Voiko lihava voittaa

BB:n?

Mietin vain että voittajalla on kova homma kasata kansan vankkumaton suosio taakseen...
Tälläkin palstalla lihavat ja vähemmän viehättävät ovat joutuneet armottoman ajojahdin kynsiin ja jotenkin minulle on muodostunut sellainen käsitys että lihava tai vähemmän viehättävä ihminen ei voi voittaa BB:tä vaikka olisi millainen persoona hyvänsä...olenko oikeassa?
Voittajan täytyy olla joko komea tai kaunis...tai jos ei nyt silmiä hivelevän komea tai kaunis niin tavallinen ja normaalipainoinen vähintääkin!
Kysymys kuuluukin...jos talon kaikista mahtavin tyyppi olisi lihava ja ruma niin heruisiko sinulta ääni?

9

1428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos hän on sinut itsensä kanssa.

• --------

Ei voi koska kansa äänestää aina kauniita/komeita. Omasta mielestä tuonne kannattaskin valkata ainoostaan komeita/kauniita näin saataisiin enempi katsojia ja sehän on ohjelman päätarkoitus.

• doug'h

Minkälaisia ihmiset on. Todella raadollisia toisiaan kohtaan. Miten ihmeessä lihavuus tai näkö voi olla niin kauheaa,ettei ääntä voisi sellaiselle antaa? Mun mielestä voi ja annanki mikäli erhdyn sitä zeizeä koskaan kahtomaan.

• ------

Muistaakos kukaan paljonko se Terhi sai ääniä ja ketä vastaan oli äänestyksessä? BB1

• Sopiva tyyppi on ok.

Perttuhan se varsinainen komistus on!
      Sitä ei voi sanoa hyvännäköiseksi edes vitsinä.

Tosin Pertulla oli etu puolellaan.
      Hän oli kaikille tuttu, koska hän on jopa ilmeiltäänki, ja ulkonäöltään kuin Al Bundy nuorena.

Tätä ei kukaan voi kiistää.

Jopa vitsit oli samanlaisia.

(Al Bandy on tuttu televisiosarjasta, Pulmuset)

• tiinjuska

Perttu on ihan hyvän näköinen nuorimies, olen livenäkin nähnyt sen läheltä ja on tosi söpö. Kyllä ohjelman voisi voittaa lihavakin tai ruma ihminen, jos nämä pintaliitäjä-veikot sellasii äänestäis...mut kun...eiei ne ei äänestä sellasia. Itse kyl voisin äänestää jos tyyppi on muuten ok ja että siinä on se mystinen jokin.

• Ne jotka viime vuonna oli luokiteltu kauniiksi/komeaksi äänestettiin kyllä Anttia lukuun ottamatta aika nopeasti pois. Suomalaiset sen verran kateellista porukkaa. Kylla se sympaattisuus ja suomalaisuus on joka näyttää purevan.

• nuncha

Äänestäisinkin,jos on nasta tyyppi kyseessä.

• valitettavasti

Minun puolestani voittaja voisi olla ihan minkä näköinen tahansa, ja haluaisin kovasti uskoa, että muutkin OIKEASTI ajattelevat näin, mutta eihän se niin ole.

Suurin osa ihmisistä ei viitsi ajatella omilla aivoillaan, vaan antaa median tehdä sen puolestaan, ja media on ajatellut heidän puolestaan, ettei ole sopivaa näyttää missään ylipainoisia (tai edes normaalipainoisia) ihmisiä. Näin ollen ylipainoiset on äkkiä saatava pois silmistä!

Toivotaan nyt, että jos tänä vuonna mukana on hiukkaakaan ylipainoinen henkilö, asukkaat älyävät laittaa hänet heti äänestykseen, ettei ihmisten tarvitse kärsiä hänen katselemisestaan kovin kauan. (Ja tämä oli sitten ironiaa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe