mul epätietoisuus asiasta.
Pitäis leikata villiviiniä lyhyemmäksi...
Voiko sen katkaista jostakin 1.5metrin korkeudelta vai täytyykö pistää juuresta poikki?
Entä mikä on paras ajankohta,syksy vai kevät?
Ja olisin kiitollinen muistakin kyseisen kasvin
hoidosta.
Entäpä sitten puutarhan nurmikon uusiminen?
Paras ajankohta siihen?
Kiitos näin etukäteen neuvoista!
villiviini...
2
554
Vastaukset 2
- ellit
Sinä laitat se poikki juuri siitä mistä pitää, ei sitä juuresta tarvi leikata.Itse leikkasin viime viikolla villiviiniä poikki,kun kipusi jo katolla.
Villiiniä ei juuri tarvi hoitaa mitenkään,se on helppo köynnös..vähän liian nopea kasvamaan.
Nurmikon uusimisesta en tiedä juuri mitään, mutta jos itsellä pitäsi uusia,tekisin sen keväällä. - voi katkaista
latvasta, se tekee uusia sivuversoja aina leikkokohtaan, en ihan alhaalta alkaisi katkoa, enkä välttämättä ollenkaan, sillä latvoja voi "ohjata" kasvamaan vaikka sivusuuntaan tai alaspäin lehvien sekaan, niin tulee tuuhean näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931195Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991108Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11548