Outoa vetoa härkiin...

kaksosnainen

...vaikka olen kaksonen! Veto on kyllä ollut molemminpuolista vaikka Härkä on sellainen hidas, miettijä, ei pidä ahdistelusta. Ja kaksonen ihan jotain muuta! Minua taitaa kiehtoa Härässä sen valloittamisen vaikeus... kun kohdalle ei vaan satu muita nykyään! Olen itse kuumerkiltä Leijona ja nämä Härät joiden kanssa olen paininut viime ajat on Jousimies ja Oinas... eli siinä mielessä ihan sopivia molemmat kuulemma...
Mikä siinä härässä kiehtoo kaksosta? Onko muilla samoja kokemuksia? Välillä tuntuu että kuin vetäis kivirekeä perässään kun on Härän kanssa ja välillä kaikki on niin ihanaa...Outoa, kun ois varmasti sopivampiakin... Enkä tahdo päästä eroon näistä Härkä -jutuista vaikka välillä kyllästyttää tämä junnaaminen todella!

10

1542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosetmies

vaikka itselläni on aina sellainen TÄÄ EI TOIMI fiilis jonkun härän kanssa jutellessa.niin silti
      jotain kiehtovaa niissä härissä kuitenkin taitaa olla..kun aina haluais kuitenkin nähdä uudestaan...

• Gemman

Ei mitään vetoa. Ei synkkaa eikä olla samalla tasolla. Härkä on jotenkin liian "maallinen". Härkä ei ylety korkeimpiin sfääreihin.

Monesti olen huomannut sen, että vesimies, vaaka, toinen kaksonen ja usein myös jousimies vetoavat monipuoliseen ja totuutta etsivään kaksoseen eniten. Samaa todistavat myös monet astrologiset kirjoitukset. Oinas ja leijona vetoavat myös. Maamerkeistä eniten neitsyt.

• Mich

Mulla on ollut nyt koko kevään ja kesän jonkinlainen suhde härkään,

"Välillä tuntuu että kuin vetäis kivirekeä perässään kun on Härän kanssa ja välillä kaikki on niin ihanaa..."

Toi oli aivan kuin mun kirjoittama :) Todellakin välillä leijutaan täysin pilvissä ja ollaan niin onnellisia, mutta jo samana päivänä saattaa asiat olla ihan toisin ja pistää ajattelemaan, että onkos tässä suhteessa nty mitään järkeä.

Ennenkin olen härkiin törmännyt näissä merkeissä, mutta koskaan siitä ei ole mitään kestävää syntynyt.

Jokin niissä sarvipäissä silti viehättää :)

• sivuten

mun äiti on härkä, jonka kanssa en tuu kaikkein parhaiten juttuun (kaksonen kun olen). Ehkä siks härän merkissä syntyneet miehetkin ovat mulle TÄYSIN vieraita... Ei kovin loogista, mut kuitenkin!

• Eiks o ihmeellistä!

Minäkin, kaksostyttö, kaipaan erästä isoa ja voimakasta härkämiestä. En voi häntä unohtaa, vaikka hän käyttäytyikin mielestäni aika lapsellisesti seurassani. Hän sai minut tekemään aina mielensä mukaisesti. Ihmeellinen vetovoima hänellä oli! Nyt en voi häntä unohtaa vaikka tunsinkin itseni aika hassuksi kun minun oli seurassaan "pakko ohittaa omia persoonallisuuteni rajoja", ts toimin koko ajan minulle aivan vieraalla tavalla. Hän oli mukaansa tempaava, vaikka keskustelumme olivat minulle liian lapsellisella tasolla. En voinut häntä vastustaa ja osa sydämestäni on hänen luonaan lopun elämääni.

Luulen, että kyseessä oli minun fyysiset tarpeeni ja hänen fyysinen vetovoimansa. Hän oli isokasvuinen, vahva, komea mies, monitaitoinen ja menestyvä, mutta hirvittävän lapsellinen.

Härkä on tähtitaivaan pikkulapsi, kaksonen teini- ikäinen. Tottakai härkäpojat ovat kiinnostuneita isosisko kaksosista. Mutta, mitä ihmettä me "isot siskot" etsimme "pikkuveljessä"? Leikimmekö äitiä?

• härkä-73

Kyllä siinä vaan on jotain maagista mies härän ja kaksosois naisen välillä vaikkei horoskooppien mukaan mitään mahdollisuuksia niin on sitä vaan mieletön vetovoima ei voi mittään.

• koiramaa

Moikka kaksosnainen.

Tutulta kuullostaa kuitenkin 22-vuosi meneillään,ja suhde senkuin vaan paranee.
      Sanoo oinasnainen.

• Unicorn

Minulla taas toisin päin. Olen itse härkänainen ja tunnen suurta vetovoimaa kaksosmiestä kohtaan.

En tiedä mikä siinä on. Ehkä se kepeys ja rentous?

• sjp

Mulla myös ongelmana nuo härkämiehet ja tuo kuvaus kuin kivirekeä vetäisi osuu kohdalleen...mutta silti palaan aina uudelleen. Kai minussa asuu pieni saalistaja:)

• melli *

Härkä miehet ovat täydellisiä! Yhtään härkää jonka kanssa en olisi tullut toimeen en ole muistaakseni tavannut. Parasystävänikin on härkä, joka on minulle tärkeintä elämässä, meillä on henkinen yhteys, 7v. ystävinä. Sekä minulla on ollut härkä ihastus jo 6 vuotta, eikä se haihdu pois mielestä! Meillä on ollut ehkä kerran vuoteen pieniä helliä hetkiä (ei sänkyjuttuja), en oikein tiedä onko hän lintu vai kala? Hän hymyilee kaikille niin hurmaavasti että en voi olla varma kuvittelenko vain hänen katseessaan olevan jotain pilkettä minua kohtaan. Emme edes juttele yleensä kuin baarissa nykyisin, mutta silti tuntuu kuin olisimme niin paljon läheisempiä! Olemme olleet samalla luokalla pari vuotta. Olemme nyt siinä iässä että muutamme ehkä toisiin kaupunkiin opiskelemaan tai töihin, minulla on niin kiire lähemmäksi häntä nyt! kesällä taisinkin mainita hänelle että kuusi vuotta on jo kulunut, niin hän myönsi tietävänsä sen ja kuulosti raukka sitä sanoessaan hieman tuskastuneelta hoputuksestani.
      Mitä tässä nyt tekee??!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe