Miksi Komiahon liikennevaloja ei saada korjattua????? Koulut alkaa maanantaina eikä liikennevalojen korjaamiseksi ole tehty vielä mitään! Niin tyypillistä toimintaa Kajaanilta. Pienillä koululaisilla on tosi vaarallinen paikka tuossa risteyksessä.
Komiahon liikennevalot
8
1845
Vastaukset
- tuo valitus
mene paremmin perille,kun soitat kaupungintalolle tai vastaavaan...
- Jussi....
Elä kaupungintalolle...vaan Eltellille,niille se kuuluu.
- juussil
Parhaiten huomautukset menevät perille, kun kirjoittaa tänne, olen huomannut. Vaikka näitä ei kukaan lue?
- vihainen äiti
juussil kirjoitti:
Parhaiten huomautukset menevät perille, kun kirjoittaa tänne, olen huomannut. Vaikka näitä ei kukaan lue?
Kaupungintalolla ei tiedetty mitään, eivät tienneet edes Eltellin puhelinnumeroa. Etsin sen itse ja siellä ei kukaan vastaa kun yhdistäävät Kajaaniin. Niin että yrittänyt olen enkä enää tiedä, minne voi soittaa.
- meirami
vihainen äiti kirjoitti:
Kaupungintalolla ei tiedetty mitään, eivät tienneet edes Eltellin puhelinnumeroa. Etsin sen itse ja siellä ei kukaan vastaa kun yhdistäävät Kajaaniin. Niin että yrittänyt olen enkä enää tiedä, minne voi soittaa.
Kainuun Sanomista kysyä asiasta, kuulin että lehdessä olis ollu viime viikon loppupuolella juttua että niittäjä olis rikkonu sen pömpelin siinä sivumennessään ja että valot korjattaiin kahden viikon päästä. Eli ilmeisesti ehkä viikon päästä aikaisintaan.
- ohjauskaappi
on jo poistettu,kyllä se sieltä ilmestyy,ei pidä hättäillä.
vihainen äiti kirjoitti:
Eiköhän tapahtuneesta ole heti mennyt tieto elltellille...kaappi korjattaneen varmaan niin pian kun mahdollista...joskus osien saaminen viivästyttä korjaamista yms....näin luulisin
- äly hoi
Ohjaa lapsukaiset käyttämään lähellä olevaa alikulkutunnelia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719867- 806894
- 286516
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1086289Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436139Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1046027- 635435
- 465186
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on614497- 504110