Nii miten niitä koodeja oikein käytetään tossa pelissä? tai miten tota koodia käytetään et pääsee ne harjotuskentät läpi ku ei niitä jaksa vetää.nii se kuka tietää miten sen harjotuskentän välttämis koodi laitetaan siihen oikein niin voi kertoa!!kiitos etukätee
americas army KOODIT!!!
5
2563
Vastaukset
Siis America's Armyssa EI pääse harjoituskenttiä läpi huijauskoodeilla. Jos niitä pelin sisäisiä koodeja käyttää harjoituksissa peli ilmoittaa harkan jälkeen kun tiedot pitäisi lähettää eteenpäin, että sori vaan oot huijannu en lähetä tietoja.
Pelatessa huijaskoodeja voi käyttää vain servereillä joissa ne on aktivoitu ja jos netistä menet imuroitteen huijaustiedostoja niin voit olla varma että et kauaa pääse kovinkaan monelle serverille.
Pelin kaikki konsolikomennot löydät täältä.
http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=127- aiheen kirjoittajja
no miks tuolla jonnewebissä sitte koodina on toi et saa harjotus kentät vedetyksi?
aiheen kirjoittajja kirjoitti:
no miks tuolla jonnewebissä sitte koodina on toi et saa harjotus kentät vedetyksi?
Kävin vielä itse tarkistamassa niin harjoituksia ei todellakaan pääse läpi tiedostoa editoimalla, koska kun käynnistät armyn ja lataat accountin niin se hakee aina kaikki harjoitustiedot suoraan verkosta.
Ja jos menet ton jonnewebin ohjeitten mukaan editoimaan armyops.ini tiedostoa saat todennäköisesti bannia servereille.
Huom jos serverillä on koodit hyväksytty ne toimivat kirjoittamalla alkuun mpcheat- jesmu
Iippo82 kirjoitti:
Kävin vielä itse tarkistamassa niin harjoituksia ei todellakaan pääse läpi tiedostoa editoimalla, koska kun käynnistät armyn ja lataat accountin niin se hakee aina kaikki harjoitustiedot suoraan verkosta.
Ja jos menet ton jonnewebin ohjeitten mukaan editoimaan armyops.ini tiedostoa saat todennäköisesti bannia servereille.
Huom jos serverillä on koodit hyväksytty ne toimivat kirjoittamalla alkuun mpcheatei mut siis niit ku on noi tentit siin treiningeis ni niihi ne vastaukst...
- OLVIKOIRA2
Jos todella haluat pelata niin mene ne harjoitus tehtävät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483