Onkohan kukaan saanu palveluksen aikana kersantin natsoja, jos on ollu ennen b-mies esimerkiksi näön takia eli jos näkö on vaikka -7 tai jopa huonompi ja sitten erikseen anomalla saanu A:n paperit ja siirtyny sitten vaativimpiin tehtäviin? vai annetaanko mielummin sille kessun nappulat, joka on ollut koko palveluksen ajan a:mies?
Kessun natsat...
5
2431
Vastaukset
- Sotilas 1
Enpä usko että sillä on mitään väliä, onko ollut b-mies jossain vaiheessa kun jämiä ajatellaan. Jos on särmä kaveri, niin on särmä kaveri ja piste. Se ylennys ansaitaan muiden asioiden perusteella.
Muistaakseni Kaartista kotiutuikin pari vuotta sitten kersantti, joka oli koko palveluksensa ajan b-mies. - on...
oletko ollut a- tahi -b mies, nappulat tulee jos on tullakseen.
- jfjddd
onko minulla mitään mahiksia ali upseeri koulutukseen? kun minulla on silmä lasit ja pääsen cooperin testissä ehkä vain 2000, eikä lihaskuntonikaan ole mikään järin hyvä,mutta henkisesti sopisin hyvin Auk:kiin...?
- voit...
jfjddd kirjoitti:
onko minulla mitään mahiksia ali upseeri koulutukseen? kun minulla on silmä lasit ja pääsen cooperin testissä ehkä vain 2000, eikä lihaskuntonikaan ole mikään järin hyvä,mutta henkisesti sopisin hyvin Auk:kiin...?
... käyttää siihen, että otat itseäsi nyt heti niskasta kiinni ja alat kuntoilemaan.
Monessakaan tapauksessa -- riipuen palveluspaikasta ja saapumiserästä -- AUK:un pääseminen ei sinänsä vaadi paljoa, mutta 2000 tonnin Cooper- tuloksella tulet olemaan hyvin väsynyt; varsinkin, jos johonkin jalkaväen koulutushaaran AUK:un menet. Lasit sen sijaan eivät ole mikään este.
Sivumennen sanoen sinun kannattaa alkaa kuntoilu monesta muusta AUK:a paremmastakin syystä... - tupakaverini
voit... kirjoitti:
... käyttää siihen, että otat itseäsi nyt heti niskasta kiinni ja alat kuntoilemaan.
Monessakaan tapauksessa -- riipuen palveluspaikasta ja saapumiserästä -- AUK:un pääseminen ei sinänsä vaadi paljoa, mutta 2000 tonnin Cooper- tuloksella tulet olemaan hyvin väsynyt; varsinkin, jos johonkin jalkaväen koulutushaaran AUK:un menet. Lasit sen sijaan eivät ole mikään este.
Sivumennen sanoen sinun kannattaa alkaa kuntoilu monesta muusta AUK:a paremmastakin syystä...oli ilman laseja lähes sokea. Lanttu leikkasi kyllä kuin partaveitsi ja hän kotiutui vänrikkinä.
Eli lasit eivät ole este.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään14713292Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen873714Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1333028Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2711461Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?441418Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1561383Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151294Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141244- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205999