Rakastuminen

Amizu

Rakastuminen on tiedettävästi maailman ihanin asia. Mutta mitä tehdä kun rakastuu samaan sukupuoleen?
Mä tyhmä kun olen sen mennyt tekemään...kolme kuukautta tätä olen miettiny, yötä päivää. Ei ole mistään kokeilusta tai muusta kyse, vaan olen todella rakastunut vuotta vanhempaan tyttöön.
Oon keskustellu tyttöjen välisestä rakkaudesta ystäväni kanssa ja tulimme sihen tulokseen että se on normaalia, jos tunteeseen ei liity mitään fyysistä halua. Mä taas haluaisin niin kovasti suudella rakkauteni kohdetta ja ehkä mennä pitemmällekin...
Mä oon niin ymmälläni tästä tilanteesta sillä pidän myös pojista. Ja ihmisten mielipide pitää mut hiljaisena. En halua puheita selkäni taa. Enkä tiedä onko Hän hetero vai ei...rakkaudentunnustuksellani vain nolaisin itseni..
Nostan hattua kaikille niille, jotka uskaltaa sanoa koko maailmalle Olen bi/lesbo/homo-seksuaali!

7

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piru

      Olet ilmeisesti bi-seksuaali. Sama kait se on keneen olet rakastunut, jos olet vain onnellinen.

    • mamis

      ystävä hyvä,
      minulla on samantapainen tilanne elämässäni, ja nämä keskustelupalstat ovat ainoa kanava purkaa asiaa kenellekkään.

      juttu on jatkunut jo pari vuotta. tapasimme, tutuistuimme, ystävystyimme... minä rakastuin, melkein ensisilmäyksellä. olin aluksi aivan sekaisin, sekaisin rakkaudesta sekä ihmetyksestä mitä on tapahtunut. hänestä en ole edelleenkään täysin varma.

      rakastumisvaihe on jo ohi. nyt tiedän että ihan oikeasti rakastan häntä. en saa tuota ihmistä mielestäni, enkä voisikaan sillä olemme hyviä ystäviä. meillä on elämämme omilla tahoillamme, mutta tapaamme ja pidämme tiiviisti yhteyttä kuten hyvät ystävät tekevät. jo pitkälle ehtineen elämäni aikana en ole koskaan ennen tuntenut näin, en tuntenut tälläistä vetovoimaa ja hellyyttä ketään kohtaan. hankalaksi asian tekee siis se että hän on myös nainen, aviovaimo jä äiti. en itse asiassa tiedä onko se hyvä vai huono juttu, molempia kai. voin olla hänen kanssaan mutten kuitenkaan aivan kuten haluaisin. tai ehkä olen jo oppinut olemaan ajattelematta sitä varsinkaan silloin kun olemme yhdessä. mutta yksin ollessani ajattelen häntä lähes taukoamatta, ja haaveilen hetkistä hänen kanssaan, mitä meillä voisi olla...

      en ole varma hänestä, mutta usein minusta tuntuu että hänellä on samanlaisia tunteita minua kohtaan. katseet sen kertovat, ja sen "vain tuntee". hän ei ole täysin onellinen elämässään vaikka ulospäin siltä näyttää. näen kyllä hänen sisimpäänsä, ja on hän minulle paljon puhunutkin sellaista mitä ei muille.

      minulle on tärkeintä että hänen elämänsä on kunnossa. hän tietää että hän on minulle erittäin tärkeä ja että välitän hirveästi, mutten voi ehkä koskaan tunnustaa kuinka paljon häntä todellisuudessa rakastan. toivon ja haluan uskoa että sydämessään hän sen kyllä tietää.

      en vosi koskaan sotkea välejämme ja elämiämme tekemällä jotain vain ottaakseni selvää ystäväni tunteista vaikka kuinka joskus tekisi mieli. kliseenomaisesti voin sanoa täydestä sydämestäni, että rakastan häntä niin paljon että nielen omat tunteeni ja haluni. onhan minulla haaveeni... "likeisempi" ystävyys olisi joka tapauksessa mahdotonta.

      joskus ihan itkettää kun ikävöin häntä ja haluaisin kertoa kuinka rakas hän minulle on, ja kierin itsesäälissä ajatellen ettei hän minua oikeasti rakasta. mutta sitten taas pakahdun onnesta vain siksi että hän on olemassa, olen saanut häneen tutustua, että hän on ystäväni.

      jotta voimia sinulle. on tärkeää että selvität tunteesi itsellesi ja opettelet elämään niiden kanssa. mitään niille et voi, mutta mitä niistä seuraa on täysin sinun hallussasi.

      pääasia on että rakastaa, ei välttämättä se että rakkaus saa täyttymyksensä.

      • kullankaivaja

        Mamis,
        Itselläni hyvin samanlainen tilanne. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
        Meilaa: [email protected]


      • Anonyymi
        kullankaivaja kirjoitti:

        Mamis,
        Itselläni hyvin samanlainen tilanne. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
        Meilaa: [email protected]

        En ole rakastunut, katselen miehiä josko löytyisi joku, josta voisi tulla jotain mun elämään, ja tämä katselu johti siihen, että tämä mies hymyili minulle aina kun sivuutimme toisemme. Katsekontakti oli jo tiiviimpi kun törmäsimme kaupan ovella. Lähemmän kontaktin ottaminen tuntuu vaan vaikealta, selvästi mies arastaa, itse en epäröisi, mut en saa suustani ulos mitään millä voisin aloittaa kontaktoinnin. Pelkään sammakoita, joita voi alkaa suupielistä valumaan. Mulla on miesehdokkaita, siis miesten puolelta tulevia aloitteita, mut en jostain syystä pysty vastaamaan näihin haasteisiin.
        Mutta tämä katsekontaktimies olisi kiintoisa siinä mielessä, että haluaisin vain lähestyä häntä, katsoa mihin hänestä on, lähempi tutustuminen lähinnä tähän kahdenkeskiseen yhdessäoloon, fyysiseen läheisyyteen. Mulla olisi tarjota nyt, juuri tässä iässä, jotain ihanaa, kunhan saisin tehtyä aloitteen. Näen että jos aloite jää tämän miehen puolelle, uskallus sieltä puolelta ei riitä...mitä olisi tehtävissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole rakastunut, katselen miehiä josko löytyisi joku, josta voisi tulla jotain mun elämään, ja tämä katselu johti siihen, että tämä mies hymyili minulle aina kun sivuutimme toisemme. Katsekontakti oli jo tiiviimpi kun törmäsimme kaupan ovella. Lähemmän kontaktin ottaminen tuntuu vaan vaikealta, selvästi mies arastaa, itse en epäröisi, mut en saa suustani ulos mitään millä voisin aloittaa kontaktoinnin. Pelkään sammakoita, joita voi alkaa suupielistä valumaan. Mulla on miesehdokkaita, siis miesten puolelta tulevia aloitteita, mut en jostain syystä pysty vastaamaan näihin haasteisiin.
        Mutta tämä katsekontaktimies olisi kiintoisa siinä mielessä, että haluaisin vain lähestyä häntä, katsoa mihin hänestä on, lähempi tutustuminen lähinnä tähän kahdenkeskiseen yhdessäoloon, fyysiseen läheisyyteen. Mulla olisi tarjota nyt, juuri tässä iässä, jotain ihanaa, kunhan saisin tehtyä aloitteen. Näen että jos aloite jää tämän miehen puolelle, uskallus sieltä puolelta ei riitä...mitä olisi tehtävissä

        Olet siis miestä kaipaava mies kun vastasit tähän kahdeksan vuotta vanhaan aloitukseen? Kyllähän tämänkin ketjun jujun näkee jo ensivilkaisulla, mutta alahan laitella tarinaa


    • Anonyymi

      Menkää suomikaksnelosen bi-palstalle jatkamaan keskustelua, siellä voi sen rauhassa tehdä.

    • Anonyymi

      Mua vituttaa ku oon lesbo ja en vieläkään oo kertonut siitä kellekkää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe