Onko kellään kokemuksia ko. hotellista? Sinne kun näyttäisi olevan vielä paljon vapaita huoneita finnmatkoilla. Kannattaako tilata? Millainen ympäristö, onko kovasti hulinaa?
Vastaukset 1
- blåbär3
Olin itse Patongilla helmikuussa 2004 ja suht rauhassa saa lähes kaikissa hotelleissa olla, sisäpihat on yleensä aika suojaisia eikä melut juurikaan sinne kuulu. Tässä kyseisessä hotellissa en ole ollut, mutta muuten tykkäsin Patongilla olla. Tokihan siellä on vilkkaampaa kuin Katalla ja Karonilla (mitkä omasta mielestä todella hiljaisi iltaisin, vaikka en mikään bilettäjä olekaan). Lähinnä baarikadun ympärillä melua iltaisin, mutta kuten sanoin, ei juurikaan häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459