Eli kertokaa kaikkien menevimpien iskelmäbiisien nimet ja esittäjät! En jaksa kertoo miks tarviin niit :D..kiitos kaikille jo etukäteen
menevimmät iskelmät
12
1599
Vastaukset
- muutamia
paljon tässä jokunen menevä : )joka laittaa jalat vipattaan...
TT.PURONTAKA : Kaunis on kaipaus ja Tähdet näyttää tien
TARJA LUNNAS: Mitä, missä, milloin ja Meidän yö
SAIJA TUUPANEN: Mä sadetta ootan ja Ota syvälle syliin
SASKA HELMIKALLIO: Niin kuin tähdet, Kaksi varjoa ja Jukeboxi- tälleeipärjäämikää
juna kulkee ja kaikki muut jää kauas taakse
- muutamia
taikakuu: palavat sydämet ja miten oisin voinut tietää, Mikko Mäkeläinen: teräsmiesten seuramatkat, kovaa ja korkealta ja sua voisin rakastaa. Nämä ovat minusta ainakin huippuja, aina kun kuuntelen näitä niin kyllä jalat vispaa....
- mieleenjäänyttä
Eija Kantolan Wanha Svingi, Juha Metsäperän Tanssimaan, Markku Aron Kestän mitä vaan , nää ainakin menee jalan alle.
- joopajoojoo
Mennään naimisiin, Perutaan häät, Karataan pois ja niin et
- nostalgia hemmo
Sheikki ali hassan, tshingish khan, titanic, rakas, kaikki laivaan, rasputin, kun chigago kuoli, volga... Vanah on parempaa kin uusi, toki mm. markku aron uusi tuotanto on hyvää.
- nostalgia hemmo
siis tshingis khan.
Eini: Kerro mulle
Anna Eriksson: Oot voimani mun
Maarit Peltoniemi: Myrskyn maa- Öövini
Topi Sorsakoski-Kunhan palaan takaisin
Badding-Kukkolaulu
Yölintu- Se jokin sinulla on
Hector-Takataan roos
Mika Sunqvist-Lännen lokari
Marko Haavisto & poutahaukat-Paha vaanii- tummatukkainen
Irvinin "oi,oi,oi,kun nuori ois"....Ässien "kaipaan hellää kosketusta" ja tietysti Lordi......Hard rock Halleluja.
- Rhanna
tummatukkainen kirjoitti:
Irvinin "oi,oi,oi,kun nuori ois"....Ässien "kaipaan hellää kosketusta" ja tietysti Lordi......Hard rock Halleluja.
Arja Koriseva: Kun kanssas tanssin aloin
- kesälomittaja
YÖLINTU=pienen pojan haaveet
YÖLINTU=sitä saa mitä tilaa
MIKKO MÄKELÄINEN=vaaleanpunainen kuplavolkkari
JANI&JETSETTERS=jätä mut
NELJÄNSUORA=tahtoisin vain lohduttaa
siinä olis nyt sellasia jotka saa oman tanssijalkani vipattamaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592