Mikä on paras säämiskä auton kuivaukseen pesun jälkeen? Imusäämiskä,aitosäämiskä,microsäämiskä? Hinta eroa on kuitenkin 5:stä eurosta 17:ta euroon.
Säämisköistä
6
1150
Vastaukset
- ----------------
aito on ainoa oikea,muut ovat köyhiä varten.
- Riko
Totista totta, aito kuivaa parhaiten ja oikein hoidettuna kestää monia vuosia. Tekosäämiskästä on myös kokemusta, ei yllä aidon säämiskän tasolle, ei millään. Tekosäämiskän kestävyydestä en osaa sanoa mitään kun laitoin omani roskiin parin kokeilukerran jälkeen.
Microsäämiskästä ei kokemusta, mutta luulen että on vain markkinamiesten keksintö.
Auton kuivaamisessa muovisulasta ei kokemusta, olisiko jollain muulla? Jotkut fiksarit käyttävät, kuivaaminen on nopeampaa kuin säämiskällä, mutta miten se kestää ja naarmuttaako?
- Kiillotuskone
Säämiskä AUTOGLYM aqua dry. Ollu käytössä vasta 9 vuotta !
- Kiillotuskone
Eurolla saa euron tavaran !!
- Illo
Täältä tippuu ääni Autoglymin säämiskälle. Aidot säämiskät ovat käytettäessä ällöttävän "limaisia" ja niitähän ei saa vääntää kuiviksi.
Glymin tekosäämiskä kestää vääntämisen, imee paremmin ja jättää paremman jäljen.
Lastat kannattaa minusta unohtaa ellei aja laatikko-Volvolla. Vaikka käyttäisi taipuisaa lastaa niin auton joutuu kuitenkin kiertämään vielä säämiskän kanssa. - parempi
Aito säämiskä kestää oikeinkäytettynä ja -hoidettuna vuosikausia, ja on niin ollen hyvä sijoitus.
Mikrosäämiskää olen käyttänyt n. vuoden verran, eikä siitä ole pahaa sanottavaa. Se imee veden ihan yhtä hyvin kun aitokin, ellei jopa paremmin. Hintaa vain murto-osa aitoon nähden.
Molemmat ovat hyviä ostoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240