vetovoima hänellä oli! Nyt en voi häntä unohtaa vaikka tunsinkin itseni aika hassuksi kun minun oli seurassaan "pakko ohittaa omia persoonallisuuteni rajoja", ts toimin koko ajan minulle aivan vieraalla tavalla. Hän oli mukaansa tempaava, vaikka keskustelumme olivat minulle liian lapsellisella tasolla. En voinut häntä vastustaa ja osa sydämestäni on hänen luonaan lopun elämääni.

      Luulen, että kyseessä oli minun fyysiset tarpeeni ja hänen fyysinen vetovoimansa. Hän oli isokasvuinen, vahva, komea mies, monitaitoinen ja menestyvä, mutta hirvittävän lapsellinen.

      Härkä on tähtitaivaan pikkulapsi, kaksonen teini- ikäinen. Tottakai härkäpojat ovat kiinnostuneita isosisko kaksosista. Mutta, mitä ihmettä me "isot siskot" etsimme "pikkuveljessä"? Leikimmekö äitiä?

      • härkä-73

        Kyllä siinä vaan on jotain maagista mies härän ja kaksosois naisen välillä vaikkei horoskooppien mukaan mitään mahdollisuuksia niin on sitä vaan mieletön vetovoima ei voi mittään.


    • koiramaa

      Moikka kaksosnainen.

      Tutulta kuullostaa kuitenkin 22-vuosi meneillään,ja suhde senkuin vaan paranee.
      Sanoo oinasnainen.

    • Unicorn

      Minulla taas toisin päin. Olen itse härkänainen ja tunnen suurta vetovoimaa kaksosmiestä kohtaan.

      En tiedä mikä siinä on. Ehkä se kepeys ja rentous?

    • sjp

      Mulla myös ongelmana nuo härkämiehet ja tuo kuvaus kuin kivirekeä vetäisi osuu kohdalleen...mutta silti palaan aina uudelleen. Kai minussa asuu pieni saalistaja:)

    • melli *

      Härkä miehet ovat täydellisiä! Yhtään härkää jonka kanssa en olisi tullut toimeen en ole muistaakseni tavannut. Parasystävänikin on härkä, joka on minulle tärkeintä elämässä, meillä on henkinen yhteys, 7v. ystävinä. Sekä minulla on ollut härkä ihastus jo 6 vuotta, eikä se haihdu pois mielestä! Meillä on ollut ehkä kerran vuoteen pieniä helliä hetkiä (ei sänkyjuttuja), en oikein tiedä onko hän lintu vai kala? Hän hymyilee kaikille niin hurmaavasti että en voi olla varma kuvittelenko vain hänen katseessaan olevan jotain pilkettä minua kohtaan. Emme edes juttele yleensä kuin baarissa nykyisin, mutta silti tuntuu kuin olisimme niin paljon läheisempiä! Olemme olleet samalla luokalla pari vuotta. Olemme nyt siinä iässä että muutamme ehkä toisiin kaupunkiin opiskelemaan tai töihin, minulla on niin kiire lähemmäksi häntä nyt! kesällä taisinkin mainita hänelle että kuusi vuotta on jo kulunut, niin hän myönsi tietävänsä sen ja kuulosti raukka sitä sanoessaan hieman tuskastuneelta hoputuksestani.
      Mitä tässä nyt tekee??!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe