Eli kertokaa kaikkien menevimpien iskelmäbiisien nimet ja esittäjät! En jaksa kertoo miks tarviin niit :D..kiitos kaikille jo etukäteen
menevimmät iskelmät
12
1565
Vastaukset
- muutamia
paljon tässä jokunen menevä : )joka laittaa jalat vipattaan...
TT.PURONTAKA : Kaunis on kaipaus ja Tähdet näyttää tien
TARJA LUNNAS: Mitä, missä, milloin ja Meidän yö
SAIJA TUUPANEN: Mä sadetta ootan ja Ota syvälle syliin
SASKA HELMIKALLIO: Niin kuin tähdet, Kaksi varjoa ja Jukeboxi- tälleeipärjäämikää
juna kulkee ja kaikki muut jää kauas taakse
- muutamia
taikakuu: palavat sydämet ja miten oisin voinut tietää, Mikko Mäkeläinen: teräsmiesten seuramatkat, kovaa ja korkealta ja sua voisin rakastaa. Nämä ovat minusta ainakin huippuja, aina kun kuuntelen näitä niin kyllä jalat vispaa....
- mieleenjäänyttä
Eija Kantolan Wanha Svingi, Juha Metsäperän Tanssimaan, Markku Aron Kestän mitä vaan , nää ainakin menee jalan alle.
- joopajoojoo
Mennään naimisiin, Perutaan häät, Karataan pois ja niin et
- nostalgia hemmo
Sheikki ali hassan, tshingish khan, titanic, rakas, kaikki laivaan, rasputin, kun chigago kuoli, volga... Vanah on parempaa kin uusi, toki mm. markku aron uusi tuotanto on hyvää.
- nostalgia hemmo
siis tshingis khan.
Eini: Kerro mulle
Anna Eriksson: Oot voimani mun
Maarit Peltoniemi: Myrskyn maa- Öövini
Topi Sorsakoski-Kunhan palaan takaisin
Badding-Kukkolaulu
Yölintu- Se jokin sinulla on
Hector-Takataan roos
Mika Sunqvist-Lännen lokari
Marko Haavisto & poutahaukat-Paha vaanii- tummatukkainen
Irvinin "oi,oi,oi,kun nuori ois"....Ässien "kaipaan hellää kosketusta" ja tietysti Lordi......Hard rock Halleluja.
- Rhanna
tummatukkainen kirjoitti:
Irvinin "oi,oi,oi,kun nuori ois"....Ässien "kaipaan hellää kosketusta" ja tietysti Lordi......Hard rock Halleluja.
Arja Koriseva: Kun kanssas tanssin aloin
- kesälomittaja
YÖLINTU=pienen pojan haaveet
YÖLINTU=sitä saa mitä tilaa
MIKKO MÄKELÄINEN=vaaleanpunainen kuplavolkkari
JANI&JETSETTERS=jätä mut
NELJÄNSUORA=tahtoisin vain lohduttaa
siinä olis nyt sellasia jotka saa oman tanssijalkani vipattamaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479