Eli mistä löytyy rauhallinen asuinalue, jossa kämppien hinnat eivät olisi hirveän kalliita? Tykkään luonnosta, eivätkä baarit kiinnosta minua, joten on sama vaikka niitä ei olisi lainkaan alueella. Keskustaan ei saisi olla kauhean pitkä, kun ei ole autoa, mutta jos linkka kulkee, niin sitten käy kyllä vähän kauempikin paikka.
Rauhallinen asuinalue?
24
4871
Vastaukset
- huolissaan...
Lähes 1200 on jo allekirjoittanut tämän vetoomuksen turvallisemman Suomen puolesta.
Pieni prosentti tahraa rikoksllaan rehellisten ulkomaalaisten elämän.
Allekirjoita hyvän asian, raiskattujen ja ryöstettyjen puolesta.
www.adressit.com Siellä sivulla kaksi vetoomus "rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen"
Kiitos. - täs näin
jalkaranta(keskustaan pari kilsaa, linkkku kulkee), ankkuri(keskustaan alle kilsa)..
- Masiv
Kärpänen-Sopenkorpi,matkaa torille(siis keskustaan)1,5-1,8km.Tämän rauhallisempaa saat hakemalla hakea sillä täällä ei tapahdu mitään ja sanon sen yli 50 vuoden kokemuksella.
- kiva paikka
kiveriö
- 1000000[[[[
RIIHELÄ, erviänkatu ,jo rauhallista seutua ja linkku pari kertaa tunnissa menee keskustaan ja halvat asunnot.
- alkuperäinen kirjoittaja
Mites kun minulla ei ole työpaikkaa eikä koulupaikkaa, niin taitaa olla huomattavasti vaikeampi saada asuntoa? Lehteen ilmoitus vai nettiin, vai kenties molempiin? Olen kuullut, että netin kautta voi olla hyvin vaikea saada asuntoa. (Pitkät jonot)
- !!!!!!
1000000[[[[ kirjoitti:
RIIHELÄ, erviänkatu ,jo rauhallista seutua ja linkku pari kertaa tunnissa menee keskustaan ja halvat asunnot.
ja hölmöt ihmiset
- Lahden
Tapiola. Vihreää, vehreää ja rauhallista. Edulliset asunnot. Tarvittavat palvelut. Hyvät bussiyhteydet keskustaan. Tervetuloa!
- olet
eisiellä ole kuin juoppoja/narkkeja ei sieltä kannata asuntoa ostaa
- alueet
Lahdessa nyt melkein kaikki alueet ovat rauhallisia. Tosin Ankkuria en lukisi niihin kaikkein rauhallisimpiin. Siellä rakennetaan jatkuvasti ja aina on jotain hölkkääjää tai muuuten vaan uteliasta kävelijää liikkeellä. Itse suosisin ehkä Kärpästä, Kiveriötä, Mustankallionmäkeä, Launetta, Metsäkangasta, Metsäpeltoa, Metsämaata...
- eips
No Liipola ei oo kiva, eikä Saksala.
- tyytyväinen asukas
eips kirjoitti:
No Liipola ei oo kiva, eikä Saksala.
miks ihmeessä Liipolaa aina morkataan?? Olen asunut täällä nyt 14 vuotta. Omasta halusta tänne aikoinani muutin - vaihdoin välillä asuntoakin ja edelleenkään en muuttais täältä mihinkään!!!
On vihreetä ja vehreetä on kauppoja ja palveluja. Juoppoja on, mutta niitä on joka lähiössä - ei ne minua ole ikinä häirinneet (vaikka nainen olenkin).
- vahvasti
liipolaa, entisenä lahtelaisena huippu paikka. Löytyy luontoa, eikä pitkä matka keskustaan.
- no ei
kannata juoppoja täynnä ja varkaita
- kuullut
että Liipolaan tai Mukkulaan ei kannata muuttaa.
- omakohtaisia
kokemuksia? Ettei vaan olisi "esson" baarissa "hevosmiesten tietotoimiston" tietoon pohjautuva väite!!
- todellakaan
omakohtaisia kirjoitti:
kokemuksia? Ettei vaan olisi "esson" baarissa "hevosmiesten tietotoimiston" tietoon pohjautuva väite!!
kuullut. Olen kuullut asian pitkään Lahdessa asuneelta valtaväestöön kuuluvalta.
- kuuluva
todellakaan kirjoitti:
kuullut. Olen kuullut asian pitkään Lahdessa asuneelta valtaväestöön kuuluvalta.
perustelee sitä, ettei Mukkulaan kannata muuttaa?
- muista
kuuluva kirjoitti:
perustelee sitä, ettei Mukkulaan kannata muuttaa?
miten hää on asiaa perustellut. Siitä on ollu puhetta joskus kuukausia sitten. Mut so what? Se on hänen mielipiteensä ja joku toinen on asiasta eri mieltä. Mitäs mieltä ite oot Mukkulasta?!?
- Mukkulassa,
muista kirjoitti:
miten hää on asiaa perustellut. Siitä on ollu puhetta joskus kuukausia sitten. Mut so what? Se on hänen mielipiteensä ja joku toinen on asiasta eri mieltä. Mitäs mieltä ite oot Mukkulasta?!?
ja lähinnä tarjosin sitä vaihtoehdoksi alkuperäiselle kysyjälle, kun se mielestäni täyttää erinomaisesti hänen antamansa kriteerit!
Itse muutin pois aivan henkilökohtaisesta elämäntilanteestani johtuen. - Rva Liipola
olet sitten kuullut. Facta on factaa ja kuulopuheet voi jättää omaan arvoonsa kuvitelmista puhumattakaan.
Tämän päivän Liipola on toista kuin aikoinaan. Sen tietää vain Liipolassa asuva eikä "kuullut tai luullut" - tyypit.
Sopii tulla kylään.
- mieltä
olette Kilpiäisestä asuinalueena?
- BDF
Mukkula.
Kaikki jotka väittää kys. paikan olevan täynnä juoppoja ei tiädä mistä puhuu...
Mukkula sopii täydellisesit kuvaukseesi ihanne paikastasi ja hintataso on houkuttelevan matala.
Suosittelen että käyt tutustumassa alueeseen niin saat vielä paremman kuvan. - chillii on
Möysä on rauhallinen mesta... en ainakaan itse ole kokenu tääl mitää ongelmia ja sopivan lähel keskustaa ja sitähän ei tarvi ihan tonne perälle muuttaa, tosta Möysän Valintatalon lähettyviltä ei ole pitkä matka todellakaa keskustaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028