americas army KOODIT!!!

NIKO--

Nii miten niitä koodeja oikein käytetään tossa pelissä? tai miten tota koodia käytetään et pääsee ne harjotuskentät läpi ku ei niitä jaksa vetää.nii se kuka tietää miten sen harjotuskentän välttämis koodi laitetaan siihen oikein niin voi kertoa!!kiitos etukätee

5

2563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis America's Armyssa EI pääse harjoituskenttiä läpi huijauskoodeilla. Jos niitä pelin sisäisiä koodeja käyttää harjoituksissa peli ilmoittaa harkan jälkeen kun tiedot pitäisi lähettää eteenpäin, että sori vaan oot huijannu en lähetä tietoja.

      Pelatessa huijaskoodeja voi käyttää vain servereillä joissa ne on aktivoitu ja jos netistä menet imuroitteen huijaustiedostoja niin voit olla varma että et kauaa pääse kovinkaan monelle serverille.

      Pelin kaikki konsolikomennot löydät täältä.

      http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=127

      • aiheen kirjoittajja

        no miks tuolla jonnewebissä sitte koodina on toi et saa harjotus kentät vedetyksi?


      • aiheen kirjoittajja kirjoitti:

        no miks tuolla jonnewebissä sitte koodina on toi et saa harjotus kentät vedetyksi?

        Kävin vielä itse tarkistamassa niin harjoituksia ei todellakaan pääse läpi tiedostoa editoimalla, koska kun käynnistät armyn ja lataat accountin niin se hakee aina kaikki harjoitustiedot suoraan verkosta.

        Ja jos menet ton jonnewebin ohjeitten mukaan editoimaan armyops.ini tiedostoa saat todennäköisesti bannia servereille.

        Huom jos serverillä on koodit hyväksytty ne toimivat kirjoittamalla alkuun mpcheat


      • jesmu
        Iippo82 kirjoitti:

        Kävin vielä itse tarkistamassa niin harjoituksia ei todellakaan pääse läpi tiedostoa editoimalla, koska kun käynnistät armyn ja lataat accountin niin se hakee aina kaikki harjoitustiedot suoraan verkosta.

        Ja jos menet ton jonnewebin ohjeitten mukaan editoimaan armyops.ini tiedostoa saat todennäköisesti bannia servereille.

        Huom jos serverillä on koodit hyväksytty ne toimivat kirjoittamalla alkuun mpcheat

        ei mut siis niit ku on noi tentit siin treiningeis ni niihi ne vastaukst...


    • OLVIKOIRA2

      Jos todella haluat pelata niin mene ne harjoitus tehtävät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe